Şimdi Ara

Fallout 3: Game of the Year Edition (2009) [ANA KONU] (109. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.469
Cevap
5
Favori
245.266
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Silver_Sky

    @the_cooler_king
    ''Level Cap 100''
    http://www.fallout3nexus.com/downloads/download.php?id=32932


    Teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Satıcı yok zaten dostum, o şsadece bir espriydi. Dediğim zırhı bulabilmen için Fort Constantine'in derinliklerine inmen gerekiyor. Yalnız daha önce yazmayı unuttum. Bu zırha ulaşmak için önce Underworld'de Mister Crowley'i bul (Carol's Place'de). Ondan You gotta shoot'em in the head görevini al. Sana öldürüp anahtarlarını alacağın kişileri söylüyor. (Dukov - Dukov's Place'de, Dave - Republic Of Dave'de, Jeff Strayer RivetCity'de) (öldürmen gerekmiyor ikna da edebilirsin) Anahtarları aldıktan sonra Constantine girip kapıları teker teker açıp en sonunda zırhı alabilirsin. Son anahtarı da Tara'dan alabilirsin. Onun cesedini de FC'nin alt katında bulacaksın.

    Olayın hikayesi de şu: Bu yukarda saydığım şahsiyetler eskiden paralı askermiş ve Allistar Tenpenny (Tenpenny Tower'ın tepesindeki dallama) bunları birşey bulmaları için FC'ye göndermiş. Tara ölmüş, bu Mister Crowley'i de Ghoullara yem olsun diye bir yere tıkmış diğerleri ihanet etmişler. O da Ghoul olduğundan oradan sağ kurtulmuş, intikam yemini etmiş. Sen onunla konuşunca da intikam alabilmek için sana bir hikaye uyduruyor ve bu insanların ghoulları aşağılayarak zombi dediğini ve onları öldürdüğünden falan bahsediyor, onların hepsinin kafasına sıkmanı istiyor. Etraftaki ghoullar ile konuşarak Mister Crowley'in gerçek hikayesini öğrenebilir, görevi aldıktan sonra kendisi ile tekrar konuşup doğruyu öğrenebilirsin. Bu arada görevin ismi ve konusu zombi filmlerinin bir parodisi, zombileri yok etmek için kafadan vurmak gerektiği inancı.

    valla hocam
    oyun rehberi gibi adamsın
    oyunu tam anlamıyla oynamışsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grafein -- 17 Haziran 2009; 17:19:55 >




  • Oyunu bitirdiğimde save dosyasında oynama süresi olarak 210 saat yazıyordu gerisini sen düşün.
  • bende 29 saat yazıyor
    hiç sıkılmadın mı 210 saat
    tabi ben herşeyi anlamadığım için daha çabuk sıkılıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    quote:

    Orjinalden alıntı: >sCoRPion<


    quote:

    Orjinalden alıntı: >sCoRPion<

    Broken Steel'de Car Tunnel'e gidiyorum fakat buluşmam gereken kişi gelmiyor bir türlü? Bu sorunu yaşayan oldu mu acaba?

    Soruna hala bir çözüm bulamadım. Aynı sorunla karşılaşıp da çözebilen oldu mu acaba?


    Henüz hiçbir Fallout 3 DLCsini oynamadım. (Ekimde çıkacak X360 için GOTY versiyonunu bekliyorum da) Ancak izin için araştırmacı gazetecilik yönümü kullandım (google ) ve şöyle birşey buldum:

    Paladin Tristan does not appear at quest marker for "death from above"
    fix - head to the south east corner of the map to discover "Rockland Car Tunnel" when outside open the console and enter "prid xx005689" hit enter then type "moveto player" this will move Paladin Tristan next to you (can be used with any missing character, just find their reference id which can be found at the top of the screen by clicking on them ingame).

    Rockland Car Tunnel'inin hemen dışında konsolu açın diyor "prid xx005689" yazıp entera basın. Sonra "moveto character" yazın. Bu Paladin Tristan'ı yanınıza getirecek. Bu xx ise yüklenilen DLC sayısına göre değişiyormuş. Yani 3 DLCyi de yüklediyseniz bu xx 03 olacak. Sadece Broken Steel'i yüklediyseniz 01 olacak. Neyse bir deneyin olmazsa haber verin daha da derinlemesine bir araştırma yapayım (yahoo??? )

    Sizin söylediğiniz işe yaramadı ben de başka yöntemler araştırdım. Sizin söylediğiniz gibi yapamayanlar şu şekilde sorunu çözebilirler.

