DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Ehliyet Sertifikası (yardım arkadaşlar)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
43
Cevap
0
Favori
50.212
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 3 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      640 Mesaj
      05 Nisan 2009 02:38:04
      B ehliyeti için kurstan verilen sertifikamı 22 Mayıs 2008 de almıştım. Para sıkıntısı ve üşengeçlikten ehliyetimi hala almadım. Bu ayın 17 sinde kesin alıcam. Peki ehliyetimin yanma ihtimali var mı. Yani sertifika veriliş tarihinden ne kadar sonra ehliyetimi alabilirim. bilgisi olan var mı arkadaşlar. Ayrıca ödemem gereken 200 küsür lirayı nereye ödeyeceğim. Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.


    • Yarbay
      2112 Mesaj
      05 Nisan 2009 02:48:53
      Hakkın bakidir diye düşünüyorum. Parayı da vergi dairelerine yatırabilirsin.


      _____________________________

    • Yarbay
      2092 Mesaj
      05 Nisan 2009 03:54:15
      kardeşim 8 sene önce hak ettiği ehliyeti geçen ay aldı.sen ehliyet dosyasını kurstan aldıysan direk emniyete git,almadıysan kurstan o dosyayı alıp git.sadece sağlık raporu yenileniyor ve harçlar güncel oluyor .ama ehliyet hakkın kesinlikle yanmıyor.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      968 Mesaj
      05 Nisan 2009 04:19:27
      hiç birşey olmaz sağlık raporu ile sabıka kaydını yenılersın o kadar ben 2000 yılındakı dosyayı 2009 da aldım


      _____________________________

      yok
    • Yarbay
      3202 Mesaj
      05 Nisan 2009 08:14:44
      ne kadar sabırlı kişiler var tebrik ediyorum
      92 de ehliyet aldım kartı almak için bayağı acele etmiştim



      _____________________________

      SKODA SUPERB 2013 1.6 TDI DSG
    • Yarbay
      3776 Mesaj
      05 Nisan 2009 09:01:44
      bir seneyi geçince tekrardan sağlık raporu ve sabıka kaydı almanız gerekiyor.

      kendimden biliyorum



      _____________________________

      EIRP:Effective Isotropically Radiated Power
      |∇xE=-(dB/dt) | ∇xH=J | ∇.D=φv | ∇.B=0 | D=ϵ.E | B=µ.H |
    • Yarbay
      11061 Mesaj
      05 Nisan 2009 10:47:26
      Parayı vergi dairesine yatıracaksınız.Kart ücretini de trafikte ödeyeceksiniz.Sağlık raporu ve sabıka kaydının geçerlilik süresi ise 1 yıldır.


      _____________________________

      VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
      VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
      Ford Fiesta 1.5 TDCI Trend
      Ford Fiesta 1.4 TDCI Titanium
    • Yüzbaşı
      640 Mesaj
      05 Nisan 2009 11:34:10
      Bana süresi 1 yıl dediler dün, almazsan tekrar sınavlara girmen gerekiyo falan dediler. 1 yıl dolmasına da çok az zaman kalınca tutuştum ben de valla içim rahatladı arkadaşlar. çok saolun ya. sağlık raporu falan önemli değil diğeri yanmasın da. çok saolun arkadaşlar tekrardan.


    • Yarbay
      7177 Mesaj
      05 Nisan 2009 19:11:15
      ben 1 gün bekleyememiştim vay be bide 2 sene boş yattı cüzdanda aldık ta ne oldu sanki sonraki iki senedede bikere bile soran olmadı


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 5 Nisan 2009; 19:12:13 >
      _____________________________

      Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
      Mustafa Kemal ATATÜRK

      Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.

    • Yüzbaşı
      640 Mesaj
      05 Nisan 2009 20:13:00
      sorma hocam araba olmayınca ne yapıyım alıp da dedim şimdi uğraşcam tekrardan sağlık raporu bilmem ne! bekletmeden almak lazım yani


    • Yüzbaşı
      327 Mesaj
      05 Nisan 2009 21:00:18
      ağlık raporu ve sabıka kaydının yenilenmesi konusunda hemfikirim ancak parayı ehliyeti almaya gittiğinizde Emniyet Müdürlüğüne yatıracaksınız diye biliyorum.
      quote:

      Orjinalden alıntı: deserthawk

      Parayı vergi dairesine yatıracaksınız.Kart ücretini de trafikte ödeyeceksiniz.Sağlık raporu ve sabıka kaydının geçerlilik süresi ise 1 yıldır.




      _____________________________

    • Yarbay
      11061 Mesaj
      05 Nisan 2009 21:08:23

      quote:

      Orjinalden alıntı: makul

      ağlık raporu ve sabıka kaydının yenilenmesi konusunda hemfikirim ancak parayı ehliyeti almaya gittiğinizde Emniyet Müdürlüğüne yatıracaksınız diye biliyorum.

      Alıntıları Göster






      200 TL'ye yakın bir para vergi dairesine yatırılıyor.Kart ücreti de trafik şubesine.En azından benim zamanımda böyleydi,değiştiyse bilemem.



