Şimdi Ara

Elektronik ürünün iadesi hakkında

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
26
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen ay
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • polio (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Elektronik ürünün iadesi hakkında
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Trendyol'dan Smallman satıcısından Quadro ekran kartı satın aldık. Ürün geldiğinde görsellerinde gösterilenden farklı bir kutudaydı. Kutuyu açtığımızda ürünün de görsellerdeki gibi olmadığını gördük. Yine de acil ihtiyacımız olduğu için kullanalım dedik fakat drivelar da yüklenemedi. (Elimizdeki ekran kartını satmıştık paraya ihtiyacımız olduğu için -ki onu da kasım ayında almıştık) Ürünün bize ulaştığı gün iade talebinde bulunduk ertesi sabah düzgün bir biçimde paketleyerek kargoya verdik. (Hatta ürün cd'si de çizikmiş, biz fotoğraftakiyle aynı değil diye talepte bulunduk) Fakat ürünün yeniden satışa uygun olmadığı gerekçesiyle iade kabul edilmedi. TY'yle görüştüğümde de elektronik ürünlerde servis raporuyla değişim olması gerektiğini söylediler. Küçük bir ilçe olduğu için servisi vs. de epey uzak. 14 gün nedensiz cayma hakkımı kullanamıyor muyum? Neden resimler beni aldatmaya yönelikken servis raporu gerekiyor? Pazartesi geri gönderecekler muhtemelen. Tüketici hakem heyetine mi başvurmalıyım? Uzun bir bekleme süresi mi olur? Başvurumda neye odaklanmalıyım?




    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.