Şimdi Ara

Fallout 4 Benchmark Sonuçları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
1
Favori
1.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kiriklar

    quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    Paylaşım için teşekkürler.

    Yine tutarsız test sonuçları diyebiliriz aslında. COD'da AMD nezdinde, burada da NVIDIA nezdinde sonuçlar iyi görünüyor. Oyunların en azından 2 aylık yama sürecine ihtiyaçları oldukları açık.

    Tam anlamıyla son hallerinin halen şu yılda bile piyasaya sürülmemesi saçma. DX 12 imdada mı yetişecek yoksa bizleri daha mı fazla karamsarlığa sürükleyecek göreceğiz. DX 11'le hazırlanan çoğu oyun maalesef ki "yamaların krallığı" oldu adeta.

    NFS 2015'i takip edenler varsa, o da 2016 bahar aylarına ertelenmişti. PC'deki frame tutarsızlıkları yüzünden. Böyle sonuçlar gördükçe ertelenmesi bir bakıma iyi olmuş diyorum. NFS'nin eskiye dönüş oyunu olacağı için, ciddi şekilde merakla beklediğim bir oyun. İnşallah sıkıntısız şekilde oynarız. Frostbite 3 grafik motoru ile gelmesi büyük şans aslında.


    Önsiparişini verdiğim bir oyun NFS.Ertelenmesi zoruma da gitti tabii ama hatalarla uğraşmaktansa beklemek daha iyidir.Oyun çıktığında ilgili konuyla Dh oyuncularını toplayabilir ve birlikte de oynayabiliriz.Açık dünya oyunu olduğu için merakla bekliyorum ben de.Crew oyunundan daha iyi bir oyun bekliyorum.Gece gece aklıma geldi.Konuyla alakasız ama anlatmadan edemeyeceğim.Japonya'da bir oyuncu,Steam üzerinden adını hatırlamadığım bir oyunu satın almış geçenlerde.Oyunda birçok hata olduğu için oyunda ilerlemek mümkün değilmiş.Yapımcıları arayıp defalarca oyunu düzeltin diye tehdit etmiş ve sonunda tutuklanmış. Neyse ki bu oyunları Türkiye'de yapmıyorlar.

    Şu ana kadar incelediğim kadarıyla oyunda en büyük eksik olarak görebileceğim ''neon'' eklenmemesi olmuş diyebilirim.

    Tabii ki başka hataları da yok mu ? Var. Sürüş dinamikleri noktasında da kişiden kişiye göre olumlu / olumsuz değerlendirmeler gelebilir. Ama MW 2005 sonrasında kaybetmeye başladığımız NFS ruhunu, bana göre bu oyun geri getirmeye başlayacaktır. Underground'dan fazlasıyla özellikler taşımakta. Firma ne kadar bu Underground 3 demesede oyunu sadece ''Need For Speed'' ismiyle piyasaya sürmeleri bile ne kadar güvendiklerinin göstergesi. Aynı zamanda 2 yıla yakındır, NFS tarafında bir oyunun da gelmediğini görüyoruz. Hatta PC tarafındaki erteleme ile 2.5 yıla uzadı bu durum diyebiliriz.

    Gece yarışlarını oldum olası sevmişimdir. Kim çıkıp diyebilir ki, Underground serisini oynamadım veya beğenmedim ya da MW 2005'e elime bile sürmedim diye ? Bundan dolayı eğer frame sorunları da tam anlamıyla giderilmiş olursa güzel bir deneyim alacağımızı düşünüyorum. Oyun sevilirse zaten, fazla olan araba çeşitliliği iyice artırılacaktır (gelecekler güncellemeler ile).

    RIVALS'ta mesela 60 FPS olayı sonradan oyunun exe'sine birkaç kod yazma ile gelmişti. NFS 2015'te ben sabit 60 FPS olayına yine razıyım. Ama 120 - 144 Hz monitörler için de destek unutulmazsa o zaman değmeyin keyfimize. Frostbite 3 grafik motoru ile geleceği için bu değerleri almak çok zor olmayacaktır (ertelendiğini de düşündüğümüzde).

