Şimdi Ara

FCA'nın iflas riski. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
1.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Su cevabindan sonra icerek yazdigini dusunmeye basladim.

    Fiatin disinin kovugu olmayan tofasin 2015 kari(gelir degil kar) yaklasik 1 milyar tl. Sen hala burda dusuk kar oranlfjdhfsgn
  • insomnia__ kullanıcısına yanıt
    Dolar ya da Euro'ya çevir bakalım

    Yıl oldu 2016 hala TL ile hesap yapıyorsunuz.

    Yazık gerçekten.

    Ayrıca kar daha düşük.

    http://www.bloomberght.com/haberler/haber/1852146-tofasin-2015-net-kari-yuzde-45-artarak-beklentileri-asti

    Bu arada TOFAŞ'ın herhangi bir önemi yok

    Bunlar gelişmemiş ülke piyasaları.




  • Yaklasik bir milyar tl dedim hayir diyip 830 milyon tl yazan siteyi yollamissin, yazik tl hesabi yapiyorsun demissin yolladigin linkte tl hesabi yapilmis.

    Nereye gidiyor bu yeni nesil :((
  • Fiat batar mı arkadaşlar imkansız. Fiat batarsa daha batacak çok firma var. O zaman vw Toyota ford kalır piyasada...
  • Bu durumu bende anlam veremiyorum vede bir türlü batmıyorlar. Sanırım para kaynağı var. Belki ayakkabı kutuları olabilir.

    Bence fiat ta hareketli günler yaşanacak önümüzdeki günlerde. Almanlar resmen avrupayı darma duman ediyor. Çok agresifler özellikle vw ile. Bu son hile hurda olmasa. Bazen de diyorum acaba fiat gibi şirketlermi abd ye şikayet ettiler bu durumu.
  • Bu durumu bende anlam veremiyorum vede bir türlü batmıyorlar. Sanırım para kaynağı var. Belki ayakkabı kutuları olabilir.

    Bence fiat ta hareketli günler yaşanacak önümüzdeki günlerde. Almanlar resmen avrupayı darma duman ediyor. Çok agresifler özellikle vw ile. Bu son hile hurda olmasa. Bazen de diyorum acaba fiat gibi şirketlermi abd ye şikayet ettiler bu durumu.
  • Keşke akif burda olsaydı ne güzel tartışırdık

    Bu arada zamanında GM battı arkadaşlar

    Evet General Motors.

    https://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Chapter_11_reorganization

    Fiat batar mı demeden önce iyi düşünmek gerek.

    Bence de önümüzdeki aylarda bi hareketlenme olucak.

    Tahminim Sergio istifa edicek ki etmeli de.

    CEO olarak berbat bir iş yaptı.

    Alan Mulally gelmeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bak bi de gülüyosun

    Yoksa o avatar Volvo sığını mı

    Bu da Türkçesiymiş, ben de ilk defa duydum yoksa direk moose yazıcaktım

    Gülmek değil de, biraz heyecan olsun Ferrari için diye koydum. Hani tutkulu bir markanın tutkulu bir borsa macerası olsun, inişler çıkışlar bir arada.

    Avatar öz be öz kendi çekimimdir.




  • Hocam o politik dil

    Tabii satıyoruz derler mi

    Büyük ihtimal fiyatta anlaşmaya çalışıyorlardır.

    Artık kaç milyar dolara giderse adeta can suyu olucak.

    Yoksa para yok harbiden.

    Şu ara adam gibi kar eden üreticiler Japonlar ve GM

    Otomobil endüstrisinde büyük bir konsolidasyon bekliyorum.

    4-5 grup kalıcak sadece.

    Küçükler ya alınır ya da batar.
  • Ben kesinlikle batmaz demiyorum ancak wag da alamaz bundan kesin net eminim wag tazminatları bi ödesin önce made in germany markasını heba etmenin bi bedelini ödesin.

