DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
enjektör arıza belirtisi??
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
20.360
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      25 Aralık 2012 19:55:57 Konu Sahibi
      arkadaşlar merhabalar.
      aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      TOYOTA COROLLA 1.6 ADVANCE MULTİDRİVE S 2013 İNCİ BEYAZ
    • Otomobil Uzmanı
      4681 Mesaj
      25 Aralık 2012 20:51:48
      Turbo bağlantılarında bir kaçak olabilir, kontrol edilmeli. Enjektör arızası kendini, şangırtılı çalışma, sesli ve titreşimli çalışma, kara duman, fazla yakıt tüketimi ve çekişten düşme ile belli eder. Eğer diğer belirtiler mevcut değil ise sorun enjektörden kaynaklanmayabilir. Başka bir yere de göstermenizi tavsiye ederim. Enjektör değişimi pahalıya patlar.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      25 Aralık 2012 21:37:55 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: LionTech16

      Turbo bağlantılarında bir kaçak olabilir, kontrol edilmeli. Enjektör arızası kendini, şangırtılı çalışma, sesli ve titreşimli çalışma, kara duman, fazla yakıt tüketimi ve çekişten düşme ile belli eder. Eğer diğer belirtiler mevcut değil ise sorun enjektörden kaynaklanmayabilir. Başka bir yere de göstermenizi tavsiye ederim. Enjektör değişimi pahalıya patlar.

      teşekkürler...turbo bağlantılarını kontrol ettirmekte fayda var sanırım



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      TOYOTA COROLLA 1.6 ADVANCE MULTİDRİVE S 2013 İNCİ BEYAZ
    • Yüzbaşı
      514 Mesaj
      25 Aralık 2012 21:39:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

      arkadaşlar merhabalar.
      aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...

      İlk cümleyi okudum ve enjektorler kurum yapmış diyorum. Pug 206 im bana bunu öğretti



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      8-0 lık İngiltere maçında 5. yada 6. golden sonra spiker:
      -Evet sayın seyirciler İngilizlerin bir atağını daha gol yiyerek savuşturduk.
      8. golden sonra:
      -Maç bitti hala gol yiyoruz. Olacak iş değil
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      27 Aralık 2012 15:22:05
      Tamircilerin en kolay yönlendiği yol pompa enjektör değişikliği veya revizyonudur ancak dizel sistemler mazot ve havanın ayrı hatlardan yanma odasında karıştırıldığı sistemlerdir. Buna göre aracınızdaki çekiş kaybı muhtemel enjektör arızası olsa dahi mutlaka hava sisteminin de kontrol edilmesi gerekmektedir. Turbo, emme manifoldu, hava besleme hatları, kompresyon kaçakları, subap çatlakları mazotun yanında yeterli oksijenin sağlanamayacağı ve iyi bir yanma olmayacağı için çekiş kaybına sebebiyet verecek etmenler arasındadır.

      Tabi ki bunun yanında pompa enjektörlerin de kontrolü gerekir. Bu kontrolü de mutlaka üreticinin mazot değerlerini sağlayıp sağlamadığını kontrol ettirerek yaptırmalısın. Yoksa onu temizledik bunu değiştirdik deyip canını yakabilirler.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      27 Aralık 2012 19:23:39 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: cav_osman

      Tamircilerin en kolay yönlendiği yol pompa enjektör değişikliği veya revizyonudur ancak dizel sistemler mazot ve havanın ayrı hatlardan yanma odasında karıştırıldığı sistemlerdir. Buna göre aracınızdaki çekiş kaybı muhtemel enjektör arızası olsa dahi mutlaka hava sisteminin de kontrol edilmesi gerekmektedir. Turbo, emme manifoldu, hava besleme hatları, kompresyon kaçakları, subap çatlakları mazotun yanında yeterli oksijenin sağlanamayacağı ve iyi bir yanma olmayacağı için çekiş kaybına sebebiyet verecek etmenler arasındadır.

      Tabi ki bunun yanında pompa enjektörlerin de kontrolü gerekir. Bu kontrolü de mutlaka üreticinin mazot değerlerini sağlayıp sağlamadığını kontrol ettirerek yaptırmalısın. Yoksa onu temizledik bunu değiştirdik deyip canını yakabilirler.

      önerileriniz için teşekkür ederim.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      TOYOTA COROLLA 1.6 ADVANCE MULTİDRİVE S 2013 İNCİ BEYAZ
    • Binbaşı
      1863 Mesaj
      27 Aralık 2012 19:41:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

      arkadaşlar merhabalar.
      aracımda bir süreden beri varolan bir çekiş sorunu var.bazı günler gaza dokunduğun an zıplayan araç bazen turbo boşluğu yaratıyor tepkisiz kalıyor.bugün servise götürdüğümde tüm değerlerin normal olduğunu ancak çekişte de bir sorun olduğu söylendi.yani turbolu bir aracın geri yaslaması olmadığını söyledi usta bu doğru.ilk etapta enjektör memelerinin değişmesi gerektiğinden bahsetti.yalnız benim aracımda rölanti bozukluğu kara duman ve zor çalışma gibi enjektör arıza belirtilerinden hiçbirisi yok.hatta devir saati milim oynamıyor rölantide o kadar tatlı çalışıyor.eğer bu arıza belirtileri olmasa bile bu çekiş sorununun nedeni enjektörden kaynaklanıyor olabilir mi?bilgi sahibi arkadaşlardan yorum bekliyorum.teşekkürler...

      Arac nedir?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1563 Mesaj
      27 Aralık 2012 22:23:44 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: 26_____



      Alıntıları Göster


      Arac nedir?

      imzamdaki araç dizel bora



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      TOYOTA COROLLA 1.6 ADVANCE MULTİDRİVE S 2013 İNCİ BEYAZ
    • Çavuş
      68 Mesaj
      28 Aralık 2012 01:15:25
      Sadece küçük bir ihtimal ama kullandığınız mazottan kaynaklanıyor olmasın? Aklıma ilk bu geldi.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      İLERİ DERECEDE 126 BİS MERAKLISI :)
      2004 HYUNDAİ GETZ 1.3 GLS LPG (Aileye Ait)
      SONY ERİCSSON K750i
      DELL N4050_ACER EM250_HP DV2000
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.