Şimdi Ara

En iyi hafif ticari hangisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
41.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ticaretin yakışıklısından neden kimse söz etmiyor? Fiorino on numara araba hem kaliteli, hemkullanışlı hem de 1 depo ile 1000 km daha ne olsun kısa sürede piyasada çok fazla olduğu göz ardı edilmemeli
  • yakışıklı diyince aklıma fıo dan cok bu araç gelıyor tıcaride




     En iyi hafif ticari hangisi
  • CİTROEN / Nemo :


    Citroën Nemo 2009 Yılının Ticari Aracı Seçildi!

    Modern, dinamik özellikleri, kompakt dış görünüşü, geniş iç boyutları, rahatlığı, kolay kullanımı, sağlam yapısı ve düşük yakıt tüketimi ile şehir ve iş hayatının vazgeçilmez parçası olan Citroën Nemo, 2009 Yılın ticari aracı ödülüne layık görüldü.

    2008 yılında Yılın Ticari aracı seçilen Jumpy’nin ardından Citroën ticari araçlarının en küçüğü Nemo’nun da ödül almasında markanın yenilikçi, yaratıcı, ekonomik ve çevreci özelliklerinin payı büyük. Kasım 2007’de lanse edilen Nemo ile tamamlanan Citroën ticari araç ürün gamı ile Citroën, ticari araç müşterilerinin her türlü beklentisini eksiksiz olarak karşılıyor.

    Dış boyutlarına (3,86 m boy, 1,72 m genişlik ve 1,72 m yükseklik) rağmen, ticari araç dünyasına yepyeni bir stil katan dahice tasarımı sayesinde Citroën Nemo’da rahatça yolculuk edilebiliyor. 10 metrenin altında dönme çapıyla her türlü park alanına rahatça girebilen Citroën Nemo, çok sayıda aracın erişemediği manevraları rahatlıkla yapabilme yeteneğine sahip. 356 litre olan bagaj hacmi, arka koltukların katlanılmasıyla 884 litreye kadar arttırılabilen Citroën Nemo’nun yükleme hacmi ise arka koltukların yatırılmasıyla 2.5 m3’e yaklaşıyor. 180º asimetrik açılan arka kapıları, büyük sürgülü yan kapıları ve alçak yükleme eşiği ile pratik yükleme olanağı sunan Citroën Nemo, geniş iç hacmiyle yolcularına üst segment araca özel yaşam alanı sunuyor. Citroën Nemo, 15” lastikleri ve takviyeli çevre korumaları (genişletilmiş yan çıtalar, geniş ön tampon) gibi üstün donanım özellikleriyle en zor koşullarda bile konforlu bir sürüşü garantiliyor.

    Citroën Nemo, 20.000 km veya 1 yıl aralıklarla yapılan bakımlar ile bakım giderlerinde sağladığı tasarruf ve 100 km.de ortalama 4,5 litre yakıt tüketimi ile son derece ekonomik… Sınıfının en ekonomik motoruna sahip olan Citroën Nemo, gücünü 70 HP dizel motorundan alıyor. 1750 devirde 160 Nm/dev.dak torka sahip Citroën Nemo, kilometrede 123 g CO2 emisyonu ile çevreye saygılı bir araç olduğunu kanıtlıyor.

    Hayatının gereklerini eksiksiz karşılamak üzere üretilen Citroën Nemo, hidrolik direksiyonu, kliması, radyo-CD çaları, elektrikli ön camları, elektrikli ve ısıtmalı yan aynaları, SX modellerinde ek olarak sunulan yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyonu, ön sis farları MP3 çaları ile tam bir binek araç konforu sunuyor. Nemo, standart olarak sunulan ABS, AFU, sürücü hava yastıkları, immobilizer, kabin ve yük bölmelerinin ayrı kumanda edilmesini sağlayan üç fonksiyonlu uzaktan kumandalı merkezi kilit sistemi ile de güvenli sürüş ve yolculuklar sunuyor.




    Şekil itibariyle de güzel bi araç ben(ce)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Method Man

    CİTROEN / Nemo :


    Citroën Nemo 2009 Yılının Ticari Aracı Seçildi!

    Modern, dinamik özellikleri, kompakt dış görünüşü, geniş iç boyutları, rahatlığı, kolay kullanımı, sağlam yapısı ve düşük yakıt tüketimi ile şehir ve iş hayatının vazgeçilmez parçası olan Citroën Nemo, 2009 Yılın ticari aracı ödülüne layık görüldü.

