Şimdi Ara

Faturayı ben ödemiyorsam kim ödüyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.395
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık bir buçuk 2 ay önce Turkcell hattımı Vodafone'a (faturalı genç avantaj) taşıttım
    Hattı taşıtmak istediğimde benden adıma düzenlenmiş fatura istedi, olmadığını söyledim, kredi kartı sordu var dedim aldı kart üzerine kayıt yaptı ama sadece kart numarası girdi bana hiçbirşey sormadı
    Yaklaşık 2 ay olmasına rağmen ne fatura geldi ne de kredi kartına borç yansıdı, üstelik müşteri hizmetlerini aradığımda ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır diyor
    Şimdi siz söyleyin ne yapmam lazım? 2 aydır beleşe kullanmak tatlı geldi ama acısı elbet çıkacak gibime geliyor...



    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir
  • Tuhaf... Güncel borcu sorguladınızmı?
  • bende turkcellden vadofone geçtiğimde fatura bi kaç ay geç çıkıyo turkcellin.
    Numara taşırken fatura isteme olayı yoktu bildiğim kadarıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansay

    Tuhaf... Güncel borcu sorguladınızmı?


    My vodafone'dan da girsem müşteri hizmetlerini de arasam öyle :) Bugün sorguladım tekrardan yine aynı :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: u555

    bende turkcellden vadofone geçtiğimde fatura bi kaç ay geç çıkıyo turkcellin.
    Numara taşırken fatura isteme olayı yoktu bildiğim kadarıyla.

    faturalı genç avantajda isteniyormuş, bu arada turkcell hattım kontörlüydü yani fatura bekleme gibi bi durum olmaması gerek sanki?
    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir
  • peki müşteri temsilcisine çıkıpta ödenen faturanız olduğunu sordunuzmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansay

    peki müşteri temsilcisine çıkıpta ödenen faturanız olduğunu sordunuzmu?


    yok işte o adıma gelmedim hiç önce buraya yazayım dedim :)
    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir
  • fatura sms i geliyor ödememe durumunda da uyarı sms i geliyor ayrıca my vodafoneda fatura dökümlerinizin olması lazım ordan bir bakın bence ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gollory -- 20 Mart 2011; 19:21:47 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gollory

    fatura sms i geliyor ödememe durumunda da uyarı sms i geliyor ayrıca my vodafoneda fatura dökümlerinizin olması lazım ordan bir bakın bence ...


    my vodafone'a baktım hiç fatura görünmüyor, doğal olarak ödenmemiş fatura da yok :) dediğin türden bir sms gelmedi, fatura eve de gitmedi, eposta olarakta gelmedi :S ilginç birşey ya ne biçim bir kayıt sistemleri var anlamadım :D
    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir
  • En yakın zaman da bilgi al arkadaşım yoksa katlanıp katlanıp haciz bile gelebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adam olana Çok bile

    En yakın zaman da bilgi al arkadaşım yoksa katlanıp katlanıp haciz bile gelebilir

    Haciz mi? Adamların hatasını ben mi ödeyeceğim? Bana bir tane belge göstersinler borcum olduğuna dair bende kabul edeyim... Yalandan işler çevirmesinler :)
    Tamam bende istiyorum gelsin ödeyim ama niye beni uğraştırıyorlar müşteriyim ben para ödeyeceğim yetmiyormuş gibi tutup adamların peşine mi koşayım?

    Şöyle bir örnek vermek gerekirse; diyelim ki bi dükkana girdin mal alacaksın çıkardın 200lüğü satışı yapan adam veremedi para üstünü tutupta sana git paranı bozdur öyle gel al mı demeli yoksa parayı almalı bozdurup gelmeli ve sana üstünü mü vermeli?
    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir
  • mail at cevap verirler..
    _____________________________
  • nihayetinde faturalı hat alırken sozlesme niye imzalatıyorlar,

    muhakkak bu durumla ilgilide tek yonlu bi maddecik

    sıkısmıstır aralara, zamananı gelince gelir bulur sizi voda,

    ama bence siz takip edin, MH arayıp faturanızın (borcunuzun) takipcisi olun,
  • gecen lerde bi arkadas avea icin faturasını odedigi halde hattını dondur duklarını,

    avea MH aradıgında, fatura lı hat alırken avea bayisinin adres beyanı icin gereken

    evragı kendisinden istemedigi icin boyle bu duruma maghruz kaldını paylasmıstı

    gecen haftalarda forumda;

    yani abonenin (sizin) hatası olmadıgı halde, bayi hataların danda gelecek te bi sorunla

    karsılasabilirsiniz ...

