Şimdi Ara

EŞİM İÇİN YOKUŞLARDA KAYDIRMAYAN TAM OTOMATİK ARAÇ ARIYORUM. BÜTÇE 25BİN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
73
Cevap
0
Favori
8.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toyota yarıs iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HatersGonnaHate

    Toyota yarıs iyidir

    Yarış tam otomatik mı hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Peugeot 206 var tam otomatik ama benzini içiyor tabiri caizse
    _____________________________
  • eşinize balık vermeyin, balık tutmayı öğretin :)

    yokuşta kaydırmadan kalkmaması için hiçbir neden yok bence. biraz pratiğe bakar... yine de tercih sizin elbette.

    ikinci el piyasasını şu an tam bilmiyorum ama fiyatı bütçenize muhtemelen uygun olan nissan almeira'ya bakabilirsiniz, tam otomatik vitestir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    BMW 5.20 F10
  • nebigil25 N kullanıcısına yanıt
    Yarislerde tam otomatik şanzıman kullanılmıyor. Otomatikleştirilmiş düz şanzıman var. yoku kalkış desteği yoksa geri kaçırır.
    _____________________________
  • Eşimde Colt AMT var. Yokuşta deli gibi kaçırıyor ama şu ana kadar hiç sorun yaşamadı. Dik yokuşlarda el frenini kullanıyor. Ayrıca arkadaşların yazdığı gibi tam otomatikler de geri kaçırır dik yokuşta.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Living On Earth Is Expensive, But It Does Include A Free Trip Around The Sun"
  • Hocam corsa benzinli tam otomatik hundayi Getz i20 tam otomatik tam otomatikler 4 ileridir o yüzden yakarlar biraz LPG ile uzmezler. Acemide araba hata yapmasin zaten kullanici hataya yakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Tam otomatik,yarı otomatik veya cvt olsun belli bir eğimden sonra yokuş kalkış desteği yoksa geri kaçırır.Ancak tam otomatik vites araçların geri kaçırması yarı otomatik gibi değildir yani kendini boşta gibi geri salmaz birde kaçırması için daha fazla eğim gerekir.Ben de yerinizde olsam yakıt önemli değilse tam otomatik bakardım 2005 civari pololar olabilir.2.alternatif olarak ise honda jazz bakardım cvt şanzıman vardir 7 ileridir, az yakar,yokuşta geri kaçırır ancak gözardı edilecek düzeydedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mazda 2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kişi doğdu, öldü, sözü kaldı, bak! Özü gitti insanın, adı kaldı, bak!
  • Eşiniz sadece frene basıcak Yaris işinizi görür

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2009 Honda CR-V 2.0
    Ω
  • vincentvega kullanıcısına yanıt
    Kendim tam otomatik 4 ileri kullanıyorum kaçırıyor dediğiniz 90 derecelik yokuşta mı? Ya da hangi tam otomatikten bahsediyorsunuz?
    _____________________________
  • Tabiki de Golf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Palio Speedgear. Tork konvektörlü şanzıman. CVT tarzında çalışıyor. On numara şanzımandır.

    speedgear (Subaru yani Fuji Heavy Industries) ECVT aktarma kutusu kombine diferansiyel (yarı kiltli) içeren ve gelişmiş tork konvertörlü bir şanzımandır.

    Bu sistem asla geri kaçırmayan, hızlı kavramalı, kalkışı hızlı, tüm tork değerlerini en verimli bir şekilde kullanan ve Subaru tarafından tasarlanıp

    Fiat üzerine patentlenmiş, gelişmiş ve çok uzun ömürlü bir sistemdir.
    _____________________________
  • Micra forever

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2. El opel corsa 1.4 tam otomatiktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0z0z -- 25 Aralık 2014; 0:37:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cvt, easytronic vs yarı otomatiktir. geri kaçırır uzak durunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebigil25

    ARKADAŞLAR önerileriniz nedir? tam otomatik olacak yokuşlarda kaydırmayacak. küçük sınıf yani hb olacak.

    mesela yaris-corsa bunlar tam otomatik değil galiba araştırdım ama tam anlamadım. nasıl anlarız yokuşlarda kaydırıp kaydırmadığını veya tam otomatik olduğunu?

    Şahsen bu sebepten dolayı 2 farklı Toyota araç sattım (biri sıfırdı 5.nci ayda gönderdim) yani bu konu hakkında ciddi tecrübe sahibi oldum diyebilirim.

    Biri 2007 Corolla HB D4D MMT şanzımandı (araç iyiydi fakat bu MMT şanzıman rampada durursanız birdaha asla yerinden kalkmıyordu ve bu kronik)

    Diğeri 2013 model yeni kasa Auris 1.33 Life 6 ileri manuel. Bununda motoru dik rampalarda (Ankara Dikmen bu konuda çok ünlüdür) kasayı asla yerinden kaldırmadı.

