Şimdi Ara

Elektrikli Renault'ların Fiyatı Açıklandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Paris Otomobil Fuarı’nda yeni modelleri ve konseptleri ile oldukça geniş bir yer tutan Renault, otomobil tasarımında ve kullanımında önemli bir teknoloji devriminin sinyallerini veriyor. Yüzde 100 elektrikli araç herkes için kullanımda sıfır salımlı ulaşım olanağının sunulmasını sağlayan tek çözüm. Renault eco² çevre politikası ile uyumlu olarak, Renault Z.E. elektrik motorlu araçları çevre konusunda devrimsel nitelikte ilerlemeler sağlamak üzere büyük miktarlarda satışa dönük olarak geliştirildi.

    2011 ortalarında satışa sunulacak olan ürün gamının ilk iki modelinin fiyatları (batarya hariç), vergi teşviki sağlayan ülkelerde eşdeğer termik versiyonlarla, daha önce açıklanmış olduğu gibi, karşılaştırılabilir düzeydeler.

    Türkiye’de üretilen Renault Fluence Z.E. Fransa’da anahtar teslimi 21 bin 300 euro’dan itibaren (batarya hariç, 5 bin euro’luk vergi teşviki dahil), Avrupa’da (batarya hariç) yürürlükteki KDV’ye göre, vergi teşviki hariç yaklaşık 26 bin euro anahtar teslimi fiyatla satılacak.

    Renault Kangoo Express Z.E ise Fransa’da net 15 bin euro’dan itibaren (batarya hariç , 5 bin euro’luk vergi teşviki dahil), Avrupa’da net 20 bin euro’dan itibaren satılacak (batarya hariç, vergi teşviki hariç).

    Bu satış fiyatına bataryanın kira bedelini içeren Kangoo Express Z.E. için net 72 euro, Fluence Z.E. için net 79 euro abonman ücreti de ekleniyor.

    Renault, aynı zamanda diğer iki yüzde 100 elektrik motorlu modelini de tanıtıyor: Renault Twizy ve Renault ZOE Preview. Renault, bu araçlarla 2011 yılının ikinci yarısında ve 2012 ortalarında satışa sunulacak olan seri modelleri temsil eden tasarımı günışığına çıkarıyor.

    Buna paralel olarak, Renault, Renault Z.E. modellerinin pazara sunulması aşamasında uygulamaya konacak olan şarj altyapılarının geliştirilmesi konusunda da çalışmalar yapıyor. Geniş halk kitlelerinin kullanımına dönük elektrik motorlu aracın gerçek olması için, Renault-Nissan İttifakı, kamu kurumları, enerji şirketleri ve örneğin Better Place gibi diğer çözüm ortaklarıyla çok sayıda işbirliği anlaşmaları imzaladı. Bugün itibariyle dünyada toplam 63 anlaşma imzalandı.

    Renault’nun Renault Z.E. ürün gamı, 2011 ortasında satışa sunulmasından önce bile yollarda görülebilecek. Bu yılın sonundan itibaren ve 2011 ortasında halka satışına kadar, Renault çözüm ortaklarının hizmetine 600’ün üzerinde prototip araç verecek ve bu araçlar 10 ülkede pilot operasyonlar çerçevesinde test edilecek.

    Tasarımda Dönüm Noktası

    Laurens van den Acker’in yönettiği ilk proje, DeZir, Renault Design bölümünün yeni vizyonunu simgeleyecek olan bir dizi konsept modelin başlama vuruşunu oluşturuyor. Bu sportif hevesli konsept model, Markanın gelecekteki modellerinin tasarım temellerini de atıyor.

    Konsept model DeZir, Renault’nun üç kilit sözcük ile özetlenebilecek daha coşkulu bir tasarıma doğru yönelişini imzalıyor: Yalın, Göz alıcı, Sıcak.

    Elektrikli motor ile donatılan Renault DeZir, çevreye saygı ile otomobil zarafetini bir araya getiriyor.

    Renault, Paris Otomobil Fuarı’nda üst segmentlerde yenilediği ürün gamının üç farklı yüzünü tanıtıyor. İç mekânında yepyeni konfor ve kullanım özellikleri sunan konfor ağırlıklı, büyük sedan Latitude, 4 tekerlekten yönlendirilen 4Control sistemine sahip sürüş keyfine öncelik veren Yeni Laguna hatchback ve station-wagon ve bütün koltukları aynı konforu sunan büyük tek hacimlilerin lideri yeni LED’li farlarla ve yeni Carminat TomTom® Live navigasyon sistemi ile donatılan Espace…

    Renault Latitude, Avrupa’da 2011 başında, Türkiye’de ise Şubat ayında satışa sunulacak.


