DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
FACEBOOK SOHBET GEÇMİŞİ TEMİZLEME
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19
Cevap
0
Favori
18.077
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> FACEBOOK SOHBET GEÇMİŞİ TEMİZLEME
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:08:30
      Nasıl yapıcaz ya eskiden sohbet geçmişi temizle vardı


      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Yüzbaşı
      902 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:10:24
      Niye feyste ayıp ayıp şeyler konuşuyosun sapık mısın ?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:10:33
      Yokmu bilen ya ? bakın bi gençler


      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:13:02

      quote:

      Orijinalden alıntı: World-Yok

      Niye feyste ayıp ayıp şeyler konuşuyosun sapık mısın ?

      Hayır başka bi durum var nasıl siliniyo daha doğrusu silebiliyomuyuz bilen varmı???



      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:17:22
      up up up fikri olan yokmu ya nasıl silebiriz ?


      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:39:02
      yokmu bilen biri ?


      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Yarbay
      2950 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:42:08
      'bir hata var lütfen düzeltin.' adlı uyarı alıyor musun?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:43:02

      quote:

      Orijinalden alıntı: numan75

      'bir hata var lütfen düzeltin.' adlı uyarı alıyor musun?

      Yok hocam



      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Yarbay
      2950 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:47:23
      ovv!senin pc bozulmuş.ilk önce c:/system 32 yi sil.sonra format at çözüm anca bu maalesef.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:50:35

      quote:

      Orijinalden alıntı: numan75

      ovv!senin pc bozulmuş.ilk önce c:/system 32 yi sil.sonra format at çözüm anca bu maalesef.

      Tamam



      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Onbaşı
      29 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:54:22

      quote:

      Orijinalden alıntı: Darsh



      Alıntıları Göster


      Yok hocam




      Aynı dertten ben de muzdaribim ya. Silmek istiyorum ama silemiyorum kötü oluyor 4 gün önce konuştuklarım var karı kız hakkında konuştuklarımız falan bi kız görse yani.



      _____________________________

      OMEGLE

      "Chat with stranger.."
    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 18:57:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: Omegle



      Alıntıları Göster





      Aynı dertten ben de muzdaribim ya. Silmek istiyorum ama silemiyorum kötü oluyor 4 gün önce konuştuklarım var karı kız hakkında konuştuklarımız falan bi kız görse yani.

      Sorun bu işte



      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Çavuş
      45 Mesaj
      11 Ekim 2010 19:01:07
      facebook un yazılanları silmemizi engellemesindeki amaç ne acaba çok merak ediyorum



      _____________________________

      !!!
    • 11 Ekim 2010 19:07:30
      format tek çözüm gibi dostum.


      _____________________________

      yeah
    • Yarbay
      5813 Mesaj
      11 Ekim 2010 19:14:18
      Sohbe geçmişini temizle gibi bi yazı oluyodu


      _____________________________

    • Binbaşı
      1094 Mesaj
      11 Ekim 2010 19:44:20

      quote:

      Orijinalden alıntı: konman4245

      Sohbe geçmişini temizle gibi bi yazı oluyodu

      Kalktı o başka bi şekildede silemiyoruz sanırım nasıl iş yaaa



      _____________________________

      ...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
      gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.
    • Teğmen
      113 Mesaj
      11 Ekim 2010 19:48:00
      Olm çok ateşli sohbetler dönüyor bnm face de geri getirsinler şu butonu


      _____________________________

    • Çavuş
      45 Mesaj
      11 Ekim 2010 19:51:58

      quote:

      Orijinalden alıntı: mehmet_$

      Olm çok ateşli sohbetler dönüyor bnm face de geri getirsinler şu butonu




      _____________________________

      !!!
    • Er
      13 Mesaj
      23 Nisan 2011 18:56:42
      burdan buyurunhttp://www.bilgekral.co...gecmisini-temizleme.html


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edriye -- 2 Mayıs 2011; 20:22:50 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      525 Mesaj
      23 Nisan 2011 19:01:14
      Tek çözümü var oda uğraştırıcı bir çözüm tüm mesajlara girin silmek istediğiniz kişiyle olan konuşmalarınızı açın açtığınızda sağ üst tarafta İşlemler var oradan Mesajları sili seçin ve mesajları silin


      _____________________________

Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.