Şimdi Ara

En iyi hafif ticari hangisi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
41.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    öyle ayrım olur mu? Belgeyi alır her türlü kullanırsın. K belgesi aldım hanım siz çocuklarla taksiye binin mi diyeceğim. :)
    Ayrıca bu denetim trafiğin işi değil Maliye'nin olmalı. Polis size K belgesi soramaz.

    Adı üstünde ticari araç

    Araç sahis üzerine kayıtlı ise ve iş için yük taşımıyorsa hiç bi belge alman gerekmiyor...

    Şirket üzerinde ise, yolcu veya yük hangisini taşıycaksın ona göre K belgesi alıyorsun ve aracı aldıgın belge dışında kullanamıyorsun...

    Bu belgeyide sorma hakkı polise ayit, maliye ile uzaktan yakından alakalı bi durum değil...

    Bu yasa yeni çıktıgı için denetimler daha yeni yeni sıklaşıyor,

    Bu yaşanın çıkma nedeni ise senin ve senin gibi şirket üzerine araç alıp aile aracı olarak kullanıp giderlerini şirkete yazmanın önüne geçmek ve yük yaşımak için şirkete alınan bi araçla yolcu taşımacılıgının önüne geçmek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik
    - Partner Tepee Premium+MP+GP 1.6 HDI 90BG 31500TL
    - Yeni Doblo Elegance 1.3 Multijet 90BG 31200TL




    bu 2araç aynı kefeye bıle koyulmaz(benım gözümde tabi

    açık ara tepee ama hala ısrarcıyım 90 ps alıcaksan ise berlıngo



    fiyatıda istinye bayısınde 30,500tl sigorta onlara ait ve 2011model.

    tepeeye göre artıları berlıngonun şöyle.

    gövde rengi tampomlar .

    bir çok kişi tarafından daha yakışıklı kabul edılmekte .

    hız sabıtleyıcı(c.c)

    tavan barı

    kadife koltuklar.

    hıza duyarlı direksıyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 12 Temmuz 2010; 20:58:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    yeni doblo : hiç fena değil çok başarılı buldum.
    transit connect : çok kaba ve düz kalitesi kötü çok gürültülü bir motoru var.
    partner tepee: dizayn olarak çok güzel ama baz donanımda bile yağmur sensörlü paketi mecburen almak zorundasınız. Bunun gibi 2 paket mecbur koşuluyor ve fiyatı artıyor. Ayrıca arka koltukların dar olduğunu belirtmek gerek.
    kangoo : forddan sonra kalitesi en kötü araç.

    Şirket için kullanılacağından donanımın çok önemi yok. 90BG lik motor da yeter. görüşlerinizi bekliyorum.

    Arkadaş burada bunları yazmışsın ve bütçende ona göre önceden yazdığın gibi (max.30-32 bin) madem öyle ne diye caddy den bahsedip duruyorsun gereksiz tartışmalar yaşanmasına sebep oluyorsun? 2. el mi alacaksın? Zaten caddy nin bu arabalar ile tartışılması yanlış birazcık arabadan anlayan bunu bilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalls

    Arkadaş burada bunları yazmışsın ve bütçende ona göre önceden yazdığın gibi (max.30-32 bin) madem öyle ne diye caddy den bahsedip duruyorsun gereksiz tartışmalar yaşanmasına sebep oluyorsun? 2. el mi alacaksın? Zaten caddy nin bu arabalar ile tartışılması yanlış birazcık arabadan anlayan bunu bilir...

    Aynen katılıyorum, böyle bi konu açarken önce,
    1. Bütçeni belirtirsin.
    2. 2. elmi sıfırmı düşündügünü söylersin.
    3. Araçtan beklentilerini söylersin.
    4. Hangi markaları düşündügünü söylersin ona göre öneri istersin.

    Ama arkadaş her mesajda farklı farklı bi bilgi veriyor ve bi yazdıgı mesaj diğerini tutmuyor...

    Ayrıca kendi yazdıgı yorumda Doblo'yu beğendigini söylüyor diğerlerinde bi kusur buluyor o zaman başkasından yorum istemenin anlamı ne, gelen yorumlara göre arabalar değişiyormu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalls


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    yeni doblo : hiç fena değil çok başarılı buldum.
    transit connect : çok kaba ve düz kalitesi kötü çok gürültülü bir motoru var.
    partner tepee: dizayn olarak çok güzel ama baz donanımda bile yağmur sensörlü paketi mecburen almak zorundasınız. Bunun gibi 2 paket mecbur koşuluyor ve fiyatı artıyor. Ayrıca arka koltukların dar olduğunu belirtmek gerek.
    kangoo : forddan sonra kalitesi en kötü araç.