    2008 yılında Yılın Ticari aracı seçilen Jumpy’nin ardından Citroën ticari araçlarının en küçüğü Nemo’nun da ödül almasında markanın yenilikçi, yaratıcı, ekonomik ve çevreci özelliklerinin payı büyük. Kasım 2007’de lanse edilen Nemo ile tamamlanan Citroën ticari araç ürün gamı ile Citroën, ticari araç müşterilerinin her türlü beklentisini eksiksiz olarak karşılıyor.

    Dış boyutlarına (3,86 m boy, 1,72 m genişlik ve 1,72 m yükseklik) rağmen, ticari araç dünyasına yepyeni bir stil katan dahice tasarımı sayesinde Citroën Nemo’da rahatça yolculuk edilebiliyor. 10 metrenin altında dönme çapıyla her türlü park alanına rahatça girebilen Citroën Nemo, çok sayıda aracın erişemediği manevraları rahatlıkla yapabilme yeteneğine sahip. 356 litre olan bagaj hacmi, arka koltukların katlanılmasıyla 884 litreye kadar arttırılabilen Citroën Nemo’nun yükleme hacmi ise arka koltukların yatırılmasıyla 2.5 m3’e yaklaşıyor. 180º asimetrik açılan arka kapıları, büyük sürgülü yan kapıları ve alçak yükleme eşiği ile pratik yükleme olanağı sunan Citroën Nemo, geniş iç hacmiyle yolcularına üst segment araca özel yaşam alanı sunuyor. Citroën Nemo, 15” lastikleri ve takviyeli çevre korumaları (genişletilmiş yan çıtalar, geniş ön tampon) gibi üstün donanım özellikleriyle en zor koşullarda bile konforlu bir sürüşü garantiliyor.

    Citroën Nemo, 20.000 km veya 1 yıl aralıklarla yapılan bakımlar ile bakım giderlerinde sağladığı tasarruf ve 100 km.de ortalama 4,5 litre yakıt tüketimi ile son derece ekonomik… Sınıfının en ekonomik motoruna sahip olan Citroën Nemo, gücünü 70 HP dizel motorundan alıyor. 1750 devirde 160 Nm/dev.dak torka sahip Citroën Nemo, kilometrede 123 g CO2 emisyonu ile çevreye saygılı bir araç olduğunu kanıtlıyor.

    Hayatının gereklerini eksiksiz karşılamak üzere üretilen Citroën Nemo, hidrolik direksiyonu, kliması, radyo-CD çaları, elektrikli ön camları, elektrikli ve ısıtmalı yan aynaları, SX modellerinde ek olarak sunulan yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyonu, ön sis farları MP3 çaları ile tam bir binek araç konforu sunuyor. Nemo, standart olarak sunulan ABS, AFU, sürücü hava yastıkları, immobilizer, kabin ve yük bölmelerinin ayrı kumanda edilmesini sağlayan üç fonksiyonlu uzaktan kumandalı merkezi kilit sistemi ile de güvenli sürüş ve yolculuklar sunuyor.




    Şekil itibariyle de güzel bi araç ben(ce)

    Arkadaşlar Fiat Fiorino,Pegeout Bipper ve citroen Nemo bunların hepsi Tofaş'ta üretilmektedir PSA grubu bu 3 aracı aynı yerde üretme kararı aldı ve üretiliyor sadece motorları farklı ve firmalara ait başka ahım şahım bir değişiklik yok.




  • bugün yapmış olduğum doğuş otomotiv bayii ziyaretimden sonra Caddy'den vazgeçtim. WV de değişen birşey yok. Sadece kendileri bu işi biliyor, En iyisi WV, bir aracın alışı satışı bellidir. Diğer markalar satış pazarlamadan anlamıyor.
    Fiyat konusunda yardımcı olabilirler mi diye düşündük hatta tanıdık vasıtası ile geldiğimizi de belirttik ancak kuruş inmiyorlar Caddy Team 36600TL. Listede yazan ne ise o. Öyle olunca ben bunlara bye bye derim. Sona 2 aday kaldı. geri kalanları eledim.
    - Partner Tepee Premium+MP+GP 1.6 HDI 90BG 31500TL
    - Yeni Doblo Elegance 1.3 Multijet 90BG 31200TL
  • bazılarınız belki gülecek ama eğer ticariden kasıt yük taşımak ise mazda panelvan diyorum..

    gerçekten ne kadar yüklerseniz yükleyin, tekerinin bastığı her yere çıkar..

    ha konfor monfor beklemeyin çünkü yok. ama dediğim gibi yük taşıma konusunda birebir. ayrıca arıza vermez, taş gibidir
  • aslında ticari derken hem iş hem de özel kullanım için camlı kombi tarzı modelleri kasdettim. Çok fazla ve ağır yük taşınmayacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    aslında ticari derken hem iş hem de özel kullanım için camlı kombi tarzı modelleri kasdettim. Çok fazla ve ağır yük taşınmayacak.




