Şimdi Ara

eğitimde şiddet!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
10.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam peki bu saydığınız olmasını hiç arzu etmediğimiz genç kuşağın psikopat eğilimleri sizce birdenbire mi gün yüzüne çıkmıştır.yani bu çocuklar..12-13-14-15-16-17 yaşlarına geldiklerinde mi hastalıkları bir virüsün etkisi ile başlamış..

    hocalarımızın varlığının amacı ne...hiç mi suçları yok..6-7 yaşlarında okula başlayan evlatlarımızın kaderi hep bu mu olacak.biçok neden yine sayabilirsiniz biliyorum..ama benim sorduğum yalnızca hocalarımız..
    onlar neler yapmışlar,neler yapıyorlar.bu öngörü zihinlerinde varolmamış mı?yada hiç mi düşünmemişler.
    yada malum onlarında dertleri kendine yetiyor mu?sorunları çok mu?falan filan...
    hacalar ne düşünüyor? ne yapılabilir?ne yapmalılar?
  • quote:

    hocam peki bu saydığınız olmasını hiç arzu etmediğimiz genç kuşağın psikopat eğilimleri sizce birdenbire mi gün yüzüne çıkmıştır


    bunun bir çok nedeni vardır.
    ama sadece bunların sorumluluğunu öğretmenlerine yıkmak acımasızlıktır.
    hiç bir öğretmen öğrencisine psikopat olun telkininde bulunmaz.öğrencilrin bu eğiliminden birinci derecede rahatsuz olacak öğretmenin kendisidir.bu tip öğrencilerin 25-30 tanesinin bir arada bulunduğu sınıftaki ortamdan rahatsız olan yine öğretmendir.
    eğitimde başarı veli-öğrenci-öğretmen-idare 4 lüsünün birlikte çalışmasıyla ortaya çıkar.
    idare öğretmene köstek olursa veli sen nası benim çocuma 2 verdin diye okulu basarsa veli toplantılarına veli uğramazsa öğrencide ilgi yoksa tek başına öğretmenden başarı beklemek saflık olur.

    medya büyük bir etkendir çocukta. aile çevre de çocuğun davranışlarını şekillendirir.

    unutmayalım çocuk sadece okulda 5 saat kalıyor diğer 19 saatini okul dışında geçiriyor.

    çocuklardan daha ziyade ailelerin eğitime ihtiyacı var.

    evde şiddetle yetişen sokakta şiddet gören işte ustasından şiddet gören öğrnci
    şiddete eğilimli oluyor.

    şiddetle iş görmeye ve yatrırmaya alışmış öğrenci ancak şiddetle iş yapar hale gelmiş.

    burada toplumdaki yaygın olan hayat çatışmadan ibarettir yalanı yada doğada güçlü olan sağ kalır anlayışının bir tezahürüdür.

    güçlünün zayıfı ezdiği bir toplumda bu tür şiiddet olayları kaçınılmazdır.

    önce zihinler değişmeli.doğanın bir çatışma arenası olmadığı ,insanın en değerli varlık olduğu insanların saygıy değer olduğu zihinnlere nakşedilmeli.



    quote:

    onlar neler yapmışlar,neler yapıyorlar.


    idealist öğretmenler birşeyler yapmaya çalışsada sistemin içerisinde eriyip gidiyor malesef.
    koskoca 50 öğretmenlik okulda bir şeyler yapmak isteyen sadece 3-5 kişi dir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: armagedon2001
    burada toplumdaki yaygın olan hayat çatışmadan ibarettir yalanı yada doğada güçlü olan sağ kalır anlayışının bir tezahürüdür.

    güçlünün zayıfı ezdiği bir toplumda bu tür şiiddet olayları kaçınılmazdır.

    önce zihinler değişmeli.doğanın bir çatışma arenası olmadığı ,insanın en değerli varlık olduğu insanların saygıy değer olduğu zihinnlere nakşedilmeli.


    koskoca 50 öğretmenlik okulda bir şeyler yapmak isteyen sadece 3-5 kişi dir.


    Kesinlikle bir öğretmen olarak size katılıyorum.

