Bildirim
En Son İzlediğiniz Film ve Yorumlarınız (4914. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
Bu filmi nerden izlediniz hocam? Eskisi çıkıyor her yerde
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Sinemada yetişemedim, internete düşmesini 4 gözle bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aldım listeye eyw
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drjacob -- 5 Ocak 2020; 11:37:44 > -
aldım bunu da listeye -
Bende internetten izledim hocam zaten. Sitelerde mevcut görüntü kalitesi de tatminkar. -
The Choice (2016)
Sıradan bir aşk hikayesi gibi gözükse de aslında her iki karakterin de başka ilişkileri olması dolayısıyla biraz daha tutkulu bir aşk hikayesi hissettim. Doğa ve manzara şahaneydi; akşam akşam hayal de kurdurdular. Bu şahane manzaraya uyumlu olarak Teresa Palmer'in mavi gözlerini ön plana çıkaran sahneler de dikkatimi çekti. Aslında daha duygusal ve göz yaşartacak bir hikaye olacak gibiydi. Keyifle izlesem de son 30-40 dakikalık bölümünde biraz sıkıldım. Duygusal sahneler daha vurucu işlenebilirdi. Aynı zamanda birkaç ters köşe girişimi vardı, onları da yemedim. Olayların bir anda hızlıca gelişmesi, sonrasındaki yarım saatin ise yavaş yavaş işlenmesi pek hoşuma gitmedi sanırım.Terminal (2018)
Film her yerde düşük puanlı ve çoğu eleştiride "zaman kaybı" tarzı yorumlar barındırıyor. Ben de bu yorumlar doğrultusunda düşük beklentiyle izlemeye başladım. Bir kere görüntü yönetmeni harika iş çıkarmış. Görsellik muhteşem. Atmosfer başarılı. Simon Pegg için izlediğimi belirteyim ama Margot gerçekten rahatsızlık verici karakteri rahatsızlık verici düzeyde iyi oynamış. Simon Pegg ve Margot Robbie diyaloglarında çok keyif aldım. Margot'un İngiliz aksanı başarılıydı. Hikaye gayet iyi bağlandı.
-
2019 yılının kalan günlerinde izlediğim filmlerin hepsi hakkında toplu yorumlarımı paylaşarak seneyi sonlandırayım. Bir yıl içinde bu kadar film izleyebileceğimi düşünmüyordum gerçekten sinema adına verimli denilebilecek bir yıl oldu. Darısı 2020'ye. Bundan sonra her filmi toplu yorumlamaktansa izledikçe ikişer üçer yazmayı düşünüyorum. Umarım film tavsiyesi arayanlar için yararlı olur.
240) Inside Llewyn Davis (2013) - Coen Brothers
Hayattan yumruk yemiş bir şarkıcının yalnızlığını ve yorgunluğunu birbirinden güzel folk müzikler eşliğinde işleyen filmde başrol bir Camus romanından çıkmış gibi, 'oldum olası içimde biri, tüm gücüyle hiçbir şey olmamaya çalışıyor.'
9/10
241) Calvary (2014) - John Michael McDonagh
İnançsız veya inanç bunalımındaki insanlar arasında kalmış ve bu arada iç hesaplaşmalar yaşayan bir peder. Yaşam ve ölüm üzerine düşündürücü sahneleri ve Hristiyanlığa doğrudan eleştirileri enfes. 'Ne kadardır uyuyorum?' 'Asırlardır..'
8,5/10
242) Eastern Promises (2007) - David Cronenberg
Londra'da bir Rus mafya örgütünün kendi içinde yaşadığı bir hesaplaşmayı konu edinen filmde Naomi Watts, Vincent Cassel ve Viggo Mortensen performanslarının her birisi iyi. Özellikle, kültleşen, hamamdaki dövüş sahnesiyle akıllarda yer ediyor.
