Şimdi Ara

faturalı genç tarifeye geçtim ama sorun var(düzelttiler)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
801
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 1 saat 8 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bjk_murat (14 mesaj) crux2005 (5 mesaj) piri.reis (3 mesaj) hypnosse (3 mesaj) Sirigmus (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Turkcell >> faturalı genç tarifeye geçtim ama sorun var(düzelttiler)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar biraz önce faturalıye geçirdim hattımı ama opsiyonlu genç tarife yaptılar ben opsiyonsuz istememe rağmen. müşteri hizmetlerini aradım adres tlf falan istediler hepsi tamam da bayinin sahibinin adını istiyorlar bunu nerden bulabilirim acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjk_murat -- 28 Ocak 2010; 14:51:57 >



    |
    |
  • Yarbay
    2835 Mesaj
    Onu iptal etmek için fusem arkadaşımız geçen bi sms paylaşmıştı.İptal yazıp bi numaraya sms i gönderiyordun genç paket iptal oluyordu.Cayma bedelli veya haftada iki gün kampanyalarının işlendiği konuları son sayfalardan itibaren bi tara bulursun.

    Düzenleme: Yazıyı buldum..


    ALINTI:

    iptal indirim yazıp 2393 e yolluyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crux2005 -- 27 Ocak 2010; 17:35:41 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    şimdi fusemin dediği orayı buldum ama kafama bişey takıldı ya şimdi bu benim ilk gelecek olan faturama 14,5 tl yansır mı peki paket ücreti olarak(iptal etsem bile)
    |
    |
  • Yarbay
    2835 Mesaj
    Büyük bi ihtimalle yansır zaten fatura kesiminden sonra iptal işlemi devreye girer
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    hmm teşekkürler o zaman tek çare bayiyi şikayet etmek
    |
    |
  • Yarbay
    2835 Mesaj
    Madem parasını ödeyeceksin o 2saat bedavayı da kullanEs geçme
    |
    |
  • Yarbay
    6934 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    hmm teşekkürler o zaman tek çare bayiyi şikayet etmek



    bayiyi şikayet et. dakikayı birkaç gün kullanma. o zaman faturaya yansımıyor.
    |
    |
  • Yarbay
    14312 Mesaj
    tim reklamında bide "teknoloji uzmanıyım" diye çıkmıyorlar mı karşımıza!

    onlara brifing verecek kadar iyi biliyorum turkcell i
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yarın ilk iş gidip bayiye sahibinin adını öğrenecem acaba kıllanırlar mı. belki de vermezler isim ama kartvizit alırım onda yazar mı acaba
    |
    |
  • Binbaşı
    1399 Mesaj
    türkcelle şikayet için bayi adı yeterli.ben şikayet ettiğimde bayı adı vermiştim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    yarın ilk iş gidip bayiye sahibinin adını öğrenecem acaba kıllanırlar mı. belki de vermezler isim ama kartvizit alırım onda yazar mı acaba
    |
    |
  • Yarbay
    6934 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat
    yarın ilk iş gidip bayiye sahibinin adını öğrenecem acaba kıllanırlar mı. belki de vermezler isim ama kartvizit alırım onda yazar mı acaba

    Sahibinin adına gerek yok. ..... Iletişim dersin. Adres ve telefon numarasını da isterler senden
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: veziroglu

    türkcelle şikayet için bayi adı yeterli.ben şikayet ettiğimde bayı adı vermiştim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    yarın ilk iş gidip bayiye sahibinin adını öğrenecem acaba kıllanırlar mı. belki de vermezler isim ama kartvizit alırım onda yazar mı acaba



    ama ben 2 kere aradım ikisinde de adres tlf ve sahibinin adını istediler ya neden acaba benden isim istiyolar
    |
    |
  • Binbaşı
    1399 Mesaj
    http://www.turkcell.com.tr/bizeulasin/sozsizde

    yukarıdan formu doldur gönder onlar seni arasın.m.h lerini aramandan daha cabuk cözülür sorunun.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat


    quote:

    Orijinalden alıntı: veziroglu

    türkcelle şikayet için bayi adı yeterli.ben şikayet ettiğimde bayı adı vermiştim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    yarın ilk iş gidip bayiye sahibinin adını öğrenecem acaba kıllanırlar mı. belki de vermezler isim ama kartvizit alırım onda yazar mı acaba



    ama ben 2 kere aradım ikisinde de adres tlf ve sahibinin adını istediler ya neden acaba benden isim istiyolar
    |
    |




  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    benim hattı faturalıya geçirirken babamın hattını da geçirdik şimdi online işleme baktım şok oldum ya 341.14 güncel fatura görünüyor babamda ya niye acaba
    |
    |
  • Yarbay
    7369 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat

    yarın ilk iş gidip bayiye sahibinin adını öğrenecem acaba kıllanırlar mı. belki de vermezler isim ama kartvizit alırım onda yazar mı acaba


    işlemini Tim lerden yaptırsaydın böyle bir problem yaşamazdın.
    ayrıca Tim lerin tabelasında bayi adı yazıyor.
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Timden yaptırdım zaten bayi adını biliyorum onu söylüyorum yok sahibinin adı ne diyorlar of her sefer böyle terslik olmak zorunda mı ya
    |
    |
  • Yarbay
    7369 Mesaj
    sahibinin adı mı ? vergi levhasının fotokopisini fakslamanı isteselerdi bari

    saçmalamışlar
    |
    |
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    neyse o bişey değil de babamın faturasına sinirim bozuldu arkadaşlar ya daha bikaç saat önce faturalı olan hattın nasıl 340 tl güncel faturası oluyor ya
    |
    |
  • Yarbay
    6934 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bjk_murat
    neyse o bişey değil de babamın faturasına sinirim bozuldu arkadaşlar ya daha bikaç saat önce faturalı olan hattın nasıl 340 tl güncel faturası oluyor ya

    Onu dikkate alma. Bazı hatlarda görülüyor. Faturaya yansımıyor.
    |
    |
  • Teğmen
    239 Mesaj
    bjk_murat,
    Başına gelen olayı kafana fazla takma, ustalar yukarıda sana yol göstermişler ama bende bişiler yazayım.
    Benimde başıma gelmişti, istemediğim halde benimde hattımı opsiyonlu olarak açmışlardı.
    Bende turkcellin web sayfasından sözsizde kısmına sorunumu yazdım, bayi adı belirterek. (müşteri hizmetlerini arayınca ilgili birime ulaşmak zor oluyor ve problem çözümü uzayabiliyor)
    2-3 gün sonra beni aradılar, hatanın bayi tarafından yapıldığını ve paketi iptal ettiklerini söylediler. Eğer ilk faturaya paket ücreti yansırsa yeniden kendilerini aramamı söylediler.
    İlk faturaya paket ücretini yansıtmışlar, bende yeniden sözsizde kısmına yazdım ve ücret iptal edildi.

    Online işlemlerde görülen güncel kullanım tutarı herzaman doğru olmayabiliyor. Eğer bir hata varsa fatura kesildikten sonra düzeltilebiliyor. Fatura kesilmeden birşey yapılamıyor malesef.
    Stres yapma kendine.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.