    Unutmadan, oyuna yıllardan sonra drift geldi drift ! Hem tekli hem çoklu yarışlarda. Sadece bu bile benim için oynama sebebidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamad

    quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    Paylaşım için teşekkürler.

    Yine tutarsız test sonuçları diyebiliriz aslında. COD'da AMD nezdinde, burada da NVIDIA nezdinde sonuçlar iyi görünüyor. Oyunların en azından 2 aylık yama sürecine ihtiyaçları oldukları açık.

    Tam anlamıyla son hallerinin halen şu yılda bile piyasaya sürülmemesi saçma. DX 12 imdada mı yetişecek yoksa bizleri daha mı fazla karamsarlığa sürükleyecek göreceğiz. DX 11'le hazırlanan çoğu oyun maalesef ki "yamaların krallığı" oldu adeta.

    NFS 2015'i takip edenler varsa, o da 2016 bahar aylarına ertelenmişti. PC'deki frame tutarsızlıkları yüzünden. Böyle sonuçlar gördükçe ertelenmesi bir bakıma iyi olmuş diyorum. NFS'nin eskiye dönüş oyunu olacağı için, ciddi şekilde merakla beklediğim bir oyun. İnşallah sıkıntısız şekilde oynarız. Frostbite 3 grafik motoru ile gelmesi büyük şans aslında.


    Bo3 testlerinde ben baya tutarsızlık görüyorum ama buna rağmen nvidia kartlar oldukça üstün görünüyor. Kepler kartlarda daha fazla sıkıntı olduğu belli, buna rağmen gk110 gpulu kartlar amd kartlara göre oldukça iyi durumdalar. Tabi Bo3'te bariz sorunlar olduğu açık.

    Burada ise sorun yaşayan tarafın amd olduğu belli. Çünkü nvidianın bu oyun için yayınladığı Sürücü bile kullanılmamışken durum buysa, o sürücü de eklendiğinde amd kartlar daha feci durumda görünür. Tabi oyunların genelinde bir optimizasyon sıkıntısı olduğu da ortada. Bu donanımlarla, bu oyunlar için bu performans düşündürücü. Gta5 bile böyle bir ortamda çok iyi şekilde gelmişken cod gibi her yıl çıkan oyunların berbat performansı yapımcının ne amaçladığını düşündürüyor. Şahsen dx12'nin de çare olacağına inanmıyorum. Yalnızca kazığın ucunu biraz törpüleyecektir, ama kazık sabit kalacaktır.

    İlk olarak forumumuzda, sonrasında da genel internet sitelerinde ve YouTube gibi video sitelerinde kullanıcı testlerini görmek bence en sağlıklısı olacaktır, bu süreçten sonra.

    Saçma ayarlar da kapatıldımı güzel FPS'ler alınır yine. Firmaların işi gücü yok, abuk subuk ayarlar ile PC ihtiyacı varmış gibi göstermekten vazgeçmiyorlar. Tabii bu durum DX 11 ile maalesef katlanarak arttı. Son dönemlerinde de iyice şekilde görüldüğü gibi bezdirme noktasına geldi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDSTONE -- 10 Kasım 2015; 19:00:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    Paylaşım için teşekkürler.

    Yine tutarsız test sonuçları diyebiliriz aslında. COD'da AMD nezdinde, burada da NVIDIA nezdinde sonuçlar iyi görünüyor. Oyunların en azından 2 aylık yama sürecine ihtiyaçları oldukları açık.

    Tam anlamıyla son hallerinin halen şu yılda bile piyasaya sürülmemesi saçma. DX 12 imdada mı yetişecek yoksa bizleri daha mı fazla karamsarlığa sürükleyecek göreceğiz. DX 11'le hazırlanan çoğu oyun maalesef ki "yamaların krallığı" oldu adeta.

    NFS 2015'i takip edenler varsa, o da 2016 bahar aylarına ertelenmişti. PC'deki frame tutarsızlıkları yüzünden. Böyle sonuçlar gördükçe ertelenmesi bir bakıma iyi olmuş diyorum. NFS'nin eskiye dönüş oyunu olacağı için, ciddi şekilde merakla beklediğim bir oyun. İnşallah sıkıntısız şekilde oynarız. Frostbite 3 grafik motoru ile gelmesi büyük şans aslında.