7,5/10
243) The Fool (2014) - Yury Bykov
Yozlaşma ve çürümenin bireyde başlayıp kurumlara, yönetimlere sıçradığını, çökmekte olan bir apartman alegorisi ile de Rusya'yı anlatan yönetmen Yuriy Bykov, izlerken bolca ülkemiz ile benzerlikler görebileceğimiz bir film ortaya koymuş.
8,5/10
244) The Artist (2011) - Michel Hazanavicius
En iyi film Oscar'ı sahibi, Hollywood'un sessiz sinemadan sesliye geçişine saygı niteliğinde bir yapım. Günümüzde sessiz bir film kendini bir an bile sıkmadan izletebiliyorsa o film iyidir. Hem Jean Dujardin hem de Bérénice Bejo (Le passe) harikaydı.
8/10
245) La vie d'Adéle (2013) - Abdellatif Kechiche
İzlediğim en gerçekçi ve inandırıcı aşk filmlerinden birisi. Yönetmenin kamera açıları ve Adéle Exarchopoulos ile Léa Seydoux'nun performansları bunda büyük etken. Buna karşın ufak bir editleme işlemiyle kısaltılsa harika bir film çıkar ortaya.
7/10
246) La fille inconnue (2016) - Dardenne Brothers
Karakteri ve duygularını rasyonel bir mantık içerisine koyan, mükemmeliyetçi ve çalışkan bir pratisyen hekimin verdiği anlık bir kararı ve getirilerini, vicdani muhakeme doğrultusunda işleyen bir Dardenne kardeşler filmi. Adéle Haenel enfes.
7,5/10
247) Chicago (2002) - Rob Marshall
Oscar ödüllerinde yarıştığı yıl The Pianist gibi bir filmi geride bırakarak ödüle uzanan -tartışmaya açık gayet- ve Richard Gere, Renee Zellweger ile Catherine Zeta-Jones'un her birinin ayrı ayrı harika oynadığı çok eğlenceli bir müzikal suç filmi.
8,5/10
248) Corn Island (2014) - George Ovashvili
Karadeniz'e dökülen bir nehrin oluşturduğu minik bir adacıkta, Gürcü-Abhaz savaşının ortasında, kızıyla mısır eken bir babanın yaşam mücadelesi. 'bir toprak parçası insana ait olabilir mi' sorusuna yoğunlaşan, neredeyse diyalogsuz bir film.
7/10
249) Rush (2013) - Ron Howard
Niki Lauda ve James Hunt arasında alt klasmanlardan başlayıp F1'e taşınan rekabeti konu edinen, yarış sahnelerindeki heyecanı ve yer yer etkileyen duygusal sahneleriyle kaliteli bir film. Chris Hemsworth ve Daniel Brühl ikilisini çok beğendim.
8,5/10
250) You Can Count on Me (2000) - Kenneth Lonergan
Hayatında 'işleri bir türlü yoluna koyamayan' karakteriyle Mark Ruffalo'nun en iyi performanslarından birini verdiği ve aile içi bağları ele alan, insanı oldukça etkileyen hüzünlü bir hikaye. Manchester by the Sea'nin öncüsü niteliğinde.
7,5/10
251) Double Indemnity (1944) - Billy Wilder
“Cinayet işledim. Para ve bir kadın için. Ama ne parayı elde edebildim ne de kadını..” sözleriyle giriş yapan Billy Wilder filmi, hikayesini sondan başa sararak anlatırken bir an olsun düşmeyen seyir zevkine sahip kült bir film-noir örneği.
9,5/10
252) Frantz (2016) - François Ozon
1919 Almanya'sında bir kasabada geçen hikayede tercih edilen siyah beyaz anlatı ve gösterilen oyuncu performanslarının -Paula Beer ve Pierre Niney- yanına bir o kadar hüzünlü olan hikayesi de eklenince enfes bir savaş dönemi draması ortaya çıkmış.