    Mesela avea da oldugu gibi hattınızı kapatabilirler ... ;) ;) .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi target4u -- 20 Mart 2011; 21:52:43 >
  • ----------------------------------------------------------

    http://resim.donanimhaber.com/m_47515741/mpage_1/f_/key_//tm.htm#47515741

    -----------------------------------------------------------

    quote:

    Orijinalden alıntı: faceyourfears
    Son günlerde neredeyse bütün kanallarda bütün reklam afişlerinde reklamını gördüğünüz avea nın nekadar aslında nekadar kötü hizmet verdiğini ve "sözüm ona" müşteri hizmetlerinin nasıl hiç bir işe yaramadığını anlatıcam bugün size.... benim yaşadıklarımı siz yaşmayın istedim...
    --- 1 yıldır kullandığım türkcell hattımı, son günlerde duymuş olduğunuz avea nın 25 tl ye 400 dakika konuşturan 3 ay konuş 1 ay avea dan dedikleri tarifeye kanarak geçirdim. daha bu 2 . ayımdayken bi sabah telefonumun aramalara kapatıldığı mesajı geldi. müşteri hizmetlerini ilk aradaığımda bana "yanlış gönderilmiş bir mesaj önemsemeyin düzelicek dendi" ( telefonumun kapatıldığını bile anlayamayan bir müşteri hizmetleri var) aynı gün öğlen saatlerinde aradığımda cihazınız açık gözüküyo denilip *#002#... gibi bi sürü resetleme işlemi yaptırıldı... cihazınızı biraz kapalı tutun sonra yeniden açın dendi. ( 2. aramamdada başlarından savar gibiydiler ) cihazı söylenen yönergeleri uygulayıp kapatıp bekledim... 5 dakika sonra tekrar açtığımda telefonda hiçbirşey değişmedi. üçüncü kere aradığımda şöyle dendi " aaa sizin telefonunuz merkezden kapatılmış" dedimki bunu 3. aramamdamı anlayabildiniz. ?? sabahtan beri kaçkere aradım... ? sonra dedilerki sizi başka bölüme aktarıyorum. neyse beni başka bölüme aktardılar. derdimi onlara anlattım. onlarda " yanlış yönlendirmişler " ben sizi başka yere yönlendirim diyip " 3. kere telefonda yönlendirdiler" en sonunda açan bey, dediki" sizin faturalı hat alırken ADRES BİLGİLERİNİZ ALINMAMIŞ o yüzden telefonunuz merkezden kapatılmış. Eee neolucak peki dedim ? sabahtan beri kaçkere aradım akşam oldu neredeyse hala telefonum kapalı SİZİN YAPMIŞ OLDUUĞNUZ BİR HATA YÜZÜNDEN BEN NİYE MADUR OLAYIMKİ???? faturalı hat alırken üzerime ait bir fatura ibraz edilmesi gerekiyormuş. halbuki HATTI SATARKEN ÖYLE GÜZEL OLDU BİTTİYE GETİRİYORLARKİ....!!! ben " ne istenildiyse hepsini verdiğimi söylememe rağmen, benden üzerime kayıtlı bir faturanın fakslanmasını istenildi. "yaa sabır" diyip bir avea şubesine gittim. faks işinide hallettim. faksı gönderdim tabi gün akşam oldu. tekrar aradım müşteri hizmetlerini 4. kere bana busefer denildiki faksınız daha bize ulaşmamış sonra tekrar arayın.... saat 6 oldu bu arada. 5. kere aradığımda faksınız gelmiş elimize yarın sabah açılır dendi... MÜŞTERİ HİZMETLERİ NEKADAR GÜZEL VE DÜZGÜN ÇALIŞIYOR FARKETMİŞSİNİZDİR BU ARADA..... sabah oldu telefon hala kapalı, tekrar aradım. busefer dendiki, "faksınız gelmişmi kontrol edelim" dedimkli dün akşam aradım geldiğini söylediler... onun üzerine dediki kaşı taraftaki hanımefendi, " evet gelmiş ama onaylanmamış ben onaylıyorum şimdi gün içerisinde açılıcak. tabi şunuda söyliyim her aradığımda önce derdimi anlatıyorum. onlar beni başka yere aktarıyo . birde aktardıkları yere anlatıyorum derdimi.... düşünün telefonda nekadar beklediğimi.....
    bugün 3. GÜN VE HALA TELEFONUM KAPALI..... KENDİ YAPTIKLARI BİR HATA YÜZÜNDEN BENİ BÖYLE MADUR ETMELERİNİ ARTIK YASAL YÖNLERDEN ARIYACAĞIM...

