|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaca38 -- 17 Ağustos 2017; 15:55:15 > |
_____________________________
|
|
_____________________________
Devrim Arabası
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 19 Ağustos 2017; 15:36:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
JUPİTER ve yörüngesindeki tüm UYDULARI ve doğal kaynakları ,madenleri Türkiye&#39;nindir . DH
Eski Üyelerin Mekanı... 2005 Üyesi. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinanakyuz -- 16 Eylül 2017; 13:33:39 > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
Bu adamlar için "birey" "insan" diye bir şey yoktur, sadece yönetilmesi ve sömürülmesi gereken "yığınlar" vardır. Ve siz bu düşüncedeki yaratıkların insanların iyiliğini amaçladığını zannediyorsanız, siz kendi kafanızın içinde bambaşka bir dünya kurmuşsunuz ve orada yaşıyorsunuz demektir.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamilee -- 15 Haziran 2018; 7:57:39 > |
_____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
JUPİTER ve yörüngesindeki tüm UYDULARI ve doğal kaynakları ,madenleri Türkiye&#39;nindir . DH
Eski Üyelerin Mekanı... 2005 Üyesi. |
Ankara'da EGR soğutucusunun soğutma suyuna C02 karıştırdığını tespit edebilecek kim vardır? EGR soğutucusu nedeniyle "motor conta yanmış" diyebiliyorlar. Motor conta testinde ilk EGR kontrol edilmelidir. |
_____________________________
|
kardeş bu yorumun yanlış. Bu bilgiyi size kim öğretmişse yanlış öğretmiş. Yanmamış gazları yakar diye bir amacı yok. Tam tersine tasarım amacı azot gazının yanmamasını sağlamaktır. CO2 emisyonuna yönelik bir etkisi yok. Egr nin çalışma prensibi yanma ısısını düşürerek NOx gazları oluşumunu engeller. Eksoz gazında oksijen oranı düşük olduğu için yakıtın yanma sıcaklığını düşürüyor. Bu şekilde havada bulunan azot gazının pistonlarda yanmadan atılması amaçlanmıştır. Azot gazı yüksek sıcaklıklarda NOx gazlarına dönüşerek havada asitlenmeye yol açar. Solunum için zararlıdır. Fakat belirli bir düzeye kadar yağmurla karışarak bitkilere gübre etkisi yapar. Yıldırım ve şimşek çakması da NOx üretir ve yağmurla karışarak bitkilere gübre etkisi yapar. Aşırı düzeyde ise asit yağmurlarına dönüşerek çevreye ve bitki köklerine zarar verir. Kuru güneşli bir havada NOx ler uzun süre havada kalır ve şehirlerde solunum yolları hastalıklarına neden olur. EGR nin yanma performansını düşürmesinden dolayı daha fazla yakıt ise CO2 emisyonunu arttırır. Fakat asıl amaç astım, burun tıkanıklığı gibi kronik hastalıklara yol açan NOx i engellemektir. Bir çok araçta 2bin devir sonrası egr kapalı konumda devredışı kalır. Çünkü performansı düşürür. Genellikle şehir içi tüketimi arttırır. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|