Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU] (221. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26.738
Cevap
188
Favori
1.591.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    İlginiz için çok teşekkür ederim hocam. Önceki sayfalarda su ile denediğinizi görmüş ve cesaretinize hayran kalmıştım. Ancak tek anlam veremediğim konu bu durum tüm ürünlerde mi görülüyor ve yalnızca bazılarımız dikkat ediyor yoksa edge ekranın doğasında var ise neden sadece bazı cihazlarda görülüyor? Tansu Bey ise buradan gördüğüm kadarı ile son kullanıcıya makam mevki göz etmeksizin örnek bir yönetici. Bu küçük problemimi ne kadar kendim adına utanç verici ve küçük düşürücü bulsam da kendilerine de iletmek isterim sayenizde. Umarım kendileri de bununla da ben mi uğraşacağım diyerek sitemde bulunmazlar şahsıma. Yeniden teşekkür eder iyi akşamlar iyi forumlar dilerim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mstf_acar

    Herkese Merhabalar

    Shop.samsung.com.tr den ön sipariş ile aldığım Note 8 im geçen hafta bugün yani 26 Eylül tarihinde elime ulaştı. Ancak akşam kurulumunu yapmak üzere cihazı elime alır almaz açılırken siyah fon üzerine beyaz Samsung Galaxy Note 8 logosunun olduğu bölgenin kenarlarında ışık sızması farkettim. Derhal müşteri temsilcilerine ulaştım ve durumumu izah ettim. Olası bir kasa açıklığından kaynaklı ışık sızması olduğunu ve ürünün değişimini talep ettiğimi bildirdim. Ancak merkeze ileteceklerini onların bana dönüş yapacağını belirttiler. İlk gün hiç bir dönüş yapılmadı ve ikinci gün yeniden aradığımda aynı şekilde merkezden aranacağımı söylediler ve kısacası bir haftadır her gün aradım ve her gün aynı gerekçe ile bekledim durdum.
    Nihayet bugün 4447711 tarafından arandım ve cihazımı tamir ve kontrol için servise götürmemi istediler. Bana en yakın servisin 160km olduğunu gidemeyeceğimi belirttim ve servisi aramamı kargo ile gönderim ayarlamamı söylediler. Şimdi burada benim gibi sizlerde 4999 tl ödeyerek bir aydan fazla bu cihazı beklemiş Kişiler olarak bunca para ödeyerek edindiğiniz pahalı bir cihazı hiç bilmediğiniz bir yere gözü kapalı göndermek ister misiniz ? Velev ki cihazım servise kazasız belasız ulaştı ve yine oldu ki cihazımda herhangi bir soruna rastlanmadığını söz konusu ışık sızmasının yaygın ve normal bir durum olduğunu belirttiler diyelim. Ben bu denli soğuduğum ve kullanmak istemediğim bu cihazı kullanmak zorunda mıyım ?
    Değişim talep etmekten vazgeçtim iade talep ediyorum bunun içinde servise göndermem isteniyor benden. Ve şimdi benim 14 gün içinde koşulsuz iade hakkım nerede kaldı merak ediyorum. Hiç bir zaman sorunlu bir müşteri veyahut da kusur arayan bir kişi olmadım ancak bu tavır ve tutum ayrıca bu ilgisizlik ve umursamazlık ciddi anlamda yıllardır tercih ettiğim bu markadan temelli soğumama neden olmuştur. Benimle aynı gün cihazına sorunsuzca kavuşan siz değerli kardeşlerimden bazılarınıza öncesinde gecikmeden ötürü şikayet talebinde bulunduğunuz için 100 tl tutarında hediye çekleri sunulduğunu farkettim ve kesinlikle sadece bugün yarın gelir diye sabır göstererek beklemenin şirket nazarında Ağlamayana meme yok! dedirttiğini anladım. Sözlerim kesinlikle bu arkadaşlarımda rahatsızlık yaratmasın zira yaptığınız işin ve tutumunuzun en doğrusu olduğunu anlıyorum ve takdir ediyorum.
    Ayrıca şu marka bu marka diye de bi ayrım yapacak arkadaşlara da prim vermemek adına şuan bu mesajı yazdığım iPad ürünümde de kronik ışık sızması problemi yaşamaktayım. Anlayacağınız hepsi kul yapımı neticede dimi..