9/10
253) Ex Machina (2014) - Alex Garland
Ünlü matematikçi Alan Turing'in geliştirdiği Turing testinin bir yapay zeka üzerinde denenip alınan yanıtların incelendiği, konusu itibariyle fazlasıyla ilgi çekici bir film. Oscar Isaac, Domhnall Gleeson ve Alicia Vikander isimlerinin hepsi iyiydi.
8/10
254) Ready or Not (2019) - Tyler Gillett
Tahmin edilebilir ilerleyen bir senaryoya sahip olmasına ve giriş kısmının görece uzun tutulmasına rağmen Samara Weaving'in oyunculuğu ve gerilim türünü komediyle karıştırmasındaki başarısı sebebiyle izlerken yormayan çerezlik bir film.
6,5/10
255) GoodFellas (1990) - Martin Scorsese
Bir İtalyan mafyasının içine İtalyan olmayanların girdiği, aralarındaki hesaplaşmaları, çete içerisindeki yükselmeleri ve sürtüşmeleri işleyen, bol diyaloglu nefis sahneleri ve Robert DeNiro, Joe Pesci ve Ray Liotta'sıyla unutulmayacak bir başyapıt.
9/10
256) Er ist wieder da (2015) - David Wnendt
Ölümünden seneler sonra bir gün bir parkın ortasında aniden Adolf Hitler'in ortaya çıkması üzerine bir fantezi. Modern toplumda aramızda olsaydı neler yaşardı, insanlar ona ne tepki gösterirdi? sorularını mizahi bir anlatım tarzıyla yanıtlıyor.
7/10
257) The Straight Story (1999) - David Lynch
73 yaşındaki bir adamın, on senedir görmediği kilometrelerce uzaktaki kardeşinin felç olduğunu haber almasıyla çıktığı yolculuğu anlatan izlediğim en duygusal hikayelerden birisine sahip sımsıcak bir David Lynch filmi.
8,5/10
258) Mommy (2014) - Xavier Dolan
Hayata karşı mücadele etmekten bitap düşmüş bir anne ve oğlunun hikayesini izlerken film olduğunu hissettirmeyen anlatısı başarılı olmasına karşın oldukça bunaltıcı bir dram var karşımızda. Xavier Dolan'ın yönetmenlik tarzınıysa pek benlik bulmadım.
6,5/10
259) Ad Astra (2019) - James Gray
'Sevgiyi bulmak için çok uzaklara bakmaktansa burnumuzun dibindekini görsek ya' gibi güçlü bir dramatik mesaja sahip olan bilim-kurgu filminin özellikle ilk yarısı müthiş. Brad Pitt yine, yine, yine harika bir oyunculukla filmi sırtlamış götürmüş.
7,5/10
260) Portrait of A Lady on Fire (2019) - Céline Sciamma
Senenin en beklenen filmlerinden birisini büyük beklentilerle izlemeye başladım fakat istediğimi bulamadım. Oyunculuklar ve çekimler ne kadar başarılıysa senaryo o kadar yavan, ikili arasındaki duygu yoğunluğuna asla ikna olamadım.
6,5/10
261) Marriage Story (2019) - Noah Baumbach
Scarlett Johansson ve Adam Driver'ın baş rollerde olağanüstü performansıyla biten bir evliliğin ardından yaşanan manzarayı seyrediyoruz. Yönetmenin seçimlerinden ötürü bir türlü tam olarak taraf tutmayı başaramadığımız film, yılın en iyilerinden.
9/10
262) Kız Kardeşler (2019) - Emin Alper
Taşrayı anlatan, bizi bize anlatan hikayeciliği ve bunu yaparken ki ustalığı sebebiyle yönetmeni ve performanslarında en ufak bir yapaylık olmaması sebebiyle de oyuncuları çok beğendim. Bu yılın filmleri arasında şu anlık izlediğim en iyisi.
