Şimdi Ara

En iyi hafif ticari hangisi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
0
Favori
41.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZILAĞAÇ

    bana sorarsan vw caddy derim. neden mi. fiat doblo ya baktım gittim yerinde. araca bindim içi döküüyo resmen hemen indim. fiat doblo dıştan görünüşte bişeyler yapmaya çalışmışlar ama gemigibi duruyoki zaten fiat yani ne beklersiniz. ford transit connect onada baktım iç malzeme kaliteli gayet güzel ancak biraz fazla yakar. birde arkadaki dingil çubuğu çok fena gözüküyo aracın görüntüsünü bozuyo. peugeot partner tepee onada baktım dıştan çok güzel bağımsıs süspansiyonlar. ancak iç konsol berbat yerlerde yani istersen bakabilirsin. renault kangoo oda aynı iç dizayn berbat. volkswagen caddy aracın içine biner binmez hayran kaldım. içi komple döşeli değil ama konsol mükemmel. ayrıca herkez bilir caddy ler fena kaçıyo en kral araca kafa tutuyo. youtube dan bak nelerle yarıştırmışlar. yani herşey ortada vw caddy life

    Arkadaşım karalamaktan başka bişey yaptığın yok tutturmuşsun caddy diye başka bişey demiyorsun anladık caddy senin için 10 numara araba ama diğer modeller de yabana atılır gibi değil Fiat dobloyu karalayıp duruyorsun o araba hakkında ne kadar bilgi sahibisin?
    Öğren diye yazıyorum;
    DOBLO CLASSIC DOBLO CLASSIC COMBI 1.3 MJET
    DOBLO CLASSIC SAFELINE 1.3 MJET
    "YENİ DOBLO
    (COMBI)" 1.4 95 HP BZ EURO 4 DYNAMIC
    1.3 90 HP MJET EURO 4 DYNAMIC
    1.6 105 HP MJET EURO 4 DYNAMIC
    1.3 90 HP MJET EURO 4 ELEGANCE
    1.6 105 HP MJET EURO 4 ELEGANCE
    2.0 135 HP MJET EURO 5 ELEGANCE
    1.3 90 HP MJET EURO 4 PREMIO
    1.6 105 HP MJET EURO 4 PREMIO
    2.0 135 HP MJET EURO 5 PREMIO
    1.3 90 HP MJET EURO 4 PREMIO TOM TOM
    1.6 105 HP MJET EURO 4 PREMIO TOM TOM
    2.0 135 HP MJET EURO 5 PREMIO TOM TOM
    MAXI 1.3 90 HP MJET EURO 4 DYNAMIC
    MAXI 1.6 105 HP MJET EURO 4 DYNAMIC
    MAXI 1.6 105 HP MJET EURO 4 ELEGANCE
    MAXI 2.0 135 HP MJET EURO 5 ELEGANCE
    YENİ DOBLO PANORAMA DOBLO PANORAMA 95 HP 1.4 EURO 5
    DOBLO PANORAMA 90 HP 1.3 MJET EURO 4
    DOBLO PANORAMA 1.6 105 HP MJET EURO 5

    Seçenekler cebindeki paraya göre değişiyor!!! Şunu da bil ki;yeni dobloların hepsi bağımsız süspansiyon... iç dizaynı hakkındaki görüşün (''araca bindim içi döküüyo resmen hemen indim'') tamamen koskoca yalandan başka bişey değil.
    Bilip bilmeden karalama yapma...Bu araç tamamen yeniden tasarlandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Amacım forum savaşı çıkarmak değil, benim gibi bu seçimi yapacak olanlara bir rehber olmasıdır. Hala kimse seçtiği aracı alırken nedenlerini veya şikayetlerini ortaya koymamış. Benim amacım burda senin araban iyi senin araban kötü demek değil. Test karşılaştırma sordum onu da bulamadım. Oto dergilerin eski sayılarını araştıracağım şimdi. Belki benim yapım böyle ama hiçbirşeyi iyice araştırmadan almam. Kullanıcı görüşleri ve tavsiyeler de son derece önemlidir.