    Şimdi en başında benden önce nasıl bu cihaza sahip olur millet diye hakkımı aramadığıma mı
    4999 tl ödeyerek kuvvetle muhtemel ayıplı bir ürün aldığıma mı
    1hafta boyunca aranmamam ve ilgilenilmemesine mi
    Aranıpta hakkım olanın tarafıma tanınmamasına mı yanayım ?

    Yardımlarınıza ve fikirlerinize ihtiyaç duymaktayım. İyi akşamlar dilerim.
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    Bende ordan aldım şans ıyi hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mstf_acar M kullanıcısına yanıt
    Hocam bu cihazlar milyar dolarlık üretim tezgahlarından çıkıyor. Herşey bilgisayarlar tarafından kusursuz bir şekilde yapılmaya çalışılıyor. Bu telefonlar su geçirmemesi için bir sürü teste tabi tutuluyor. Burada bir üretim hatası demek bu hata farkedilene kadar bantlardan çıkan ürünlerde hata demek. Bu da bütün dünya çapında problem demek.

    Sizde ve bizde olan sorun ışık sızması değil ışığın eğimli cam içinden giderek kasanın metal parçasından yansımasıdır. Bu mikronluk bir cam eğiminden gerçekleşebilir ki bu da sıcak ve soğuk havalarda genleşme ve büzüşmelere göre yer yer olabilecek birşeydir. Bu dediğim cam için geçerlidir.

    Eğer kasa açıklığı varsa o bir sorundur ancak şu ana kadar bizim forumdan çıkmadı. Ben bu duruma güvenerek yıkadım telefonu sorun olmadı :) Kaldı ki 6-9 ay kadar bir sürede su geçirmeyi engelleyen adheziv madde etkinliğini yitirmeye başlayacaktır. O nedenle çok da takılmamak lazım eğer aktif bir sorun teşkil etmiyorsa :)




  • Geçmiş sayfalarda yaptığım batarya şikayetleri son buldu sanırım batarya 3 ila 5 sarjdan sonra kendine geliyor şu anda gayet memnunum arkadaşlar ayrıca aldigimdan beridir 2 defa yikadim telefonumu ışık sizmasida var kenarlarda ama sorun yok ışık sızması olup bunu dert edenler hiç canlarını sikmasinlar kasada açıklık yok ise ışık sızması hiç sorun değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    İngilizcem advanced seviyede merak etmeyin :)
    Tam da bu konu için yukarıda bir mesaj yazdım. Onu okursanız durumu anlarsınız. Ama anlayamadığınızı varsayarak açıklıyorum. Sitenin bu makaleleri yazan yazarı muhtemelen sizin gibi bir apple fanboyudur. Yoksa değerler ortada. Son açıklamada da en iyinin şu an Note8 olduğu ama gelecek iddalı telefonları beklediklerini yazmışlar. Sanırım sizin ingilizceniz orada bitmiş. Anlayamadığınız yerleri bana yazın ben size çeviririm. :)
    Çevirsem de anlayamadığınız durumlarda ne yazık ki elimden birşey gelmez. :)
  • epey bir telefon kullandım

    batarya performansı en iyi telefon diyebilirim
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    Bloklayın geçin az sonrada bir analistin yazısını gönderir buraya..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kendimce kullanıcısına yanıt
    En başta kendisi ortaya dxomark sıralamasını atmıştı. Şimdi aldı ağzının payını konuşuyor boş boş. Bakalım daha neler diyecek :)
  • mstf_acar M kullanıcısına yanıt
    Merhaba aramiza hosgeldin diyecegim ama hos gelmemissin :/


    Cagri Merkezi 4447711 isine geldigi gibi geridonus yapmaz yani olay call center da muhatap oldugunuz personelden ibaret degildir cunku bende Note8 onsiparis doneminde defalarca aradim toplamda belki de 1 saati bulmustur onlar degil ben onlari aradim defalarca .