    Şirket için kullanılacağından donanımın çok önemi yok. 90BG lik motor da yeter. görüşlerinizi bekliyorum.

    Arkadaş burada bunları yazmışsın ve bütçende ona göre önceden yazdığın gibi (max.30-32 bin) madem öyle ne diye caddy den bahsedip duruyorsun gereksiz tartışmalar yaşanmasına sebep oluyorsun? 2. el mi alacaksın? Zaten caddy nin bu arabalar ile tartışılması yanlış birazcık arabadan anlayan bunu bilir...


    o ilk mesajımdı ve kafamda beliren ilk izlenimlerimdi. Sizlerin de fikrini alarak seçimler yapmaya çalıştım. Ama nedense konu her seferinde tartışma ve fanatikliğe döndü. "Arabadan anlayan bunu bilir" ne demek? Türkiye de satılan binlerce connect doblo vs kullanıcısı o zaman onlar arabadan anlamıyor yani öyle mi? Bunlar hep fanatiklik kokan yanıtlar. Caddy'yi sormamdaki neden liste fiyatı 34bin küsür görünen bir modelin özel indirimlerle vs diğer muadillerine yakın fiyata gelip gelmediğini sorgulamaktı. Nitekim yanıtını bizzat Doğuş'a giderek öğrendim. 2. el almaktan hiçbir zaman bahsetmedim. Gereksiz tartışan sizler oldunuz nedeni benim sorularım mı oldu şimdi. 2 araba kullanmak gibi basit bir olayı bile elli kere izah etmek zorunda kaldım. Bir daha edeyim. Bu LYS sınav sorusu değil, bir kişi 2 veya daha fazla taşıt kullanıyor olabilir. Birini hafta içi işe gidip gelirken, diğerini haftasonları ailesiyle gezerken kullanamaz mı? Ben bunları teker teker yanıtladığım zaman çelişkili cevap veriyor oldum öyle mi? biraz düşün de bana sorduğun ve senin çelişki olarak algıladığın şeyin cevabını kendin bul. Tartışmak istiyorsanız benimle değil kendi aranızda tartışın. Kiminde Caddy var, kiminde connect var, kiminde berlingo var vs.. kimse kimseye niye bunu aldın dedi mi? Neyse benim takıldığım konular bunlar değil. Sizleri de biraz tanımış oldum. Kendinize iyi bakın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 13 Temmuz 2010; 16:35:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik
    Neyse benim takıldığım konular bunlar değil. Sizleri de biraz tanımış oldum. Kendinize iyi bakın.


    Git doblo al sende kurtul bizde kurtulalım sana en uygun araç o, tipini sevmişsin ve kalitelide bulmuşsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik
    Neyse benim takıldığım konular bunlar değil. Sizleri de biraz tanımış oldum. Kendinize iyi bakın.


    Git doblo al sende kurtul bizde kurtulalım sana en uygun araç o, tipini sevmişsin ve kalitelide bulmuşsun...



    +1 diyorum ve ekliyorum;
    Sayın forumnik eğer tartışmaya açık biri değilsen bu forumlarda ne işin var sen soruyorsun biz sana yardımcı olmaya çalışıyoruz bazen arkadaşlarında belirttiği giib bi dediğin bi dediğini tutmuyor başlangıçta bakıp incelediğin araçları yazıyorsun maddiyatını belirtiyorsun sonra da konuyu başka boyutlara çekiyorsun bizim amacımız kimseyi rencide etmek değil yardımcı olmak ama ya biz anlatamıyoruz yada sen farklı düşünüyorsun... Fiyatlar aşağıda sen Maxi Van modeline mi bakıyorsun?
    2010 Model Volkswagen Caddy Fiyat Listesi.

    Fiyatlar 01.01.2010 Tarihinde Volkswagen'in resmi sitesinden alınmıştır ve tavsiye edilen satış fiyatlarıdır.