    Önce konsolu açıp tcl yazıyorsunuz ve enter yapıyorsunuz. Bu duvarlardan geçmenizi sağlayan şifre. Bu sayede Car Tunnel'in kilitli olan kapısından geçebiliyorsunuz. Daha sonra tekrar konsolu açıp tcl yazın ve duvardan geçme özelliğini kapatın. bunu da yaptıktan sonra player.placeatme xx005686 yazıp enter a basın. Burada xx olan yere diğer yöntemde de anlatıldığı gibi bunun kaçıncı dlc olduğunu yazacaksınız. Örneğin 03.. Bu şekilde yaptığınızda Paladin Tristan yanınıza geliyor ve onunla konuşup yolunuza devam edebiliyorsunuz :)




  • Girdiğin mekanlarda bilgisayar kayıtlarında, NPClerin konuşmalarında o yerin tarihi, ilginç olaylar anlatılıyor. Örneğin Vaultlar gibi. Herbirinin ayrı bir hikayesi var. Bunları okumadan, NPC konuşmalarını dinlemeden çok şey kaçırılıyor oyunda. Böyle olunca da oyun mekanlardan, yaratıklardan ve alınan levellerden ibaret kalıyor. Oyun da bir süre sonra yeni mekan, yaratık, level sağlayamayınca ister istemez sıkılıyor insan. Wasteland güneşinin yakıcı güneşi altında acaba şu uzakta şu tepenin arkasında ne var diye merak etmek de bu oyunu bu kadar çok oynattı bana. Ayrı bir zevk.
  • Güzel Oyuna Benziyor Oynamak Lzm!
  • The Pitt i kurdum hemen daldım aksiyona ama hemen kaptılar silahları elimden.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Girdiğin mekanlarda bilgisayar kayıtlarında, NPClerin konuşmalarında o yerin tarihi, ilginç olaylar anlatılıyor. Örneğin Vaultlar gibi. Herbirinin ayrı bir hikayesi var. Bunları okumadan, NPC konuşmalarını dinlemeden çok şey kaçırılıyor oyunda. Böyle olunca da oyun mekanlardan, yaratıklardan ve alınan levellerden ibaret kalıyor. Oyun da bir süre sonra yeni mekan, yaratık, level sağlayamayınca ister istemez sıkılıyor insan. Wasteland güneşinin yakıcı güneşi altında acaba şu uzakta şu tepenin arkasında ne var diye merak etmek de bu oyunu bu kadar çok oynattı bana. Ayrı bir zevk.


    Oyunu bir film seyreder gibi, bir kitap okur gibi oynamak lazım, nasıl yolda yürürken etrafını seyredersin ve keyif alırsın işte öyle oynamak lazım. Burasının öyküsü ne, bu vaulta neler olmuş gibi.




  • O kadar çok mod yüklemiştim ki.Fallout'un mod sayfasında çıkamıyordum.Bir sayfa daha bir sayfa daha bakayım diye diye oyun artık hata vermeye
    başlamıştı.Bende hard disk'de boş boş bıraktım.Yazık, aylar sonra işte o kutsal gün (yani bugün) The Pitt'i kurup şu oyunu oynamaya karar verdim.
    Vay be.Ne günlerdi Ama tek sorun fallout3nexus sayfasına geri döndüm Sanırım benim modlara bağımlılığım var.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: lastpaladin


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Girdiğin mekanlarda bilgisayar kayıtlarında, NPClerin konuşmalarında o yerin tarihi, ilginç olaylar anlatılıyor. Örneğin Vaultlar gibi. Herbirinin ayrı bir hikayesi var. Bunları okumadan, NPC konuşmalarını dinlemeden çok şey kaçırılıyor oyunda. Böyle olunca da oyun mekanlardan, yaratıklardan ve alınan levellerden ibaret kalıyor. Oyun da bir süre sonra yeni mekan, yaratık, level sağlayamayınca ister istemez sıkılıyor insan. Wasteland güneşinin yakıcı güneşi altında acaba şu uzakta şu tepenin arkasında ne var diye merak etmek de bu oyunu bu kadar çok oynattı bana. Ayrı bir zevk.


    Oyunu bir film seyreder gibi, bir kitap okur gibi oynamak lazım, nasıl yolda yürürken etrafını seyredersin ve keyif alırsın işte öyle oynamak lazım. Burasının öyküsü ne, bu vaulta neler olmuş gibi.


