Şimdi Ara

en iyi güvenilir dizel yakıt hangi firmadan alınır?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
77.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • petrolofisi mi alpet mi opet mi ....?

    kullananlar lütfen yorumlarını eksik etmezse ben de yeni aracıma ona göre karar vericem ...



  • Total Excellium Eurodiesel genel forumlarda üstün gibi duruyor aldığı olumlu mesajlar dolayısıyla?
    toyota corollada kullananların yorumları nedir acaba?
  • Bence Petrol Ofisi (Hani şu yeni çıkan Euro dizel varya gayet memnunum)
  • genellikle biz ford kullananlara yakıt güvence dalgasından dolayı opet kullanmaya teşvik etseler de shell v-power diesel kullandığımızda arabanın daha atak oldugu farkediliyor
  • bence de shell v-power diesel...

    quote:

    Orjinalden alıntı: cardinal636

    genellikle biz ford kullananlara yakıt güvence dalgasından dolayı opet kullanmaya teşvik etseler de shell v-power diesel kullandığımızda arabanın daha atak oldugu farkediliyor
  • bence de shell v-power diesel...

    quote:

    Orjinalden alıntı: cardinal636

    genellikle biz ford kullananlara yakıt güvence dalgasından dolayı opet kullanmaya teşvik etseler de shell v-power diesel kullandığımızda arabanın daha atak oldugu farkediliyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cardinal636

    genellikle biz ford kullananlara yakıt güvence dalgasından dolayı opet kullanmaya teşvik etseler de shell v-power diesel kullandığımızda arabanın daha atak oldugu farkediliyor

    yok daha neler araba nasıl atak oluyomuş?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yakıt markayla alakalı deyildir işyeri sahibiyle alakalıdır öyle istasyon sahibi varki kendi arabasına kendi istasyonundan yakıt almaz hızrsız çünkü ist 2 yer var birisi sahilden yedi kule girişinde bp birisi topkapı shell hepsini bilememde 25 yıldır araç kullanırım bunların ölçümlerinde yanılma olmaz kavacık acarlar orasıda sağlam öyle istasyonlar varki bir depoda 30ytl çalabiliyorlar çok rahat bir şekilde topkapı shell in bombası patlamıştı bir ara şimdi gene herkes ordan alır sinek iş yapiyodu o işleri duyulunca çok dikkat heryerden benzin almayın bide depoyu daima fulletin ozaman fazla indire gandi olmuyor
  • Ben BP yi dizel de tek geçerim,2 senedir bir fiil kullanıyorum,gayet memnunum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izzetbey

    Ben BP yi dizel de tek geçerim,2 senedir bir fiil kullanıyorum,gayet memnunum


    aynen 1,5 senedir kullaniyorum
  • eurodizeldense normal dizel kullanımını önerdi birkaç tanıdık siz ne dersiniz?
    çünkü eurodizel diye satılan birçok şirketteki yakıt aslında tam anlamıyla eurodizel değilmiş!katkılı ve karışımlıymış...
    ne dersiniz eurodizel ile normal dizel kullanımı araca ne gibi fark yaratır,sesi mi değişir km mi artar?
    iyi bir dizelin göstergeleri nelerdir???
  • Tofaş mazotunu OPET'den alırsan motor arızalarını garanti kapsamına alıyor ve bu yüzden bir çok başka marka kullanıcılar da OPET'i tercih ediyor.
  • ben hep benzinli kullandıgım icin kendi fikrimi söylicem

    onceden benzin alırken en yakındaki petrol ofisinden alıyorduk ve arabada cok ilginc sorunlar cıktı.Toyota oldugu icin arabada sorun oalcagını zannetmedik o zamanlar (96) model corolla gli miz vardı ve düşündüğümüz gibi çıkmıştı.arabada sorun yoktu ve aldığımız benzinlikten kaynaklanan sorun vardı.benzinlik değiştirince aracta sorun kalmadı.Şimdi ise artık reklamlardan da görüldüğü gibi yakıt tankları merkezlerden kontrol ediliyor ama burası her ne olursa olsun TÜRKİYE o yüzden şirket markası ayırt etmeden once aracıma verdiği sorunsuzca performans ve dada sonra müşteri memnuniyeti