    Yeni Renault Laguna, daha belirgin bir ön yüz, aralarında km’de 120 g CO2 salımı olan dCi 110 da olmak üzere daha çevreci Renault eco2 motor seçenekleri ile 2010 Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtılıyor. 4 tekerlekten yönlendirmeli 4Control sistemi bundan böyle gamın merkezindeki versiyonlarda da sunuluyor ve dinamizmi geniş tüketici kitlelerin erişimine sunacak.

    Carminat TomTom® Live ve Bose Sound System® ile Yeni Renault Laguna her zamankinden daha çekici. En üst kalite, güvenilirlik ve güvenlik düzeyinde üretilen Yeni Renault Laguna Kasım ayından itibaren satışa sunulacak.

    Yeni Espace, arkada oturan bütün yolculara eşdeğer bir konfor ve entegre kemerli koltuklar sunan yegâne tek hacimli olan Yeni Renault Espace, tasarım çekiciliğini ve özelliklerini güçlendirmek için Paris Otomobil Fuarı’ndan yararlanıyor. Bundan böyle LED teknolojisi ile donatılan yeni farları, yeni İnci Mavisi renk ile parlak siyah karoser parçalarına eşlik ediyor.

    Kabinde, Carminat TomTom® Live on-line navigasyon sistemi, (USB-jack) gibi yeni bağlantı özellikleriyle eşleşen 3D Sound by Arkamys® ve kirlenme önleyici Teflon® döşeme kaplaması ilk kez bu modelde kullanıldı.

    Gamın merkezi motorları dCi 130 ve 150’nin CO2 salımları, özellikle sürtünmeler ve vites kutusu dişli oranları üzerinde yapılan çalışma ile, karma parkurda 190’dan 170 g / km düzeyine düşürülerek büyük oranda azaltıldı (-20g/km).

    2011 ürün gamı başarılı versiyonları etrafında yeniden yapılandırıldı:

    Ön kafalıklara entegre iki adet 16/9 7’’ ekranlı bir DVD-DIVX okuyucuyu standart olarak sunan 25th versiyonu,
    Bel destekli bedeni saran koltukları ve özel Teflon® kaplamalı çok parlak siyah yeni iç döşemeleri ile canlı ve zengin donanımlı, gamın merkezinde yer alan Celsium versiyonu,
    Özel ve prestijli konumuna sadık Üst gam Initiale versiyonu.
    Motor Teknolojileri

    2010 Paris Otomobil Fuarı çerçevesinde, Renault yeni 1.6 dCi 130bg motoru ve otomatik vites kutusu EDC (Efficient Dual Clutch)yi tanıtıyor:

    Tamamen yeni olan 1,6 litre silindir hacimli bu dizel motor zaman içersinde aşamalı olarak mevcut 1,9 dCi motorun yerini alacak. 1,9 dCi motora göre yüzde 16 azaltılan silindir hacmi sayesinde ve yenilikçi teknolojik çözümlerin uygulanmasıyla, yeni 1.6 dCi 130 motorun CO2 salımları 1.9 dCi motora kıyasla yaklaşık 30 g/km gibi önemli bir oranda, ve tüketimi de yüzde 20’nin üzerinde düşüş gösterdi. Renault, silindir hacmini küçültme (downsizing) uygulamasına, Stop & Start, Düşük Basınçlı EGR, Energy Smart Management, değişken swirl, gibi bu gam düzeyinde ender rastlanan bir dizi motor teknolojisini ekliyor.

    Bu yeni güç ünitesi lansmanından itibaren öncüsünün performansına benzer performans ile 96 kW (130 bg) güç ve geniş kullanım aralığında mevcut olacak daha cömert bir tork (320 Nm) sergileyecek.

    1.6 dCi 130 motor, 2011 baharında ticarileştirilecek ve ilk aşamada Mégane ailesine dahil tek hacimli modellerde kullanılacak. Bu yeni motor ile donatılan Renault Grand Scénic 4,5l/100km yakıt tüketimi ile 119 g/km CO2 salımı sergileyecek.

