Şimdi Ara

Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (442. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.868
Cevap
131
Favori
752.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 440441442443444
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Akon47 A kullanıcısına yanıt
    Araci en yakin akrabasi olan egea ile karşılaştırdığımızda bariz performans zayıflığı vardi.ben sirket araci olan 4 adet 1.3 2022 model egea ve 1 adet 1.6 2022 model egea kullandim.
    Araclar ayni motor fakat 500L 150kg civari sanırım egea dan agir.
    Aslinda sorunun kaynagi saniyorum 500L yi bir aile,anne arabasi olarak tasarlamislar ve gaz tepkileri çok yavaş.
    Pedala ben pedal chip cihazini taktigim anda arabanin kalkışı ve yoldaki gidişi cok değişti.uzerine yazılım yaptırınca suan kalkis ve gidisinde hic bir sıkıntı kalmadi.egea ile birebir ayni tepkiyi aliyorum.Hatta arac sollamak İstanbul icinde serit değiştirmek baya zorken suan cok rahat ani hizlanmalari, arac sollamalarini yapabiliyorum.
    Yazılım yaptirmasaniz bile pedal aparatlarini denemenizi tavsiye ederim.bir çok firma test yaptırıp satiyor.deneyin begenmez iseniz taktirmazsiniz.
  • Aracin yeni aldim sayılır 79bin de.benimde yag , filtre lerine baktırmam lazım.ne zaman bakim yapildi bilmiyorum belki onları yaptirdigimda daha da iyi olacak.
    Aslında ilk onlari yaptirmam lazımdı ama ben sondan basladim;)
    Benim bu aracta tek sıkıntım yokus da yari otomatik şanzımanın park sıkıntısı.aslinda ben alisirimda hanım nasıl yapacak merakla bekliyorum;)
    Bu aracin yari otomatik performansi bence baya iyi.eski yari otomatikler gibi vitesde gecisinde cok fazla sallamiyor.sadece yokus inis ve ani tirmanmalarda vites gecisi gec oluyor.o zaman sizin yardımcı olmanız lazım.
  • talsuv61 T kullanıcısına yanıt
    Bende 225 45 17 kullanıyorum hatta sıfır aldim Goodyear.
    Eski lastikde de yani lastikde de arac icinde cok sallaniyorum.bazi arkadaslar yuksek arac ve amortisör sert normal dedi.bazilari lastikden dedi.bu sallanma konforu açıkçası dusuruyor.
    Siz de lastik degisimi ne farkettirdi?
  • mustafacoban M kullanıcısına yanıt

    Daha az patlamaya başladı, bir de karlı çamurlu yollarda daha iyi gitmeye başladı. Yanak ince olunca konfor da az oluyor yolların durumu belli

  • Diğer aracım a3 sedan dsg. Vites geçişleri kusursuza yakın.

    500L ve fiat grubu şanzımanında maalesef yığılma olmuyor demek yanlış bilgi vermek olur. Özellikle yüksek hızlarda. Bu arada baskı balata yeni değişti. Manuelde kullanıyorum. Bu şekilde sorun yaşamıyorum. Vites değişimi sırasında gazdan ayağımı çekiyorum. Ayrıca 2015 model bir 500L daha kullandım. Sorunlu demiyorum , sorun yaşayan görsem de ben yaşamadım.
  • Akon47 A kullanıcısına yanıt
    Şöyle söyleyeyim baska bir yari otomatik kullandim yaklasik 10 sene once inan çekiç gibi vuruyordu.bunda hissedilmiyor diyeme tabi bir hiz var ama inan cevremde manual kullanan arkadaslarin vites gecisindeki sallamasindan daha az salliyor;)
    Yari otomatik demek biraz kabullen biraz yardimet demek diyebiliriz;)
    Kimse tam otomatik performansi beklemesin ama şunu da unutmayin tam otomatik arizasi ile bu aracin şanzıman arizasi arasındaki fark baya uzebilir.dsg arizasi yaptiran biri değilim izledigim ve duyduğum duyunlara gote konusuyorum
  • Senin dedigin gibi arac vites degistirirken gazdan ayagi çekmek lazim.zaten manual de mecburen ayağımızı gazdan cekmiyor muyuz? Aslinda tamamen ayni mantik.sanirim 3 ve ustu viteslerde bu gecisler baya azaliyor.1/2 arasinda his daha fazla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafacoban -- 17 Nisan 2023; 11:31:19 >
  • mustafacoban M kullanıcısına yanıt

    dsg arızası da yaşadım. İkisi de çok maliyetli olmadı. Ama dsg sorunlu fiat sorunsuz değil çok sıkıntı yaşayan var. Bu arada dsg de yarıotomatik değil mi?