  • PO'dan alıyorum henüz bir sıkıntı yaşamadım.
    Nerden alırsanız alın fişlerinizi biriktirin ve hep aynı marka alın, böylece ilerde yakıttan kaynaklanan hasarlar için masraf isteme şansınız olur kanımca. Ben öyle yapıyorum.
  • Kurşunsuz kullanıyorum, illak, Shell'den yaandır tercihim. Shell v-power diesel kullananların da memnuniyetlerine şahidim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gacara_53

    yakıt markayla alakalı deyildir işyeri sahibiyle alakalıdır öyle istasyon sahibi varki kendi arabasına kendi istasyonundan yakıt almaz hızrsız çünkü ist 2 yer var birisi sahilden yedi kule girişinde bp birisi topkapı shell hepsini bilememde 25 yıldır araç kullanırım bunların ölçümlerinde yanılma olmaz kavacık acarlar orasıda sağlam öyle istasyonlar varki bir depoda 30ytl çalabiliyorlar çok rahat bir şekilde topkapı shell in bombası patlamıştı bir ara şimdi gene herkes ordan alır sinek iş yapiyodu o işleri duyulunca çok dikkat heryerden benzin almayın bide depoyu daima fulletin ozaman fazla indire gandi olmuyor



    Arkadaşın dediği gibi, yakıtın markayla bir alakası yok, dizel yakıtın güvenilirliği,İstasyon sahiplerinin güvenilirliğiyle aynı orantılıdır.
    BP,Shell ve Opet'te bazen Yakıt kontrol araçları görüyorum, Aslında iyi niyetli bir yaklaşım ama istasyon sahipleri bu kontrol araçlarının geliş tarihine göre akaryakıtları değiştiriyorlar.
    Bence en iyi Mazot VAN'da.
    Evet şaka yapmıyorum, En iyi Mazot VAN ilimizde Çok temiz, Eurodizel, ultimadi.. falan hikaye, İran Mazotu.
    MAliye Bakanlığımız sadece Bizim gibi garibanların LPG sine sürekli Vergi koysunlar... VAn'da Temiz İran Mazotu 1,00 YTL, Benzin 0,90 YTL




  • Doğrudur. Bir istasyon sahibi abimiz olur. "Hepsi çalar çalmayan yok" demişti.
    Kamyonla taşıyanlar yapıyorlarmış, önüne geçmek imkansızmış.
    O yüzden nerden alırsanız alın siz fişleri saklayın, birgün başınıza gelebilir
  • quote:


    quote:



    öncelikle şunu belirteyim arkadaşlar.
    bu gün shell den depomu fulledim
    ınanırmısınız kaç litre aldı

    61,97 litre.

    61,97*3,05=189,01 ytl para verdim
    bornova kavuklar shell i bilir izmirliler.
    adamlar abi bizde mümkün değil arıza olmaz dediler.
    bende ticaride iki taksiye sordum
    60 litre alan adam buldum.
    sizde durum nedir.
    dehşet içerisindeyim.
    bu arada benim araç şehir içi 7,3 litre benzin tüketti.
    0,22 kuruşa geliyor şehir içi.
    1.6 olduğunu tekrar belirteyim

    şimdi arkadaşlar bir petrol ofiisi bayii olarak yukardaki alıntıya bir cevap verelim ama bu cevabı verirkende tamamiye tarafsız olmak şartıyla

    şimdi gidiyoruz kasaptan 1 kg kıyma alıyoruz yada manavdan 1 kg elma alıyoruz belkide kuyumcudan20-30 gram ağırlığında bir bilezik alıyoruz peki hiç düşündünüzmü bu 1kg belirleyen yada bunun biriminin yada o ağırlığın gerçekten 1 kg olduğunu onaylayan kimm?