    Oncelikle 14 gun icinde kosulsuz iade surecinizi sinsice geri donus yapmamalarindna belli siz aramazsaniz hiiiiic geri donus yapmayacaklardi...


    Benimkinde kasa acikligi ( bazilari isik sizmasi dese de ) yok ! Burada bazi arkadaslar normaldir diyor yoksa bende SIFIR sorunsuz ekran mi acaba sorunlu yani kasa acikligi isik sizmasi olmasi mi gerekirdi ?!


    Yabanci ulkelerde bu tur sorunlar da var yani malesef global kronik bir sorundur bircok Note8 sahibi cihazlarini iade etmistir olay sadece Amerika da degil Avrupa da Ingiltere de Rusya ve tabiki malesef Turkiye'de de :/


    Basima sorunlu kasaya sahip Note8 gelse idi emin olun Samsung Turkiye bireysel degil kamusal bir davaya donusturturdum saka degil .

    Turkiye deki tuketiciler ile bu kadar alay eder gibi ilgisiz kalinmasi kabul edilemez .


    Bu baslikta da yardimci olan Samsung calisanlari var onlarla temasa gecin Samsung Turkiye kurumsal olamamis hizmet namina ...


    Ipad gibi arka aydinlatmalardan gelen isik sizmasi ile Note8 dekinin kesinlikle alakasi yoktur cunku AMOLED teknolojiis arka aydinlatmasi yoktur !

    Fiziksel uretim hatasi DOA kapsaminda derhal sorunsuz olani ile degismelidir !


    Can alici nokta yasadiginiz surecte ayrica sudur herkes ibretle okumali:

    Online alisveriste 14 gunluk kosulsuz cayma hakkiniz varken ekrandaki isik sizmasi diye tabir edilen metal ve cam parcanin duzgun birlesmemesi ile olusan aciklik araliktan oturu NEDEN servise yollansin diyor ?! Madem Samsung cihazinizi servise yonlendiriyor o zaman isik sizmasi veya kasa acikligi sorununu pesinen kabul etmislerdir !


    Madem kabul etmisler emsal teskil eder ve elinde ekrani sizin gibi olan hatta sizdekinden daha da vahim daha da genis alanlarda ayni sorunlara sahip diger Note8 sahiplerine de degisim hakki dogmaktadir.


    Forumu geriye donukte takip edersen kaynaklari ile paylasimlarim vardir . Ola ki birileri camur atar kraldan cok kralcilar meseleyi sahsilestirmek te isteyebilir ( sanki o kisiler Samsung un agababasi filan kendi mallari kendi firmalari edasi ile efelenenler de olacaktir onceki yillarda oldugu gibi ... )



    30 gun hakkiniz olsa da derhal cihazinizi yetkili servise yollayin sonucta bu sorunlara sahip olmayanlar da var bendeki gibi . Ayrica birsey yayginsa normaldir algisi mantigi da sacmalidir . Bu zihniyet dusuk tuketici bilinci ile alakali olmakla beraber yuksek ihtimalle baska etmenler de boyle bir bilincaltiya zemin olusturmaktadir . Sosyolojik olarak ayrica Turkiye tuketici profilleri etraflica incelenmesi gerek . Olay yogurdum eksi demek veya demekten cok ote ...


    Burasi yapici elestirilerin cozum uretenlerin sahsi meseleri kin ofke alay camur atmalarin olmadiig ideal bir forum olmasi dilegi ile tekrar aramiza hosgeldin.

    Bireysel sorunlarin cozulmesinden cok toplumsal sistematik bir hizmet anlayisinin Samsung Turkiye ye ceki duzen verilmesini ivedilikle SALIK veririm .