    1. Sizin bu araçlar hakkında hiç ama hiç bilginiz oldugunu sanmıyorum(kullandıgınız aracınızda dahil) her mesajda farklı farkı yazdıgınız cevaplardan bunu anlıyorum ben...
    2. Ticari araçtan beklentileriniz çok fazla(özleliklede baz donanımlı modellerde)
    3. Bütceniz ne kadar?
    4. Ne iş yapıyorsunuz?




  • bu doblo kullanıcılarıda toz kondurmuyor arabalarına ya kardeşim isterseniz beraber gidelim fiat bayisine size gösterim iç malzemesini ve bir kaç aksa mını birde caddy e bakalım. tamam fiyat olarak uygun olabilir ancak işçilik olarak fiat lar çok dandik hiç özen gösterilmemiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lose_your_self -- 12 Temmuz 2010; 15:21:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44


    quote:

    Orijinalden alıntı: KIZILAĞAÇ


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    İyi de Caddy 6binTL daha pahalı, o kadar fark edecek bir araç değil. düzgün bir WV hepsi o kadar. Sırf Caddy olsun diye o para verilmez.

    ucuz olanlar çıkarttığı masraflarla o parayı senden ilerde fazlasıyla alıyor emin ol

    şimdi doblonun masrafının caddy den daha fazla mı olduğunu söylüyorsun

    yaw kardeşim güldürmeyin adamı. kıyasladığınız markalara bak. fiat ile vw. fiatı renoyla pejoyla kıyasla. vw kalitesini herkes biliyo. boşuna inkar etme batıyosun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lose_your_self

    bu doblo kullanıcılarıda toz kondurmuyor arabalarına ya kardeşim isterseniz beraber gidelim fiat bayisine size gösterim iç malzemesini ve bir kaç aksa mını birde caddy e bakalım. tamam fiyat olarak uygun olabilir ancak işçilik olarak fiat lar çok dandik hiç özen gösterilmemiş

    tmm gidelim bakalım bi panaroma modeline hadi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIZILAĞAÇ


    quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44


    quote:

    Orijinalden alıntı: KIZILAĞAÇ


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    İyi de Caddy 6binTL daha pahalı, o kadar fark edecek bir araç değil. düzgün bir WV hepsi o kadar. Sırf Caddy olsun diye o para verilmez.

    ucuz olanlar çıkarttığı masraflarla o parayı senden ilerde fazlasıyla alıyor emin ol

    şimdi doblonun masrafının caddy den daha fazla mı olduğunu söylüyorsun

    yaw kardeşim güldürmeyin adamı. kıyasladığınız markalara bak. fiat ile vw. fiatı renoyla pejoyla kıyasla. vw kalitesini herkes biliyo. boşuna inkar etme batıyosun

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem

    Caddy yine sis farına 400 tl istiyor, X bi marka(marka vermeye gerek yok hafif ticarilerden biri) sis farının cevresindeki nikelaj parcaya 330+330=660 tl istiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem

    Caddy yine sis farına 400 tl istiyor, X bi marka(marka vermeye gerek yok hafif ticarilerden biri) sis farının cevresindeki nikelaj parcaya 330+330=660 tl istiyor

    hmm connect ve doblo olacagını sanmıyorum sanırım bi fransız doğru mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    şimdi caddy nin neyini savunuyosun bana bi söyler misin


    tam bağımsız olmayan süspansiyonu ile konforunu mu
    traktör sesli motorunu mu
    sis farını 400 tl iteleyen servisini mi
    rakiplerinin üzerine 3 kasa değiştirdiği kasasını mı
    yoksa bol bol itelenen fiyatını mı bak ona bişe diyemem

    Caddy yine sis farına 400 tl istiyor, X bi marka(marka vermeye gerek yok hafif ticarilerden biri) sis farının cevresindeki nikelaj parcaya 330+330=660 tl istiyor

    hmm connect ve doblo olacagını sanmıyorum sanırım bi fransız doğru mu?

    Marka ve modeli önemli değil, caddy'den pahalı parçası olan araçta olduğunu ornek vermek istedim sadece...