    O değil ekonomik olarak dünya çokda iyiye gitmiyor firma batmaları ülke batmalarını tetikler zaten kapital sistem ya resesyona yada savaşa mahkumdur bu ikisi olmadan para dönüşü sağlanamıyor maalesef...
  • 115 yıldır araba üretip, bünyesine sürekli yeni markalar dahil eden bir grubun batma riski olduğunu iddia etmek için nasıl bir şey kullanmak lazım? Bir kere bile olsa o kafayı yaşamak isterdim adamlar dobloya ram amblemi basıp amerika'ya sevdirdi. italya dışında üretilen modellerini bile tanımıyorlar ama batma riski yaşıyorlarmış. Eminim kendilerinin batma riski olduğundan haberleri yoktur. Olursa bir açıklama yaparlar.
  • Son dönemde gördüğüm en mesnetsiz başlıklardan ve makalelerden biri... FCA; düşen petrol fiyatları sebebiyle ABD'de "truck" grubuna giren SUV ve Pick-Up'ların popülaritesinin önümüzdeki yıllarda artacağını, bu sebeple yatırım planlarına buna uygun revizeler yaptıklarını açıklamıştı.. Gel gelelim yazarın konuyu bağladığı yere bak!!

    Adamlar karlılık konusunda her sene çift haneli şekilde durumlarını iyileştiriyorlar. Fiat'ın Avrupa operasyonları çok çok uzun yıllar sonra ilk kez 2014 içerisinde kâra geçmişti, şimdi bu kârlılık kalıcı olmaya başladı.. Aşağıdaki resimde görünüyor, tüm grup 2015 yılında vergi öncesi kârını %40, net kârını %91 arttırmış. Likiditeleri 20 milyar €'nun üzerine çıkmış durumda.. Endüstriyel borçlarını çift haneli yüzdelerle azaltıyorlar. Finansallarla ilgii uzun vadeli hedeflerini bir iki yıl önceden tutturmaya başladılar. Birileri de çıkmış batmaktan bahsediyor. Komedisiniz yemin ederim..

    Bu arada konu da ne biliyor musunuz? "Bir sonraki nesil Chrysler 200 ve Dodge Dart'ı ABD'de üretmek yerine başka bir marka/modelle ortak şekilde mi üretsek?" sorusu. Bu sorunun da özellikle Dart kısmıyla ilgili dile getirilen senaryolardan biri de ne peki biliyor musunuz? Bilmiyorsanız ben söyleyim, Tofaş'ın ürettiği Egea'nın logosunu Dodge yapmak.. Kaynak.

    Bu strateji de zaten Marchione'nin uzun yıllardır dile getirdiği "hepimiz nihayetinde birbirine çok yakın ürünleri geliştirmek için ayrı ayrı milyar dolarları harcıyoruz. Bu müsriflik yerine ortak üretimler yapsak da maliyetleri azaltsak, karlılığı arttırsak, fiyatları düşürsek olmaz mı?" fikrinin bir yansıması..

    Özetle kusura bakmayın ama daha çok beklersiniz batmasını

     FCA'nın iflas riski.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 4 Şubat 2016; 9:11:32 >




  • Fiat kadar kötü yönetilen bir başka bir otomobil şirketi yoktur.

    Mühendislik ve motor teknolojisi olarak potansiyeli çoook yüksek bir firma.

    Ellerinin altında Alfa Romeo, Maserati, Ferrari gibi markalar var. Motor teknolojisi, yol tutuş, sürüş dinamizmi, vs. gibi alanlardaki mühendislik bilgileri çok iyi.

    Ama bu bilgileri markaları aralarında doğru dürüst paylaştırmıyor. Alfa Romeo araçlardaki yol tutuş ve sürüş dinamizminin yarısı Fiat modellerinde yok.

    Modellerde bir süreklilik yok. Stilo, Bravo, Brava, Tempra, Tipo, Marea tarihe karışıp gitmiş, devamı getirilmemiş bir sürü model var. Bu durum model değerini çok düşürüyor.