    Bu arada bilmem hatırlayanınız var mı, birkaç ay önce İngiltere'de öğretmenlerin öğrencilere belli dozda kuvvet uygulama hakkı verildiğine yönelik bir haber çıkmıştı. Çok ilginç bir durum. Bizde bildiğiniz gibi yıllardır yasak.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: armagedon2001

    quote:

    hocam peki bu saydığınız olmasını hiç arzu etmediğimiz genç kuşağın psikopat eğilimleri sizce birdenbire mi gün yüzüne çıkmıştır


    bunun bir çok nedeni vardır.
    ama sadece bunların sorumluluğunu öğretmenlerine yıkmak acımasızlıktır.
    hiç bir öğretmen öğrencisine psikopat olun telkininde bulunmaz.öğrencilrin bu eğiliminden birinci derecede rahatsuz olacak öğretmenin kendisidir.bu tip öğrencilerin 25-30 tanesinin bir arada bulunduğu sınıftaki ortamdan rahatsız olan yine öğretmendir.
    eğitimde başarı veli-öğrenci-öğretmen-idare 4 lüsünün birlikte çalışmasıyla ortaya çıkar.
    idare öğretmene köstek olursa veli sen nası benim çocuma 2 verdin diye okulu basarsa veli toplantılarına veli uğramazsa öğrencide ilgi yoksa tek başına öğretmenden başarı beklemek saflık olur.

    medya büyük bir etkendir çocukta. aile çevre de çocuğun davranışlarını şekillendirir.

    unutmayalım çocuk sadece okulda 5 saat kalıyor diğer 19 saatini okul dışında geçiriyor.

    çocuklardan daha ziyade ailelerin eğitime ihtiyacı var.

    evde şiddetle yetişen sokakta şiddet gören işte ustasından şiddet gören öğrnci
    şiddete eğilimli oluyor.

    şiddetle iş görmeye ve yatrırmaya alışmış öğrenci ancak şiddetle iş yapar hale gelmiş.

    burada toplumdaki yaygın olan hayat çatışmadan ibarettir yalanı yada doğada güçlü olan sağ kalır anlayışının bir tezahürüdür.

    güçlünün zayıfı ezdiği bir toplumda bu tür şiiddet olayları kaçınılmazdır.

    önce zihinler değişmeli.doğanın bir çatışma arenası olmadığı ,insanın en değerli varlık olduğu insanların saygıy değer olduğu zihinnlere nakşedilmeli.



    quote:

    onlar neler yapmışlar,neler yapıyorlar.


    idealist öğretmenler birşeyler yapmaya çalışsada sistemin içerisinde eriyip gidiyor malesef.
    koskoca 50 öğretmenlik okulda bir şeyler yapmak isteyen sadece 3-5 kişi dir.










    evet hocam size katılıyorum bazı konularda..fakat ısrarla üzerinde durduğum şu...
    hocalarımız 6-7 yaşlarında eline gelen fidanlara yalnızca diğer etkenlere suç atabilme yeteneği fazla geliştiği için yapabileceği çok fazla bişey olmadığını düşünüyor.
    üzgünüm sizde bu noktada itiraf edebilmiş değilsiniz galiba..yada bununla ilgili kafa patlatmamışsınız.
    aileler dandik,sistem dandik,medya dandik,herkes dandik, hocalar ne yapsıncılardansınız..
    o 3-5 idealist hoca ile başlayan cümleniz beni hiç tatmin etmediği gibi üzülerek bir itiraf daha yaptırdı bana..
    evet hocalarımızda uzaydan gelmediler.onlarıda bizim hocalarımız yetiştirdi.
    idealist olmayan hocalarımız demiyorum..bence eğitimsiz hocalarımız.
    kimse kızmasın ama bu konu ağlamamız gereken bir konu..




