Bildirim
Europa League Son 32 Turu Rövanş Maçı LOKOMOTIV MOSKOVA-FENERBAHCE 25.02.16 18:00
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
kıvrılalım 2 atar geçeriz
_____________________________ 
-
Her zaman ki gibi büyük konuşmadan totemimi yapayım
1-1 Bitebilir 1-2 Bitebilir orada da yenebiliriz insallah_____________________________ YA TOZU DUMANA KATARIZ YA DA TOZ DUMAN OLURUZ. -
1 gol atsanız, Mokova ya 4 gol gerekecek. İşiniz iş , ohh kebab. _____________________________ -
Hazır rakip bu kadar zayıfken maçı ciddiye alıp kazanmak lazım. Takım puanı da önemli UEFA sıralaması için... _____________________________ -
1-1 biter tur atlarız
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ One day, I'm gonna tell myself I MADE IT... -
Bu Fener bu Lokomotifi paspas eder. _____________________________ -
maçı az tv ve idman tv veriyor web sitelerinden canlı yasal olarak izleyebilirsiniz.
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: guguk
maçı az tv ve idman tv veriyor web sitelerinden canlı yasal olarak izleyebilirsiniz.
TRT vermiyor mu ?_____________________________ FETöcü-Cundacı-Komplocu-Kumpascı-Şikeci-Holigan ve bilinçli olarak aklını ve fikrini kullanamayan ne kadar adam varsa alayının... Tak tak tak -
1 farkla alırız yada berabere biter. Eğer farklı kazanırsak beşiktaşın her yeri tutuşur
_____________________________
Selam sana ey yılları heba olan genç! -
quote:
Orijinalden alıntı: M1R4C
quote:
Orijinalden alıntı: guguk
maçı az tv ve idman tv veriyor web sitelerinden canlı yasal olarak izleyebilirsiniz.
TRT vermiyor mu ?
yok hocam tivibu veriyor bu sefer. Geçen maçı trt vermişti._____________________________ -
Turu geçersek ne olacak tekrar bir takımla eşleşip eleme maçımı olacak? _____________________________ İmzasına sahip olduklarını yazanlara acayip kıl oluyorum. Sizin sahip olamadıklarınız bizim söz etmeye dahi tenezzül etmediklerimizdir. -
Tivibu uyeligi olup izleyemeyecek olan arkadaslar tek mac bana verebilirmi ucret karsiliginda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Herkes Beşiktaş maçına odaklanmış, bu maçın yarın olduğu bile unutulmuş.
Başarılar Fenerbahçe'm!
Yarı finale kadar gidelim bu yıl._____________________________ Aptal olduğun için aptal olduğunu anlayamıyorsun. | Dunning-Kruger Effect -
Dua edelim de Vitor bu maça Fernandao ile çıksın.RVP ilk 11 başlarsa BJK maçında kesin yedek olur,biz de kafayı yeriz _____________________________ -
Umarım derbiden önce güzel bir motivasyon kaynağı olur. İlk maç gibi güzel oynayarak turu geçmek kazanmaktan daha önemli. _____________________________ -
Hotbird yada turksattan idman tv yi falan bulamazmiyiz izlemek icin yada herhangi bi yabanci kanali
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ PSN: fthhncr , hfatih15 -
Evet beyler, maç günü geldi. Nerdesiniz yahu
1-1 veya 1-2 mutlu son
_____________________________ 
-
İçimden gecen 0-2 kazanacağımız yönünde
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Ne yazsak olmuyor. artik imza yok. -
Benzer içerikler
- fenerbahçe forvetleri son 20 yıl
- aziz yıldırım mafya mı
- sarı lacivert takımlar
- flashscore oranı düşen maçlar
- fenerbahçe kombine fiyatları 2027
- premier lig hangi kanalda
- ronaldo messi satranç
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler












