Şimdi Ara

Enjektör İşemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
4.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha önce de belirttiğim gibi sorun enjektör müş işeme yaptığı için tak tak ediyor 3.000devirden fazla basınca duman atıyor usta bu daha cok olacak dedı ve pistonu bile eritir diyor temizlemek mi daha doğru yoksa komple değiştirmek mi? Fiyat Bilgisi olan varsa acil yardım istiyorum :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  •  Enjektör İşemesi
  • Aracın ne marka yazmamışsın ama hiç fark etmez.
    Bir pompacıya gidip enjektör ayarı yaptıracaksın, biraz pahalıdır.
    Enjökter değişimi ise çok daha pahalıdır, gittiğin pompacı sana değişimmi? Tamirmi gerekir onu söyler.
    Fiyat ne olursa olsun aracını bu şekilde kullanmaman gerek.
    Comon Rail enjektörl ayarı 300 tl cıvarlarındadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi patriot34 -- 4 Eylül 2014; 19:22:18 >
  • enjektörün işemesine neden olan pompa basıncının düşmesidir buna önce bir bakmak lazım. Sadece enjektörle iş bitmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    enjektörün işemesine neden olan pompa basıncının düşmesidir buna önce bir bakmak lazım. Sadece enjektörle iş bitmez.


    Pompa basıncı ne olursa olsun, enjektör yakıtın ne kadarına izin verirse o kadarı yanma yuvasına gider.
    Ama dediğin şöyle olabilir pompa basıncı düşükse enjektöründe basıncı düşüktür, yanma yuvasına yeterli yakıt gitmez ve arıza demektir.
    Her Halukarda her ikiside arızadır ama işeme olayı değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patriot34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    enjektörün işemesine neden olan pompa basıncının düşmesidir buna önce bir bakmak lazım. Sadece enjektörle iş bitmez.


    Pompa basıncı ne olursa olsun, enjektör yakıtın ne kadarına izin verirse o kadarı yanma yuvasına gider.
    Ama dediğin şöyle olabilir pompa basıncı düşükse enjektöründe basıncı düşüktür, yanma yuvasına yeterli yakıt gitmez ve arıza demektir.
    Her Halukarda her ikiside arızadır ama işeme olayı değildir.

    würth marka enjektör temızleyıcısı atacagım yarın sabah beni şu anda idare etmesi lazım sıkışığız bu ara
  • quote:

    Orijinalden alıntı: patriot34

    Aracın ne marka yazmamışsın ama hiç fark etmez.
    Bir pompacıya gidip enjektör ayarı yaptıracaksın, biraz pahalıdır.
    Enjökter değişimi ise çok daha pahalıdır, gittiğin pompacı sana değişimmi? Tamirmi gerekir onu söyler.
    Fiyat ne olursa olsun aracını bu şekilde kullanmaman gerek.
    Comon Rail enjektörl ayarı 300 tl cıvarlarındadır.

    imzamdaki araç..

    96 bin km
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ENJEKTÖR DİPLERİNDE MAZOT
    7 yıl önce açıldı
    MOTOR SUYUNA YAĞ KARIŞMASI
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamett

    quote:

    Orijinalden alıntı: patriot34

    Aracın ne marka yazmamışsın ama hiç fark etmez.
    Bir pompacıya gidip enjektör ayarı yaptıracaksın, biraz pahalıdır.
    Enjökter değişimi ise çok daha pahalıdır, gittiğin pompacı sana değişimmi? Tamirmi gerekir onu söyler.
    Fiyat ne olursa olsun aracını bu şekilde kullanmaman gerek.
    Comon Rail enjektörl ayarı 300 tl cıvarlarındadır.

    imzamdaki araç..

    96 bin km

    enjektörler işiyorsa yüksek ihtimalle değişecek malesef.würth tıkalı enjektörlere birebirdir.ama işeyen enjektörü kurtaracağını pek sanmam.inşallah yanılırım da masraftan kurtulmuş olursunuz.yoksa bir takım enjektör alacaksınız başka yolu yok.aksi halde motoru komple yaptırmak zorundan kalabilirsiniz.iyi geceler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 4 Eylül 2014; 22:43:30 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.