    Haklısın dostum, ben oynadığım hiçbir oyunda acele etmem. Dururum, her mekanı gezerim, oyun dünyasında önüme çıkan her türlü materyali okurum, NPCler ile konuşurum. Oyunun atmosferine girip her anından zevk almaya çalışırım. Morrowind'de yarım saat bir saat boyunca oturup karşıma çıkan kitapları okuduğumu bilirim. O oyunun tarihini öğrenir ilginç hikayeler okurdum, oyunun atmosferini pekiştirirdim. Böyle yaparak oyun 0lar ve 1lerden oluşan bir program olmaktan çıkıp geniş ve inandırıcı bir dünyaya dönüşür benim için. Yoksa asıl keyif oyunu harala gürele bitirip the end yazısını görmek değil. Bazıları oyun piyasaya çıkar çıkmaz edinip 1 günde oyunu bitirmeye kasar. Amaç da malum herkesten önce ben o oyunu bitirdim demek. Hiçbir zaman öyle olmadım, olmak da istemem. Bir oyunu aylarca oynarım gerekirse ama suyunu da çıkarır didik didik de ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dahin

    O kadar çok mod yüklemiştim ki.Fallout'un mod sayfasında çıkamıyordum.Bir sayfa daha bir sayfa daha bakayım diye diye oyun artık hata vermeye
    başlamıştı.Bende hard disk'de boş boş bıraktım.Yazık, aylar sonra işte o kutsal gün (yani bugün) The Pitt'i kurup şu oyunu oynamaya karar verdim.
    Vay be.Ne günlerdi Ama tek sorun fallout3nexus sayfasına geri döndüm Sanırım benim modlara bağımlılığım var.


    Fazla mod yüklemek de insana kafayı yedirtebiliyor. Hangi mod ne yapıyordu unutuyorsun, oyun karışıyor, hata veriyor, saçmalamaya başlayabiliyor falan. Bir de modlar arasında çakışma oluyor. Ben genelde az ama öz modları bulup onları yüklemeye çalışırım.




  • Bugüne kadar Morrowind üstüne RPG tanımam,Vivec şehrinin havası,Tribunal'in yerleşimi,BloodMoon'un soğukluğu,Seyda Neen'de geçen saatlerim,Balmora'yı gördüğümde yüzüm de oluşan tebessüm,Mages Guild girdiğim zaman ki takıntılı halim,Ald'Ruhn pazarına girdiğimde yaşadığım şehirdeki salı pazarlarını hatırlamam... vb vb...Bunun yarısına yaklaşan olmadı şu ana kadar oynadığım RPG'lerde.En yakını ise Fallout 3 oldu.O da hala biraz eksik,kendini az da olsun tekrar eden bir yapısı var görev ve hikayesinden kaynaklanan.Mod çılgınlığına Morrowind ile başlamışlığım vardır bu arada.(oyun tek cd,resmi ek paketleriyle birlik te 3 cd)İndirdiğim modlerın toplam kapladığı alan 20 GB'ı geçkindir..Hala hürmet ve saygıyla anarım Morrowind ve hala Telvaniyi sevmem sevemem




  • Arkadaşlar bu vault 106 daki UYUZ "gary" lerin hikayesini bilen biri var mı? ben oyun içindeki terminalleri (bilgisayarları) biraz karıştırdım ama fazla birşey bulamadım? bir klon muhabbeti olduğu belli.. içeride "Clone Lab" diye bir yer var ama detaylı bi bilgi bulamadım.. Bir arkadaş buraların hikayeleri olduğundan bahsetmişti.. Merakımı giderebilecek varsa memnun olurum..
  • Beyler bana birisi oyundan biraz bahsedebilirmi? Çok fazla ingilizce gerektiriyormu mesela? Böyle sürekli bulmacalar korku ögeleri aniden çıkan yaratıklar fln biton varsa bide karanlık ortamda geçiosa hiç bulaşmayayım ben. Rpg türünde pek tecrübem yok. Biraz yardımcı olunca rpg ye yeni bi üye kazandırın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Knisath