    NFS kotu bir oyun olmus gordugum kadariyla. Bende de beklenti olusmustu ama yine olmadi.
    Oyunlarin yamalarin kralligi olmasinin sebebi DX11 den degil, gelistirenlerin bitmemis oyunu markete atip bir an once para kazanma isteginden. Aslinda bundan da degil, alacagi urunu tam mi eksik mi diye kontrol etmeden market gazina bitmemis urune para veren oyuncu kitlesinden.
    Almayin su oyunlari cikmadan Bilmemne kuzu suyu deluxe edition lafina kanip da.

    NFS ile alakalı üstte bir yorum yazdım. Sizi de haberdar ettim.
    ________

    Sizin dediğiniz sebepler de var haklısınız. Zaten şu ortamda orijinal oyun alıp firmalara destek vermek saçma oluyor. O kadar paranın karşılığında; halen yama yama yama ! Korsancılara selam olsun.

    DX 11'in de işin içinde olduğu kaçınılmaz ama. Tek suçlu değil fakat onun öncesinde oyunlardan hiç olmazsa ''zevk'' alabiliyorduk.




  • Ekran kartlarını bilemem;ama AMD işlemciler oldukça iyi performans vermişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mephalay


    quote:

    Orijinalden alıntı: R£DSTON£

    Paylaşım için teşekkürler.

    Yine tutarsız test sonuçları diyebiliriz aslında. COD'da AMD nezdinde, burada da NVIDIA nezdinde sonuçlar iyi görünüyor. Oyunların en azından 2 aylık yama sürecine ihtiyaçları oldukları açık.

    Tam anlamıyla son hallerinin halen şu yılda bile piyasaya sürülmemesi saçma. DX 12 imdada mı yetişecek yoksa bizleri daha mı fazla karamsarlığa sürükleyecek göreceğiz. DX 11'le hazırlanan çoğu oyun maalesef ki "yamaların krallığı" oldu adeta.

    NFS 2015'i takip edenler varsa, o da 2016 bahar aylarına ertelenmişti. PC'deki frame tutarsızlıkları yüzünden. Böyle sonuçlar gördükçe ertelenmesi bir bakıma iyi olmuş diyorum. NFS'nin eskiye dönüş oyunu olacağı için, ciddi şekilde merakla beklediğim bir oyun. İnşallah sıkıntısız şekilde oynarız. Frostbite 3 grafik motoru ile gelmesi büyük şans aslında.


    NFS kotu bir oyun olmus gordugum kadariyla. Bende de beklenti olusmustu ama yine olmadi.
    Oyunlarin yamalarin kralligi olmasinin sebebi DX11 den degil, gelistirenlerin bitmemis oyunu markete atip bir an once para kazanma isteginden. Aslinda bundan da degil, alacagi urunu tam mi eksik mi diye kontrol etmeden market gazina bitmemis urune para veren oyuncu kitlesinden.
    Almayin su oyunlari cikmadan Bilmemne kuzu suyu deluxe edition lafina kanip da.

    NFS ile alakalı üstte bir yorum yazdım. Sizi de haberdar ettim.
    ________

    Sizin dediğiniz sebepler de var haklısınız. Zaten şu ortamda orijinal oyun alıp firmalara destek vermek saçma oluyor. O kadar paranın karşılığında; halen yama yama yama ! Korsancılara selam olsun.

    DX 11'in de işin içinde olduğu kaçınılmaz ama. Tek suçlu değil fakat onun öncesinde oyunlardan hiç olmazsa ''zevk'' alabiliyorduk.