  • Akon47 A kullanıcısına yanıt
    Maliyet konusunda tabi arızaya göre değişir genelde dgs cok daha maliyetlidir.sanziman hem bakim hem sans isi birazda.
    Dsg cift kavramali otomatik şanzıman.vites gecisi cok guzel bir sanziman.
  • Merhaba bende 3 ay önce 2013 1.3 Rockstar aldım. Aracda çalışmayan bir kaç aksam var bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
    Start stop kararsiz çalışıyor ( Akü start / stop değil )
    Far sensörü çalışmıyor .
    Park sensörü çalışmıyor .
    Yağmur sensörü çalışmıyor.
    Birde km göstergesi sürekli yanıp sonuyor.
    Bunların akü ile alakası olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cakabo__ -- 18 Nisan 2023; 17:48:4 >
  • cakabo__ C kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle aküden. Km yanıp sönmesi ve start stopun çalışmamasının aküden kaynaklı olduğunu bizzat tecrübe ettim. Sanırım diğerlerinin sebebi de o
  • caneryild C kullanıcısına yanıt
    Ben yağmur sensörünü ve far sensörünü faal hale getirdim. Benim aracımda ben almadan önce ön cam değişmiş. Camı değiştirdiklerinde aynanın arkasında bulunan plastik akşamın içerisinde yağmur sensörü ve far sensörü var onları düzgün yerlestirememisler. Onları düzgünce yerlestirince far ve yağmur sensörü çalışmaya başladı. Şimdi park sensoru beyninin yerini bulmaya çalışıyorum.
  • Star&stop daki en başlı sorun akuden diye hep okudum.
    Ben zaten kapali kullaniyorum.aracin en sevdigim yani kapatiyorsun tekrar açılışta açmıyor.
    Egea da her bindigimde tekrar kapatiyorum.bunu hafızaya egea almiyor.ama 500L de kullanica bırakılmış
  • Merhaba arkadaşlar. 500L 1.3 multijet dualogic var bende. Sayısız yarı otomatik araba sürdüm, ilk defa viteste iken kendine hareketlenmeyen 500L yi gördüm. Benim araçta mı sıkıntı var yoksa sizlerinki de mi aynı. Demek istediğim normalde ilk vitese aldığımda, ayağımı frenden çekince araç gaza dokunmadan kendi hareketlendirdi hep ama 500L de böyle olmuyor. Üstelik gaz hassasiyeti de geç olduğundan park ederken problem oluyor eşim için. Sizde de aynı problem var mı? Buna çözüm öneriniz var mı
  • Kasirgabincarter K kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Aracın şanzımanı MTA yani otomatize edilmiş manuel şanzımandır. Pedalı olmasa da debriyaj vardır. Sizin yerinize robot debriyaja basmakta, debriyajı birakmakta ve vites değiştirmektedir. Siz gaza basmadan araç kavrama yapmaz. Bu sebeple aracın dinamikleri tam otomatik şanzımandan farklıdır.

  • 2018 500l wagon aracim satilik. Kazasiz 43 binde ilgilenenler buradan yazabilir.
  • Merhaba arkadaşlar 500l ile jazz arasında kaldım gönlüm 500l den yana ama ilk otomatik arabam olacak ne dersiniz
  • Kasirgabincarter K kullanıcısına yanıt

    Aracinda sorun yok.malesef arac gaza basmadan haraketlenmiyor.gazda gecikme var.yokusta park ederken alisana kadar biraz zorluyor .ben pedal chip alip taktim.park ederken yesilde normal kullanimda kırmızı da kullaniyorum.pedaldaki tepkiyi baya duzeltiyor

  • Bu araçtaki tek sorun yada farklı gelen yari otomatik şanzıman.
    Onun disinda cok keyifli, ici geniş, heleki gorus acisi mükemmel bir arac.
    Suv olmayip suv keyfi veren bir otomobil.
    Alirsaniz Rockstar paketinden şaşmayın.baya dolu bir paket
  • ze623 Z kullanıcısına yanıt

    Benim araçta da ön cam ile motor kaputu arasındaki ızgaradan içeri su doluyor alttaki tahliyesi tıkalı sanırım. Başına böyle bir şey gelen var mı. Tahliyenin nerede olduğunu bilen var mı acaba.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reef -- 7 Ekim 2023; 7:53:35 >
  • 
Sayfa: önceki 440441442443444
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.