    Model Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyat* Anahtar Teslim Fiyat*

    Maxi Caddy Maxi Van 1.9 TDI 30.353 34.517
    Caddy Maxi Van 1.9 TDI Klimalı 31.906 36.131
    Caddy Maxi Kombi 1.9 TDI Çift Kayar Kapı 37.942 43.177

    Kombi Kombi 1.9 TDI Tek Kayar Kapı 36.830 41.910
    Kombi 1.9 TDI Çift Kayar Kapı 37.966 43.204
    Kombi 1.9 TDI DSG Çift Kayar Kapı 40.600 46.207

    Life Caddy Life 1.9 TDI Çift Kayar Kapı 42.550 48.430
    Caddy Life 1.9 TDI DSG Çift Kayar Kapı 45.223 51.477

    Tabiki hangi marka ve model almakta karar senin al kardeş ne alırsan al şimdiden hayırlı olsun...




  • KIZILAĞAÇ

    yazılarını okudum katılmamak elde degıl şunu unutmayalım caddy masraf açmaz kolay kolay açtınmıda masraf işte

    dedirtir doblo dedigin gibi fiat kalitesi ne beklersın amcamda 2004 doblo vardı 1,9 jtd 20bin kmde ön takım indirmişti.

    şuan yeni berlıngosu var 15bin de şeytan kulagına taş tık yok dıyor. ve çokta memnun.

    fazla tartışmaya gerek yok ...

    yedi doblonun 1,6 105 ps premıo versıyonunun hakkı 30,31 olmalı benım gözümde zaten dikkat edersenız

    piyasa dolu 1,3 dynamıc ve actıvelerle premıo pek az nedenı mıllet eskıden dobloyu ucuz dıye alırdı şimdi

    o paraya caddy alırım dıyor bence yenı doblonun çıkması caddyede yaramadı degil .

    son söz herkes sevdigini alır okadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem

    Caddy yine sis farına 400 tl istiyor, X bi marka(marka vermeye gerek yok hafif ticarilerden biri) sis farının cevresindeki nikelaj parcaya 330+330=660 tl istiyor

    hmm connect ve doblo olacagını sanmıyorum sanırım bi fransız doğru mu?

    peugeot partner tepee premıum pack versıyonu sis farı çerçeveleri

    2si şuan için 330 tl teki degıl.

    sis farlarıda içinde 2si set halınde 800tl çerçeve dahil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    şuan yeni berlıngosu var 15bin de şeytan kulagına taş tık yok dıyor. ve çokta memnun.


    Eminmisin aziz?
    Yurt dışından parca bekliyordun, garantiden değişecekti ne zaman unuttun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76

    şuan yeni berlıngosu var 15bin de şeytan kulagına taş tık yok dıyor. ve çokta memnun.


    Eminmisin aziz?
    Yurt dışından parca bekliyordun, garantiden değişecekti ne zaman unuttun


    evet ugur benim parça çoktan geldi amcamın aracında sorun yoktu ama ben kronık sorun fılan dedım oda degiştiriyim

    dedi ve degiştirti garantı bıtmeden dedı çünkü babam ıgdıra gıtmişti sürdü tık ses yok dedı
  • En hafif olanıdır diye espri yapasım geldi
  • almayın kardeşim hafif ticari, imaj yerle bir
  • bence fiat bu araçla güzel iş çıkarmış inceledim gerçekden güzel tabiki alanlar şimdi değil 100 bin km den sonra baksınlar... cadyy bence abartıldığı kadar değil 40.000 tl life versyonu değermi bence hayır... torpidonun kapağını koymamışlar çok tuğaf duruyor.... teppe çok güzel motor ve görünüş olarak ve şuan en donaımlı hafif ticari ama fiyat gerçekten fazla sonuçta ticari araç.... fordu genelde kalas gibi araba yerine sokuyorlar ama benim daha önce 90 lık dlx üm vardı şimdi yine 110 luk glx aldım çok memnunun aracımdan kendi şahsi fikrim tabiki her özellik mevcut içinin krem olması çok güzel ama çabuk kirleniyor fiyatı diğerlerine göre uygun farkı arkada makas var buda görecelidir bana göre çok sallamıyor birde çok yakıyor deniyor uzun yolda 170 krş yakıyor ist.şehir içi 240 krş yakıyor ve araç 6000 km de...
  • 2006 -2010 yılları arası connect kullandım 175.000 km yol yaptım istanbul içi ve şehir dışı(bursa-edirne-tekirdağ-çanakkale-balıkesir-ayvalık-altınoluk-izmir-ankara-adana v.s....) her 15.000 km de düzenli bakım dışında hiçbirşey ama hiçbirşey istemedi.Koy mazotu git..a birde 105.000 bakıma gittiğimde istanbul doğan oto servis yetkilis dediki bunun baskı balatası nezaman değişti?Bilgim yok her 15.000 de size getirdik dedim.Bilgisayara baktılar kayıtlarda yoktu.İnanamadılar arşivden gün gün servis bakım kartlarını çıkartıp kontrol ettiler baskı balatanın değiştiğine dair hiç bir kayıt bulunamadaı.Ve dedilerki hakikaten iyi araba bunlar.
    Yani dostum anlıyacağın düzenli servis bakımlarını yaptır koy mazotu git.hiç bir zaman yolda kalmazssın.Kesinlikle ve şiddetle TRANSİT CONNECT tavsiye ederim...
  • Bu kadar tartışmadan şu anlaşılıyor;
    Bir araba alıncaya kadar hepsi kötü ve kusurları çok fazla insan endişe içine giriyor ama alındıktan sonra veya arabası olan için en iyi onun arabası kimse toz konduramaz Ferrari bile araya girse bir kılıf uydurulur gene kendi arabası mükemmeldir.
    Çünkü KENDİ ARABASI
    Hepinize kazasız günler dilerim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digitalsistem

    2006 -2010 yılları arası connect kullandım 175.000 km yol yaptım istanbul içi ve şehir dışı(bursa-edirne-tekirdağ-çanakkale-balıkesir-ayvalık-altınoluk-izmir-ankara-adana v.s....) her 15.000 km de düzenli bakım dışında hiçbirşey ama hiçbirşey istemedi.Koy mazotu git..a birde 105.000 bakıma gittiğimde istanbul doğan oto servis yetkilis dediki bunun baskı balatası nezaman değişti?Bilgim yok her 15.000 de size getirdik dedim.Bilgisayara baktılar kayıtlarda yoktu.İnanamadılar arşivden gün gün servis bakım kartlarını çıkartıp kontrol ettiler baskı balatanın değiştiğine dair hiç bir kayıt bulunamadaı.Ve dedilerki hakikaten iyi araba bunlar.
    Yani dostum anlıyacağın düzenli servis bakımlarını yaptır koy mazotu git.hiç bir zaman yolda kalmazssın.Kesinlikle ve şiddetle TRANSİT CONNECT tavsiye ederim...


    +1




  • Arkadaşlar 1 haziranda 1,6 multijet 6 ileri doblo aldım.. aracım şuan 5500 km de. uzun yolda kullanıyorum. aracın motoru açıkçası beni çok şaşırttı açıkçası aracın çekiş gücü ve ivmelenmesi çok çok iyi. aracın arka kapılarının içeriden zor açılması gibi bir sıkıntısı var. servise sorduğumda bir çok dobloda karşılaşılan bir sorun olduğunu söyledi. 5-6 saatlik bir işi varmış onun haricinde en ufak bir şikayetim yok. araba süper işçilik yeterli. beyaz içi kırmızı ve arka camlar elektrikli. müzik sistemi direksiyondan kumandalı. ve motoru evet çok sessiz.. yakın konusunda gelince 3000 kmye kadar biraz fazla yaktı ama şuan uzun yolda 17-18 kr. şehir içi 20-21 kr yakıyor.. Aracı kesinlikle tavsiye ederim. özellikle 6 vitese attığnızda km ibresinin 160 lardayken bile aracın nekadar sessiz ilerlediğini göreceksiniz. araçta 290 nm tork var. bide caddy le kıyaslayan ve eminimki caddye bile binmemiş arkadaşlara sesleniyorum. gidin önce yeni dobloyu bir inceleyin.. caddy kötü bir araba demiyorum. caddy bundan önceki doblodan çok iyi bir arabaydı. ama şimdikinden değil. doblodan inip caddye bindiğiniz aman farkı görürsünüz. Vw 1,9 pd motorları aşırı gürültüden dolayı artık kullanmıyor.. yakında hepsi 2,0 olacak.. VW mi Fiat mı tartışması yapmayın tabiki VW ama VW nin Binek araçları. eski Caddy neyazıkki dobloya yenildi. ama Yeni Caddy nasıl olacak ona bişe diyemem. saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: next_man

