EXPER HG7 R1 ROM YÜKLEDİKTEN SONRA DOKUNMATİK ÇALIŞMAMAYA BAŞLADI. DENEDİĞİM YÖNTEMLER ROM YÜKLEDİKTEN SONRA 1- RESET DÜĞMESİNE BASARAK RESETLEDİM SONUÇ AYNI 2-MAUS TAKARAK FABRİKA AYARLAINA GERİ DÖN DEDİM SONUÇ DĞEİŞMEDİ 3-TPUTİLİTY DİYE BİR PROGRAM VARMIŞ EXPERİN P10 MODELİNİN ROM İÇİNDE OTOMATİK YÜKLENEN BİR PROGRAM P10 MODELİNDEKİ DOKUNMATİK SORUNUNU ÇÖZÜYORMUŞ..BEN BUNU İNDİRDİM DESTEKLEMEYOR DİYE UYARI VERDİ 4-TOUCHRECALİBRETE.APK KURDUM ONUDA YEMEDİ 5-ROM ATARKEN UPTADE YAPTIM OLMAMIŞTI. BİRDE RESTORE OLARAK YÜKLEDİM YİNE ÇALIŞMADI O KADAR TABLETE ROM YÜKLEDİM İLK KEZ BAŞIMA BÖYLE SAÇMA SAPAN BİŞEY GELDİ
EXPER SERVİSİ İLE GÖRÜŞTÜM. SEVİSİN DEDİĞİ. ROM İLE CHİPSET UYUMSUZLUĞUNDAN KAYNAKLI BİR SORUN OLDUĞUNU. SERVİSTE İŞLEMİN DÜZELTİLEBİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER BU ARADA EXPER TABLETLERE ÇİZGİ ELEKTRONİK BAKIYORMUŞ BU SEVİNDİRİCİ HABER. SANIRIM CHİP DEĞİŞTİREREK SORUNU GİDERİYORLAR.. BİZİM YAPABİLECEĞİMİZ BİR ŞEY YOKMUŞ DEDİLER
KOnu çok eski ancak gogole aramalarında ilk sayfada donanımhaber çıkıyor bundan sonra sorun yaşayanlar için çzöümü yazayım.
ftp://ftp.exper.com.tr/SURUCULER/TABLET/EASYPAD-H7G.R1/ adresinden uptade2.img dosyası ile formatlayın aleti. ben uptade.img ile formatladığımda bu dokunmatik sorunu çıktı ancak daha sonra tekrar uptade2 ile formatladım ve sorun çözüldü.