    Doğru dürüst yöntetilse çok sağlam potansiyeli olan bir otomobil firması aslında.
  • Tespitlerinizin hepsi doğru küçük bir eklemeye ihtiyaçları var sadece. Global resesyondan ziyade global savaş geliyor hocam. Maksimum 2020 diyorum bu iyimser bir tahmin
  • Bence sen bu konuyu bir an önce sildir.
    Bu şirketler uluslararası borsalarda işlem gören hisselere sahip.
    Sen burda batıyor diye yorum yap,adamların uluslarası itibarını zedele.
    Sana dava bile açabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Elinde hiçbir belge değer olmadan sadece ürün gamına bakarak FCA batabilir mi diyorsun? Çok çocuksu ve acemilik kokan bir konu kusura bakma..
    Fiat FCA ile yeni bir sürece girdi bu süreçte ürün gamında çok çeşitlilik yaşanmasa da deri değiştiren bir firma konumunda ve geleceğe dair çok ciddi yatırımlar ve planlar yapıldı. Koskoca şirketin mühendisleri yönetim departmanı hiçbir şeyin farkında değil sen farkındasın öyle mi?

    Konuyu biraz derin açalım

    Fiat chrysler ile birleşmeden önce FIAT GROUP S.P.A altında Fiat indistrial ve fiat autombiles diye ikiye ayrıldı. Daha sonra birleşme oldu şirket hollandaya taşındı ve FCA ve CNH endüstriyel olarak ikiye ayrıldı. Ferrari Biraz daha halka açıldı ve hisseleri ulaşılabilir hale geldi, bir bölümü halka arz edildi. Birleşme sonrası detroitte tek bir bayiisi bile kalmayan dodge ve chrysler tekrar listelerin ortalarında kendine yer buldu ve üst sıralara doğru ilerlemeye başladı. 2-3 sene içinde liderliği kaptırmaz bir hale gelecekler göreceksiniz.

    Bir diğer nokta teknoloji merkezleri, Bugün F1 , WRC , gibi büyük yarış kollarının bütün elektronik ve yazılım sistemleri Fiat mühendisleri tarafından üretiliyor Magneti Marelli'nin çalışmalarına bakın. F1'deki bütün geridönüşüm sistemlerinden WRC'de yarışan ralli otomobillerine kadar enjektör sistemlerinin en büyük sağlayıcısı ve teknoloji gelişim lideridir. Teksid markası dünya çapında en büyük üretimi yapan aliminyum döküm firması konumunda tabi ki Fiat'a ait. Yani Fiat sadece üretim yapan bir firma değil. Avrupanın teknoloji lideri, Gelişim lideri ve ön ayakçısı.. Boş hayaller temenniler üzerinden birtek elinizde ekonomik veri olmadan FCA iflas riski diye konu açarsanız konuyla ilgili insanların dalgasına muhatap olursunuz:

    Şirketin borsadaki çizgisine de iyice göz atmanızı öneriyorum
    Şirket 2014 yılında 96 Milyar gelir euro açıkladı , 2015 yılında ise gelir 110 milyar euro gelir açıkladı yani aradaki fark 14 milyar euro. Ay başına 1 milyar eurodan fazla gelirden bahsediyoruz.. 2016 yılına biraz sancılı başladığı doğrudur Fiat'ın ama bu durumdan kurtulmak için uzun vadeli programlar da açıklandı. Bu kadar temelsiz konuya fazla teknik girmektense araştırın.

    Buyrun Fiat'ın hibrit teknolojisi hakkında detaylı bilgi bulabileceğiniz bir site.
    http://www.magnetimarelli.com

    Fazla sıkmayın, kasmayın..
    Fiat geçmişte sıkıntılar yaşadı ve akıllandı.
    Dünyanın en güçlü dizel motor üreticisi , teknoloji lideri ve yarış mühendisleri ekibine sahip.. Sizin kafanızda punto ve bravo eskidi yorumundan sonuç alabileceğiniz bir noktada değil.. ve
    Tahmininizin çooook daha ötede aklınızın almayacağı bir noktada. Okuyun- öğrenin, araşıtırın.

    GÜLÜNÇ DURUMA DÜŞMEYİN.

    Dünyanın en güçlü motor üreticisi Fiatmiymis? Renault veya Psa grubu dururken fia neyine

    Diğer dediklerinize katılıyorum ama yarış (bkz. Renault F1 şampiyonlukları) ve dizel konusunda Fiat en güçlü değil kesinlikle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Elinde hiçbir belge değer olmadan sadece ürün gamına bakarak FCA batabilir mi diyorsun? Çok çocuksu ve acemilik kokan bir konu kusura bakma..
    Fiat FCA ile yeni bir sürece girdi bu süreçte ürün gamında çok çeşitlilik yaşanmasa da deri değiştiren bir firma konumunda ve geleceğe dair çok ciddi yatırımlar ve planlar yapıldı. Koskoca şirketin mühendisleri yönetim departmanı hiçbir şeyin farkında değil sen farkındasın öyle mi?

