Şimdi Ara

faturalı genç tarifeye geçtim ama sorun var(düzelttiler) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • çok saolun ilgileriniz için arkadaşlar ama benim kaderim mi bu nedir ya vodafone faturalı cep aile aldım gene sorun yaşadım. biraz önce müşteri hizmetlerini aradım babamla görüştürdüm. bayan 'fatura kesildikten sonra hata varsa düzeltilir demiş' hadi hakkımıza hayırlısı.

    saat 5 civarı da turkcelle mail attım opsiyonsuz genç tarifeyle ilgili ama daha geri dönüş yapmadılar.
    oofff offffffffff turkcell ooffff!!!!
  • bjk_murat ;

    siz opsiyonsuz genc tarife geçmek istediginizi söylediniz ve geçiş yapıldı.ama paket olarak açmışlar diyorsunuz.
    bu geçiş işleminde zaten opsiyonsuz olarak acıyorlar , INDIRIM yazıp bir numaraya yollanınca 14liralık 2saat hediye yuklenıyordu ilk güncel faturadan itibaren diye biliyorum.cünkü aynı işlemi gecenlerde bende yaptım opsiyonlu ve paket ayrı ayrı olmak üzere.
    sizde nasıl oldu da hemen paket halinde actılar böyle?
  • valla ben dedim opsiyonsuz genç tarife yapın, bayan tamam dedi onayladı falan sonra dedim opsiyonsuz değil mi? bi kontrol edeyim dedi ve hayır opsiyonlu dedi. ben de dedim size dedim ya opsiyonsuz olacak diye değil mi. ama beyfendi tek seçenek vardı ben de onu yaptım dedi. ondan sonra ben de içimden bişeyler dedim ona
    sonra eve geldim online işlemlere girip baktım 2 saat heryöne tanımlanmış. güncel faturaya baktığımda 0.00 tl yazıyor o da heralde 48 saat sonra 14,5 tl yazar.
  • peki sizi telefonu alıp bir yere msj gönderdi mi bu bayi???
    ben bu şekılde paket tanımlama oldugunu bilmiyordum da bu yuzden soruyorum.
    zaten mevcut tarifeniz devam eder ve fatura kesim tarihinden itibaren gencpaket olur.
  • hayır sms göndermedi.
    şimdi 4. defa oldu müş hiz aradım bu sefer de bayinin adresi yanlış görünüyor. aman ya neyse sıktı valla ya öderim ama sonra 3 ayda 3 tl'yle turkcell'e aban allah aban
  • Walla hocam ödersin 14,5 liranı, konuşursun 2saatini, edersin şikayetini.Hiç takma kafaya be.
    Onlar yanlış yapıyo ceremesini sen çekiyorsun.Bırak boşver
  • tam boşverdim uğraşmaktan ama bugün biraz önce aradılar yetişemedim mail atmışlar

    Sayın Gülsoy,

    Sizi aradım fakat ulaşamadım.

    538XXXXXXX hattınızın bilgilerini incelediğim zaman Opsiyonlu Genç tarife kullanımınız olduğunu görüyorum.

    Tarifenizin opsiyonlu paketinin ücretini silerek tarifenizi Opsiyonsuz Genç Tarife olarak değiştirdim. Kullanım sağlıyabilirsiniz.

    Saygılarımla,

    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



    Can AKIN

    Müşteri Çözüm Merkezi
  • İşte bu kadaaar
  • Gözün aydım murat,
    Yukarıda da yazdığım gibi stres yapmana gerek yoktu.
    Operatörler içinde müşteri hizmetleri en iyi çalışan bence Turkcell.
  • teşekkürler
    ben vodafone diye düşünüyordum bir aralar ama bugün turkcell bana müşteriye verdiği değeri gösterdi gerçekten.
    bu tamam bide babamın güncel faturasında görünen 340 tl de hallolursa tam rahatlarım yav dedim 'baba sen fazla konuşmuyosun gel faturalı yapalım aylık sana 120dk heryöne bedava yaparım onu kullanırsın' tamam dedi aklına yattı ama eve geldim baktım 340tl 1 saat önce faturalı olan hatta güncel görünüyo
  • hadi geçmiş olsun murat:)
  • teşekkürler çok saol:D
    ayrıca ilginize çok teşekkür ederim arkadaşlar
  • Benim de başıma bu sorun geldi.Şimdi söz sizde bölümünden şikayetimi yaptım umarım benimki de hallolur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    teşekkürler
    ben vodafone diye düşünüyordum bir aralar ama bugün turkcell bana müşteriye verdiği değeri gösterdi gerçekten.
    bu tamam bide babamın güncel faturasında görünen 340 tl de hallolursa tam rahatlarım yav dedim 'baba sen fazla konuşmuyosun gel faturalı yapalım aylık sana 120dk heryöne bedava yaparım onu kullanırsın' tamam dedi aklına yattı ama eve geldim baktım 340tl 1 saat önce faturalı olan hatta güncel görünüyo



    Ben faturalıya geçişten 15 dk sonra 789 lira görmüştüm o da para mı!

    Telefondan ücretli işlem yap, sms at veya konuş ama para yazacak şekilde sonra değişir güncel tutarın. Müşteri hizmetlerini araman bir şey ifade etmiyor. Ben uğraştım 2-3 gün.




  • İnanılır gibi değil..Turkcell 1,5 (birbuçuk) günde hattımı taşıyarak kullanıma açtı

    Benim hattım da bu gün sabah 6 da açıldı.Şimdi online işlemlerden baktığımda opsiyonlu açtığını gördüm.Buna biraz canım sıkıldı..İptal mesajı gönderdim fakat faturadaki tutar duruyor online işlemlerde.Şikayet mesajı yazdım, cevap bekliyorum.

    120 dk cayma bedelliyi hemen aldım 2 gün için uğraşcaz artık.
    Bana birisi hattın tamamen gprs,wap ve tüm internet erişimine nasıl kapatıldığını açıklayabilir mi.Online işlemlerde bulamadım
  • Bana hala ulasmadilar sadece sikayetiniz inceleniyor diye bir mesaj geldi mail adresime. 2 gun oldu.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.