    Otomatik vites kutusu EDC (Efficient Dual Clutch) çift kavramalı bu vites kutusu Mégane ailesinde ve Fluence’da sunulacak. EDC, otomatik vites kutusunun kullanım rahatlığını, manuel vites kutularıyla eşdeğer tüketim ve CO2 salım değerleriyle birlikte sağlıyor.

    Yenilikçi ve insanlara dost marka Renault, sürdürülebilir ulaşımı herkes için erişilebilir kılıyor. Renault eco2 imzası ile, Renault en performanslı teknolojileri geniş tüketici kitlelerine erişilebilir fiyatla sunmaya olanak veren çevre politikasını ortaya koyuyor. Renault, eco2 yaklaşımını simgeleyen düşük salımlı altı model fuarda tanıtılıyor:

    CO2 salımları / km

    Twingo dCi 85 FAP 90 g

    Clio dCi 90 FAP 90 g

    Mégane Sport Tourer dCi 110 FAP 106 g

    Grand Scénic dCi 110 FAP EDC 130 g

    Laguna dCi 110 FAP 120 g

    Laguna dCi 150 FAP 136 g

    Renault Sport Technologies (R.S.T) 2010 Paris Otomobil Fuarı’ndaki standında sergilediği modelleriyle know-how’unu gözler önüne seriyor:

    Renault Wind, üstü yenilikçi bir tarzda açılan kompakt coupé roadster.
    Renault Mégane R.S., sportif modellerin referansı.
    Renault Mégane Coupé GT, Renault Mégane Coupé Cabriolet GT ve Renault Mégane Sport Tourer GT line.
    Renault Laguna coupé Monaco GP, « 4Control » şasisi R.S.T. tarafından özel olarak geliştirildi.
    Ve tabii ki Gordini imzasını taşıyan ilk iki versiyon:

    Twingo Gordini R.S.
    Clio Gordini R.S.
    Renault standında ayrıca günlük yaşamı kolaylaştıran teknolojileri erişilir kılma hedefimizin uygulamalı örneklerini bulabiliyorsunuz;

    Bose® Energy Efficient Series ile yeni audio gamı.
    Yeni Laguna’da dünya prömiyerinde tanıtılan yeni navigasyon sistemi Carminat TomTom® Live, tüketiciye 490 euro fiyatla sunulan ilk entegre ve on-line navigasyon sistemi.
    « Take Care by Renault», Renault Latitude ile başlatılan yüzde 100 « kullanım rahatlığına » dönük özellikleri bir araya getiren Renault’nun yeni imzası,
    Bose® Energy Efficient Series, Renault Megane ve Scenic’te ilk kez sunulan yeni Bose® audio sistemi

    Kaynak: Carmedya

     Elektrikli Renault'ların Fiyatı Açıklandı







  • Bataryaya 79 euro abonman ücreti vermek Türkiyedeki yakıt fiyatlarıyla bile kıyaslayınca ayda 1000 km yapan dizel araç sahibi için avantajlı değil, hele ki yakıt fiyatlarının daha ucuz olduğu biyerde daha fazla km'ye tekabül eden bir rakam, ayda 5000 km yapanın işine yarayabilir anca
  • fluence'in türkiyedeki fiyatı 70000'den aşağı olmaz heralde
  • Buna zaten nasıl vergi uyduracaklar ki?
    Motor hacmi ne bunun.
    Abi bunda elektrikli motor var.
    2000 yazsak olmuyor yani.
    Hayır.
    E o zaman çamaşır makinesi olarak yüzde 18 e bağladım hayırlı olsun.
    Sağol.
  • renaulta bi tarafımı göstermek istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Buna zaten nasıl vergi uyduracaklar ki?
    Motor hacmi ne bunun.
    Abi bunda elektrikli motor var.
    2000 yazsak olmuyor yani.
    Hayır.
    E o zaman çamaşır makinesi olarak yüzde 18 e bağladım hayırlı olsun.
    Sağol.

