Bildirim
Fatura kesim tarihini öğrenmek


Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Ücretsiz dakikalar geneld 1 gün sonra kullanıma açılıyor. Zaten açıldığı zaman mesaj gelir.
En güzeli 7000 'i arayarak müşteri hizmetleri ile görüşmen. Fatura tarihine göre kullanabileceğin paket süresi değişecektir.
Hem kesim tarihini hem bu süreyi öğrenirsin. -
ucretsiz dakikalarin hattına tanımlanması basvuru yaptıgın bayi ile alakalı. onlar tanımlıo hattına o opsiyonu. takip etseler numaran gecis yaptiginda hemen tanımlayabilirler normalde.. -
bayiye gittim adamların böyle birşeyden haberleri bile yok, açtım voda-web'i linki gösterdim buyrun dedim. şaşırdılar o sırada (daha önce mail atmıştım)müşteri Hiz.aradılar konuştuk. ve anında tanımladılar ilk 150 dk.yı yüklediler -
bayiye ne söylesen şaşırıyo zaten. Bi gün burda kontör yükleniyomus ? Diyecem şaşıracaklar diye korkuyorum. bişeyden haberleri yok
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X