    Ticari kullanım için araç alıyorsan ilk 3 öncelik:
    1. Yakıt(küçük miktarları önemsemiyen biri isen benım gibi önemli değildir tabi bu seçenek)
    2. Parça fiyatı(bakım maliyetleri her markada aynı sayılır abartılır fark yok)
    3. Aracın sağlamlıgı...

    Konformuş, tasarımmış, malzeme kalitesiymiş, motor sesiymiş vs vs durumlar 2 hada 3. plan olması lazım...

    Ayrıca araç alırkenki 1. faktörde zevk ve beklentidir




  • suana kadar kullanmıs oldugum 2 adet doblo 1.9D ve 1.9 JTD çalıstıgım şirkette 2 adet caddy ve en son kullanmıs oldugum connect glx genel olarak aile için falan kullanıcak hfta sonları gezilecekse caddy ama yok ben eşya yüklicem eşşek gibi kullancam diyosanız connect olur.GLX modeli 110 hp olanı gerçekten performanslı bi motora sahip.Doblolara gelince jtd motoru cok performanslıydı ama yolda güven vermiyor.3 araç arasında en iyi yol tutusu connect yakıtta doblo ve konforda caddydir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakoist

    suana kadar kullanmıs oldugum 2 adet doblo 1.9D ve 1.9 JTD çalıstıgım şirkette 2 adet caddy ve en son kullanmıs oldugum connect glx genel olarak aile için falan kullanıcak hfta sonları gezilecekse caddy ama yok ben eşya yüklicem eşşek gibi kullancam diyosanız connect olur.GLX modeli 110 hp olanı gerçekten performanslı bi motora sahip.Doblolara gelince jtd motoru cok performanslıydı ama yolda güven vermiyor.3 araç arasında en iyi yol tutusu connect yakıtta doblo ve konforda caddydir.

    haklısın eski doblolar çok rezildi(doblo1 de 2 de) motor ve ekonomide iyidi ama

    incelemelerime göre yeni doblonun çok geliştiğini gördüm çok güzel olmuş buralarda baya arttı her taraftan çıkıyo artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Amacım forum savaşı çıkarmak değil, benim gibi bu seçimi yapacak olanlara bir rehber olmasıdır. Hala kimse seçtiği aracı alırken nedenlerini veya şikayetlerini ortaya koymamış. Benim amacım burda senin araban iyi senin araban kötü demek değil. Test karşılaştırma sordum onu da bulamadım. Oto dergilerin eski sayılarını araştıracağım şimdi. Belki benim yapım böyle ama hiçbirşeyi iyice araştırmadan almam. Kullanıcı görüşleri ve tavsiyeler de son derece önemlidir.

    1. Sizin bu araçlar hakkında hiç ama hiç bilginiz oldugunu sanmıyorum(kullandıgınız aracınızda dahil) her mesajda farklı farkı yazdıgınız cevaplardan bunu anlıyorum ben...
    2. Ticari araçtan beklentileriniz çok fazla(özleliklede baz donanımlı modellerde)
    3. Bütceniz ne kadar?
    4. Ne iş yapıyorsunuz?



    Herhalde beni başkasıyla karıştırdınız. Yok ben sizi kasteddim derseniz aşağıda cevaplarım.
    1. Beni anlamamışsıız. Farklı farklı ne yazmışım? daha bir araç almış değilim ki? Kullandığım araç imzamdaki toyota corolla'dır. ve tanımadığınız insanlar hakkında böyle yargılar yürütmezseniz iyi olur. Buna karşılık "esas sen birşey bilmiyorsun ben 2 dakikada senden daha fazla bilgi sahibi oldum desem" hoşunuza gider mi?
    2. Konu tamamen ticari değil, yani aynı zamanda binek olarak da kullanılacak. Beklentim elbette fazla olabilir Toyota Corolla kullanıyorum, bunu satıp konforsuz bir araç alacağım sonuçta. Bununla birlikte full donanımlı modellerin hiçbirine bakmıyorum. Ne kadar para o kadar malzeme yani. Baz donanımlarda neler olması gerektiğini ve beklentilerimi yazdığımı hatırlamıyorum.
    3- Bütçemiz max 30-32binTL
    4- Ne iş yaptığımızın çok önemi yok eşya taşımacılığı yapmayacağız. Elektronik cihaz ticareti diyelim.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    haklısın eski doblolar çok rezildi(doblo1 de 2 de) motor ve ekonomide iyidi ama

    incelemelerime göre yeni doblonun çok geliştiğini gördüm çok güzel olmuş buralarda baya arttı her taraftan çıkıyo artık