    Expertiz çağırdım, Toyota fabrikasından mühendis ile görüştüm ama nafile.

    Size tavsiyem 2006-2007 model temiz bir Subaru Impreza 1.5 AWD Tam otomatik (LPG ile az yakıyor 2 yıllık tecrübeyle sabittir)

    35 yıldır ailece Mercedes Benz (E ve S serileri) kullanan biri olarak şunu net söyleyebilirim,

    Subaru'daki gibi bir sürüş zevki ve kendine has sürekli 4 çeker sistemi bu fiyata hiçbir markada yok diyebilirim.

    Araç hiçbir rampada 1cm geri kaçırmıyor (extra Hold tuşu ile süresiz kilit ve daima ileri asla geri kaçırma yok)

    Korkmayın denemenizi tavsiye ederim, ben bu tavsiyeyi 42 yıllık uzun yol şoförü olan babamdan (şehirler arası otobüs şoförüdür) ve japonyada 2 yıl kalan bir otomotiv mühendisinden aldım.

     EŞİM İÇİN YOKUŞLARDA KAYDIRMAYAN TAM OTOMATİK ARAÇ ARIYORUM. BÜTÇE 25BİN  EŞİM İÇİN YOKUŞLARDA KAYDIRMAYAN TAM OTOMATİK ARAÇ ARIYORUM. BÜTÇE 25BİN

    Örnek ilan >>http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-bayan-memurdan-temiz-191533496/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 25 Aralık 2014; 0:53:07 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    Cvt, easytronic vs yarı otomatiktir. geri kaçırır uzak durunuz.

    Bilmeden yorum yapmayalım yanlış yönlendiriyorsunuz.

    CVT kademesiz bir otomatik şanzımandır ve yarı otomatikle alakası yoktur iyi araştırın.

    Yarı otomatiklerde debriyaj plakası ve sistemi mevcuttur sistem debriyaja kendisi otomatik olarak basar ve bu sistemler geri kaçırır.

    Tam otomatik şanzımanlarda belirli bir açıdan sonra (çok dik rampalarda) geri kaçırır (Buna Audi, BMW, Mercedes dahil) tecrübeyle sabittir.

    Eğer tam otomatik aracınızda yukarıda bahsettiğim gibi ''süresiz'' bir kilit (Hold) sistemi o zaman geri kaçırmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 25 Aralık 2014; 0:44:26 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiz

    quote:

    Orijinalden alıntı: 0z0z

    Cvt, easytronic vs yarı otomatiktir. geri kaçırır uzak durunuz.

    Bilmeden yorum yapmayalım yanlış yönlendiriyorsunuz.

    CVT kademesiz bir otomatik şanzımandır ve yarı otomatikle alakası yoktur iyi araştırın.

    Yarı otomatiklerde debriyaj plakası ve sistemi mevcuttur sistem debriyaja kendisi otomatik olarak basar ve bu sistemler geri kaçırır.

    Tam otomatik şanzımanlarda belirli bir açıdan sonra (çok dik rampalarda) geri kaçırır (Buna Audi, BMW, Mercedes dahil) tecrübeyle sabittir.

    Eğer tam otomatik aracınızda yukarıda bahsettiğim gibi ''süresiz'' bir kilit (Hold) sistemi o zaman geri kaçırmaz.



    25000 e yokuşta geti kaldırmayan cvt sanziman bul arkadaşa o halde sen çok biliyorsun belli ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericx

    japon sevdalısı olarak tavsiyelerim.

    daihatsu terios
    daihatsu sirion touring
    daihatsu sirion 1.3 sporty
    daihatsu cuore

    suzuki swift

    nissan micra

    toyota yaris


    opellerde bir ara yarı otomatik kullanıldı.hala var mı bilmiyorum.

    meriva,corsa,astralarda yarı otomatik vites var.normal vitesin bir üstü gibidir.vitesler sarsıntılı geçer.economik olsun diye yapılan bir sistemdi.forumda daha iyi bilen arkadaşlar vardır.

    japonlarda o sistem yok.normal otomatik vites var.

    Ek yapayım;


    Bir önceki kasa Astra(H) ve Meriva'lar da Easytronic, tüm C/D kasa 1.2 Corsa'lar da Easytronic kullanılmıştır.

    Güncel kasa Meriva da Actice select(AS) tork konvertörlü tam otomatik,
    Güncel kasa Astra(J) da Active select(AS) tork konvertörlü tam otomatik.
    Güncel kasa(D) Corsa 1.4 lerde 4 ileri tork konvertörlü tam otomatik mevcut.
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.





  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.