  • 2 kere renault aracimiz oldu (broadway ve europa) ikisinde de elektrikli camlar ariza yapmisti bundan sonra renault alirsam teybi bile olmucak birak elektrikle calismayi :-)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    2 kere renault aracimiz oldu (broadway ve europa) ikisinde de elektrikli camlar ariza yapmisti bundan sonra renault alirsam teybi bile olmucak birak elektrikle calismayi :-)


    quote:

    Orijinalden alıntı: _leylandi_

    renaulta bi tarafımı göstermek istiyorum.



    quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Buna zaten nasıl vergi uyduracaklar ki?
    Motor hacmi ne bunun.
    Abi bunda elektrikli motor var.
    2000 yazsak olmuyor yani.
    Hayır.
    E o zaman çamaşır makinesi olarak yüzde 18 e bağladım hayırlı olsun.
    Sağol.


    Allah'da sizi güldürsün




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Masters4

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobra41

    2 kere renault aracimiz oldu (broadway ve europa) ikisinde de elektrikli camlar ariza yapmisti bundan sonra renault alirsam teybi bile olmucak birak elektrikle calismayi :-)


    quote:

    Orijinalden alıntı: _leylandi_

    renaulta bi tarafımı göstermek istiyorum.



    quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Buna zaten nasıl vergi uyduracaklar ki?
    Motor hacmi ne bunun.
    Abi bunda elektrikli motor var.
    2000 yazsak olmuyor yani.
    Hayır.
    E o zaman çamaşır makinesi olarak yüzde 18 e bağladım hayırlı olsun.
    Sağol.


    Allah'da sizi güldürsün





  • quote:

    Orijinalden alıntı: cape1234

    Paris Otomobil Fuarı�nda yeni modelleri ve konseptleri ile oldukça geniş bir yer tutan Renault, otomobil tasarımında ve kullanımında önemli bir teknoloji devriminin sinyallerini veriyor. Yüzde 100 elektrikli araç herkes için kullanımda sıfır salımlı ulaşım olanağının sunulmasını sağlayan tek çözüm. Renault eco² çevre politikası ile uyumlu olarak, Renault Z.E. elektrik motorlu araçları çevre konusunda devrimsel nitelikte ilerlemeler sağlamak üzere büyük miktarlarda satışa dönük olarak geliştirildi.

    2011 ortalarında satışa sunulacak olan ürün gamının ilk iki modelinin fiyatları (batarya hariç), vergi teşviki sağlayan ülkelerde eşdeğer termik versiyonlarla, daha önce açıklanmış olduğu gibi, karşılaştırılabilir düzeydeler.

    Türkiye�de üretilen Renault Fluence Z.E. Fransa�da anahtar teslimi 21 bin 300 euro�dan itibaren (batarya hariç, 5 bin euro�luk vergi teşviki dahil), Avrupa�da (batarya hariç) yürürlükteki KDV�ye göre, vergi teşviki hariç yaklaşık 26 bin euro anahtar teslimi fiyatla satılacak.

    Renault Kangoo Express Z.E ise Fransa�da net 15 bin euro�dan itibaren (batarya hariç , 5 bin euro�luk vergi teşviki dahil), Avrupa�da net 20 bin euro�dan itibaren satılacak (batarya hariç, vergi teşviki hariç).

    Bu satış fiyatına bataryanın kira bedelini içeren Kangoo Express Z.E. için net 72 euro, Fluence Z.E. için net 79 euro abonman ücreti de ekleniyor.

    Renault, aynı zamanda diğer iki yüzde 100 elektrik motorlu modelini de tanıtıyor: Renault Twizy ve Renault ZOE Preview. Renault, bu araçlarla 2011 yılının ikinci yarısında ve 2012 ortalarında satışa sunulacak olan seri modelleri temsil eden tasarımı günışığına çıkarıyor.

    Buna paralel olarak, Renault, Renault Z.E. modellerinin pazara sunulması aşamasında uygulamaya konacak olan şarj altyapılarının geliştirilmesi konusunda da çalışmalar yapıyor. Geniş halk kitlelerinin kullanımına dönük elektrik motorlu aracın gerçek olması için, Renault-Nissan İttifakı, kamu kurumları, enerji şirketleri ve örneğin Better Place gibi diğer çözüm ortaklarıyla çok sayıda işbirliği anlaşmaları imzaladı. Bugün itibariyle dünyada toplam 63 anlaşma imzalandı.

    Renault�nun Renault Z.E. ürün gamı, 2011 ortasında satışa sunulmasından önce bile yollarda görülebilecek. Bu yılın sonundan itibaren ve 2011 ortasında halka satışına kadar, Renault çözüm ortaklarının hizmetine 600�ün üzerinde prototip araç verecek ve bu araçlar 10 ülkede pilot operasyonlar çerçevesinde test edilecek.