    Bugüne kadar Morrowind üstüne RPG tanımam,Vivec şehrinin havası,Tribunal'in yerleşimi,BloodMoon'un soğukluğu,Seyda Neen'de geçen saatlerim,Balmora'yı gördüğümde yüzüm de oluşan tebessüm,Mages Guild girdiğim zaman ki takıntılı halim,Ald'Ruhn pazarına girdiğimde yaşadığım şehirdeki salı pazarlarını hatırlamam... vb vb...Bunun yarısına yaklaşan olmadı şu ana kadar oynadığım RPG'lerde.En yakını ise Fallout 3 oldu.O da hala biraz eksik,kendini az da olsun tekrar eden bir yapısı var görev ve hikayesinden kaynaklanan.Mod çılgınlığına Morrowind ile başlamışlığım vardır bu arada.(oyun tek cd,resmi ek paketleriyle birlik te 3 cd)İndirdiğim modlerın toplam kapladığı alan 20 GB'ı geçkindir..Hala hürmet ve saygıyla anarım Morrowind ve hala Telvaniyi sevmem sevemem


    Morrowind anılarım depreşti benim de şimdi... fallout 3'de gerçekten güzel bir oyun, belki de tek eksiği bir "Dagoth Ur"un olmayışı...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fukul

    Beyler bana birisi oyundan biraz bahsedebilirmi? Çok fazla ingilizce gerektiriyormu mesela? Böyle sürekli bulmacalar korku ögeleri aniden çıkan yaratıklar fln biton varsa bide karanlık ortamda geçiosa hiç bulaşmayayım ben. Rpg türünde pek tecrübem yok. Biraz yardımcı olunca rpg ye yeni bi üye kazandırın


    Şimdi oyun çok neşeli ,rengarenk bir oyun değil. Ama korku oyunu da değil. Aydınlık alanlar da bile hafif bir depresiflik var, bu da doğal çünkü nüklear savaş sonrasında felakete uğramış bir dünyayı anlatıyor. İngilizce seviyen düşükse de eğlenirsin oyunda, ancak hikayeyi anlayarak oynarsan daha da eğlenirsin. Orta seviye bir ingilizce yeterlidir. Fallout 3 ve özellikle bu firmanın diğer oyunu Oblivion RPG olayına başlamak için idealdir. Aslında sen önce Oblivion oyna, sonra Fallout 3'e başla daha iyi olur.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 07ady54

    Arkadaşlar bu vault 106 daki UYUZ "gary" lerin hikayesini bilen biri var mı? ben oyun içindeki terminalleri (bilgisayarları) biraz karıştırdım ama fazla birşey bulamadım? bir klon muhabbeti olduğu belli.. içeride "Clone Lab" diye bir yer var ama detaylı bi bilgi bulamadım.. Bir arkadaş buraların hikayeleri olduğundan bahsetmişti.. Merakımı giderebilecek varsa memnun olurum..


    Garyler hakkında çok da bilgi yok ama genelde internette insanların yaptıkları spekülasyonlar var. Vaultlar arasında en az bilgiye sahip olunan vault bu. Gary diye bir bilim adamı kendi kopyalarını yapıyor. Her yapılan Gary daha bir manyak oluyor. En sonunda olay çığrından çıkıyor. Bu Garyler primitif varlıklar oluyorlar. Birbirlerini koruyorlar, tanıyorlar. Bunların garezi Non-Garylere. Neden sadece Garylerin kaldığı diğerlerinin ölmüş mü yoksa kaçmış mı olduğuna dair pek bilgi verilmemiş vaultta.




  • fallout 3 ingilizcesi bana biraz ağır geldi . gene azbirşeyler anladım da
    ingilizce seviyem intermediate
    oblivion rpg ye başlayanlar için ideal dedin
    rpg yi fallout 3 le tanıdım henüz 1 ay oldu
    korku öğeleri bol mu bu oblivionda korkudan hoşlanmam da



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Grafein -- 19 Haziran 2009; 16:17:33 >
  • Fallout 3'ten hoşlandıysan Oblivion'u da seversin. Zaten son nesilden pek çok kişi Oblivion ile RPGye başlıyor burası iyi tarafı, kötü tarafı ise RPGleri Oblivion'dan ibaret zannetmeleri, Oblivion'dan başkasını tanımam gibi yorum yapmaları. Ben aslında Oblivion'dan ziyade Morrowind'i öneririm herkese Morrowind her anlamda Oblivion'dan daha iyi bir oyundur. Ama, grafikleri yeni nesil grafikseverleri kaçırabilir. Oblivion'u da Morrowind'e yakın hale getirmek için Overhaul diye bir mod var oyunu daha hardcore hale getiren. Ama, ecnebilerin tabiri ile 'Vanilla Oblivion' denilen oyunun modsuz hali bana göre değil.
  • 
Sayfa: önceki 107108109110111
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.