Şimdi Ara

Electroluxx Eskiyaliğı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çamaşır makinesi ariza yaptığı için servis cagirdim eve. Gelen servis temiz su hortumunu sokerken zorlandı,kerpetenle ceviriken ikili su borusunu kırdı,bulaşık makinesi hortumuda ona takiliydi, servis kerpetenle hortumun ucundaki metalleri sokerken iki hortumun agzida gitti.sonra deneme amaçlı ikinci el bir hortum takti.camasir makinesine,makinenin cekmesinde arıza oldugunu bildiren bir servis formu imzalattı,garanti kapsamında değişeceğini söyledi,3 gün sonrada bulaşık makinesinin hortumu nu ücretsiz değiştireceğini söyledi,giderken servis formunu bana bırakmadan,ben borcumu sorunca sadece 30 TL hortum bedeli yeterli dedi bende kendisine güvenerek 30 TL verdim.servisten sorumlu müdürü bilgi almak için aradığımda,bana durduk yere garanti kapsaminda değil, suyun kireçli dedi ,bende kendisine 30 tl aldın diyince ibanimi istedi göndereyim dedi,sonra bana sana servis hizmeti vermeyeceğini söyleyerek telefonu suratıma kapattı.bende Electrolux genel merkezini aradım,ve kendilerine yaşananları anlatır mail attım.Electrolux bana mail atarak,yapılan gerekli inceleme sonucu,suyun kireçli olursa borunun kiralacagini,borununda hortumu doğal olarak kirabilecegini söyledi.Yasananlar hep dogalmis..Sonra tekrar aradım durumu bi daha anlattim, servis formunda çekmece arızalı diyor,hortuma hiç dokunmasa servis bunlar olmazdi,bulaşık makinesinin hortumunu cikarsaydi bari onu kurtarsaydik diyorum,gelen cevap aynı suyun kirecli diyor
    tamam diyorum siz haklısınız suyum kireçli diyorum servis fisinde çekmecenin değişeceği yazıyor diyorum,değiştirecek misiniz diyorum, onu servis bilir diyor.sonra genel merkez servisi aramam durumunda servisin 30 TL ucrreti geri vereceğini söylüyor.bende artık karsimizdakilerin,insan sözünün kıymetini bilmeyen,yasaları takmayan insanlar olduğunu kanaat getirince,yasal yollara başvurmak için genel merkezden servis formunu mail olarak istiyorum.genel merkez benim bu istegimi kabul ediyor,benden mail adresi alıyor,sonra bir daha ariyolar,biz genel merkeze sorduk,böyle bir uygulamamiz yok diyorlar,sonra ben ısrar edince tamam diyorlar.ertesi gün bakıyorum mail yok, tekrar ariyorum bu sefer böyle yetkilerinin olmadigini, servise gitmeleri durumunda servisten alacağımı soyluyolar,kendilerine servisin telefonu suratıma kapattığı ve servis hizmeti vermediğini soyleyince,bizim yapacağımız birşey yok diyorlar,bende kendilerine 90 km servis git gel mesafesi olduğunu Whatsapp veya mail yoluyla ısrarla istiyorum servis formunu.kendilerinin böyle bir uygulamalari olmadıgini soyluyolar.bende bunun üzerine servisi aramak zorunda kalıyorum,servis benden 80. TL yol ücreti ve 30 TL hortum bedeli verirsen servis formunu bana vereceğini söylüyor.bende artık şaşkınlık ve sinir içinde gene arıyorum genel merkezi.genel merkeze durumu anlatıyorum,bana servisin yaptiginin normal olduğunu söylüyor, garanti kapsamında bile olsa servisin para alabileceğini söylüyor.yasadiklarimin hepsi delillidir arkadaslar.bu saatten sonra bu markayı almayın aldırmayın ve bu yaşadıklarımı paylaşırsanız en azından belki birileri daha mağdur olmaz.yasal olarakta gerekenler yapılıyor.buna benzer olay yasayan varsa burada yazisalimmm







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.