    Tasarımda Dönüm Noktası

    Laurens van den Acker�in yönettiği ilk proje, DeZir, Renault Design bölümünün yeni vizyonunu simgeleyecek olan bir dizi konsept modelin başlama vuruşunu oluşturuyor. Bu sportif hevesli konsept model, Markanın gelecekteki modellerinin tasarım temellerini de atıyor.

    Konsept model DeZir, Renault�nun üç kilit sözcük ile özetlenebilecek daha coşkulu bir tasarıma doğru yönelişini imzalıyor: Yalın, Göz alıcı, Sıcak.

    Elektrikli motor ile donatılan Renault DeZir, çevreye saygı ile otomobil zarafetini bir araya getiriyor.

    Renault, Paris Otomobil Fuarı�nda üst segmentlerde yenilediği ürün gamının üç farklı yüzünü tanıtıyor. İç mekânında yepyeni konfor ve kullanım özellikleri sunan konfor ağırlıklı, büyük sedan Latitude, 4 tekerlekten yönlendirilen 4Control sistemine sahip sürüş keyfine öncelik veren Yeni Laguna hatchback ve station-wagon ve bütün koltukları aynı konforu sunan büyük tek hacimlilerin lideri yeni LED�li farlarla ve yeni Carminat TomTom® Live navigasyon sistemi ile donatılan Espace�

    Renault Latitude, Avrupa�da 2011 başında, Türkiye�de ise Şubat ayında satışa sunulacak.


    Yeni Renault Laguna, daha belirgin bir ön yüz, aralarında km�de 120 g CO2 salımı olan dCi 110 da olmak üzere daha çevreci Renault eco2 motor seçenekleri ile 2010 Paris Otomobil Fuarı�nda tanıtılıyor. 4 tekerlekten yönlendirmeli 4Control sistemi bundan böyle gamın merkezindeki versiyonlarda da sunuluyor ve dinamizmi geniş tüketici kitlelerin erişimine sunacak.

    Carminat TomTom® Live ve Bose Sound System® ile Yeni Renault Laguna her zamankinden daha çekici. En üst kalite, güvenilirlik ve güvenlik düzeyinde üretilen Yeni Renault Laguna Kasım ayından itibaren satışa sunulacak.

    Yeni Espace, arkada oturan bütün yolculara eşdeğer bir konfor ve entegre kemerli koltuklar sunan yegâne tek hacimli olan Yeni Renault Espace, tasarım çekiciliğini ve özelliklerini güçlendirmek için Paris Otomobil Fuarı�ndan yararlanıyor. Bundan böyle LED teknolojisi ile donatılan yeni farları, yeni İnci Mavisi renk ile parlak siyah karoser parçalarına eşlik ediyor.

    Kabinde, Carminat TomTom® Live on-line navigasyon sistemi, (USB-jack) gibi yeni bağlantı özellikleriyle eşleşen 3D Sound by Arkamys® ve kirlenme önleyici Teflon® döşeme kaplaması ilk kez bu modelde kullanıldı.

    Gamın merkezi motorları dCi 130 ve 150�nin CO2 salımları, özellikle sürtünmeler ve vites kutusu dişli oranları üzerinde yapılan çalışma ile, karma parkurda 190�dan 170 g / km düzeyine düşürülerek büyük oranda azaltıldı (-20g/km).

    2011 ürün gamı başarılı versiyonları etrafında yeniden yapılandırıldı:

    Ön kafalıklara entegre iki adet 16/9 7�� ekranlı bir DVD-DIVX okuyucuyu standart olarak sunan 25th versiyonu,
    Bel destekli bedeni saran koltukları ve özel Teflon® kaplamalı çok parlak siyah yeni iç döşemeleri ile canlı ve zengin donanımlı, gamın merkezinde yer alan Celsium versiyonu,
    Özel ve prestijli konumuna sadık Üst gam Initiale versiyonu.
    Motor Teknolojileri

    2010 Paris Otomobil Fuarı çerçevesinde, Renault yeni 1.6 dCi 130bg motoru ve otomatik vites kutusu EDC (Efficient Dual Clutch)yi tanıtıyor:

    Tamamen yeni olan 1,6 litre silindir hacimli bu dizel motor zaman içersinde aşamalı olarak mevcut 1,9 dCi motorun yerini alacak. 1,9 dCi motora göre yüzde 16 azaltılan silindir hacmi sayesinde ve yenilikçi teknolojik çözümlerin uygulanmasıyla, yeni 1.6 dCi 130 motorun CO2 salımları 1.9 dCi motora kıyasla yaklaşık 30 g/km gibi önemli bir oranda, ve tüketimi de yüzde 20�nin üzerinde düşüş gösterdi. Renault, silindir hacmini küçültme (downsizing) uygulamasına, Stop & Start, Düşük Basınçlı EGR, Energy Smart Management, değişken swirl, gibi bu gam düzeyinde ender rastlanan bir dizi motor teknolojisini ekliyor.

    Bu yeni güç ünitesi lansmanından itibaren öncüsünün performansına benzer performans ile 96 kW (130 bg) güç ve geniş kullanım aralığında mevcut olacak daha cömert bir tork (320 Nm) sergileyecek.

    1.6 dCi 130 motor, 2011 baharında ticarileştirilecek ve ilk aşamada Mégane ailesine dahil tek hacimli modellerde kullanılacak. Bu yeni motor ile donatılan Renault Grand Scénic 4,5l/100km yakıt tüketimi ile 119 g/km CO2 salımı sergileyecek.

    Otomatik vites kutusu EDC (Efficient Dual Clutch) çift kavramalı bu vites kutusu Mégane ailesinde ve Fluence�da sunulacak. EDC, otomatik vites kutusunun kullanım rahatlığını, manuel vites kutularıyla eşdeğer tüketim ve CO2 salım değerleriyle birlikte sağlıyor.

    Yenilikçi ve insanlara dost marka Renault, sürdürülebilir ulaşımı herkes için erişilebilir kılıyor. Renault eco2 imzası ile, Renault en performanslı teknolojileri geniş tüketici kitlelerine erişilebilir fiyatla sunmaya olanak veren çevre politikasını ortaya koyuyor. Renault, eco2 yaklaşımını simgeleyen düşük salımlı altı model fuarda tanıtılıyor:

    CO2 salımları / km

    Twingo dCi 85 FAP 90 g

    Clio dCi 90 FAP 90 g

    Mégane Sport Tourer dCi 110 FAP 106 g

    Grand Scénic dCi 110 FAP EDC 130 g

    Laguna dCi 110 FAP 120 g

    Laguna dCi 150 FAP 136 g

    Renault Sport Technologies (R.S.T) 2010 Paris Otomobil Fuarı�ndaki standında sergilediği modelleriyle know-how�unu gözler önüne seriyor:

    Renault Wind, üstü yenilikçi bir tarzda açılan kompakt coupé roadster.
    Renault Mégane R.S., sportif modellerin referansı.
    Renault Mégane Coupé GT, Renault Mégane Coupé Cabriolet GT ve Renault Mégane Sport Tourer GT line.
    Renault Laguna coupé Monaco GP, « 4Control » şasisi R.S.T. tarafından özel olarak geliştirildi.
    Ve tabii ki Gordini imzasını taşıyan ilk iki versiyon:

    Twingo Gordini R.S.
    Clio Gordini R.S.
    Renault standında ayrıca günlük yaşamı kolaylaştıran teknolojileri erişilir kılma hedefimizin uygulamalı örneklerini bulabiliyorsunuz;

    Bose® Energy Efficient Series ile yeni audio gamı.
    Yeni Laguna�da dünya prömiyerinde tanıtılan yeni navigasyon sistemi Carminat TomTom® Live, tüketiciye 490 euro fiyatla sunulan ilk entegre ve on-line navigasyon sistemi.
    « Take Care by Renault», Renault Latitude ile başlatılan yüzde 100 « kullanım rahatlığına » dönük özellikleri bir araya getiren Renault�nun yeni imzası,
    Bose® Energy Efficient Series, Renault Megane ve Scenic�te ilk kez sunulan yeni Bose® audio sistemi

    Kaynak: Carmedya

     Elektrikli Renault'ların Fiyatı Açıklandı



    İşte bu kardeşim ya en konforlu en ekonomik ve F/P olarak bakılırsa Renaulttan başkası yalan kim ne derse desin...
    Bakalım Fuarda Renault Show olacak anlaşılan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _leylandi_

    renaulta bi tarafımı göstermek istiyorum.


  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.