      _____________________________

      VW Passat 1.6 FSI Comfortline-Fırtına Grisi
      VW Caddy 1.9 TDI Comfortline DSG-Gümüş Gri
      Ford Fiesta 1.5 TDCI Trend
      Ford Fiesta 1.4 TDCI Titanium
    • Yarbay
      2463 Mesaj
      26 Kasım 2009 01:14:42
      arkadaşlar bu kanunda herhangi bir değişiklik yok dimi ben 1 ay önce aldım sertifikamı ama ehliyeti almadım sakata gelmem inş.


      _____________________________


      DE 33000


      Sen Türk olduğunu unutsan da düşmanın asla unutmaz
    • Yüzbaşı
      788 Mesaj
      26 Kasım 2009 01:31:23

      quote:

      Orijinalden alıntı: michael j fox

      arkadaşlar bu kanunda herhangi bir değişiklik yok dimi ben 1 ay önce aldım sertifikamı ama ehliyeti almadım sakata gelmem inş.


      Korkma korkma bir aydan bişey olmaz:))



      _____________________________

      El-Müstenidü bi Tevfikãti'r Rabbãniyye Meliki'd Devlet-il-Osmãniyye.

      Vatansızlara İnat, Vatan Sağolsun...
    • Yarbay
      2463 Mesaj
      26 Kasım 2009 02:15:53
      iyi bari bayramdan sonra hallederim heralde


      _____________________________


      DE 33000


      Sen Türk olduğunu unutsan da düşmanın asla unutmaz
    • Yüzbaşı
      314 Mesaj
      18 Aralık 2009 20:34:49
      sertifikanı aldıysan mesele yok devlet yeni kanun çıkartmadıkça ölene kadar sertifikanla emniyet e gidip ehliyet kartını yani sürücü belgeni alabilirsin ama trafiğe evraklarla çıkarsan küt diye yersin cezayı onuda söylemiş oluyum sadece süresi dolan sicil kaydını ve sağlık raporunu yenilersin 1 yıllık geç kalma olursa sertfikan varsa eline para geçtiği zaman git sürücü belgeni al o kadar...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XenonMan58 -- 18 Aralık 2009; 20:36:38 >
      _____________________________

      Q6600 2.4 Ghz (3.0 Ghz)-Gigabyte P35C-DS3R-Gigabyte GTX275 O/C Edition-Kingston 830 Mhz 4 Gb Ram-2 Tb Samsung Sata HD-700 W Huntkey PSU-19" Samsung 932N LCD-NV-690C Nvidia Edition Kasa-Creative Inspire M5300 5+1-Windows Se7en Ultimate x86-x64 İşletim Sistemi...
    • Onbaşı
      39 Mesaj
      09 Mart 2011 20:57:36
      B sınıfı sürücü belgesi harç ücreti 234 tl. vakıfbank, halkbank ve vergi dairesinde yatırılır. Her yıl harç ücreti arttığı için aynı sene içinde alınması gerekir. Adli sicil kaydı ve sağlık raporunun geçerlilik süresi 6 ay, fotoğraflar ise 3 ay geçerlidir.


      _____________________________

    • Er
      10 Mesaj
      03 Ekim 2011 17:13:00
      A2 ehliyet sertifikamı 2005 te aldım, 2011 de işleticem diyorsanız;

      2005 aldığınız bütün belgelerinizin tam olması koşulu ile;

      Sabıka kaydı ve raporun yenileri ile birlikte trafiğe gidin. (Sertifika tarihinde alınmış olanlar mutlaka dosyada olacak.)

      Yeni formları surucu kursundan tamamlatın (ek 8 vs..)

      2008 öncesi sertifika sahipleri: Burdan sizlere bir yazı verecekler, bu yazıyla birlikte sınava o tarihte girmiş olduğunun ilçenin milli eğitim binasında sertikanın doğrulunu tayid ettirin ( Bu işlem uzun sürebiliyor çünkü sertifikayı arşivden doğruluyorlar)

      Bu belge ile birlikte tekrar trafiğe bütün harçları yatırmış olarak başvurun,

      Ancak bu şekilde ehliyetinizi alabilirsiniz.

      2008 sonrası sertifikası bulunanların işçe milli eğitime gitmelerine gerek yok.

      İyi Günler
      Baran



      _____________________________

    • Teğmen
      154 Mesaj
      03 Ekim 2011 17:17:24
      Ehlıyetı almasan sertıfıkayla araba surebılıyomusun cevırmede veya bı kaza olsa ehlıyetsız kullanmıs gıbı cezamı alıyosun


      _____________________________

    • Yarbay
      3021 Mesaj
      09 Ekim 2011 23:57:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: direc-t06

      Ehlıyetı almasan sertıfıkayla araba surebılıyomusun cevırmede veya bı kaza olsa ehlıyetsız kullanmıs gıbı cezamı alıyosun

      Konu horttt !!!!


      Kesinlikle hiççç bir şekilde kullanamazsın serfitika ile otomobili !!



      _____________________________

Reklamlar
https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimpj/N103003.2
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.