    Katiliyorum. Ben xbox icin olan versiyonu almadim, hala o parayi hakedip haketmedigi konusunda suphelerim var , ama izledigim video ve incelemelere gore biraz olmus ama cok da olmamis gibi duruyor. Underground 2 deneyimini modern grafiklerle yasamak cidden zevkli. Cok simulasyon olunca surmek zorlasiyor, biraz daha arcade olmali bence. Ama undergroundda oldugu gibi daha "ulasilabilir" arabalari modifiye etmek cok keyifli oluyordu. Ne bileyim pejo 206 yi alip modifiye etmek falan hosuma gidiyordu. Ben high Stakes deki yaris ve hasar mantigini da cok begeniyordum mesela. Hepsini bir arada iceren bir seyler bekliyordum. Muhtemelen dagitici firmanin da zorlamasiyla aceleye getirilmistir. Bir de hep online olmak zorundasin. Cidden bu b*ktan fikri kim buldu cok merak ediyorum, neden oyuncuyu sinirliyorsun arkadasim; birak kendi haritami yapayim, istedigim modifikasyonu yapayim.
    PC versiyonunu belki satin alabilirim, bakalim. Su yaris oyunlarindan neden nfs 2 de ya da underground da aldigim hazzi alamiyorum ben mi buyudum yoksa oyunlar mi kotu bilemiyorum. Bir de adina nfs 2015 demeleri beni huylandiriyor, her sene allayip pullayip bug li cikaracaginin sinyalini veriyor. Ayni sey pes ve fifa serisi icin de gecerli. Yapamiyorsunuz iste 1 senede su oyunu, 3 senede bir cikar kadrolari guncelle 300 lira olsa alirim. Fallout konusunda cok konu disi yazdim kusura bakmasin okuyanlar da, hissiyatim boyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben derim ki Underground abartılmış bir oyundu zamanında da alternatifleri mevcuttu , yine zamanında (UG 2 için konuşuyorum) ondan hem daha iyi grafiklere görece daha gerçekçi oynanaşa sahip oyunlar vardı , yahu araba yarışında hasar almamakta nedir o yıllarda hasar alan bir oyunda vardı. Çok az kişinin bildiği bir efsane

    Ama abartmayalım orta bir oyun ötesine geçebilen bir tek MW idi onun haricinde hiçbir NFS serisi iyi olmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 10 Kasım 2015; 20:05:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Ben derim ki Underground abartılmış bir oyundu zamanında da alternatifleri mevcuttu , yine zamanında (UG 2 için konuşuyorum) ondan hem daha iyi grafiklere görece daha gerçekçi oynanaşa sahip oyunlar vardı , yahu araba yarışında hasar almamakta nedir o yıllarda hasar alan bir oyunda vardı. Çok az kişinin bildiği bir efsane

    Ama abartmayalım orta bir oyun ötesine geçebilen bir tek MW idi onun haricinde hiçbir NFS serisi iyi olmadı

    Kişiden kişiye göre değişir tabii ki. Bu konuda görüş ayrılığındayız. Ya da görüşümüz çok yakın ama baktığımız pencereler farklı diyelim.

    Bir oyunda her şey gerçekçilik mi olmalı ? Sorusunu sormamız gerekli bu noktada. Özellikle geçmişte, şimdide daha çok mobil tarafında bana göre oyunun zevk vermesi daha ön planda. ''Gerçekçilik, gerçekçilik gerçekçilik !'' sesleri altında düştüğümüz durumu görüyoruz (genele konuşuyorum). Erken piyasaya sunulan oyunlar, aylar geçmesine rağmen patchlerle bir gıdım anca gidebilmiş performans düzeltmeleri. Ve bunlar gibi birçok durum içimizdeki oyun isteğini, hissiyatını maalesef mahvetti. Çoğu kişi bunu söylüyor (tabii ki bu da ayrı bir zevktir); FPS programı açmadan, sıcaklıkları kontrol etmeden, onu yapmadan, şunla uğraşmadan vs. oyun zevkine odaklanamaz olduk. Son günlerde çıkan oyunlarda ortada, iyice sıvamaya başladılar. Hadi bir nebze GTA V'ten zevk alıyoruz diyelim (grafik ayarlarını düzgün ayarlayınca).