    tartı ölçü ayarlar denen bir kanun var buna göre her tartı aleti sanayiticaret il müdürlüklerinde bulunan gerçek gram ve kilogramlarla test edilir sonrada kalibrasyon denen olay gerçekleşir yani terazinin göstergesinde görünen 1 kg ile sizin satın aldığınız malın gerçekte 1 kg olması için ayarlama yapılır tabi kalibrasyon ayarlarıda +değer 0değer vede -değer olmak üzere üç şekilde ayarlana bilir bu kanunen +/- hakkıdır şaşma payı olarakta algılanabilir..
    bune demek oluyoo

    şimdi gidiyoruz akaryakıt istasyonuna depoyu fulle diyoruz deponuz doluyorr pompadaki fiyata bakıyoruz litreye bakıyoruz ödememizi yapıp yola devam ediyoruz...
    peki gerçekten aldığımız litre doğrumu bunu nasıl biliyoruz yada bilebiliriz akaryakıt ve lpg pompaları yılda birkez kalibre edilir yani ayarlanır kimi pompa gerçek değerin kanunen şaşma hakkından +değerle satış yapar ki bu istasyonun hem zararına hemde karınına dönüşebilir
    yada gerçek değerin kanunen şaşma hakkından- değerle satış yapar gene buda istasyonun hem karı hemde zararı olabilir
    bazılarıda şaşma payını sıfıra denk getirene kadar pompalarının ayarını saatlerce uğraşarak yaptırabilir tabi bunlar tamamen yasal durumdur..

    hani hep vardırya şu istasyondan aldım şukadar km gitti şundan aldım daha az gitti şunun benzini iyi şunun motorini kötü gibi bisürü şey duyarızyada söleriz kendi aramızda
    işte bu tamamen burdan kaynaklanan yani kalibre ediliş şeklindedir bazı istasyon sahipleri pompalarının kalibrasyonunu - yönde bazılarıda +yönde ayarlattırır haliyle eksi ayaryaptırandan aldığınız 60 litre gerçekte 60 litre olmayacak ve ful bitik bir depo 61 yada 62 litreye dolacak gerçek değere ulaşacaktır aslında 1 yada 2 litre gibi büyük bir yark kabul edilemez açıkcası en fazla60 litrede 1litre fark bile aşırı olabirlir...

    gelelim şhell konusuna açıkcası mobil ve bp birleştiklerinde belkide görmüşsünüzdür mobil yazılı istasyonlar tamamen bp ye dönmüştü
    sonradan ise bp firması bayiliklerinin bir çoğunu fes etti kapattı bp lerin yerinde alpetler petlineler turkuazlar akpetler felan faliyete geçti şehir içi bp bayisi kapatıyo yerinde başka bir firma hiç olacak şeymi sizce bp firması delimi bayisini kapatsın ama bir nokta vardı...
    oda bp firması firma ismine zarar gelmemesi için problemli bayilerini denetimlerinde sorun yaşadıkları bayilerini hemen sözleşmelerini iptal ederek kendi bünyesinden dışladı
    gelelim şhell konusuna bu firmada türkpetrol ile birleşti ve bayilerini şhell ismi altında topladı
    şimdi kaçkere turkpetrolden yakıt aldınız nekadar memnun kaldınızmı desem çok az sayııda arkadaş bana evet diyebiir oda kişilik karaakter ilişkisinde temiz bayiler sözüm dışındadır...
    şimdi bakıyorum şhell istasyonlarına açıkcası hiç güvencem kalmadı sebebi şu senelerdir kaçak mazot satan bir turkpetrol bayiisine adam şhell yazısını yapıştırdı ya onun içindir halan o bayiden yakıt alıp memnun kalamıyan istasyonumuza gelip sizdemi ölesiniz diyen müşterilerimizden biliyorum..