    Konuyu biraz derin açalım

    Fiat chrysler ile birleşmeden önce FIAT GROUP S.P.A altında Fiat indistrial ve fiat autombiles diye ikiye ayrıldı. Daha sonra birleşme oldu şirket hollandaya taşındı ve FCA ve CNH endüstriyel olarak ikiye ayrıldı. Ferrari Biraz daha halka açıldı ve hisseleri ulaşılabilir hale geldi, bir bölümü halka arz edildi. Birleşme sonrası detroitte tek bir bayiisi bile kalmayan dodge ve chrysler tekrar listelerin ortalarında kendine yer buldu ve üst sıralara doğru ilerlemeye başladı. 2-3 sene içinde liderliği kaptırmaz bir hale gelecekler göreceksiniz.

    Bir diğer nokta teknoloji merkezleri, Bugün F1 , WRC , gibi büyük yarış kollarının bütün elektronik ve yazılım sistemleri Fiat mühendisleri tarafından üretiliyor Magneti Marelli'nin çalışmalarına bakın. F1'deki bütün geridönüşüm sistemlerinden WRC'de yarışan ralli otomobillerine kadar enjektör sistemlerinin en büyük sağlayıcısı ve teknoloji gelişim lideridir. Teksid markası dünya çapında en büyük üretimi yapan aliminyum döküm firması konumunda tabi ki Fiat'a ait. Yani Fiat sadece üretim yapan bir firma değil. Avrupanın teknoloji lideri, Gelişim lideri ve ön ayakçısı.. Boş hayaller temenniler üzerinden birtek elinizde ekonomik veri olmadan FCA iflas riski diye konu açarsanız konuyla ilgili insanların dalgasına muhatap olursunuz:

    Şirketin borsadaki çizgisine de iyice göz atmanızı öneriyorum
    Şirket 2014 yılında 96 Milyar gelir euro açıkladı , 2015 yılında ise gelir 110 milyar euro gelir açıkladı yani aradaki fark 14 milyar euro. Ay başına 1 milyar eurodan fazla gelirden bahsediyoruz.. 2016 yılına biraz sancılı başladığı doğrudur Fiat'ın ama bu durumdan kurtulmak için uzun vadeli programlar da açıklandı. Bu kadar temelsiz konuya fazla teknik girmektense araştırın.

    Buyrun Fiat'ın hibrit teknolojisi hakkında detaylı bilgi bulabileceğiniz bir site.
    http://www.magnetimarelli.com

    Fazla sıkmayın, kasmayın..
    Fiat geçmişte sıkıntılar yaşadı ve akıllandı.
    Dünyanın en güçlü dizel motor üreticisi , teknoloji lideri ve yarış mühendisleri ekibine sahip.. Sizin kafanızda punto ve bravo eskidi yorumundan sonuç alabileceğiniz bir noktada değil.. ve
    Tahmininizin çooook daha ötede aklınızın almayacağı bir noktada. Okuyun- öğrenin, araşıtırın.

    GÜLÜNÇ DURUMA DÜŞMEYİN.

    Dünyanın en güçlü motor üreticisi Fiatmiymis? Renault veya Psa grubu dururken fia neyine

    Diğer dediklerinize katılıyorum ama yarış (bkz. Renault F1 şampiyonlukları) ve dizel konusunda Fiat en güçlü değil kesinlikle.




  • Dostum sadece ferrari,jeep kalsa yine batmaz bunlar şirket değerini düşürmek için sansostanel haberler ve yabana atılır markalar yok içinde
  • Dostum sadece ferrari,jeep kalsa yine batmaz bunlar şirket değerini düşürmek için sansostanel haberler ve yabana atılır markalar yok içinde
  • Dostum sadece ferrari,jeep kalsa yine batmaz bunlar şirket değerini düşürmek için sansostanel haberler ve yabana atılır markalar yok içinde
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.