    1. güzellik kişiye göre değişen bi durumdur ve görenlerin %90'da ön tasarımını sevmiyor doblonun(kanfor ve yol tutuşunda baya bi artış var ama eskiye göre)...
    2. burda şuana kadar 2 tane gördüm(istanbuldan gezmeye gelenler hariç) kango ve connect ise ilk çıktıkları gibi alınmaya başladı, özellikle connect sayısı burda adım basi 1 taneye rasliyabilcegin kadar çok ve bunların %90 sadece aile aracın kullanılıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik




    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Amacım forum savaşı çıkarmak değil, benim gibi bu seçimi yapacak olanlara bir rehber olmasıdır. Hala kimse seçtiği aracı alırken nedenlerini veya şikayetlerini ortaya koymamış. Benim amacım burda senin araban iyi senin araban kötü demek değil. Test karşılaştırma sordum onu da bulamadım. Oto dergilerin eski sayılarını araştıracağım şimdi. Belki benim yapım böyle ama hiçbirşeyi iyice araştırmadan almam. Kullanıcı görüşleri ve tavsiyeler de son derece önemlidir.

    1. Sizin bu araçlar hakkında hiç ama hiç bilginiz oldugunu sanmıyorum(kullandıgınız aracınızda dahil) her mesajda farklı farkı yazdıgınız cevaplardan bunu anlıyorum ben...
    2. Ticari araçtan beklentileriniz çok fazla(özleliklede baz donanımlı modellerde)
    3. Bütceniz ne kadar?
    4. Ne iş yapıyorsunuz?



    Herhalde beni başkasıyla karıştırdınız. Yok ben sizi kasteddim derseniz aşağıda cevaplarım.
    1. Beni anlamamışsıız. Farklı farklı ne yazmışım? daha bir araç almış değilim ki? Kullandığım araç imzamdaki toyota corolla'dır. ve tanımadığınız insanlar hakkında böyle yargılar yürütmezseniz iyi olur. Buna karşılık "esas sen birşey bilmiyorsun ben 2 dakikada senden daha fazla bilgi sahibi oldum desem" hoşunuza gider mi?
    2. Konu tamamen ticari değil, yani aynı zamanda binek olarak da kullanılacak. Beklentim elbette fazla olabilir Toyota Corolla kullanıyorum, bunu satıp konforsuz bir araç alacağım sonuçta. Bununla birlikte full donanımlı modellerin hiçbirine bakmıyorum. Ne kadar para o kadar malzeme yani. Baz donanımlarda neler olması gerektiğini ve beklentilerimi yazdığımı hatırlamıyorum.
    3- Bütçemiz max 30-32binTL
    4- Ne iş yaptığımızın çok önemi yok eşya taşımacılığı yapmayacağız. Elektronik cihaz ticareti diyelim.

    Saygılar



    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    problem çıkarmaması da bir kriter. ben de ford transit connect kullanıyorum ama beğenmiyorum. kaya gibi evet hiç esneklik yok araçta her çukur tümsekte belimiz oynuyor. yenisi de böyle mi diye merak ediyorum. biz eşşek aramıyoruz, en doğru seçimi yapmak istiyoruz.


    1. Yazdıgınız mesajda connect kullandıgınızı belirtiniz, kullanıyorum kelimesi sizde başka anlama geliyorsa orasını bilemiycem...

    Konuyu yazdığınız mesajları okuyun hepsinin birbirinden farklı oldugunu anlarsınız(gelen yoruma göre yazdıgınız mesaj değişiyor)



    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik
    Şirket için kullanılacağından donanımın çok önemi yok. 90BG lik motor da yeter. görüşlerinizi bekliyorum.

