|
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
|
_____________________________
|
|
Firma olarak eğer o hesap sizinse tarafınız bellidir zaten Mesajları kaldırma nedeniniz belli oldu Bu açıklama yeterli < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gps.navigation -- 24 Eylül 2025; 10:55:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Neyse bu mevzuyu uzatmak istemem. Sonuçta severek aldık kullanıyoruz ama resmi hesapların tercihleri kullanıcıyı direk etkiler. Tavsiyem gözden geçirmeniz. Kolay gelsin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hattınız vdsl altyapı ise iç tesisatınızda sorun var. Benim de uzun süre aynı sorunum vardı telekom ekipleri en sonunda iç tesisatı yenileyin dediler, apartman içi ankastreden dairenin içine kadar eksiz yeni kablo çektirdim, tüm sorunlar düzeldi... Sorun modemde değil tesisatta maalesef < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Kesinti olduğunda gpon cihazında da kırmızı ışık yanıyorsa fiber hatta/fiber kablo gpon bağlantısında sorun vardır. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ping check eşik değeri kadar 5 saniyelik senkronda görünüyor. Cihazı bir yeniden başlatmanı öncelikle tavsiye ederim. Ping check ICMP ise eşik değerini 10/5 ya da farklı bir türe çekmeni, ya da kapatmanı tavsiye edebilirim. Aslında bağlantı kesilmiyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 27 Eylül 2025; 10:25:37 > |
| _____________________________ |
|
TOD vs bu tür uygulamalarda buffer vardır Kesinti 30sn veya üzeri olursa görüntü donar Bu sürenin altında anlamazsınız < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sistem Ayarları kısmında Çalışma modunu değiştir kısmından kablosuz tekrarlayıcı moduna alıp yeniden başlatın. Sonrasında mevcut ağınıza dahil edebilirsiniz. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Arayüzden kablosuz ağları tarayıp, mevcut ağınızı seçip parolasını girerek bağlantı kurmasını sağlamanız gerekiyor. Kabloyu takınca o bilgileri otomatik olarak eklemez. |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|