    Underground zamanında bizim aldığımız zevk / haz, gerçek oyun hissiyatıydı bana göre (o zaman olan genel tüm oyunlar için geçerli diyebiliriz). Hatta onun öncesinde ateri, ateri salonları vb. doruk noktasıydı zaten. Ne grafikmiş, ne şuymuş, ne buymuş düşünmüyorduk. Oyunları oynuyorduk, hatta defalarca bitiriyorduk. Şimdi ne oldu ? Aylarca oyunun düzelmesini bekle, bu süreçte oyunu bir kere bitirebilene aşk olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Ben derim ki Underground abartılmış bir oyundu zamanında da alternatifleri mevcuttu , yine zamanında (UG 2 için konuşuyorum) ondan hem daha iyi grafiklere görece daha gerçekçi oynanaşa sahip oyunlar vardı , yahu araba yarışında hasar almamakta nedir o yıllarda hasar alan bir oyunda vardı. Çok az kişinin bildiği bir efsane

    Ama abartmayalım orta bir oyun ötesine geçebilen bir tek MW idi onun haricinde hiçbir NFS serisi iyi olmadı

    Hocam ben birde NFS Carbon'u cok sevmistim Carbon'dan bayaga nefret edenlerde var fakat hikayesi, ozelliklede Muscle araclari cidden cok iyidi Canyon'da falan meydan okuma, bolge seklinde ilerleme falan benim zamaninda bayaga hosuma gitmisti. Subaru Impreza ile bitirimistim oyunu ki cok sevdigim aractir. Underground lar ve NFS MW 2005 disindaki diger tum NFS oyunlari bana gore berbatti Hot Pursuit, Shift, Undercover, The Run, Rival bunlarin hicbirine dayanamadim yukledigim gibi silinen ve bana gore ölü doğmus oyunlardir.




  • Aslında benim vurgu yapmak istediğim ana kısım gerçekçilik değildi , oyundan zevk almak için oyunun çok iyi olması gerekmez zaten ama sunduklarıyla yetersiz bir oyundu UG. Siz hiç şunu demediniz mi oynarken arkadaş yeter hep aynı yollarda yarışıyoz , gene mi bura

    Ben derdim şahsen 200 küsürle dik viraja girme de nedir gene arcade olsun olsun da viraja 100 küsürle girsin , konu sokak yarışları araba her şey demek çarpışmalarda fizik yok eh yani Şimdi düşünürsek Mario Kart ta var mı bunlar tabiki yok ama eğlenceli , benim anlatmak istediğim bu gün beklenenle o gün beklenenler aynı değil , o zaman ki beklentiler düşük o yüzden insana öyle geliyor yoksa üstüne koydukları yada değiştirdikleri adam akıllı bişey yok


    Oyunların hataları oyun firmalarıyla alakalı , ne DX 11 le ne başka bir firmanın grafik eklentileriyle , kendimde oyun tasarım işiyle uğraşan biri olarak tasarımcının neler düşündüğünü anlayabiliyorum , oyunlar bir an önce piyasaya sürülmek isteniyor , falan filan çok detay var bu çıkışların arkasında girmek istemiyorum , şahsen bir oyun çıktıktan 2-3 ay sonra oynayan biri olarak çokta problem değil ama artık konsollarda bile frame düşüşleri oluyor Aslında burada "bile" derken ps1 ve ps2 zamanlarında frame düşmelerini unutuyor insan yoksa o zamanda sorunlar vardı , hele RE lerin kamera açı hataları hangi "gerzek" o şekil bir nişan alma dinamiği koyar oyuna neyse bunlar "kült çok sevilen efsane oyunlar" laf etmeyelim çaktırma


    Demem o ki hatalar tamam arttı ama totalde çok şey değişmedi sadece biz olgunlaştık




  • Fallout 4 oyununun bench sonuçlarına baktığımızda cf ve sli profillerinin adam gibi yapılmadığı gözüküyor.Yeni çıkan bir oyunda cf ve sli profili olmaması veya iyi çalışamaması bence oldukça fiyasko bir durum.

    Konsoldan zorla pc ye monte edilmiş oyunların pc oyun dünyasına vermiş olduğu zarar git gide artıyor.Pc ye geldi ayrıcalığı olsun denip eklenilen grafik kasma ayarları da bir o kadar gereksiz fps düşüşlerine neden oluyor.Gördüğünüz üzere son oyunlarda optimizasyon sıkıntısı olmayan bir oyun göremiyoruz.
  • turbo-powwer kullanıcısına yanıt
    O efsane Srs olabilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyunun benchmark ı olmadığı için farklı sonuçlar gelmesi normal, bendeki sonuçlarda 65 de gördü 165 de.
    Oc var ama çok birşey farkettirmedi, witcher3 te 10fps artış olurken fallout4 te 1-2fps kıpırdadı ya da kıpırdamadı tam tespit edemedim bile.

