Şimdi Ara

Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (121. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.224
Cevap
109
Favori
227.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Smartyy kullanıcısına yanıt
    Merhaba Smartyy,

    Öncelikle cihazınızın Firmware yazılımı güncel değilse genel sistem ayarlarından Kararlı (önerilen) modunu seçerek 3.7.1 sürümünü yükleyerek test edin yaşadığınız durum devam etmesi halinde arkadaşlarımız ile birlikte incelemek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    Nasıl yapıyoruz, uygulamada bulamadım?

  • sıkkın kullanıcısına yanıt
    Merhaba Sıkkın,

    Mobil uygulamada Ağlarım ve Kablosuz Ağ > Ev ağı > SSID isminizin üzerinte tıklayarak açılan sayfanın sonunda WPS' i çalıştır butonuna basarak yapabilirsiniz.



    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    teşekkurler.......izmir

  • KEENETIC kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler öncelikle;


    Mevcut olarak EXTRA DSL kullanıyorum memnunum yükseltmek için düşünüyordum biraz daha bekleyeceğiz sanırım Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI 


    İyi forumlar dilerim. Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI 

  • Apsny A kullanıcısına yanıt
    Merhaba Apsny ,

    Sizleri çok fazla bekletmeyeceğiz

    İyi forumlar
  • İlk yorumumu silmedim, hatayı kabul etmek gerekiyor :), Firma yetkilileri forumdan oldukça ilgilendiler. Sorun benim iç tesisattan kaynaklıymış. Şu an sorunsuz kullanıyorum 22mbit download ve 5,2 mbit upload alıyorum. Modem konusunda doğru tercih yapmışım.



    "Keenetic markasından ürünü aldım, hayatımda ilk defa modem aldım, normalde internet sağlayıcıların verdiklerini kullanırım. Keşke Tp Link veya Airties dedim. Çok yük binince bağlantı koparıyor, kapatıp açınca internet 10 dk'da anca geliyor, dandik diye nitelendirdiğimiz modemlerde bile 1-2dk sonra internet geliyor.


    Alacak olan varsa hiç parasını vermesin, Tp Link veya Air Ties filan alsın, hiç olmadı internet sağlayıcısının verdiği modemle devam etsin.


    İade şansım olsa 1 dk düşünmem."




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ApexiRubber -- 15 Ocak 2022; 2:9:51 >
  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt

    Tesisatınızda sorun olabilir mi? Hat değerlerinize göre yorum yapılabilir eğer burada paylaşırsanız. Birde farklı kullandığınız bir ayar var mı? 10 dk da bağlantı sağlanması sağlıklı olmayan bir iletişimin varlığını gösterir. ISS tarafında hiç bu durum için bir talepte bulundunuz mu?

  • KYTECHNGAMING kullanıcısına yanıt

    Eski modemi takınca bağlantı hemen kuruluyor, elimde test edileceğim alternatif cihazlar var, nedenini anlamış değilim. Bağlantı Türkiye genelinde sorunlu zaten, yüz yüze eğitime geçildikten sonra Türktelekom upload hızını %50, download hızını %30 düşürdü.

  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt

    Biz Keenetic ile ilgili tarafından bakalım. Tanıla > DSL menüsünden hat değerlerinizi paylaşabilir misiniz? KeeneticOS sürüm bilgisini de verir misiniz?


    Ayrıca Keenetic Destek ekibinin de ilerleyen mesajlarda yazacağı gibi destek@keenetic.com.tr ' den yada 02167093200 numaralı hattan haftaiçi 09:00-18:00 destek alabilirsiniz.

  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt
    Merhaba ApexiRubber,

    Ürünü ne zaman aldınız? hangi model Keenetic ürünü kullanıyorsunuz? Daha önce yaşamış olduğunuz bu durumu bizlere ilettiniz mi? İlettiyseniz destek@keenetic.com.tr adresimize Donanım haber Keenetic Resmi sayfasından yapılan yönlendirme ile tarafınızla iletişime geçtim diye belirtin geriye dönük kayıtlarınızı inceleyelim.

    Bizlere talep ettiğimiz bilgileri hızlıca yanıtlarsanız gerekli kontrolleri sağlayarak sizinle iletişime geçmek yaşadığınız durumu incelemek isteriz.
  • Yüklü versiyon 3.7.1, jpg ekranın görüntüsü aşağıda. Download ettiğim dosya aşağıda.


