< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Elektrikli bisiklet dönüşümünde devrim: Sadece 1 dakika sürüyor (2. sayfa)
-
-
Teknofest, 1.630.000 yarışmacı başvurusu var. bizim kuşağın sakızın etkilerini araştırması gayet normal. Teknofest kuşağı bunları aştı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CleanCoders -- 11 Eylül 2024; 12:34:35 >
-
aynı şey değil. burada güç aktarımı var.
-
Elektrikli bisiklet fiyatına olmuş, biraz daha uygun olmalıydı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sele borusuna bağlandığı yerde bükülme kuvveti ile sele borusunu aşındırır, boru yuvasını aşındırıp genişletir, uzun vadede kadroyu yıpratır.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
çamura girince ne olacak
-
Akrostişi görememek neyse de "enerci" yazanı da ciddiye almak...
-
Çok iyi düşünülmüş bir ürün. Tahrik veren teker kauçuk olduğu için lastiği yıpratması gözardı edilecek kadar az olur. Çamurda kaldırır sürüşe devam edersiniz. Bu ürün sürekli kullanılmaz zaten yokuşta veya gerekli durumlarda kullanılır. Boru yamultması kadro yıpratması ne alaka mühendis olarak çözemedim. Sele borusunu 100kg ile yamultamıyorsunuz bu cihaz kaç kg kuvvet uygulayacakki yamulsun.
Bizim kafamız pedalsız bisiklet olduğu için eleştirilmiş ama birkaç yıla xiaomi bunu satmaya başlar.
-
ne boş yorumlar var gerçekten yazmış olmak için yazmayın
elektrikli bisikletin amacı zaten pedallı gitmektir. diğer türlü adı motosiklet olur
-
seni %33 de durduran ne oldu
-
özrümü diler çekilirim, çok arada kaldım çünkü buna inanan çok insan var
-
Ön teker yerine on tane tekere eş değer güç falan deseydin tam olacaktı. İröni nedir gardaş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kısaca özetlemişsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi ağırlığıma göre ortalama bir hesap yaptım. Tabi bu Motor takviyesinin lastik üzerindeki etkisi,Dayanıklılık lastik malzemesine ve tasarımı,Asfalt mı, toprak mı yoksa taşlı yollar mı otor sürekli mi çalışacak, yoksa yalnızca zorlu şartlarda mı devreye girecek? gibi faktörlerden ortalama bir şey çıkıyor.
-
denemek lazım çok merak ettim
-
Benzer bir sistemi bir firma tekerlekli sandalye için yapmış:
Hafif olması için karbondan üretilmesine rağmen ortalama bir alüminyum aktif sandalye ağırlığı (arka lastik hariç 6 - 7 kg civarı) var.
Yine de benim alüminyumdan yapılma Ottobock Ventus'umdan daha hafif (yaklaşık 9 kilo benim sandalyem)
Firma sahibi de tekerlekli sandalye kullanıcısı, tanıtımlarını da kendi üzerinden yapıyor instagramda..
phoenix ınstinctPhoenix i Hybrid Wheelchair for completely new levels of mobilityhttps://www.phoenixinstinct.com/phoenix-i-wheelchair
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanal Bellek -- 12 Eylül 2024; 21:43:53 > -
Bu bile hayal. Pedala devam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
obezlerin en büyük derdi bisiklete binmekmiş...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X