    Aracınız Combo 1.3 Cdti

    26.250 tl ye alın triger derdi yok ağır bakım derdi yok
    Arka tekerler Amortisor lü olduğundan sürüşü - yol tutuşu güzeldir,
    araç zaten ekonomik bir araç 90-110 giderseniz 4.5 lt /100 km yol yaparsınız
    yedek parça problemi asla yaşamazsınız ( jant kapağı 7,5 tl daha ne deyim :)
    15.000 - 30.000 - 45.000 - 60.000 bakımları standart 300-350 tl


    doblo ya vereceğiniz 5000 tl farkla 30.000-35.000 km yol yaparsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _1301217_ -- 11 Temmuz 2010; 17:01:01 >
  • 1.6mjet 105 ps 290nm

    bi 2.0mjet binemedik nasıl acaba binen var mı?
  • Opel Combo 'da camlı koltuklu model yok ayrıca o klasman biraz küçük kalıyor. O fiyat aralığında tercihim fiorino-nemo-bipper olur.
  • Combo nun nasıl camlı koltuklusu yok anlamadım ???
  • ticari klasmanına koymamışlar o yüzden yanıldım. Tercih edenler olacaktır ancak benim hiç listeye almadığım bir model, düşünmüyoruz.
    Dediğim gibi partner veya yeni doblo olacak.
  • bana sorarsan vw caddy derim. neden mi. fiat doblo ya baktım gittim yerinde. araca bindim içi döküüyo resmen hemen indim. fiat doblo dıştan görünüşte bişeyler yapmaya çalışmışlar ama gemigibi duruyoki zaten fiat yani ne beklersiniz. ford transit connect onada baktım iç malzeme kaliteli gayet güzel ancak biraz fazla yakar. birde arkadaki dingil çubuğu çok fena gözüküyo aracın görüntüsünü bozuyo. peugeot partner tepee onada baktım dıştan çok güzel bağımsıs süspansiyonlar. ancak iç konsol berbat yerlerde yani istersen bakabilirsin. renault kangoo oda aynı iç dizayn berbat. volkswagen caddy aracın içine biner binmez hayran kaldım. içi komple döşeli değil ama konsol mükemmel. ayrıca herkez bilir caddy ler fena kaçıyo en kral araca kafa tutuyo. youtube dan bak nelerle yarıştırmışlar. yani herşey ortada vw caddy life



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KIZILAĞAÇ -- 12 Temmuz 2010; 11:42:48 >
  • caddy dicem gene nedenini yazmaya gerek yok zaten. doblo birşeyler yapmaya çalışmış ama hep göz boyama başka birşey değil örnek verecek olursam caddy 20 yıl giderse doblo 10 yıl gider
  • İyi de Caddy 6binTL daha pahalı, o kadar fark edecek bir araç değil. düzgün bir WV hepsi o kadar. Sırf Caddy olsun diye o para verilmez.
  • hangisi diye sormuşsun insanların eline forum savaşı çıkarmak için sebep olmuş. tam kriterleri belirleyerek en doğru seçimi yaparsın. hiç biri kötü araç değildir lakin hepsinin de birbirine göre bazı üstünlükleri vardır. seçim yapman için sana hangi üstünlüğün daha çok lazım olduğu önemlidir. BENCE.
  • Amacım forum savaşı çıkarmak değil, benim gibi bu seçimi yapacak olanlara bir rehber olmasıdır. Hala kimse seçtiği aracı alırken nedenlerini veya şikayetlerini ortaya koymamış. Benim amacım burda senin araban iyi senin araban kötü demek değil. Test karşılaştırma sordum onu da bulamadım. Oto dergilerin eski sayılarını araştıracağım şimdi. Belki benim yapım böyle ama hiçbirşeyi iyice araştırmadan almam. Kullanıcı görüşleri ve tavsiyeler de son derece önemlidir.
  • connect güzel arabadır ama motor gürültüsünü içeriye çok aldığı doğru
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    İyi de Caddy 6binTL daha pahalı, o kadar fark edecek bir araç değil. düzgün bir WV hepsi o kadar. Sırf Caddy olsun diye o para verilmez.

    ucuz olanlar çıkarttığı masraflarla o parayı senden ilerde fazlasıyla alıyor emin ol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZILAĞAÇ


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    İyi de Caddy 6binTL daha pahalı, o kadar fark edecek bir araç değil. düzgün bir WV hepsi o kadar. Sırf Caddy olsun diye o para verilmez.

    ucuz olanlar çıkarttığı masraflarla o parayı senden ilerde fazlasıyla alıyor emin ol

    şimdi doblonun masrafının caddy den daha fazla mı olduğunu söylüyorsun




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.