Şimdi Ara

Ferrari F40 ile Piknik Keyfi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
1.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arabaya bak tiplere bak.. 80lerin efsanesi..
  • malının kölesi olan ...... milletine saygılar demiş .
  • Çince yazıları görünce çakma olduğunu düşünüyorum aracın.
  • Herşeyin belli bir kullanılış yeri var bu hayatta. Bu aracın da üretiliş amacı hız. Düz yollar. 250+ hızlar. Bir de üstten ip dolamış kekolar. Ağaoğlu da insaat alanına rolls royce ile gidiyordu. Aynı hesap.

    Allah görmemişlerden korusun. En tehlikelisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ferrari iyide bagaj yok be
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre356

    Ferrari de olsa bir araç,bir meta.Dünya malına bu kadar değer vermek saçma bence.Adamları takdir ettim.Eşyaya,mala gerektiği kadar değer veriyorlar,kendi hayatlarının önüne geçirmiyorlar.

    İnsanlar sevilmek için yaratıldı , eşyalar ise kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların sevilmeleri ve insanların kullanılmalarıdır.
    Cemil Meriç

    Kısacası altı üstü bir eşya.İstediğiniz şekilde kullanın gitsin.

    Cemil Meriç +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Herşeyin belli bir kullanılış yeri var bu hayatta. Bu aracın da üretiliş amacı hız. Düz yollar. 250+ hızlar. Bir de üstten ip dolamış kekolar. Ağaoğlu da insaat alanına rolls royce ile gidiyordu. Aynı hesap.

    Allah görmemişlerden korusun. En tehlikelisi.


    Yorum her yerinden falso hocam :)

    Şimdi en kötü müteahhitler bile E200'den aşağı girmez inşaata. Ben ağaoğlu için Rolls-Royce'yi mütevazı buldum bile diyebilirim. Müteahhitlikte dış görünüş çok önemlidir bunun görgüsüzlükle uzaktan yakından alakası yoktur. Ayrıca F40'ın amacı düz yolda gazlamak falan değil doğrudan piste çıkarmaktır. Öyle olsa E55'ten ne farkı kalırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOOSTEDTR -- 30 Eylül 2014; 9:21:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Herşeyin belli bir kullanılış yeri var bu hayatta. Bu aracın da üretiliş amacı hız. Düz yollar. 250+ hızlar. Bir de üstten ip dolamış kekolar. Ağaoğlu da insaat alanına rolls royce ile gidiyordu. Aynı hesap.

    Allah görmemişlerden korusun. En tehlikelisi.


    Yorum her yerinden falso hocam :)

    Şimdi en kötü müteahhitler bile E200'den aşağı girmez inşaata. Ben ağaoğlu için Rolls-Royce'yi mütevazı buldum bile diyebilirim. Müteahhitlikte dış görünüş çok önemlidir bunun görgüsüzlükle uzaktan yakından alakası yoktur. Ayrıca F40'ın amacı düz yolda gazlamak falan değil doğrudan piste çıkarmaktır. Öyle olsa E55'ten ne farkı kalırdı

    Kimin yorumu daha cahil acaba ?

    E200 le gitmesinde bir sıkıntı yok. O müteahhit süper lüks bir aracla gitsin bakalım. Bir taş sıcrasa oturur ağlar.

    Ferrariyi de alan her dakika piste gidemeyecegine gòre normal yolda da kullanacak. Her yolu da Türkiye yolu sanmayın. Yurtdısında ki yollarda istedigin gibi kullanırsın.

    Kaldı ki sen oraya ferrariyle gitme diye adamlar 4 çeker yerden yüksek araclar yapmış. Öylesine yapmadılar o aracları. Range rover kaç derece eğimli yol da tırmanıyor. Sende tırmansana ferrari ile.

    Bu olay çorbayı çatalla içmek kadar saçma. Her esyanın belli bir kullanım alanı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O değil de motor hararet yapacak sürekli 1. vites patika yolda 10-15kmh hızla seyrederken.
  • Ferrari bu adama parasını iade etmiş, aracı geri almış.











  • Arka lastiklerin taban genişliği normal mi sizce bana bayağı bir büyük geldi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    O değil de motor hararet yapacak sürekli 1. vites patika yolda 10-15kmh hızla seyrederken.