    buyrun:
    http://forum.donanimhaber.com/m_104504475/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Aslında benim vurgu yapmak istediğim ana kısım gerçekçilik değildi , oyundan zevk almak için oyunun çok iyi olması gerekmez zaten ama sunduklarıyla yetersiz bir oyundu UG. Siz hiç şunu demediniz mi oynarken arkadaş yeter hep aynı yollarda yarışıyoz , gene mi bura

    Ben derdim şahsen 200 küsürle dik viraja girme de nedir gene arcade olsun olsun da viraja 100 küsürle girsin , konu sokak yarışları araba her şey demek çarpışmalarda fizik yok eh yani Şimdi düşünürsek Mario Kart ta var mı bunlar tabiki yok ama eğlenceli , benim anlatmak istediğim bu gün beklenenle o gün beklenenler aynı değil , o zaman ki beklentiler düşük o yüzden insana öyle geliyor yoksa üstüne koydukları yada değiştirdikleri adam akıllı bişey yok


    Oyunların hataları oyun firmalarıyla alakalı , ne DX 11 le ne başka bir firmanın grafik eklentileriyle , kendimde oyun tasarım işiyle uğraşan biri olarak tasarımcının neler düşündüğünü anlayabiliyorum , oyunlar bir an önce piyasaya sürülmek isteniyor , falan filan çok detay var bu çıkışların arkasında girmek istemiyorum , şahsen bir oyun çıktıktan 2-3 ay sonra oynayan biri olarak çokta problem değil ama artık konsollarda bile frame düşüşleri oluyor Aslında burada "bile" derken ps1 ve ps2 zamanlarında frame düşmelerini unutuyor insan yoksa o zamanda sorunlar vardı , hele RE lerin kamera açı hataları hangi "gerzek" o şekil bir nişan alma dinamiği koyar oyuna neyse bunlar "kült çok sevilen efsane oyunlar" laf etmeyelim çaktırma


    Demem o ki hatalar tamam arttı ama totalde çok şey değişmedi sadece biz olgunlaştık



    Underground 2 için abartılmışı anlarım ama ilk oyun resmen yeni nesil yarış oyunlarını başlatmıştı desek yeridir. Bu kadar zevkli bir nfs oyunu bir daha gelmedi. 2 yıl sonra Most Wanted da çok iyiydi ama ilk UG kadar iyi olamadı. Çünkü UG kadar radikal bir değişiklik yoktu. Milletin ağzını açık bırakacak bir şey yoktu. UG o etkiyi yapabilmişti. İçerik azdı ama her noktası için çok ciddi çalışılmıştı. Resmen şehrin içinde olduğumuzu hissediyorduk ama şehir yarışlara da uygundu. Müzikler müthiş derecede iyiydi. O müziklerin verdiği gazı az buçuk MW'ta aldım, başka da yok.

    2. oyun tırttı. Şehir yarışlara pek uygun değildi. İçerik çoğalmış olsa da ilk oyunla aynı hissi vermiyordu. O yüzden de ilk oyunun yanında çok sönük kalıyordu. Ona lafım yok.

    MW, yukarda da dedim, öyle uçuk kaçık değişikliklerle gelmemişti. Ama oyunun o "sunset" havasında geçmesi, görsel yapısı, eklenen özellikler, polislerin tekrar gelmesi falan baya güzel olmuştu. Ve insanlara yetmişti bu. Oyun çıkalı 10 yıl oldu ama açıp bugün oynasak yine tat verir.

    Carbon'un talihsizliği ise milletin sıkılmış olmasıydı. Bir yandan Dirt çıkmış, diğer yandan konsollar bastırıyor, sen hala UG, MW karışımı bir oyunla insanların karşısına çıkıyorsun. Ha ben onu da severek oynamıştım ama insanların ilgisinin azalmasının nedenini de anlayabiliyorum. MW'tan sonra yenilik lazımdı, onu yapamadı EA. Gerçi Carbon, kendi türünün en üst noktasıydı. Bir de galiba oyun moduna göre fazla arcade olabilmesi can sıkıcıydı bence. İlk UG'daki drift zevkinin verebilen olmadı bir daha. Carbon'da batırmışlardı resmen. Ama genel oynanış ve içerik olarak çok zengindi. O yüzden MW gibi Carbon da bugün oynadığımızda tat verir.