    evet bilgim dahilinde sizlere yardımcı olmak istedim birde unutmadan aynı istasyondaki pompalarda bile farklılıklar oluşabilir bunuda bilmenizde yarar var birde böle bir problemde o istasyonun bağlı olduğu sanayi il ticaret müdürlüğüne plakanızın yazılı olduğu akaryakıt fişiyle birlikte müracat edebilirisiniz,
    ama daha önce istasyon yetkilisi birisiyle görüşmenizde fayda var pompacılarla değil ama o adamlarda günde kaçtanesiyle uğraşıyolar zaten doluyo kafaları müdürle görüşmem gerek diyin çıkın müdürün yanına anlatın durumunuzu..
    hatasız kul olmaz makinalarda kul yapısı senede bir kere kontrol ediliyor haliyle pompada arıza kaynaklı bir problem olabilir çözümü basit bir olayı zora sokmamanız için ...


    ya bişe sölemeden geçemicem eğer dürüs çalışan bir petrol ofisi bayisi bulursanız sakın bırakmayın çünkii türkiyede sektör içinde en kaliteli akaryakıtı petrol ofisinden alacağınızı garanti ederim belki biraz reklam gibi oldu ama bukadar bilgiyede olsun artıkk....




    daha önce başka bir sayfada bildiklerimi paylaşmıştım mademki buraya başlık açmışsınız buyrun arkadaşlar benden bildiklerim bukadar

    quote:

    Doğrudur. Bir istasyon sahibi abimiz olur. "Hepsi çalar çalmayan yok" demişti.
    Kamyonla taşıyanlar yapıyorlarmış, önüne geçmek imkansızmış.
    O yüzden nerden alırsanız alın siz fişleri saklayın, birgün başınıza gelebilir
    bu arada da atlm firebird adlı arkadaşıma sölemeden geçemiycem kendi tankerini, kullansın o abiniz güvenemiyeceği elemana kimse asaletini şahsını emanet etmez artı şu an ulusal marker denen bir olay var tankerlar mühürlenerek yola çıkıyor vede her an denetime açık halde mühürü bozuk olarak yakalandığı an yada malın türk malı olmadığı anlaşıldığı an (markerine bakılır 10 dakka sürmeden anlaşılır) 200bin ytl para cezzası artı mala ve tankere el konulur ...




    bilgilerinize.....




  • quote:


    quote:

    akaryakıt sektörüyle ilgili detaylı bilgi için tşk. ederim gercekten bir cok bilgi edindim şahsım adına demek oluyor ki pompalardaki sapmalar nedeniyle ceşitli akaryakıt istasyonlarından alınan yakıtlarla menzil farklılık gösteriyor

    opetin durumu nasıl sonuçta bu piyasayı bilen birisi olarak opet hakkında olumlu ve olumsuz görüşlerin nelerdir ben dizel kullanıcısıyım ilk shell den aldım arac gürültü yaptı menzil kısaydı daha sonra sürekli bildiğim opet lerden alıyorum uzun yolladada ona göre alıp ara alımı bildiğim yerden yapıyorum ve opettin kalitesinide merak ediyorum

    sevgili nitrous666 kardeş

    açıkcası opet geçmişi itibariyle imajı kalitesi çok kötü olan bir marka idi...
    tabi koç gurubu satın alana kadar ...
    şuan türkiyedeki enbüyük gurup olan koç holdingin kalitesini tartışmamıza gerek yoktur sanırım
    arçelik aygaz opet fiat ford yani bünyesinde ürettiği ürünlerini avrupa sıtandartlarında tutmayı başardığını düşünüyorum
    tüpraşı satın alarak gene enbüyük olduğunu ortaya koydu
    şimdi size şöle bir açıklama daha yapabilirim

    ankara ili ve civarı illerdeki akaryakıt istasyonları sizce nereden yakıt ikmali yapıyolardır?
    tabiki kırıkkale tüpraş rafinerisinden ...
    öleyse herşirketin kendine ait bir rafinerisi olması gerekmelidirki yakıt kalitesininde farklılık göstermesi için öle değilmi
    şimdi türkiyede depolama tesisi kuran şirketlerimiz var kendileri tüpraştan yani bölege rafinerilerinden aldıkları yakıtı depolayıp dinlendirip gerekli yakıt katkılarını katıp piyasaya daha kaliteli ürün sunmaları için kurdukları tesisler...

