Şimdi Ara

FCA'nın iflas riski. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
1
Favori
1.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Duygu sömürüsü yaparak sat8şları arttırmak istiyor olabilirler.
  • Elinde hiçbir belge değer olmadan sadece ürün gamına bakarak FCA batabilir mi diyorsun? Çok çocuksu ve acemilik kokan bir konu kusura bakma..
    Fiat FCA ile yeni bir sürece girdi bu süreçte ürün gamında çok çeşitlilik yaşanmasa da deri değiştiren bir firma konumunda ve geleceğe dair çok ciddi yatırımlar ve planlar yapıldı. Koskoca şirketin mühendisleri yönetim departmanı hiçbir şeyin farkında değil sen farkındasın öyle mi?

    Konuyu biraz derin açalım

    Fiat chrysler ile birleşmeden önce FIAT GROUP S.P.A altında Fiat indistrial ve fiat autombiles diye ikiye ayrıldı. Daha sonra birleşme oldu şirket hollandaya taşındı ve FCA ve CNH endüstriyel olarak ikiye ayrıldı. Ferrari Biraz daha halka açıldı ve hisseleri ulaşılabilir hale geldi, bir bölümü halka arz edildi. Birleşme sonrası detroitte tek bir bayiisi bile kalmayan dodge ve chrysler tekrar listelerin ortalarında kendine yer buldu ve üst sıralara doğru ilerlemeye başladı. 2-3 sene içinde liderliği kaptırmaz bir hale gelecekler göreceksiniz.

    Bir diğer nokta teknoloji merkezleri, Bugün F1 , WRC , gibi büyük yarış kollarının bütün elektronik ve yazılım sistemleri Fiat mühendisleri tarafından üretiliyor Magneti Marelli'nin çalışmalarına bakın. F1'deki bütün geridönüşüm sistemlerinden WRC'de yarışan ralli otomobillerine kadar enjektör sistemlerinin en büyük sağlayıcısı ve teknoloji gelişim lideridir. Teksid markası dünya çapında en büyük üretimi yapan aliminyum döküm firması konumunda tabi ki Fiat'a ait. Yani Fiat sadece üretim yapan bir firma değil. Avrupanın teknoloji lideri, Gelişim lideri ve ön ayakçısı.. Boş hayaller temenniler üzerinden birtek elinizde ekonomik veri olmadan FCA iflas riski diye konu açarsanız konuyla ilgili insanların dalgasına muhatap olursunuz:

    Şirketin borsadaki çizgisine de iyice göz atmanızı öneriyorum
    Şirket 2014 yılında 96 Milyar gelir euro açıkladı , 2015 yılında ise gelir 110 milyar euro gelir açıkladı yani aradaki fark 14 milyar euro. Ay başına 1 milyar eurodan fazla gelirden bahsediyoruz.. 2016 yılına biraz sancılı başladığı doğrudur Fiat'ın ama bu durumdan kurtulmak için uzun vadeli programlar da açıklandı. Bu kadar temelsiz konuya fazla teknik girmektense araştırın.

    Buyrun Fiat'ın hibrit teknolojisi hakkında detaylı bilgi bulabileceğiniz bir site.
    http://www.magnetimarelli.com

    Fazla sıkmayın, kasmayın..
    Fiat geçmişte sıkıntılar yaşadı ve akıllandı.
    Dünyanın en güçlü dizel motor üreticisi , teknoloji lideri ve yarış mühendisleri ekibine sahip.. Sizin kafanızda punto ve bravo eskidi yorumundan sonuç alabileceğiniz bir noktada değil.. ve
    Tahmininizin çooook daha ötede aklınızın almayacağı bir noktada. Okuyun- öğrenin, araşıtırın.

    GÜLÜNÇ DURUMA DÜŞMEYİN.




  • batmaz ama çok yanlış iş yapıyorlar
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Öne bi Güney Avrupa turu aldım.

    İtalya'ya gidip bi bakıcam durum kötü mü

    Ya burda bi de beni Fiat düşmanı ilan etmişler.

    Akıl fikir.

    Jeep ve RAM satışları FCA'yı kurtarmaz arkadaşlar.

    Durum fecaat

    Sergio dört dönüp satıcak yer arıyor.

    GM kapıyı kapattı.

    Belki bi Çinli sermaye grubu bulabilirler. Gerçi şu an Çin'in durumu da fena.

    Magneti Marelli adı geçmiş buyrun :

    http://www.reuters.com/article/us-magneti-marelli-fiat-m-a-idUSKCN0PR1YJ20150717

    Onu da TEKSID'i de satmaya çalışıyorlar, neden

    Maalesef Agnelli ailesinin çapsızlığı ve vizyonsuzluğu yüzünden Fiat ne hale düştü

    Her zaman söylerim İtalyanlar finanstan anlamıyorlar.

    İronik şekilde ilk bankaları da onlar buldu

    Seviyorum bu adamları




  • shintai kullanıcısına yanıt
    Bak bi de gülüyosun

    Yoksa o avatar Volvo sığını mı

    Bu da Türkçesiymiş, ben de ilk defa duydum yoksa direk moose yazıcaktım
  • Dur bakalım benim NYC fikri aklımda ama kesinlik yok tabi. Sen bi Avrupa yap gel bakalım sonra tekrardan konuşuruz. Belki ben de seninle gelirim birlikte gezeriz.
  • Haber et ben de gelirim belki ama NYC fanıyım haberin olsun.
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Bu arada şu an biletler çok ucuz.

