Şimdi Ara

Egzoz muayenesi manifolt sorunu yasayan

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • egzoz muayenelerinde dereceyi dusurmusler gecmiyor
    egzoz manifolt komple degisti 800 tl.2 sene garanti dediler

    2 sene sonra gittik muayeneden gecmedi manifolt yine degiscek dediler

    her sene 400 tl ye mal oluyor.egzoz muayenesinde derece dusurduler.sizede oluyormu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sanayide yaptır sende adamını bulunca yayan bile gitsen alırsın pulu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muayneden gecmek icin yavas yavas eski yontemler devreye girecek bu gidisle..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egzoz muayenesinden gecmekten kolay birsey var mi Tuvturk de olana gitmeyin,sanayide gayet rahat gecersiniz.
  • sanayide yaptırdım geçen sene , içeri girdim parayı ödedim ,usta çırağa bağırdı git şu arabanın muayenesini yap
    çırak arabanın arkasına geçti, gaza bas abi dedi bastım gaza tamam abi içerden al ruhsatı dedi :)
  • tuvturk zorunlulugu gelirse
    o zaman iki senedebir 800 tl gorursunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yahu ben sıfır arabayı bile tavtürke götürmedim,biraz kafayı çalıştır sanayide yaptır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Enjektör Sorunu
    12 yıl önce açıldı
    Corolla rolanti sorunu
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bence Amerika'dki gibi, motor yük altındayken nitratlara baksınlar. Zaten TÜV'de fren testi için tambur var, o sırada ölçsünler emisyonu. Ne o öyle, rolantide emisyon mu olurmuş.

  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    hiç egzos emisyon ölçümü yaptırdınız mı ?

    araç belli bir devire getiriliyor öyle emisyon ölçülüyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben motoru bile çalıştırmadım egzoz muayenesinden geçerken
    Dışarda yapılan egzoz muayenelerinin ne kadar titizlikle yapıldığını siz anlayın
  • ...DeAtH... . kullanıcısına yanıt
    Gerçek emisyon motor yük altındayken belli olur. Avrupa'dakiler işin ucu kaçmasın diye var, Türkiye'deki tavan değerlerse ancak marşandiz gibi kesintisiz kara duman atanları ayıklamak için. Hidrokarbona bile bakılmıyor Türkiye'de, makina "arıza" çıkarmasın diye 2000'lerde 800 ppm tavan yazdılar. Eskiden 500'dü, demek o bile sorun oldu bazılarında. Avrupa'da bu değerler ~300 ppm veya daha düşük.

    Yani işin özeti. Türkiye'deki kontrol, emisyon falan değil. Karbon monoksite bakıp gönderiyorlar, 2003 model sonrasında bir de 2000 devir altı ve üstü var, o kadar. Türkiye'de hava kirliliği var sadece.

    2013 yönetmelik

    http://www.birgun.net/haber-detay/turkiye-de-emisyon-testinin-sahibi-yok-90969.html




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.