    Cunku onceki yillardan da biliyoruz ki benzer sorunlar her yil her modellerde cikiyor ama yapilan en iyi sey kisiler seviyesinde forumdan sosyal hesaplar uzerindne kisilerle irtibata gecerek cozum uretilmesi gecici cozumlerdir . Gerci o an sorunlar cozuldu diye sevinilse de aslinda sorun temelli yaygin bir sekilde cozulmemistir sorun sistematik dejenerasyonlukla alakali .


    Yabanci ulkelerdeki ayni tipatip sorunlara karsi cihazini sorunsuzca degistirenler de varken Samsung Turkiye bu basit cozulebilecek sorunu cozmeyerek tam bir fiyasko haline getirmistir .


    Sadece siz degilsiniz bircok kisi de var . Uye adlarini vermek istemedigim kisiler forumda paylasmiyor direk bana geliyor ozel mesajdan .

    Forumu birileri korkutmus tuketici rahat bir sekilde sorunlarini dile getirmekten kaygilaniyor ozellikle baskalarina olumsuz bir algi cihazi kotulemek! diye de kaygilananlari goruyorum .


    Unutulmamasi gereken Note8 ic bizden ortalama 2-3 hafta erken teslim alanlar var onlarin tecrubleri sorunlari da saglam kaynaklardir gercegin kendisidir yorumsuz haldedir sonucta .


    Turkiye de sistematik bir mesguliyet var ! TIPKI senin de yazdigin gibi aglamayana meme yok olayi gibi ! Malesef ...




  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    Adamlar 22 Eylülde iPhone’u test etmiş ve şimdiye kadar test ettiklerimizin en iyisi demiş. O tarihte Note 8 daha test edilmemiş. Başlıklara bu kadar kapılmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    Hocam neden kasıyorsunuz bu kadar anlamadım. Fotoğraf testinde i8 Plus ı geçmiş işte. Daha başlıkla falan uğraşıp duruyorsunuz. Video da NOTE 8 geri kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Incelemeyi dikkatlice okursaniz artisi ve eksisi de belirtiliyor detaylica .


    Iphone8 lerde detay kaybi yokken Note8 de camur gibi . Note8 de yazilimsal olarak islemden gecen bircok arguman var : Yuzdeki detay kaboluyor ! Iphone8 de detaylar korunsa da noise daha belirgin kalmaktadir.



    Onemli olan detaylardir kumlanma filan sonradan yazilimla istenen seviyede detay kaybi ugruna ince ayarlar cekilebilir .

    Ne demek istedigim %100 halde bakilarak anlasilir . Kucuk cozunurlukte isin asli belli olmaz.


    Direk kaynagindan dokunulmamis linkleri iste :


    Iphone8
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]

    Note8
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]


    Bir baska ornek ayni siteden :

    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]


    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 [ANA KONU]



    Su da dusundurucu ama : Yazilimla bircok sorun duzeltilebilir bu incelemeyi yapanlar guncelleme almis Note8 ile mi yapmis bilinmez exif bilgileri de silinmis!

    Ama ilginc detay Iphone8 ile cekilen gorselin Exif bilgisi var ! Var ama bu sefer Photoshop ile mudahele edilmis !!! Neler yapilmis muamma ama pek iyimser de olmamak gerek !



    Kisacasi o incelemeyi eksiksiz okumaktan ote bize sunduklari ornek cekilmis fotograflar MALESEF esit sartlar altinda degil birinde Exif yok Note8 de artik ne kadar vahim efektler filan yapmislar bilemeyiz ! ama gozden kacirdiklari mi desel Iphone8 in exif bilgileri var lakin Photoshop tan gecmis !



    Kaynak gorselleri manipule ederek yalan uydurma uzerine inceleme yapmak ta ne kadar dogrudur ?! Mesele Ingilizce yi iyi bilmekten otededir tam bir rezalet Samsung tan birileri bu tur esit olmayan sartlar altinda oynanmis gorseller ile testi sozde esit sartlar altinda cekim yapilip incelenmesine goz yummamalari lazim !