    İndirilen Dosya: https://s7.dosya.tc/server21/63rnol/rformance_report_5.10.6.13_B_A60901_Jan_14_20_17_38.zip.html

    Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI


    @KEENETIC


    Aldığım Ürün: Keenetic Extra DSL KN-2111-01TR AC1200 Kablosuz Vdsl2-Adsl2+


    Sipariş Tarihi : 07/08/2021 - n11 üzerinden aldım. Ürünü aldığımda bir sorun yoktu daha sonra başladı bu sorun, ama çözüm bulamam diye hiç alakadar olmadım konuyla ilgili.


    Evden çalıştığım için veri trafiği oldukça yoğun. Bugün yaşadığım bir olay, download işlemi yaparken aynı zamanda Google drive üzerine arşiv upload ediyordum ve standart mail kontrolü yaparken bağlantı sorunu oldu, cihazdan elektriği kestim tekrar taktım 5 dk ila 10 dk arasında bağlantı geldi.


    Bağlı cihaz sayısı, mesai saatleri içerisinde (8:30-18:30) 1 tane masaüstü, 1 tane laptop, 1 tane mobil cihaz.





  • Bir başka forum konusunda ve kullanıcı grubumuzun olduğu platformdaki mesajlara göre bazı kullanıcılarda 3.7.1 sürümünde bir durum görüldü. Gerekli çalışmada yapılıyor.

    Ayrıca sinyal zayıflamanız dikkatten kaçılacak gibi değil. Siz tesisatınızda problem olmadığına emin misiniz?


    @KEENETIC ' in de mesajında belirttiği gibi kendilerine ulaşarak, kendilerinin belirteceği gerekli yönergeleri izleyerek sorunun çözümü sağlanacağını düşünüyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 14 Ocak 2022; 20:36:56 >
  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt
    Bu zayıflama ne hocam, download ve Upload zayıflaması arşta.

    Saha dolabı kaç m mesafede ?

    Sizin ilk işiniz modemler değilde o zayıflamayı çözmek olsun

    Yapacağınız ilk şey ankastreden ölçüm alınması (ister siz alın, ister işten anlayan bir elektrikciye veya isp uğraşmaz)

    Ölçüm alındıktan sonra sorunun zaten iç tesisat mi dış tesisat mı olduğu anlaşılır. Sorun iç tesisat da çıkarsa ankastre - modem arasına yeni kablo çekilmeli. Eğer sorun ankastre ölçümünde de devam ederse isp ye arıza kaydı açın, gerekli olan şeyleri olan yapar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ekran görüntüsünde ki hangi bilgiye dayanarak kanaat getirdiniz öğrenmek isterim. Saha dolabı dediğiniz, kaldırım üzerine dikilen hatların bulunduğu yapı ise, arası 100 mt yok. Yarın sabah ilk işim apartman içerisindeki hattı yenilemek olacak.

  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerindeki sinyal zayıflamasına bakarak. Bu değer 0 a ne kadar yakın olursa o kadar iyidir. Ama sizde 33 e 33 çok yüksek bir değer.

    Saha dolabı mesafenizi aşağıda atacağım siteden öğrenebilirsiniz

    https://goknet.com.tr/internet-altyapi-sorgulama/

    Bence direkt iç tesisat yenilemeye gitmeyin, ilk ankastre ölçümü yaptırın Sonraki adım duruma göre iç tesisat değişimi veya isp ile iletişime geçip arıza kaydı oluşturmak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi << PriSonerS >> -- 14 Ocak 2022; 21:56:30 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI

    Resimdeki sonucu alıyorum, Türktelekom ile defalarca konuştum, hatta konuyu BTK'na taşıdım, sonuç aynı, gelen hızda bir sorun yok dediler.

  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt

    Zayıflama değerinin fazla olmasının en büyük sebebi, ankastreden sonra modeme gelinceye kadar olan kablonun sağlıksız olması ile alakalıdır. Kablo zarar görmüş olabilir, ekler varsa temazsızlık olabilir vs..

  • Üşenmedim bu saatte yeni kablo çektim şuan sorunsuz 22mbit download, 5.2mbit upload alıyorum. Sorun iç tesisattan kaynaklıymış, ilginiz için teşekkür ediyorum yorumu mu tekrar düzenliyorum.


    @<< PriSonerS >> sana da teşekkür ederim.

  • 
Sayfa: önceki 119120121122123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.