    YANİ ARKADAŞLAR SİZ SİZ OLUN AVEAYA GEÇMEYİN....!!!! BENİM YAŞADIKLARIMI BİR BAŞKASIDA YAŞAMASIN. TARİFE ŞÖYLEYMİŞ BÖYLEYMİŞ, İŞTE EFENDİM BİZ FAZLA KONUŞTURUYORUZ UCUZA KONUŞTURUYORUZ LAFLARINA KANMAYIN. ÇÜNKİ BİR AY KONUŞSANIZ 2. AY BÖYLE PATLIYOR....
    HİZMETİ İYİ OLAN BİR OPERATÖR HERZAMAN EN İYİSİDİR.....


    .




  • yorum yapan herkese teşekkür ederim, duyduklarımdan sonra kararım ilk önce hattı taşıttığım bayiye gitmek, onlara bir şans daha vereceğim (:D) yarım yamalak yaptıkları işi düzeltmeleri için :) umarım sorunun kaynağını bulup çözerler :)
    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsngrms

    Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık bir buçuk 2 ay önce Turkcell hattımı Vodafone'a (faturalı genç avantaj) taşıttım
    Hattı taşıtmak istediğimde benden adıma düzenlenmiş fatura istedi, olmadığını söyledim, kredi kartı sordu var dedim aldı kart üzerine kayıt yaptı ama sadece kart numarası girdi bana hiçbirşey sormadı
    Yaklaşık 2 ay olmasına rağmen ne fatura geldi ne de kredi kartına borç yansıdı, üstelik müşteri hizmetlerini aradığımda ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır diyor
    Şimdi siz söyleyin ne yapmam lazım? 2 aydır beleşe kullanmak tatlı geldi ama acısı elbet çıkacak gibime geliyor...


    İlk faturanızda hesap kesim tarihine kadar size verilen dakikaların ücreti 12TL ve altında kaldıysa ilk faturanız çıkmamış olabilir. Size mesaj yollanır böyle bir durumda. Mesaj gelmemiş olabilir. MH'ni yeniden ararsanız kontrol ettiriniz.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExisTeeN


    quote:

    Orijinalden alıntı: hsngrms

    Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık bir buçuk 2 ay önce Turkcell hattımı Vodafone'a (faturalı genç avantaj) taşıttım
    Hattı taşıtmak istediğimde benden adıma düzenlenmiş fatura istedi, olmadığını söyledim, kredi kartı sordu var dedim aldı kart üzerine kayıt yaptı ama sadece kart numarası girdi bana hiçbirşey sormadı
    Yaklaşık 2 ay olmasına rağmen ne fatura geldi ne de kredi kartına borç yansıdı, üstelik müşteri hizmetlerini aradığımda ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır diyor
    Şimdi siz söyleyin ne yapmam lazım? 2 aydır beleşe kullanmak tatlı geldi ama acısı elbet çıkacak gibime geliyor...


    İlk faturanızda hesap kesim tarihine kadar size verilen dakikaların ücreti 12TL ve altında kaldıysa ilk faturanız çıkmamış olabilir. Size mesaj yollanır böyle bir durumda. Mesaj gelmemiş olabilir. MH'ni yeniden ararsanız kontrol ettiriniz.


    12 TL üstü olması lazım çünkü 500 dk'nın 400 küsürünü verdiler bu da kaba hesapla yarıdan fazlası yani 12.5 tl'den yüksek demek :)
    Yarın bayiye gideceğim orada çözüm getirirler inş. :)
    _____________________________
    hayatın en büyük ilüzyonu 'masumiyet'tir




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.