Şimdi Ara

FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
15.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armutsever

    1- Piyasada görebileceğiniz en çok kronik soruna sahip olan araç desem kendisine abartmış olmam. Biraz araştırınca çok az satılmasına rağmen çok fazla sorunu internette bulunabiliyor.

    2- Otomatiği rezalet.

    3- Net bulunur.

    4- Ne az, ne fazla.

    5- İç hacmi ve donanımı dışında C sınıfı olmayan bir araç, herhangi bir + yönü olduğunu düşünmüyorum.

    O aracı alacağıma satış derdim yoksa temiz bir Cruze alırım ama şahsen direkt Ford Fiesta'ya yönelirim o bütçeyle. Yüksek model az kilometre bulunur Bravo'ya göre. Daha hızlı satabilirim, parça bakım sorunum olmaz ve yalıtım, sorunsuzluk gibi konularda Bravo'nun içinden geçer.
    Bravoyu 3 yıl kullandım dağ, tepe onbinlerce km gezdim. Yağı,bakımı dışında zerre sorun yaşamadım siz baya sorunlu bakımsız araca denk geldiniz sanırım o yüzden en korik sorunlu araba derseniz abartmış olursunuz

    Dualogic şanzıman piyasadaki en sorunsuz uzun ömürlü şanzımanlardan biridir ama dsg gibi hassas değil tabiki 1 ve 2 de geçiş hafif hissestirir.

    Kıyaslamanıza göre bakarsak Cruze içi,dışı,donanımıyla çok güzel arabadır ama o çok yakan fakat gitmeyen 1.6 ecotech motor o aracın yüz karasıdır 1.4 T alırsanız hakkını yemem güzel olur oda kardeşi Astra J ile aynı fiyatlara gelmişken çok tercih sebebi olmaz. Yine tercihlere saygım var ama fiestayla bravoyu kıyaslamam bile sizin dediğiniz hiç bi yerinden pek geçemez B segmenti fiesta

    kazasız boyasız aracımı ilana koyduktan 3-4 gün sonra sattım piyasası arayanı soranı gayet güzeldi


    Daha öncede yazdım ne marka model olursa olsun kusursuz mükemmel araba yoktur F/P aracı vardır Bravoda bunlardan birisi

    Piyasa bu kadar artmış abarmışken Boş benzinli B segmenti parasına marka takıntın yoksa gırtlak dolu dizel otomatiğe binersin yok ben fiatı bursa işi şahin, albea sanıyorum dersen diyecek bişi yok




  • xmxksk kullanıcısına yanıt
    Otomatiği rezalet derken arıza çıkartıyor demek istemedim; çok hissettiriyor fazla ilkel yapısı var, cvt varken sorunsuzluk da bunun esamesi okunmaz o ayrı.

    En kronik sorunlu araç diye belirtmemin sebebi şu; bakın piyasaya istediğiniz aracı ele alın her araçta 1-2 problem, sorun var ama Bravo gibisi gerçekten yok. Klape, göğüs şişmesi, direksiyon kutusu ve blue me sorunları der bırakırım.

    Fiyatı uygun olduktan sonra her araç satılır bunda problem yok. Ama C segmenti dizel otomatik ve donanımlı bir aracın bu fiyatlarda olmasının sebebi ne? Taliplisi az, kalitesiz ve sorunlu.

    Örnek verdiğim Cruze gitmiyor lafını da anlamam. 0-100 km hızlanması mı deniyor millet arada? 65 beygir sıfır araçlar satılırken hala 115-125 beygirlik aracı buradan vurmak gerçekten ilginç. Evet aracın ağırlığı fazla ara hızlanmaları keşke daha iyi olacak motor koysalardı ama bu araca bu motor ülkemiz şartlarında rahat rahat yeter.

    Ekleme de yapayım 1.6 multijet motorla traktör sesi var o aracın içinde.




  • quote:

    O aracı alacağıma satış derdim yoksa temiz bir Cruze alırım ama şahsen direkt Ford Fiesta'ya yönelirim o bütçeyle. Yüksek model az kilometre bulunur Bravo'ya göre. Daha hızlı satabilirim, parça bakım sorunum olmaz ve yalıtım, sorunsuzluk gibi konularda Bravo'nun içinden geçer.


    Fiesta mı yalıtım konusunda Bravo'nun içinden geçecek .
    İki aracı da kullanmamış, binmemiş olsam neyse.

    Bravo'ya sorunlu deyip Cruze önermek neyin kafasıdır. 5 yıl Bravo sahibi oldum, şu an Cruze sahibiyim. Tanıdıklarımda da Cruze sahibi olanlar var. Her iki modelin de internet kulüplerine üyeyim. Bravo, Cruze'dan çok daha sağlam ve sorunsuz bir araç

    Bravo, AutoBild'in 100.000km uzun dönem testinde en az arıza çıkaran arabalardan birisi. Testin linki aşağıda. Sayfanın en altında en az arıza çıkarandan en çok çıkarana sıralama var. Bak bakalım Bravo'nun sıralamasına.

    https://www.autobild.de/artikel/fiat-bravo-1.9-mjt-emotion-dauertest-1171481.html




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Yalıtım ölçümleri var açıp bakarsınız ve içinden geçtiğini görürsünüz. Hatta beraber de yapabiliriz ölçüm fark etmez.