    EA'in 4 yıllık "illegal yarış" serüveni bence nfs için zirveydi. UG2 bunun en altında yer alsa da yine seveni çoktu. İlk UG ve MW ise nfs tarihinin en iyi 3 oyunundan ikisidir bence. Diğeri de Hot Pursuid 2 olabilir. Ama 2003-2006 arası müthişti. Daha öncesinde de sonrasında da bu kadar çok tutulan, beklenen oyunlar gelmedi. Zaten sonradan hep o işlere bir geri dönüş, bir benzerini yapma havasına girdi adamlar. Ama olmadı tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamad

    quote:

    Orijinalden alıntı: turbo-powwer

    Aslında benim vurgu yapmak istediğim ana kısım gerçekçilik değildi , oyundan zevk almak için oyunun çok iyi olması gerekmez zaten ama sunduklarıyla yetersiz bir oyundu UG. Siz hiç şunu demediniz mi oynarken arkadaş yeter hep aynı yollarda yarışıyoz , gene mi bura

    Ben derdim şahsen 200 küsürle dik viraja girme de nedir gene arcade olsun olsun da viraja 100 küsürle girsin , konu sokak yarışları araba her şey demek çarpışmalarda fizik yok eh yani Şimdi düşünürsek Mario Kart ta var mı bunlar tabiki yok ama eğlenceli , benim anlatmak istediğim bu gün beklenenle o gün beklenenler aynı değil , o zaman ki beklentiler düşük o yüzden insana öyle geliyor yoksa üstüne koydukları yada değiştirdikleri adam akıllı bişey yok


    Oyunların hataları oyun firmalarıyla alakalı , ne DX 11 le ne başka bir firmanın grafik eklentileriyle , kendimde oyun tasarım işiyle uğraşan biri olarak tasarımcının neler düşündüğünü anlayabiliyorum , oyunlar bir an önce piyasaya sürülmek isteniyor , falan filan çok detay var bu çıkışların arkasında girmek istemiyorum , şahsen bir oyun çıktıktan 2-3 ay sonra oynayan biri olarak çokta problem değil ama artık konsollarda bile frame düşüşleri oluyor Aslında burada "bile" derken ps1 ve ps2 zamanlarında frame düşmelerini unutuyor insan yoksa o zamanda sorunlar vardı , hele RE lerin kamera açı hataları hangi "gerzek" o şekil bir nişan alma dinamiği koyar oyuna neyse bunlar "kült çok sevilen efsane oyunlar" laf etmeyelim çaktırma


    Demem o ki hatalar tamam arttı ama totalde çok şey değişmedi sadece biz olgunlaştık



    Underground 2 için abartılmışı anlarım ama ilk oyun resmen yeni nesil yarış oyunlarını başlatmıştı desek yeridir. Bu kadar zevkli bir nfs oyunu bir daha gelmedi. 2 yıl sonra Most Wanted da çok iyiydi ama ilk UG kadar iyi olamadı. Çünkü UG kadar radikal bir değişiklik yoktu. Milletin ağzını açık bırakacak bir şey yoktu. UG o etkiyi yapabilmişti. İçerik azdı ama her noktası için çok ciddi çalışılmıştı. Resmen şehrin içinde olduğumuzu hissediyorduk ama şehir yarışlara da uygundu. Müzikler müthiş derecede iyiydi. O müziklerin verdiği gazı az buçuk MW'ta aldım, başka da yok.

    2. oyun tırttı. Şehir yarışlara pek uygun değildi. İçerik çoğalmış olsa da ilk oyunla aynı hissi vermiyordu. O yüzden de ilk oyunun yanında çok sönük kalıyordu. Ona lafım yok.

    MW, yukarda da dedim, öyle uçuk kaçık değişikliklerle gelmemişti. Ama oyunun o "sunset" havasında geçmesi, görsel yapısı, eklenen özellikler, polislerin tekrar gelmesi falan baya güzel olmuştu. Ve insanlara yetmişti bu. Oyun çıkalı 10 yıl oldu ama açıp bugün oynasak yine tat verir.