  • eğitimde stenilen davranışların gelişememesinde bir çok etkenin olduğu tartışılmaz.
    öğretmenlerin yetersizliğide bu sorunların bir maddesidir.

    eğitimdeki sorunlar bi r bütündür birlikte değerlendirilmeli

    diğer sorunları göz önüne almadan sadece öğretmenden kaynaklanan sorunları irdelemek gerçekçi sonuçlara ulaşmamızı engeller.
  • Değerli öğretmenlerim;
    Konuyla alakalı olmadığını biliyorum ama hazır öğretmenlerimizin toplandığı bir topic olunca sorayım dedim;
    İlköğretimde, sanıyorum bu yıldan itibaren uygulamaya konulan yeni bir sistem var. 1. sınıftaki öğrencilere El Yazısı ile yazma öğretiliyormuş. En azından Ankara'da bu yönde eğitim veren MEB'na bağlı bir ilköğretim okulunun varlığını biliyorum. Bu Türkiye genelinde de böyle mi? Eğer böyle ise amacı nedir?
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pacman
    hem bunda Darwin'in bile suçu varmış baksanıza, okulda çocukları bilimden, düşünmekten uzaklaştıran çağ dışı zihinyetle eğitim veren tarikatçierin bir günahı yok.


    Ne alaka?

    quote:


    Bence burdaki tüm insanlar eğer bir şeyleri daha iyi yapmak istiyorlarsa önce kendilerinden başlasınlar iyileştirmeye daha sonra şikayet etsinler. Nedense hep başkalarının idealist olmasını isteriz ama kendimiz için böyle bir gereklilik duymayız.


    Kesinlikle...
  • [Deleted by Admins]
  • quote:

    Orjinalden alıntı: armagedon2001


    quote:

    Orjinalden alıntı: driver

    bu vesile ile ben de eğitimde eğitimsiz eğitmenler yüzünden bu hallere düştük diyeceğim kimse alınmasın.
    olaya yalnızca dayak faslından değilde genel itibari ile bakıyorum .
    öğretmenlerimiz nasıldı?
    bi yokluyalım mı ?zihinlerimizi arkadaşlar.
    ben okul hayatım boyunca kesinlikle ailesine ,milletine ,devletine ,dünyaya faydalı kişiler yetiştirmek için gayret sarfeden bi tane öğretmen görmedim milli eğitim e bağlı devlet okullarında.
    herkes aynı mı?merak ettim..



    başkalarını suşlamak ne kadar kolay değil mi?

    6 yıldır öğretmenim..

    günümüz okullarından bir manzara sana ..
    1-Israrla derslerini yapmayan öğrenciler

    2-her gün okula geç gelmeyi adet haline getirmiş öğrencileri

    3-Zil çaldığı halde hala dışarda top oynayan öğrencileri

    4-arkadaşlarına küfür edenleri

    5-yüzünüze baka baka yalan söyleyenleri

    6-hırsızlık yapan öğrencileri

    7-istiklal marşında gülen öğrencileri

    8-okulun çevresine tuvaletini yapan öğrencileri

    9-kürtçe bilmediğiniz için size kürtçe küfür edenleri

    10-sınıfta kürtçe konuşanları

    10 tip öğrenci sıraladım.

    bu 10 tip öğrenciye çözüm önerilerinizi bekliyorum.

    daha dün okulda arama yaptık.
    45 kişilik 8. sınıf..
    14-15 yaşları arasında çocuklar..

    teksas gibiydi..
    8 adet maket bıçağı..
    3 adet sustalı..
    2 adet porno dergi..
    8 tane cep telefonu.
    2 adet çekilmeye hazır bali torbası..
    6 tanede hadepe ait tanıtım broşürü..

    SANIRIM ÖĞRETMENLERİN NASIL BİR ORTAMDA ÇALIŞTIĞINI ANLATABİLMİŞİMDİR..

    sayın arkadaşım..
    Biz aslında eğitim vermek için yetiştirilmiştik ama şimdi şiddet ve suçlulukla mücadele etmek zorunda kaldık

    Sayısız aflarla çalışmadan sınıf atlamaya (geçmeye diyemiyorum) alışan,
    yaptığı her türlü laubalilik, kabalık, saygısızlık, taciz, fiziksel saldırıda ceza alması engellenen öğrenciler artık bütün sisteme ve topluma meydan okumaya başladılar...
    Onların her yaptığı yanına kaldığı için okullardaki diğer öğrenciler de benzer davranışlar geliştirmeye başladılar..