    Arkadaşlar 1 haziranda 1,6 multijet 6 ileri doblo aldım.. aracım şuan 5500 km de. uzun yolda kullanıyorum. aracın motoru açıkçası beni çok şaşırttı açıkçası aracın çekiş gücü ve ivmelenmesi çok çok iyi. aracın arka kapılarının içeriden zor açılması gibi bir sıkıntısı var. servise sorduğumda bir çok dobloda karşılaşılan bir sorun olduğunu söyledi. 5-6 saatlik bir işi varmış onun haricinde en ufak bir şikayetim yok. araba süper işçilik yeterli. beyaz içi kırmızı ve arka camlar elektrikli. müzik sistemi direksiyondan kumandalı. ve motoru evet çok sessiz.. yakın konusunda gelince 3000 kmye kadar biraz fazla yaktı ama şuan uzun yolda 17-18 kr. şehir içi 20-21 kr yakıyor.. Aracı kesinlikle tavsiye ederim. özellikle 6 vitese attığnızda km ibresinin 160 lardayken bile aracın nekadar sessiz ilerlediğini göreceksiniz. araçta 290 nm tork var. bide caddy le kıyaslayan ve eminimki caddye bile binmemiş arkadaşlara sesleniyorum. gidin önce yeni dobloyu bir inceleyin.. caddy kötü bir araba demiyorum. caddy bundan önceki doblodan çok iyi bir arabaydı. ama şimdikinden değil. doblodan inip caddye bindiğiniz aman farkı görürsünüz. Vw 1,9 pd motorları aşırı gürültüden dolayı artık kullanmıyor.. yakında hepsi 2,0 olacak.. VW mi Fiat mı tartışması yapmayın tabiki VW ama VW nin Binek araçları. eski Caddy neyazıkki dobloya yenildi. ama Yeni Caddy nasıl olacak ona bişe diyemem. saygılar..

    Teşekkürler.
    Önceden dediğim gibi yeni Doblo 0'dan yapıldı eskisi ile alakası yok, iç trim malzemeleri tamamen farklı, bağımsız süspansiyon olması + avantaj motor seçenekleri de cabası...lütfen binmeden yorum yapmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: next_man

    Arkadaşlar 1 haziranda 1,6 multijet 6 ileri doblo aldım.. aracım şuan 5500 km de. uzun yolda kullanıyorum. aracın motoru açıkçası beni çok şaşırttı açıkçası aracın çekiş gücü ve ivmelenmesi çok çok iyi. aracın arka kapılarının içeriden zor açılması gibi bir sıkıntısı var. servise sorduğumda bir çok dobloda karşılaşılan bir sorun olduğunu söyledi. 5-6 saatlik bir işi varmış onun haricinde en ufak bir şikayetim yok. araba süper işçilik yeterli. beyaz içi kırmızı ve arka camlar elektrikli. müzik sistemi direksiyondan kumandalı. ve motoru evet çok sessiz.. yakın konusunda gelince 3000 kmye kadar biraz fazla yaktı ama şuan uzun yolda 17-18 kr. şehir içi 20-21 kr yakıyor.. Aracı kesinlikle tavsiye ederim. özellikle 6 vitese attığnızda km ibresinin 160 lardayken bile aracın nekadar sessiz ilerlediğini göreceksiniz. araçta 290 nm tork var. bide caddy le kıyaslayan ve eminimki caddye bile binmemiş arkadaşlara sesleniyorum. gidin önce yeni dobloyu bir inceleyin.. caddy kötü bir araba demiyorum. caddy bundan önceki doblodan çok iyi bir arabaydı. ama şimdikinden değil. doblodan inip caddye bindiğiniz aman farkı görürsünüz. Vw 1,9 pd motorları aşırı gürültüden dolayı artık kullanmıyor.. yakında hepsi 2,0 olacak.. VW mi Fiat mı tartışması yapmayın tabiki VW ama VW nin Binek araçları. eski Caddy neyazıkki dobloya yenildi. ama Yeni Caddy nasıl olacak ona bişe diyemem. saygılar..

    Doblo tamamiyle yenilendigi için sınıfındakı araçlardan üstün yanları olması lazım aksi taktirde boş yere para harcayıp araç 0'dan yapılmaz

    Dış görünümünü sevenlerin hiç düşünmeden alabilcegi bi araç, yeni doblonun ön tasarımı birçok kişinin malesef hoşun gitmiyor(bende dahil) bu nedenle diğer +'ları aracı almaya yetmiyor...

    Siyah doblo birazdaha güzel görünüyor ama diğer renklere göre...




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.