    bir zamanlar 98-2000 senesine kadar bizde tüpraş kırıkkaleden yakıt ikmali yapıyorduk sizce nasıldı yakıt tahmin edin?*

    evet ham petrol benzine motorine lpg ye çevrilir çevrilmez kaynar kaynar tankerlere yüklenip istasyonumuza gelmekteydi dilenmeden yükleenen bu yakıt haliyle depolarımızda dinlendiriliyor sonra müşteriye satışa sunuluyordu ...
    depolarımızın dibinde tortulaşma birikme oluyodu ....

    baktık böle hem kendimize hemde alışveriş yapan müşterimize karşı mahcup olacaz tam 150 km daha uzak olmasına rağmen (gidiş geliş 300km) mersin petrol ofisi depolama tesisine tekrar döndük
    (kırıkkaleden alma sebebimiz tankerimiz eski modeldi ve mersin yolu çok ağır yokuşu rampası çok fazla olduğundan dolayı arıza ihtimali yüksekti belirtmek isterim)
    mersin depolama tesisine gelen akaryakıt gemilerle sevk ediliyor
    ve sevk edilmeden önce dinlendiriliyorr haliyle gelinen yol boyunca gemidede dinlenmekte mal kalitesi artmakta artı tesise boşaltılan mal tesisteki büyük tanklarda stok edilip bekletilerek satılmakta özel katkı ve karışımlar ilave edilmekteydi,
    istasyonumuza gelen malda camgibi tertemiz oluyodu ogün bu gündür mersinden ikmal yapıyoruz

    işte böle büyük firmaların artık bütün rafinerilerde kendilerine ait depolama tesisi vardır olmakta zorunda zaten
    diğer firmalarla rekabet etmek için yakıt kalitesini artırmak için bu şart opet bu anlamda hareket alanı en yüksek şirketlerden birisi olarak görünmektedir

    artı şöle bi durum daha var po bayieri yılda 1 kez tank temizliği yaptırmak zorundadır haliyle tanklardaki pas aşınma ve terlemeden kaynaklanan su oluşumunu tanklardan temizlemek için işte bu temizlik tank başı 600ytl civarıdır bize ek maliyet ben bayi olarak müşterime hiçbizaman utanacağım işi yapmadım yıllık 2400 ytl verip yaptırtıyorum temizliğimi 30000lt lik bir tanktan 20 lt su çıkmıyorr zaten...
    bazı istasyonlar bu temizliği yaptırmıyolar ...
    bazı şirketlerin böle bir lüksü bile yokk ...

    koç gurubu kalite olarak kendini kanıtlamış bir marka opetide bünyesine katarak akaryakıt sektörüde standart oluşturmakta bunuda başarıyorr opetin kaliteli ürün sattığına kendi kanaatimce eminim ....

    gene de aynı şeyi sölerim temiz çalışan bir po bayisi yakıtın en kaitelisi inanın bu ....





  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat067
    bu arada da atlm firebird adlı arkadaşıma sölemeden geçemiycem kendi tankerini, kullansın o abiniz güvenemiyeceği elemana kimse asaletini şahsını emanet etmez artı şu an ulusal marker denen bir olay var tankerlar mühürlenerek yola çıkıyor vede her an denetime açık halde mühürü bozuk olarak yakalandığı an yada malın türk malı olmadığı anlaşıldığı an (markerine bakılır 10 dakka sürmeden anlaşılır) 200bin ytl para cezzası artı mala ve tankere el konulur ...




    bilgilerinize.....


    Kullandığınız üslup yanlış.
    Ben hiçbir firmanın reklamını yada anti reklamını yapmıyorum.
    söylediklerinizin içeriği olarak ta, burası Türkiye, herşeye bir yol bulunur.
    Herkes kendi risklerini kendisi yönetmekte serbest.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlm.firebird -- 1 Şubat 2008; 6:28:03 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.