Şimdi Ara

Fiat Bravo 1.6 jtd dualogic inceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merak edenler için Bravo incelemesi yaptım. Bu konuda uzman ve iddialı birisi değilim. Arka diz mesafesini, robotize şanzımanı merak edenler için, bilgi paylaşma maksatlı bir inceleme. Umarım beğenirsiniz. Araçla ilgili sorular olursa konu içinde cevaplarım. Başlarken telefonu ters tutmuşum, daha sonra düzelttim. iyi seyirler...





    https://www.youtube.com/watch?v=qZBAX-XefzI&feature=youtu.be



  • Şuan izliyorum , kötü başladı ama insallah iyi devam eder.

    Edit: Samimi bir inceleme olmuş. İçi fotoğraflarda sert plastik gibi duruyor ,demekki kalitesini yakından belli ediyor. Hep derim bu araç giulietta benim gözümde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ergün. -- 17 Aralık 2016; 1:16:27 >
  • ergün. kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. almayı düşünenlere rehber olması açısından bütün olumlu ve olumsuz yönlerini dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. belki dikkatinizi çekmiştir ses izolasyonu baya iyi. dizel motor sesini minimum seviyede tutmaya çalışmışlar fena da olmamış. boş zamanlarımda bitüself ile kaputun altını kaplamayı düşünüyorum. dış ses iyice azalacaktır.
  • Bence kapı içlerine de yaptırın bitüselfi.
    Ben tavana bitüself ve kapı içlerine bitüself + 1 cm kalınlığında yalıtım malzemesi koymuştum zamanında. Belirgin şekilde olumlu sonuç aldım. Kapı kapanma sesi bile değişiyor, hoparlörlerden daha iyi ses bile aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi izleyebildim. Bu aracı almak isteyenler için güzel bi video olmuş. Kol dayama olmamasına şaşırdım :) diz mesafesi normal bi kullanıcı için yeterli ama ben ön koltuklar o haldeyken oturamıyorum böyle iyice geriye yatacak benimki.. Laguna da bile zorluyorum arkamdakini :) koltuklar çok rahat duruyor gerçekten. Güle güle kullanın hocam :)

    Bu arada yaşadığınız yer çok güzelmiş biz burda beton yığınları arasında yaşadığımızı sanıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık.
  • Bagajı ve kapıyı kapattığındaki ses herşeyi özetliyor aslında
  • Öneri için teşekkür ederim. aslında çok güzel bir uygulama olur ama ustalık ve el becerisinin iyi olması lazım. araç tabanı ve kapı içlerine uygulansa premium segment dediğimiz d ve e sınıfındaki gibi sessizlik sağlanır diye düşünüyorum ama yetenekli olmak lazım.
  • MYılmaz4646 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. kol dayamayı yok sayabiliriz olan bölüm görüldüğü gibi sadece soğutucu ve eşya koymaya ancak yetiyor. ben dar sürüş pozisyonu seviyorum çünkü arabaya her zaman hakim olmak isterim. yaşadığım iki yer var biri marmaris diğeri marmarise 17 km uzakta gökova körfezinde bir köy. bir yerde yazın, diğer yerde kışın yaşıyorum. büyük şehirlerde yaşayan arkadaşlara sabır diliyorum çünkü şehir hayatı gerçekten zor. her yerde sıra beklemek ve trafiğe katlanmak gerekiyor. senin adına sevindim zira aklında soru işareti kalmadı. ilerde kendi aracını seçerken giuletta, bravo tarzı bir araç seçersin. benim son gözdem astra 1.6 dizel 136 hp. hb olan. bravo'ya 5-6 sene binme planım var belki biraz daha uzun kullanırım. sonra astra alabilirim.




  • derniere kullanıcısına yanıt
    Code140 kullanıcısına yanıt
    Yorumlarınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    Teşekkür ederim. kol dayamayı yok sayabiliriz olan bölüm görüldüğü gibi sadece soğutucu ve eşya koymaya ancak yetiyor. ben dar sürüş pozisyonu seviyorum çünkü arabaya her zaman hakim olmak isterim. yaşadığım iki yer var biri marmaris diğeri marmarise 17 km uzakta gökova körfezinde bir köy. bir yerde yazın, diğer yerde kışın yaşıyorum. büyük şehirlerde yaşayan arkadaşlara sabır diliyorum çünkü şehir hayatı gerçekten zor. her yerde sıra beklemek ve trafiğe katlanmak gerekiyor. senin adına sevindim zira aklında soru işareti kalmadı. ilerde kendi aracını seçerken giuletta, bravo tarzı bir araç seçersin. benim son gözdem astra 1.6 dizel 136 hp. hb olan. bravo'ya 5-6 sene binme planım var belki biraz daha uzun kullanırım. sonra astra alabilirim.