9,5/10
263) Brief Encounter (1945) - David Lean
Aşkın, insanı ne zaman yakalayıp sarmalayacağını asla bilemeyeceğimizi anlatan sinema tarihinin belki de en dokunaklı 'yasak aşk' filmi. Mantık ve duygunun çatışması bu kadar iyi verilebilirdi. Bu film gibisi bir daha zor gelir.
10/10
264) Amelie (2001) - Jean-Pierre Jeunet
Baştan sona eğlenceli ve duygusal bir hikayenin masalsı bir anlatımla enfes bileşimi. Filmde Kieslowski'nin Przypadek ve The Double Life of Veronique filmlerinden esintiler mevcut. Jean-Pierre Jeunet'in diğer filmlerini de listeme aldım.
8,5/10
265)I, Tonya (2017) - Craig Gillespie
Artistik buz patencisi Tonya Harding'in yaşam öyküsünden esinlenilen senaryoda baş rolde Margot Robbie harika performans göstermiş. Salt bir başarı hikayesinden ziyade dibe vuruşların da işlenmesi gerçekçilik açısından daha etkili olmuş.
8/10
266) It Follows (2014) - David Robert Mitchell
Senaryonun temelinde yatan fikre her ne kadar bayılsam da bu senaryonun işlenişi maalesef aynı vurucu etkiyi yapamayıp oldukça klasik ilerledi. Farklı türde korku filmi arayanların sevebileceği, potansiyeline ulaşamamış bir film olarak yer etti bende.
7/10
267) Monos (2019) - Alejandro Landes
Görüntü yönetmenliği, çocuk oyuncuların performansı ve anlatımdaki dinginlik filmin en güçlü yanlarıydı. Sineklerin Tanrısı kitabını hatırladım sık sık izlerken.
7,5/10
268) The Lighthouse (2019) - Robert Eggers
Yönetmenin ilk filmine göre bir tık az beğensem de yine oldukça etkileyici bir film gelmiş Eggers'tan. Korku veya gerilim filmi olarak değerlendirilmesi büyük hata olur, daha çok mitlerden yararlanan ve iktidar kavgası gibi sosyolojik konulara değinen yönüyle öne çıkıyor.
8/10
269) Coffee and Cigarettes (2003) - Jim Jarmusch
Kahve ve sigara eşliğinde bir masada karşılıklı oturan insanların sohbetlerini izlediğimiz, tiyatral havası ve birbirinden bağımsız bölümleriyle ilgi çekici olabilecek bir deneyim. Kimi bölümlere bayıldım, kimisiniyse gereksiz buldum.
6,5/10
270) Drag Me To Hell (2009) - Sam Raimi
Son zamanlarda izlediğim en kalitesiz filmlerden birisiydi. Arkadaş ortamında dahi gideri yok bana kalırsa, saçma ve tahmin edilebilir olaylar silsilesinden ibaret tüm film, finali hariç. Yalnızca finalini güzel bağladıkları için bu puanı verdim.
4,5/10
271) Bombshell (2019) - Jay Roach
2019'un vizyonda izlediğim son filmi oldu. Charlize Theron, Nicole Kidman ve Margot Robbie gibi güçlü kadrosuyla, son zamanların gündemden düşmeyen konusu olan 'taciz skandalları'nı işleyen gerçek hayattan alınmış bir film. Oldukça akıcı ve seyri kolay olması filmin artısı.