    OKUYORUM HEP ÖĞRETMEN SUÇLU.
    BEN DÜŞÜNDÜM Kİ BU İNSANLAR NELER YAŞIYOR.
    BU İNSANLARIN DUYGUSU YOK MU.
    NEDEN HEP SANIK SANDALYESİNDE BUNLAR.
    DAYAK TA YESE SUÇLU. DAYAK TA ATSA SUÇLU...
    PEKİ OKULDAN HABERİ OLMAYAN EĞİTİMLE ALAKASIZ BİNLERCE SERSERİYE HERGÜN AF ÇIKARAN DEĞERLİ EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN HİÇ Mİ SUÇU YOK?

    okula sadece kayıt dönemi bırakıp bi daha uğramayan sı-orumsuz velilerin hiç mi suçu yok?

    okullardaki ve toplumdaki şiddetin en büyük sorumlusu, şiddet ve kan içerikli dizi ve filmleri prime time denilen, çocukların da izlediği zamanlarda yayına koyan medyadır.
    bu en çok biz öğretmenlerin başına patladı ve onların pisliğini temizlemek te bize, ek dersine 2 ytl civarında zam yapılan öğretmenlere düşüyor sanırım.
    okula git eğitim ver öğretmenlik yap,
    nöbet tut jandarmalık yap,
    okula sızmaya çalışan pisliklerle uğraş polislik yap,
    sorunlu öğrencilerin sorunlarıyla uğraş psikologluk yap.
    Ardından da vurun abalıya sorumluluğu öğretmene yık.
    Ne güzel hayat


    hocam derdini çok iyi anladım ama birşey dikkatimi çekti. kopyala yapıştır yapmamışsın.

    bu şekilde özgün fikirlerin ile foruma ekstra renk kattın ... daha fazla fikirlerini bizimle paylaşman temennisi ile




  • quote:

    Orjinalden alıntı: redstorm

    Değerli öğretmenlerim;
    Konuyla alakalı olmadığını biliyorum ama hazır öğretmenlerimizin toplandığı bir topic olunca sorayım dedim;
    İlköğretimde, sanıyorum bu yıldan itibaren uygulamaya konulan yeni bir sistem var. 1. sınıftaki öğrencilere El Yazısı ile yazma öğretiliyormuş. En azından Ankara'da bu yönde eğitim veren MEB'na bağlı bir ilköğretim okulunun varlığını biliyorum. Bu Türkiye genelinde de böyle mi? Eğer böyle ise amacı nedir?
    Teşekkürler.

    Konu hakkında bilgisi olan yok mu yahu??? Cidden sebebini merak ettim.
  • Redstorm,

    Benim çocukların okulunda oğlumun sınıfı da el yazısı ile yazıyor, kızımın sınıfında bu uygulama yok. Burası da Ankara.

    Öğretmenimizin son yaptığı toplantıda bunlar da konuşulmuş ve velilerin isteği doğrultusunda bundan vazgeçilebileceği söylenmiş.

    Acaba aynı okuldan bahsediyor olabilir miyiz? okulun adını p.m. atar mısın?
  • Şahsen pek bilgim yok. Çünkü ben büyük sınıflara derse giriyorum.
    Ama sınıf öğretmeni arkadaşlarıma sordum onlar da bilmiyorlar. Biz de konuştuk beraber himetini ve şu cevaplar çıktı:

    -- El becerisini geliştirmek.

    -- Arapça'ya geçiş (bunu hükümet aleyhtarı arkadaşlar özellikle düşünüyor)

    -- Tektip yazı oluşturma amacıyla (herkesin aynı harflerle yazması)


    Asıl sebep üçüncüsü imiş sanırım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_ogr

    Şahsen pek bilgim yok. Çünkü ben büyük sınıflara derse giriyorum.
    Ama sınıf öğretmeni arkadaşlarıma sordum onlar da bilmiyorlar. Biz de konuştuk beraber himetini ve şu cevaplar çıktı:

    -- El becerisini geliştirmek.