    Carbon'un talihsizliği ise milletin sıkılmış olmasıydı. Bir yandan Dirt çıkmış, diğer yandan konsollar bastırıyor, sen hala UG, MW karışımı bir oyunla insanların karşısına çıkıyorsun. Ha ben onu da severek oynamıştım ama insanların ilgisinin azalmasının nedenini de anlayabiliyorum. MW'tan sonra yenilik lazımdı, onu yapamadı EA. Gerçi Carbon, kendi türünün en üst noktasıydı. Bir de galiba oyun moduna göre fazla arcade olabilmesi can sıkıcıydı bence. İlk UG'daki drift zevkinin verebilen olmadı bir daha. Carbon'da batırmışlardı resmen. Ama genel oynanış ve içerik olarak çok zengindi. O yüzden MW gibi Carbon da bugün oynadığımızda tat verir.

    EA'in 4 yıllık "illegal yarış" serüveni bence nfs için zirveydi. UG2 bunun en altında yer alsa da yine seveni çoktu. İlk UG ve MW ise nfs tarihinin en iyi 3 oyunundan ikisidir bence. Diğeri de Hot Pursuid 2 olabilir. Ama 2003-2006 arası müthişti. Daha öncesinde de sonrasında da bu kadar çok tutulan, beklenen oyunlar gelmedi. Zaten sonradan hep o işlere bir geri dönüş, bir benzerini yapma havasına girdi adamlar. Ama olmadı tabi.

    Hocam NFS serisine ne zaman başladınız bilmiyorum ama bunları sırf ''NFS tarihinin en iyi 3 oyunundan ikisi UG ve MW' dir'' dediğiniz için yazma gereği hissettim.

    NFS serisinde efsane diye adlandırılacak yegane iki oyun vardır bunlarda NFS 1 ve NFS 2' dir. Özellikle NFS 1 o dönemin 486 sahiplerine Pentium aldıran oyun olmuştur. 2000 e geldiğimizde ise NFS Porsche Unleashed ile NFS serisi zirve yapmıştır.

    Daha sonra NFS serileri ''Hızlı ve Öfkeli'' tarzına bürünerek yavaş yavaş çöküşe doğru geçmiştir.

    Fallout 4 Benchmark sayfasında NFS konuşmak biraz garip tabi ama açıkçası bu oyunların hakkı yensin istemedim ve bu mesajı atma gereği duydum.




  • ultralisan kullanıcısına yanıt
    Özelden konuşalım çok uzar konu şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mamad kullanıcısına yanıt
    Yorumunuza bakıyorum da bu işlerin ne kadar goreceli olduğunu tekrar anlıyorum , hiç gerek yok uzun uzadı konuşmaya keyif aldınğınız oyun iyidir bitti gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar oyun çok sıkıntılı.!
    Bugları falan geçtim performans konusunda ciddi sıkıntılarım var.
    1. Oyun PC'de Fullscreen oynanmıyor (Codex) Borderless window olarak ayarlayıp oynayabiliyorum. Bunun da performansa olumsuz etkisi var sanırım..
    2. Oyunda bazen çok acayip FPS düşmeleri oluyor. Özellikle savaşta ve çevremizde karakter varken oynanmayacak seviyeye iniyor.
    3. Frapsda 40 fps gibi falan gözükse de aradaki takılmaları hissediyorum.
    Bilgisayarım 4.Nesil Haswell Intel® Core™ i7-4710MQ, 8GB (1x8GB) DDR3L 1.35V 1600MHz, 750GB 7200RPM, 17.3" Full HD 1920x1080 Mat LED Ekran, 2GB DDR3 nVIDIA® GeForce® GTX950M 128-Bit DX11, özelliklere sahip
    Yardımlarınızı bekliyorum.
  • 5820k ve 980ti.
    Cod bo3 te sonuc full ayarlarda boyle cikiyor. Sonuc boyle olmamali diye dusunuyorum elinde 3gb vramli karti olanlar ne yapacak? yada vrami 8-12 gb olan kartmi alinmasi lazim.
    http://i.hizliresim.com/G57am7.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xdeliruzgar -- 12 Kasım 2015; 18:33:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.