    Samsung Turkiye calisanlari benle ugrasacaginiza su site ile ugrasin lobi yapin vs ...


    Kisacasi bu inceleme uzerinden kannat getirmek kesinlikle saglikli ve dogru degildir. Bu incelemeye gore Note8 yuksek puan almis olmasi dahi bir anlam ifade etmiyor sonucta uydurmalar uzerine bir inceleme ihtimali cok yuksektir sebepleri yukardaki satirlarimda izah ettim ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismlyldrm27

    Geçmiş sayfalarda yaptığım batarya şikayetleri son buldu sanırım batarya 3 ila 5 sarjdan sonra kendine geliyor şu anda gayet memnunum arkadaşlar ayrıca aldigimdan beridir 2 defa yikadim telefonumu ışık sizmasida var kenarlarda ama sorun yok ışık sızması olup bunu dert edenler hiç canlarını sikmasinlar kasada açıklık yok ise ışık sızması hiç sorun değil

    Hocam 4.5 g açıkkan tlefon bekleme konumunda bende yarım saatte %1 şarj gidiyor sizde durum nasıl acaba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boramat

    epey bir telefon kullandım

    batarya performansı en iyi telefon diyebilirim

    "batarya performansı en iyi telefon diyebilirim"



    Ilginc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    telefon ekran filmi takmak dışında hiçbir şekilde sıvıyla temas etmemişti ya da sıcaklığa maruz kalmamıştı..

    bugün komple iade sürecini başlattım. telefondan bir kere soğuduğum zaman bir daha eskisi gibi hissedemiyorum ve 5000tl verip üzerine bir ay beklediğim bir telefonda ilk haftadan sorunla karşılaşmak canımı çok sıktı gerçekten. bundan önceki iphone telefonumda da 2 kere üst üste değişim süreci yaşamıştım ve artık sıkıldım tonla para verip üzerine haftalarca/aylarca telefonsuz kalmaktan ve müşteri temsilcilerine/teknik servislere sürekli hakkım olanı almak için laf anlatmaktan.. inşallah iade süreci uzun sürmez.. 2 yıl kullanırım diye düşünerek aldığım note 8 macerası da beklenmedik şekilde erkenden sona erecek gibi gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi east10 -- 3 Ekim 2017; 22:48:55 >
  • yalnız always display kapalı + touchwiz de devre dışı nova launcher ile kulanıyorum

    ek olarak belirteyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boramat -- 3 Ekim 2017; 22:47:19 >
  • 500 tl hediye çeki son kullanma zamanı ne zamandı arkadaşlar?
  • Ankara Armada teknosada cihazı inceleme fırsatım oldu. Teşhir cihazın sol tarafının kavisli kısmının ortasında ekran yanığı vardı açık parlak mavi renkte, acaba son kullanıcı olarak başına buna benzer bir durum gelen oldu mu arkadaşlar? Elimdeki ip7 yi ilana koydum s8 veya note8 almayı düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DrHolyday D kullanıcısına yanıt
    Hep de fanboylar kuyruğunuza basıyor değil mi. Nerde Note’nuzu övmeyen veya eleştiren biri varsa mutlaka Apple fanboyudur. DXO da 100 verecekken fanboyluktan almış iPhone gibi 94 puan vermiş, ay yazııık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chronos1121 kullanıcısına yanıt
    eskiden fanboyluk çoktu şimdi insanlar daha bilinçli ve buradaki insanların çoğu bir çok farklı markayı da kullanmış insanlar

    apple ile samsung piyasanın lideri ama ne yazık ki son 4-5 yıldır apple geliştiremiyor kendini, 6-7-8 arasında bence pek fark yok, iphone 10 u begendim kalemi olsa idi muhtemelen alırdım

    bence en gerçekçi yorum linkteki apple sever yapmış ve almadan önce son izlediğim video idi

    https://www.youtube.com/watch?v=NSu0xUs7C1Q

    yani markalar arası rekabet en çok bizim işimize yarar
  • 
Sayfa: önceki 219220221222223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.