    Fırsatın varsa kaçırma

    THY'de bazen Amerika biletleri inanılmaz sote düşüyor.

    Nerelere direk uçuyorlar bilmiyorum ama ordan da bi aktarma yaparsın hop ver elini NYC
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Bu arada şu an biletler çok ucuz.

    Fırsatın varsa kaçırma

    THY'de bazen Amerika biletleri inanılmaz sote düşüyor.

    Nerelere direk uçuyorlar bilmiyorum ama ordan da bi aktarma yaparsın hop ver elini NYC

    Keşke birlikte gitsek.




  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Yolum o tarafa düşmüyor

    Dilimde güneyin türküleri

    Önce bi Güney Avrupa turu yapıcam.

    Yunanistan, Balkanlar özellikle Sırbistan ve Bosna tarafına gitmek istiyorum.

    Sonra İtalya ve İspanya.

    Gençken buraları görmek lazım.

    ABD'de tarihi eser ve medeniyet namına bişey yok




  • Avrupa'nın tarihi değeri daha iyi tabi ben de gitmek isterim kısmet, inşallah.
  • Bu arada arkadaşlar hisseye burdan bakabilirsiniz.

    http://finance.yahoo.com/q?s=fcau&fr=uh3_finance_web&uhb=uhb2

    Market cap topu topu 8.5 milyar dolar.

    Param olsa affetmem hiç olmadı Jeep kısmını alsam yine yeter bana.

    Öyle gözüm yükseklerde değil
  • Su cahil surusu fiati da batirdiya be desek bos.

    Vw in defalarca alfa romeo teklifini geri cevirmis, kar etmese de fantezimiz demis adam sergio. Keza giulia ya dunya kadar satsa parasini cikaramicak kadar ar-ge yaptilar, hala satisa sunmadilar.

    Herifler parayi pulu gecmis isi fanteziye baglamis, burdakiler turkiye kadar geliri olan sirketi batirma pesinde
  • insomnia__ kullanıcısına yanıt
    Önemli olan karlılıktır.

    İstersen trilyon ciro çevir cebe girmedikten sonra ne farkeder.

    Otomotivde kar marjı çok düşüktür.
  • Stand Alone kullanıcısına yanıt
    Fazla uzatma ama

    Şimdi petrol falan tekrar fırlar millet uçağı bırak arabaya bile binemez valla
  • Wag gurubu kimi neyi alıyor arkadaş wag durumu fca den daha beter şimdi unuttunuz galiba, sen amerikada amerikan malıyla rekabet etmeye kalkarsan belini bükerler adamın fca gitti amerikan malını kendi bünyesine alarak para kazanmaya başladı amerika kıtasında ve doğru yolda bu konu üzerine.

    FCA gurubunu kurtaracak tek şey var oda alfaromeo serisini güçlendirmek ve 500 ailesinde ki başarısını doğru düzgün ataklarla devam ettirmektir mesela 500X i XL olarak güncelleyip piyasada yer edinebilir kanımca.Fiat markası konusunada gelirsek model güncellemelerini model isminden bağımsız olarak sürdürürlerse daha düzgün ilerler her yeni kurduğun bantdan inen arabaya farklı isim bu nedir arkadaş ben anlayamıyorum, fiat yönetimini biraz koç a versinler onlar düzeltir onları adam doblodur fiorinodur dünyanın parasını kazandı kazandırdı fiat a. Sonra şu 1.3 multijeti 1.6 multijeti bi güncelleyin millet 1.6 dan 160 hp lere ulaştı tct yerine güzel tork konvertörlü şanzımanlar yapsalar daha hoş.




  • züğürdün çenesi fiatın piyasasından daha bozuk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Fazla uzatma ama

    Şimdi petrol falan tekrar fırlar millet uçağı bırak arabaya bile binemez valla

    Hazır istikrar da var memlekette.
  • Maalesef o plan da kurtarmaz.

    Alfa en olumlu senaryoda bile 480.000 üretim hedefliyor ki bunu hayatta yapamazlar.

    Ama çok üzülmüyorum.

    Sen gel kaç yıllık tarihi olan Fiat markasını maymun et kendi evinde Almanlardan gol ye sonra da vah vah.

    Yok öyle.

    Bir de farkettiğim kadarıyla forumda finansal okur yazarlık yerlerde.

    Ferrari olunca grup batmıyormuş

    Bugün Ford Avrupa'da büyük model kesintilerine gideceğini ve çalışanları emekli ediceğini söyledi.

    Toyota da Scion markasını bitirdi.

    Ziller çalıyor mu??

    Hepsi önümüzdeki resesyona hazırlanıyor.

    İnşallah Jeep ve RAM kurtulur.

    Gerisinin durumu pek parlak değil.

    In bocca al lupo!!!




  • iflas edeceklerini sanmıyorum fakat yinede belli olmaz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.