Şimdi Ara

Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (220. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
4.479
Cevap
121
Favori
253.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 218219220221222
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • crazydange kullanıcısına yanıt

    Karşılaştırmanızda öncelikle kaç adet port ihtiyacınız ve tam olarak hangi amaç için kullanacağınıza göre karar verin.

    2 adede karşı 5 adet ethernet portu olan cihazı zaten karşılaştırmanız biraz segment / talep farkı yaratıyor.

    _____________________________
    KEENETICTR Forum - KEENETIC Türkiye Topluluğu
    KYTECHNGAMING - KEENETIC Türkiye Yetkili Çözüm Ortağı
  • crazydange kullanıcısına yanıt

    Bunu alırdım



    keenetic.com.tr
    Keenetic Hopper
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-hopper
    _____________________________
    SİSTEM 1
    Cooler Master Case PRO5 /Ryzen7 5700X 3.4 GHZ /NOCTUA NH U 12SE/ ASUS ROG CROSSHAIR VI HERO/ /Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6700 10 GB /GSKILL FlareX DDR4-3200Mhz C14 32GB (4x8GB) /Samsung 970 PRO 512 M.2 SSD /Samsung 850 PRO 512GB Sata3 SSD /Samsung 320GB 7200RPM 16MB SATA2 HDD)SamsungHD154UI 1.5TB HDD /Seasonic GX Focus Plus 850W 80+ Gold /Viewsonic XG2401 24"1ms 144HZ

    SİSTEM 2
    KASA Corsair Carbide Spec-Delta RGB AMD Ryzen 5 5600G 3.9GHz-4.4GHz, 19MB, 65W. ASUS TUF GAMING B550M-PLUS WIFI II. KINGSTON Beast Black Dual KF432C16BBK2/16TR DDR4-3200Mhz 32GB (4x8GB) C16 (16-18-18) 1.35 V. Samsung 980 NVMe M.2, 500 GB SSD, 3.500 MB/sn Okuma, 3.000 MB/sn Yazma. Seasonic Focus Plus 750W
  • Selamlar,


    25.09.2024 tarihinde kullanmaya başladığım Keenetic Sprinter KN-3710 router bugün durduk yere erişilemez hale geldi.


    WiFi taramalarında modemi göremeyince, kapatıp açma, bekleme vs. gibi standart işlemlerden sonra router hala bağlanılabilir bir şekilde değildi.

    Reset butonuyla router'ı 2-3 defa yönlendirilen şekilde resetledim.


    https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/214470845-T%C3%BCm-ayarlar%C4%B1-ve-y%C3%B6netici-%C5%9Fifresini-s%C4%B1f%C4%B1rlama-Fabrika-ayarlar%C4%B1na-geri-d%C3%B6nme-Cihaz-resetleme



    Fakat fabrika ayarlarına dönüp modem altında bulunan varsayılan SSID ile WiFi arayüzünde gözükmedi.

    Ethernet kablosu ile bilgisayara bağlayıp arayüze erişmek istediğimde ise, bir cevap alamadım. 192.168.1.1 ve my.keenetic.net url'leri ile arayüze bağlanmaya çalıştım. Çalıştığından emin olduğum CAT kablosu ile cihazdaki tüm lan port'larını denedim.


    Cihazın güç ışığı sürekli yanıyor, 10-15 saniye sonra yanıp sönmeye başlıyor ve ardından tüm ışıklar yanıp sönüyor ve bu döngü başa sarıyor.



    Sonrasında alttaki linklerdeki 2 yöntem ile de firmware yüklemeyi denedim, süreçler başarılı oldu fakat modemde ve led göstergelerin davranışında bir değişiklik olmadı.


    https://support.keenetic.com/tr/sprinter/kn-3710/tr/21740-keeneticos-recovery.html

    https://support.keenetic.com/tr/sprinter/kn-3710/tr/22441-restoring-keeneticos--for-advanced-users-.html


    Sanırsam benim kullanıcı olarak yapabileceğim başka birşey kalmadı diye düşünüyorum  


    Tek çarem servise mi göndermek olur şuan?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonhanımNaber -- 18 Haziran 2025; 3:42:54 >
    _____________________________

    (⌐■_■)

    Intel i5 8400 | MSI Z370-A PRO | Asus Geforce GTX1080 ROG Strix Gaming | VENGEANCE 2x8 GB DDR4-3000Mhz | ASUS 24" VG248QE 1ms 144Hz Full HD | Seagate 1TB HDD | OCZ 240GB TL100 SSD | Cooler Master MasterKeys Lite L Combo RGB LED | PHANTEKS P400 Black | FSP HD600 Hydro 600W 80+ BRONZE




  • DonhanımNaber kullanıcısına yanıt
    Merhaba DonhanımNaber,

    Recovery işlemini makalede anlatıldığı şekilde yaptıysanız destek@keenetic.com.tr adresimize cihazınızın altında bulunan etiketin resmini yada cihazınızın seri numarası ile birlikte buradan ilettiğiniz sorun ile birlikte iletin, arkadaşlarımız cihazınız ile ilgili servis kaydı oluşturarak servis bilgilerini tarafınıza iletebilir yada recovery işlemini arkadaşlarımız ile birlikte yapmak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı destek hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.

    Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

    Saygılarımızla,
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Merhabalar, yıldırım düşmesi neticesiyle 2 hopper cihazımın adaptörleri yandı ama cihazlar sağlam. 2 adet adaptör nasıl edinebilirim acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Skymarc S kullanıcısına yanıt

    Yanan adaptörlerle birlikte elektrikçiye git bundan istiyorum dersen verirler zaten.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazydange -- 22 Haziran 2025; 22:52:15 >
    _____________________________
  • Skymarc S kullanıcısına yanıt
    Merhaba Skymarc,

    Yıldırım düşmesine bağlı olarak arızalan cihazlar garanti şartları gereği garanti dışı kapsamında değerlendirilmektedir. Yüksek akıma maruz kalan cihazlar, maruz kaldıkları enerji değerine göre hasar alırlar, farklı adaptör ile cihazınıza enerji gelmesi cihazınızın anakartında bir hasar meydana gelip gelmediğini anlamına gelmez. Bu sebeple cihazlarınızın servisimizde kontrol edilmesi buna bağlı olarak anakartın zarar görüp görmediği test edilmesi gerekmektedir.

    Detaylı bilgi ve destek almak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.

    Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

    Saygılarımızla,
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KEENETIC

    Merhaba Skymarc,

    Yıldırım düşmesine bağlı olarak arızalan cihazlar garanti şartları gereği garanti dışı kapsamında değerlendirilmektedir. Yüksek akıma maruz kalan cihazlar, maruz kaldıkları enerji değerine göre hasar alırlar, farklı adaptör ile cihazınıza enerji gelmesi cihazınızın anakartında bir hasar meydana gelip gelmediğini anlamına gelmez. Bu sebeple cihazlarınızın servisimizde kontrol edilmesi buna bağlı olarak anakartın zarar görüp görmediği test edilmesi gerekmektedir.

    Detaylı bilgi ve destek almak için Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak uzman ekibimizden yardım alabilirsiniz.

    Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

    Saygılarımızla,

    Kral, senin dediğin gibi yapmasına gerek yok önce gitsin aynı volt ve amper değerinde adaptör alsın taksın denesin zaten çalışmıyorsa yollar size. Denemeden ne diye yollasın boşu boşuna zaman kaybı.


    Sen beni dinle @Skymarc

    _____________________________




  • crazydange kullanıcısına yanıt
    Standart adaptör uçları uymuyor. Mm'nin onda biri kadar büyük veya küçük geliyor. Neyse ben hallederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Sen bozulan adaptörü al elektrikçiye git o halleder.

    _____________________________
  • crazydange kullanıcısına yanıt
    Merhaba crazydanger,

    Kullanıcımız güç adaptörlerinin yandığını, fakat cihazların çalıştığı beyanına istinaden cevap verilmiştir.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Skymarc S kullanıcısına yanıt

    Tavsiyem ürününüzü kontrol ettirin. Cihazda da fark edemediğiniz bir soruna yol açmış olabilir. Örneğin wifi’de bazı bantlarda kararsızlık veya DSL bağlantı sorunları vs. Ayrıca tüm cihazlarınız da kulanılan adaptörler için gerçekten CE sertifikası olmayan ürünleri kullanmamanızı tavsiye ederim 👍 Ülkemizde alışmış herkes bakkaldan adaptör alır gibi almaya ama yanlış bir yol. Detayına girmek istemem sonu gelmez bu mecrada. Ama işin göbeğinde olan biri olarak 40 yıllık tecrübeler sonucu sadece tavsiyemdir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • selimgray kullanıcısına yanıt
    Merhaba selimgiray,

    Nazik geri bildiriminiz için teşekkür eder, iyi günler dileriz.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Elimde keenetic hero modem var dış kapıda 1gbs bağlantı var odam ile aramda 1 duvar var hız 150-200e düşüyor.


    Hangi modemi cihazı alsam en iyi çekim verimi alırım. bilgi verir misniz.

    _____________________________
  • GemaR kullanıcısına yanıt
    C40 beton mu yoksa Keenetic odanızda kuytu bir yerde mi duruyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    KEENETICTR Forum - KEENETIC Türkiye Topluluğu
    KYTECHNGAMING - KEENETIC Türkiye Yetkili Çözüm Ortağı
  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Nilmiyorum ama sert beton bu perde beton dedikleri beton tipi. Uygun bir model bakmak istiyorum


    İşin ilginç tarafı daha önce Keneetic Heroyu taktığımda kabloluda 950mbsye kadar alırken şimdi 580mbsyi geçmiyor nedenini de anlamadım.

    _____________________________
  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Yahu karot alıp muyane mi yaptıracak 😂 Akşam akşam ne güldüm 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • GemaR kullanıcısına yanıt
    Merhaba GemaR,

    Öncelikle yaşadığınız durumu incelemek isteriz. Aşağıdaki makaleler yardımı ile cihaz ve anten konuşlandırmanızı makalede anlatıldığı gibi yapınız. İlettiğiniz durum devam etmesi halinde cihazınızla ilgili yaşadığınız durumu detaylı olarak inceleyebilmemiz için, Pazartesi - Cuma 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet veren 0216 709 32 00 numaralı Keenetic Destek Hattımızı arayarak teknik ekibimizden destek alabilirsiniz.

    Herhangi bir ek sorunuz olursa size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

    Saygılarımızla,








    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi




  • 
Sayfa: önceki 218219220221222
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.