    Ayrıca paylaştığınız testi bir kere okuyun. Gerçi almancanız olmayabilir, translate var bir kere kullanın, içeriğini görün, benim bahsettiğim sorunlara da bakın sonra gelirsiniz tekrar.

    Ayrıca yazımı okursanız Cruze'a sorunsuz diye yazmadım da Cruze'un çıkardığı sorunu çözersiniz ama Bravo'nunkini çözemezsiniz. Konu sahibi arkadaşa da burada Bravo övenlere bakmamasını, bu aracın sadece ülkemizde değil, dünyanın hiç bir ülkesinde tutulmadığını, o sorunsuz diye lanse eden derginin ülkesinde aleni çöp muamelesi gördüğünü hatırlatmak da isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: armutsever

    Yalıtım ölçümleri var açıp bakarsınız ve içinden geçtiğini görürsünüz. Hatta beraber de yapabiliriz ölçüm fark etmez.

    Ayrıca paylaştığınız testi bir kere okuyun. Gerçi almancanız olmayabilir, translate var bir kere kullanın, içeriğini görün, benim bahsettiğim sorunlara da bakın sonra gelirsiniz tekrar.

    Ayrıca yazımı okursanız Cruze'a sorunsuz diye yazmadım da Cruze'un çıkardığı sorunu çözersiniz ama Bravo'nunkini çözemezsiniz. Konu sahibi arkadaşa da burada Bravo övenlere bakmamasını, bu aracın sadece ülkemizde değil, dünyanın hiç bir ülkesinde tutulmadığını, o sorunsuz diye lanse eden derginin ülkesinde aleni çöp muamelesi gördüğünü hatırlatmak da isterim.
    Tamam oldu herşeyi bilen arkadaş.Dergileri,testleri,forumda binlerce mesajı olan üyeleri aracı kullananları kimseyi dikkate almayız bundan sonra sadece seni dikkate alırız.Bir araç alırken sadece sana sorar senden başka kimsenin sözünü dinlemeyiz.Bu fıat sana ne yaptı da böyle hışımla cümleler yazıyorsun?Sırf tekere çomak sokmak için yazılar yazıyorsunuz bizler de öfkeyle birşeyler yazıp boşu boşuna forumdan uzaklaştırılıyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: armutsever

    1- Piyasada görebileceğiniz en çok kronik soruna sahip olan araç desem kendisine abartmış olmam. Biraz araştırınca çok az satılmasına rağmen çok fazla sorunu internette bulunabiliyor.

    2- Otomatiği rezalet.

    3- Net bulunur.

    4- Ne az, ne fazla.

    5- İç hacmi ve donanımı dışında C sınıfı olmayan bir araç, herhangi bir + yönü olduğunu düşünmüyorum.

    O aracı alacağıma satış derdim yoksa temiz bir Cruze alırım ama şahsen direkt Ford Fiesta'ya yönelirim o bütçeyle. Yüksek model az kilometre bulunur Bravo'ya göre. Daha hızlı satabilirim, parça bakım sorunum olmaz ve yalıtım, sorunsuzluk gibi konularda Bravo'nun içinden geçer.
    Ford sorunsuzluk anlamında Fiat'ın içinden geçecek

    Focus 3'ün manuel şanzımanı 75.000 km'de bozuldu. 75.000 km. Havalandırma zamazingosu falan değil şanzımanın ta kendisi. 10.000 lira civarı fiyatı olan bir parçadan bahsediyoruz.

    Focus 3 neslindeki PowerShift'lere hiç girmiyorum. Filonun yarısı her daim servisteydi. Benim araba Manuel olduğundan baya bi gitti yine

    Fiesta önce hava yastığı sorununu çözsün. Yandan bir darbede düşüneceğin en son şey 2. Eli olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam kayınçoda bravo var 2008 dizel 1.6 manuel dinamik. Aracın motorundan geri viteste giderken bi ses gelir ya o ses geliyor. Servise götürmüş normal demişler. Yalnız bana hiç normal gelmedi. Yol yaptık biraz sesten başım ağrıdı. Sanki çok süratli bi şekilde geri gidiyormuş da o viyak ses geliyormuş gibi. Fikri olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightShadow

    Selam kayınçoda bravo var 2008 dizel 1.6 manuel dinamik. Aracın motorundan geri viteste giderken bi ses gelir ya o ses geliyor. Servise götürmüş normal demişler. Yalnız bana hiç normal gelmedi. Yol yaptık biraz sesten başım ağrıdı. Sanki çok süratli bi şekilde geri gidiyormuş da o viyak ses geliyormuş gibi. Fikri olan var mı?
    2009 mjet var ama o ses yok bende. Bi yerden vakumlama yapıyor olabilir normal değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.