6,5/10
-
8,5/10
6,5/10 -
Hocam incelemeler ici saolun.Ayrica bu kadar güzel filmi nerden buluyorsunuz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Joker 9/10
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam birkaç yıldır sağda solda (arkadaşlar,twitter,burası,turkcealtyazi) duyduğum önerileri not edip haklarında biraz ön araştırma yapıp ilgimi çekeni watchliste ekliyorum, hobi gibi bir şey oldu ve şuan binden fazla film var. Yıllık listelere, yönetmene/oyuncuya veya çeşitli festivallerdeki ödüllerine bakarak bulmak da mümkün tabi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tesekkurler hocam incelemelerinizin devamini bekliyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu kült filmi anca izleyebildim. bu filme not vermek bize yakışmaz sadece izleyin derim. -
Hercules (2014)
Ahım şahım değil ama zaman geçirmek için izlenir, efektler başarılı
7/10
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam merhaba. Ben de kendi adıma teşekkür etmek istedim. Sizin yorumlardan şevke gelip izlediğim birçok film olmuştur. Hakkınızı helal edin lütfen.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
@YSN_94
Rica ederim, uzun uzadıya incelemeler yapmasam da biraz olsun fikir verecek yorumlara devam edeceğim.
@isteopaylaco
Merhabalar, asıl ben teşekkür ederim hocam, buradaki görüşlere değer verip izlediğiniz için. Bu konudan ben de fazlasıyla faydalanıp film izledim bugüne kadar, eski canlılığına dönse ne güzel olur.. -
The Babadook, 2014 | Jennifer Kent
En kötü kabusların gerçeğe dönüşmesini ele alan psikolojik korkuya dayalı bir trajedi. Nefretin tezahürü bir karabasan fikrini çok orijinal buldum. Hem annenin hem çocuğun oyunculukları şahaneydi. Klasik hoplatmalı zıplatmalı korku filmlerinden sıkılanlar bir şans versin derim. 7/10
Revolutionary Road, 2008 | Sam Mendes
American Beauty'nin yönetmeni Sam Mendes yine aile yapısını sorgularken izleyiciye 'bir gün içinizde biriken boşluk hissini fark ettiğnizde bir şeyleri değiştirmek için harekete geçer misiniz, yoksa susup hayatınıza devam mı edersiniz?' diye soruyor adeta. Bitme arefesindeki bir evlilikten manzaralar sunan Marriage Story ile oldukça benzeşseler de bu filmi daha gerçekçi buldum. Ayrıca Titanic'ten seneler sonra Kate ve Leo ikilisini bir arada görmek beni duygulandırdı. 9/10
Gangs of New York, 2002 | Martin Scorsese
20.yüzyıla girmek üzere olan New York'ta geçen, dönemi kostüm/mekan tasarımlarıyla muhteşem yansıtan bir film. 'America was born in the streets' sloganından hareketle, o yıllardaki hem siyasal hem sosyal yapıyı eleştiren bir eser. Daniel Day Lewis, Leonardo Di Caprio ve Cameron Diaz isimleri çok başarılı. Bir nebze süresi uzun olsa da, kesinlikle görülmesi gereken bir film. Ayrıca aldığı 10 Oscar adaylığının hiçbirini kazanamamış olması çok ilginç. 8/10
Stonehearst Asylum, 2014 | Brad Anderson
Birkaç ay önce ilk kez buradaki yorumlarda görüp Shutter Island benzetmelerinden dolayı not almıştım, yeni izleyebildim.
Edgar Allen Poe'nun öykülerinden birine dayanması da beklentimi artırmıştı ancak twistlere rağmen beni pek etkileyemedi, ne oyunculuklar ne de senaryo. Vasat buldum. 5/10
Man on Fire, 2004 | Tony Scott
Son zamanlarda hiçbir filmden bu kadar etkilenmemiştim, mahvetti bu film beni resmen. Aksiyondan tutun, duygusal sahnelere her şeyiyle enfesti. Denzel Washington hayranlığım katlanırken Dakota Fanning, I Am Sam (2001) filminden sonra bir kez daha ufacık yaşına rağmen gösterdiği performansla beni ağlattı izlerken. 10/10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Andy Selva -- 7 Ocak 2020; 22:59:17 >
-
Filmin konusu bir hava durumu spikeri aynı günü tekrar yaşayıp yaşayıp duruyor. Kurtulmaya çalışıyor oldukça komikti. Sıkmayan bir film.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X