    Ben doğal yerleri çok beğeniyorum :) yılda bir memlekete gidiyorum o da 10 günlük falan oluyor en fazla. Geri dönmek istemiyorum resmen. Deşarj oluyorum orda.. Burda trafiğe çıkmak bile zulüm. Bugün de trafik azmış dediğim zamanlar memleketten gelen akrabalar ofluyor trafik çok geliyor onlara

    Evet astra K da çok güzel bi araç. 136 lık motoru da güzel 1.4 turbo motoru da güzel. Alacak olsam kararsız kalırım :) 2 sene içinde guilietta almayı düşünüyorum kendime :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hava yastığı döşemesinin çatlması şahinlerdede hep torpido çatlardı
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    demek ki bazı şeyler hiç değişmiyor neyse ki fiat bu konuda çamura yatmamış. o sorunu düzeltmişler. Yine de benim gibi sıcak yerlerde yaşayanların dikkat etmesi gerekir diye düşünüyorum. arabayı park edip denize gidiyoruz. gölgeye koysan bile sıcaklık bazen 45-50 dereceyi buluyor.

    ben çocukken sıfır km tempra almıştık. onunda ön göğüs deri kaplamaydı ve 8-9 yaşlarına geldiğinde sıcaktan şişmiş balon yapmıştı aynı yer arabalardan güneşliği eksik etmemek lazım. yaza doğru cam filmi düşünüyorum. baya faydası olur herhalde. görüşü kesmeyen, azaltmayan kaliteli bir uygulama yapan bulursam yaptıracağım.




  • Bu da Fernando Alonso'nun Bravo testi.

    https://www.youtube.com/watch?v=T6lJNuix2uE&feature=share
  • Eski aracım.

    -

    Motor sesi traktör gibidir.

    Kapı içi cepleri küçüktür.

    Uzun yolda zevk veren araç olmasına rağmen hız sabitleyicisi yoktur.

    Arka silecek kronik sorunlu. (Bazen kaportoya kadar aşağı iniyor o şekilde kalıyor)

    Vites geçişleri 1 ve 2 de trafikte yığılmalıdır.

    Alt devirde aşırı tembeldir.

    Bakımı sanayide bile masraflıdır,zor ve usta yoran motor konumlandırması ve elektronik aksam konumlandırması vardır.

    Aşırı Yüksek deviri sevmez turbo yağ kaçırabiliyor.



    +

    Yol tutuşu muazzamdır çok deli virajlara girdim sadece 1 kere esp ye gerek duydu. Kasa hafif yatar ama olduğu yerde masa gibi döner araç.

    Yokuşlarda çok istekli

    3 kişi +100 kg bagaj ile hafif eğimli yolda 210 gördüm.

    1500 devirden sonra motor birdan canlanıyor ve adeta çıldırıyor deli gibi basmak istiyorsunuz sadece.

    Islak zemin yol tutuşuda harikadır korkusuzca basabiliyorsunuz

    Bagaj harika zaten

    Motor ve robotize şanzıman dayanıklıdır.



    Genel olarak tam bir uzun yol arabasıdır. Şehir içi dur kalkda yakıt ve şanzıman sorun olabiliyor. Sportif kullanıma uygun.




  • Şimdi aklıma geldi , ben ayrıca kapı sacınada içeriden bitüself yapmıştım. Yani iki kat bitüself bir kat izolasyon malzemesi.

    3-4 sene oluyor , sanırım bol bulmuşuz :)

     Fiat Bravo 1.6 jtd dualogic inceleme

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Şimdi aklıma geldi , ben ayrıca kapı sacınada içeriden bitüself yapmıştım. Yani iki kat bitüself bir kat izolasyon malzemesi.

    3-4 sene oluyor , sanırım bol bulmuşuz :)

     Fiat Bravo 1.6 jtd dualogic inceleme

    Nasil ve nerelere uygulaniyor bu hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Test için teşekkürler.

    2009 da Focus dizel aracım varken bir tanıdığım Bravo almıştı, o zamanlar aracın Focus u pek aratmayan sürüş kalitesine ilaveten daha konforlu-sessiz yapısına imrendiğimi hatırlıyorum hayal meyal.
  • Selamlar

    Tavana pürmüzle ısıtılan lastiklerden yapıştırmıştık.
     Fiat Bravo 1.6 jtd dualogic inceleme
    Ayrıca kapı sacı içine ve kapı plastiği içine bitüself ( kendisi yapışkanlı)
    Kapı içi plastiğine de ayrıca izolasyon koymuştum.

    Arabada tıkırtı falan kalmamakla beraber baya tok hissettirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir inceleme olmuş

    Elinize sağlık
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.