Şimdi Ara

Eksik evrak nedeniyle hattim kapandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler

    Adım Emre Yalçın 0016902150 Bolu Vodafone fiber abonesiyim 23.12.2021 ve 07.01.2022 tarihlerinde bana bir SMS geldi evraklariniz eksik diye bende bu süre içerisinde en yakın Vodafone bayisine gittim ve evraklarimin eksik olduğunu söyledim onlarda bana buradan yapmadıklarını müşteri hizmetlerini aramamı söylediler bayide aradım ilgili arkadaşlar müşteri hizmetlerinden evraklarinizin eksik olmadığını söyledi ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz tamam diyip eve geldim ve 27.05.2022 tarihi itibariyle de hattimin kapatıldığını öğrendim herhangi bir cayma hakkı ücretini kabul etmiyorum sizin personeliniz yüzünden bu sorunu yaşıyorum 2 adet hattım var size kayıtlı 2 adet kullanmış olduğum verecegim evrak aynı evrak olup sizin yuzunuzden hem internetsiz hem de mağdur durumuna düşüyorum



  • Hocam ayni sorunu ben de yasiyorum. Gittim evrak doldurmaya sozlesme yok dediler. Baska bir yere gittim evrak doldursaniz da kapanir, ceza gonderirler, siz thh basvurun ceza icin, evrak gonderseniz de btk kabul etmiyor, abonelik kapatiliyor dedi. Ne yapmam lazim siz ne yaptiniz?
  • tuketici.btk.gov.tr adresine yazmanızı tavsiye ederim.

  • alvete A kullanıcısına yanıt
    BTK ya yazdım hat kapandı cayma bedelini yansıtmadılar yeniden bağlattım en iyisi bu mahallede yine 100 TL de indirim tanımladılar 7 gun mobil internet vs kullandım falan dedim geçmiş olsun öyle bi maceraydı
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle yazılmalı cayma bedelini yansıtamiyorlar çünkü hattı kendileri kapattıkları icin
  • Isın garibi benim evraklarım tam olduğu halde kapattılar bayi yardımcı olmuyor müşteri temsilcisi evrakların tam diyor evrakların eksik diye mesaj atıyorlar ikilemde kalıyoruz
  • emreylcn06 kullanıcısına yanıt

    Bize de aynısı oldu.


    Utanmadan fatura kestiler. İptal olan hattı icraya verdiler falan.


    Bizde karşı dava açarak 400 tl için aylarca uğraştık. Neticede kazandık ama Vodafone maalesef böyle bir firma işte.

  • emreylcn06 kullanıcısına yanıt

    Hocam kac gun ugrastim. 4 kere 2 farkli bayiye gittim. İsi bilen birine rastladim, bilgi aldim da baska internet baglattim eve. Bekliyorum aboneligi iptal etsinler thh basvurucam. Ben iptal edersem cezayi alirlarmis o yuzden kendilerinin iptal etmesini bekliyorum.

    Bu konuyu okuyan arkadaslara da bilgi olsun. Vodafone evde internete online basvuru yaptim. Gelip evraklarimi alip gidiyorlar, 2 ay sonra evrak eksik bayiye gidin tamamlayin diyorlar. Bayi bizde sozlesme yok, biz tabletten biyometrik imza falan alarak islem yapiyoruz, bizim bu sekilde evrak girecegimiz bir sistem yok diyor. Musteri temsilcisini ariyorsun netyardim bilmem ne adresine mail atin diyor. Sizdeki sozlesme nushasinin ciktisini atin diyor. Atiyorsun cevap geliyor, burasi evrak bolumu degil bayiye gidin diyor. Musteri temsilcisiyle bayi calisanini konusturdum, en sonunda hala bayi calisaniyla birlikte verdigi adrese mail atmami istiyor. İstiyorlar ki vodafone sirketinin bayisiyle arasindaki problemleri bir bir anlatalim 2 ayda cozene kadar bekleyelim. Bizim isimiz gucumuz yok cunku. Kimsenin kimseden haberi yok. Herkese 2 cumle ezberletmisler sizi o 2 cumleyle basindan savmaya calisiyor. 10 farkli saglayicidan internet kullanmisimdir boyle rezillikle ilk defa karsilastim.





  • alvete A kullanıcısına yanıt

    hocam merhaba. aynı durumu yaşıyorum. 26 temmuzda 24 ay taahhütlü modemli bağlattım. mesaj atmışar evraklar eksik. 16 eylülde hattınız kapanacak diye. modemli almıştım modemde çok kötü çıktı ve 50 mbit almama rağmen hız rezalet 10larda. btkda şikayetim var performans ve hızla alakalı. hat kendi iptal olunca cayma bedeli çıkarırlar mı sizce?

  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt

    Hatti iptal ettikleri falan yok hocam. İnternetinizi kesiyorlar, fatura gondermeye devam ediyorlar. İnternetinizi kesince btk dan sikayet edin, ben sikayet edince 5 gun sonra actilar. Gidip eksik evraklarinizj bayiden tamamlayin falan diyorlar. Bosuna gitmeyin kimsenin bir şey bildigi yok, bayide evrak falan da yok, evraki alan bir birimleri bile yok. Evrak aslinda ellerinde olmasina ragmen girmiyorlar. Herhalde interneti kesip kullanicinin baskan internete basvurmasindan sonra tekrar acip hizmet vermeden cayma bedeli almayi amac edinmisler.

  • emreylcn06 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu firmanin bu tarz saçmalıkları meshur senin iş başlarken bitmis çok da iyi olmus. Saçma sapan bir iss abone ol gene muhatap buluyorsun. Bu firmayi mahkemeye verip paramida düşün icra ile almış birisi olarak söylüyorum...
  • alvete A kullanıcısına yanıt

    hocam olay dediğiniz gibi. o zaman ne yapmak lazım? şuan zaten hız alamıyorum btkda şikayet var. üstüne birde bu kapatma mevzusu çıkarsa ben haklıyken yine de cayma bedeli çıkar mı yani?

  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt

    Firmanın adı çıkmış hocam size her türlü cayma bedeli göndereceklerine eminim. Siz sözleşmemi feshedin deyip onay vermeden aboneliği de iptal etmezler, o yüzden kapatma mevzusu falan olmayacak. Zaten sözleşmemi feshedin derseniz, siz istediğiniz için cayma bedeli çıkaracaklar. Hız alamamanızla ilgili süreç nasıl işler bilmiyorum, o konuda tecrübeli birine sormanız lazım. İnternetten edindiğim bilgiler şöyle: Size çıkan cayma bedelini önce ödüyorsunuz, sonra btk'ya şikayet ediyorsunuz, sizi haklı bulursa sizden alınan bedeli geri iade ettiriyor.

  • alvete A kullanıcısına yanıt

    neye bulaşmışız haberimiz yok

  • Sorunu nasıl cözdümüz banada aynı mesajı atıyorlar gercekten yalan yani
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.