    2. İlk şirket için kullanıcam diyorsunuz daha sonra binek kullanacagınızıda ekliyorsunuz dahada sonrada otomobil konforu arıyorsunuz(öyle bi ticari araç yok piyasada) ve ondan sonrada o araçı alırsan şunlarıda almak gerekiyor yok kalitesiz vs diyorsunuz(bunlar donanımla alakalı şeylerdir)

    3. Caddy dışında diğer markaları o bütçeye ala bilirsiniz(başkasınız değil sizin beklentileriniz ve zevkiniz önemli)

    4. Ne iş yapacagınız aksine çok önemli, kimi iş için kullanır en fazla 500 kg koyar kimi iş için kullanır 1 ton yük koyar(koyan bikaç kişi var örnekte verebilirim).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 12 Temmuz 2010; 17:05:04 >




  • Ayrıca aracı şirket için kullanıcaksınız(öyle söylüyorsunuz ama sizin bi söylediginiz diğerini pek tutmuyor), iş için kullanıp(yük taşımak için) + yolcu taşıyamazsınız(aile aracı olarak) yeni yasa buna izin vermiyor ve iş için kullanmak içinde K belgesi almanız gerekiyor...
  • connect de kullanıyorum ama araç benim değil, burada aradaki farkı bul ödülü kazan oynamıyoruz. varsa tavsiyeleriniz onları paylaşalım.
  • K belgesi hakkında bilginiz varsa merak ediyorum. Sadece şirketle ilgili mallar taşınacak (örneğin cep telefonu bayisiyiz cep telefonu taşıyoruz vs), eşya taşımacılığı değil. Yine de K belgesi zorunlu mu? Şehiriçi de gerekiyor mu yoksa şehirlerarası için mi gerekli? şimdiye kadar soran eden var mı ? yollarda mal taşımayan araç yok hepsinde K belgesi mi var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 12 Temmuz 2010; 17:51:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    K belgesi hakkında bilginiz varsa merak ediyorum. Sadece şirketle ilgili mallar taşınacak (örneğin cep telefonu bayisiyiz cep telefonu taşıyoruz vs), eşya taşımacılığı değil. Yine de K belgesi zorunlu mu? Şehiriçi de gerekiyor mu yoksa şehirlerarası için mi gerekli? şimdiye kadar soran eden var mı ? yollarda mal taşımayan araç yok hepsinde K belgesi mi var?


    Gerekiyor!!...

    Ayrıntılar için muhasebeciniz ile görüşün(bende muhasebeciyim) o gerekli bilgiyi verir size ayrıntılı olarak(kullanım yeri amacı vs gibi etkenler belgenin şeklini değiştiriyor) ama sen hangi belgeyi alırsan al hem aile aracı hemde işyerinde mal taşımak için kullanamazsın, kullanırsında polis durdurursa cezası var ve cezası hiçte öyle küçük miktar değil




  • öyle ayrım olur mu? Belgeyi alır her türlü kullanırsın. K belgesi aldım hanım siz çocuklarla taksiye binin mi diyeceğim. :)
    Ayrıca bu denetim trafiğin işi değil Maliye'nin olmalı. Polis size K belgesi soramaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    connect de kullanıyorum ama araç benim değil, burada aradaki farkı bul ödülü kazan oynamıyoruz. varsa tavsiyeleriniz onları paylaşalım.

    O zaman connect kullanıyorum demiyceksin(kullanıyorum dedinmi sürekli kullanıyorsun demektir), daha önce yada ara sıra connect kullanma fıtsatım oldu diyceksin...

    Berlingo ve tepee önermem parçaları diğer ticarilere göre biraz yüksek, ticari kullanıma gelmez...

    Yeni doblo hakkında bilgim yok ama tasarımı benım hoşuma gitmiyor o nedenle isterse 100 km 1 lt yaksın konforu binek araçla aynı olsun ben almam ama alanada neden aldın demem zevk meselesi...

    Yeni kango olabilir yakıtı fiyatı tasarımı vs iyi sayılır ama bana pek güven vermiyor...

    Connect' öneririm fiyatı uygun yakıtı 0,5 lt fazla ama iflas ettirmez motor sesi öyle abartılaçak derecede değil 2800 deviri geçmedigin süre...

    Bütçeniz birazdaha fazla olsa caddy önerirdim...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.