    Aynen öyle.
  • Her turlu sikintiya katlanip Bir action yapmak istemis ve yapmista. Uzerinde o kadar sosyolojik dusunmeye gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrhusnu

    Arka lastiklerin taban genişliği normal mi sizce bana bayağı bir büyük geldi?

    Normal, 478 hp gücünde araç.

    Arka lastik ölçüleri 335/35 ZR17

    Taban genişliği 33.5 cm imiş.
  • Ferrarisiyle pikniğe giden bilge
  • Çinli bunlar çakmadır bu Ferrari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Herşeyin belli bir kullanılış yeri var bu hayatta. Bu aracın da üretiliş amacı hız. Düz yollar. 250+ hızlar. Bir de üstten ip dolamış kekolar. Ağaoğlu da insaat alanına rolls royce ile gidiyordu. Aynı hesap.

    Allah görmemişlerden korusun. En tehlikelisi.


    Yorum her yerinden falso hocam :)

    Şimdi en kötü müteahhitler bile E200'den aşağı girmez inşaata. Ben ağaoğlu için Rolls-Royce'yi mütevazı buldum bile diyebilirim. Müteahhitlikte dış görünüş çok önemlidir bunun görgüsüzlükle uzaktan yakından alakası yoktur. Ayrıca F40'ın amacı düz yolda gazlamak falan değil doğrudan piste çıkarmaktır. Öyle olsa E55'ten ne farkı kalırdı

    Kimin yorumu daha cahil acaba ?

    E200 le gitmesinde bir sıkıntı yok. O müteahhit süper lüks bir aracla gitsin bakalım. Bir taş sıcrasa oturur ağlar.

    Ferrariyi de alan her dakika piste gidemeyecegine gòre normal yolda da kullanacak. Her yolu da Türkiye yolu sanmayın. Yurtdısında ki yollarda istedigin gibi kullanırsın.

    Kaldı ki sen oraya ferrariyle gitme diye adamlar 4 çeker yerden yüksek araclar yapmış. Öylesine yapmadılar o aracları. Range rover kaç derece eğimli yol da tırmanıyor. Sende tırmansana ferrari ile.

    Bu olay çorbayı çatalla içmek kadar saçma. Her esyanın belli bir kullanım alanı var.

    Korkma birader bir taş sıçradı diye ağlamaz, milletin derdi seni germiş anlaşılan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dorocha

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTIVE

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Herşeyin belli bir kullanılış yeri var bu hayatta. Bu aracın da üretiliş amacı hız. Düz yollar. 250+ hızlar. Bir de üstten ip dolamış kekolar. Ağaoğlu da insaat alanına rolls royce ile gidiyordu. Aynı hesap.

    Allah görmemişlerden korusun. En tehlikelisi.


    Yorum her yerinden falso hocam :)

    Şimdi en kötü müteahhitler bile E200'den aşağı girmez inşaata. Ben ağaoğlu için Rolls-Royce'yi mütevazı buldum bile diyebilirim. Müteahhitlikte dış görünüş çok önemlidir bunun görgüsüzlükle uzaktan yakından alakası yoktur. Ayrıca F40'ın amacı düz yolda gazlamak falan değil doğrudan piste çıkarmaktır. Öyle olsa E55'ten ne farkı kalırdı

    Kimin yorumu daha cahil acaba ?

    E200 le gitmesinde bir sıkıntı yok. O müteahhit süper lüks bir aracla gitsin bakalım. Bir taş sıcrasa oturur ağlar.

    Ferrariyi de alan her dakika piste gidemeyecegine gòre normal yolda da kullanacak. Her yolu da Türkiye yolu sanmayın. Yurtdısında ki yollarda istedigin gibi kullanırsın.

    Kaldı ki sen oraya ferrariyle gitme diye adamlar 4 çeker yerden yüksek araclar yapmış. Öylesine yapmadılar o aracları. Range rover kaç derece eğimli yol da tırmanıyor. Sende tırmansana ferrari ile.

    Bu olay çorbayı çatalla içmek kadar saçma. Her esyanın belli bir kullanım alanı var.

    Korkma birader bir taş sıçradı diye ağlamaz, milletin derdi seni germiş anlaşılan.

    Ne kadar korktum sorma. Çok gerdi. Neden böyle yapıyorlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nerede yapmışlarki acaba çin japonya tayland ?
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.