Şimdi Ara

Elektrikli bisiklet dönüşümünde devrim: Sadece 1 dakika sürüyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
4.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
40 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt
    Vaay ilk harf şakası

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ahmet DOĞAN kullanıcısına yanıt
    Teknofest, 1.630.000 yarışmacı başvurusu var. bizim kuşağın sakızın etkilerini araştırması gayet normal. Teknofest kuşağı bunları aştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 11 Eylül 2024; 12:34:35 >
  • FBcoskunFB F kullanıcısına yanıt
    aynı şey değil. burada güç aktarımı var.

  • Elektrikli bisiklet fiyatına olmuş, biraz daha uygun olmalıydı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • komando57 kullanıcısına yanıt
    sele borusuna bağlandığı yerde bükülme kuvveti ile sele borusunu aşındırır, boru yuvasını aşındırıp genişletir, uzun vadede kadroyu yıpratır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çamura girince ne olacak

  • MetalWave kullanıcısına yanıt
    Akrostişi görememek neyse de "enerci" yazanı da ciddiye almak...

  • Çok iyi düşünülmüş bir ürün. Tahrik veren teker kauçuk olduğu için lastiği yıpratması gözardı edilecek kadar az olur. Çamurda kaldırır sürüşe devam edersiniz. Bu ürün sürekli kullanılmaz zaten yokuşta veya gerekli durumlarda kullanılır. Boru yamultması kadro yıpratması ne alaka mühendis olarak çözemedim. Sele borusunu 100kg ile yamultamıyorsunuz bu cihaz kaç kg kuvvet uygulayacakki yamulsun.

    Bizim kafamız pedalsız bisiklet olduğu için eleştirilmiş ama birkaç yıla xiaomi bunu satmaya başlar.

  • ne boş yorumlar var gerçekten yazmış olmak için yazmayın


    elektrikli bisikletin amacı zaten pedallı gitmektir. diğer türlü adı motosiklet olur

  • romedon kullanıcısına yanıt

    seni %33 de durduran ne oldu

  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt

    özrümü diler çekilirim, çok arada kaldım çünkü buna inanan çok insan var

  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt

    Ön teker yerine on tane tekere eş değer güç falan deseydin tam olacaktı. İröni nedir gardaş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cafzafer2 C kullanıcısına yanıt

    Kısaca özetlemişsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FunctionDie kullanıcısına yanıt

    Kendi ağırlığıma göre ortalama bir hesap yaptım. Tabi bu Motor takviyesinin lastik üzerindeki etkisi,Dayanıklılık lastik malzemesine ve tasarımı,Asfalt mı, toprak mı yoksa taşlı yollar mı otor sürekli mi çalışacak, yoksa yalnızca zorlu şartlarda mı devreye girecek? gibi faktörlerden ortalama bir şey çıkıyor.

  • denemek lazım çok merak ettim

  • Benzer bir sistemi bir firma tekerlekli sandalye için yapmış:


    Hafif olması için karbondan üretilmesine rağmen ortalama bir alüminyum aktif sandalye ağırlığı (arka lastik hariç 6 - 7 kg civarı) var.


    Yine de benim alüminyumdan yapılma Ottobock Ventus'umdan daha hafif (yaklaşık 9 kilo benim sandalyem)


    Firma sahibi de tekerlekli sandalye kullanıcısı, tanıtımlarını da kendi üzerinden yapıyor instagramda..


    phoenix ınstinct
    Phoenix i Hybrid Wheelchair for completely new levels of mobility
    https://www.phoenixinstinct.com/phoenix-i-wheelchair



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanal Bellek -- 12 Eylül 2024; 21:43:53 >
  • Bu bile hayal. Pedala devam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • romedon kullanıcısına yanıt
    obezlerin en büyük derdi bisiklete binmekmiş...

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.