    -- Arapça'ya geçiş (bunu hükümet aleyhtarı arkadaşlar özellikle düşünüyor)

    -- Tektip yazı oluşturma amacıyla (herkesin aynı harflerle yazması)


    Asıl sebep üçüncüsü imiş sanırım...

    Yazdığın şıklardan 2.sini ben de duydum ama tabii ki içi boş. Diğerlerine gelince; aslında onların da çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum. El becerisinin yazıyla ilgisi ne kadar anlamlı? Hat sanatçısı mı yetiştirmeye çalışıyoruz? Çocukların kitapları bile el yazısı ile basılmış. Tek tip yazı oluşturma mantığı da bir o kadar anlamsız geldi bana. Mantığı hala çözebilmiş değilim. Cevabın için teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: redstorm


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_ogr

    Şahsen pek bilgim yok. Çünkü ben büyük sınıflara derse giriyorum.
    Ama sınıf öğretmeni arkadaşlarıma sordum onlar da bilmiyorlar. Biz de konuştuk beraber himetini ve şu cevaplar çıktı:

    -- El becerisini geliştirmek.

    -- Arapça'ya geçiş (bunu hükümet aleyhtarı arkadaşlar özellikle düşünüyor)

    -- Tektip yazı oluşturma amacıyla (herkesin aynı harflerle yazması)


    Asıl sebep üçüncüsü imiş sanırım...

    Yazdığın şıklardan 2.sini ben de duydum ama tabii ki içi boş. Diğerlerine gelince; aslında onların da çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum. El becerisinin yazıyla ilgisi ne kadar anlamlı? Hat sanatçısı mı yetiştirmeye çalışıyoruz? Çocukların kitapları bile el yazısı ile basılmış. Tek tip yazı oluşturma mantığı da bir o kadar anlamsız geldi bana. Mantığı hala çözebilmiş değilim. Cevabın için teşekkürler.

    senin ve hepizin şikayeti olan türkçeyi yozlaştırma ile ilgili olmasın..
    şikayet bölümüne yazdıklarını düşününce haklılık payın olduğunu teslim etmeliyim.
    bu konuda bu bağlamda faydalı olabilir ..
    sence?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: driver

    senin ve hepizin şikayeti olan türkçeyi yozlaştırma ile ilgili olmasın..
    şikayet bölümüne yazdıklarını düşününce haklılık payın olduğunu teslim etmeliyim.
    bu konuda bu bağlamda faydalı olabilir ..
    sence?


    Bu konunun diğer topic te yazdıklarımla alakasını anlayamadım. Bu arada, buradaki konu benim de gayretlerimle biraz dağıldı galiba (pardon), istersen p.m at, oradan devam edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redstorm -- 17 Mart 2006; 12:24:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: redstorm


    quote:

    Orjinalden alıntı: mustafa_ogr

    Şahsen pek bilgim yok. Çünkü ben büyük sınıflara derse giriyorum.
    Ama sınıf öğretmeni arkadaşlarıma sordum onlar da bilmiyorlar. Biz de konuştuk beraber himetini ve şu cevaplar çıktı:

    -- El becerisini geliştirmek.

    -- Arapça'ya geçiş (bunu hükümet aleyhtarı arkadaşlar özellikle düşünüyor)

    -- Tektip yazı oluşturma amacıyla (herkesin aynı harflerle yazması)


    Asıl sebep üçüncüsü imiş sanırım...

    Yazdığın şıklardan 2.sini ben de duydum ama tabii ki içi boş. Diğerlerine gelince; aslında onların da çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum. El becerisinin yazıyla ilgisi ne kadar anlamlı? Hat sanatçısı mı yetiştirmeye çalışıyoruz? Çocukların kitapları bile el yazısı ile basılmış. Tek tip yazı oluşturma mantığı da bir o kadar anlamsız geldi bana. Mantığı hala çözebilmiş değilim. Cevabın için teşekkürler.


    Aslında üçüncü şık biraz mantıklı.
    Çünkü mesela "g" harfini çok farklı yazanlar var. g mi 9 mu anlaşılmıyor. Z ve 2 birbirine çok karışıyor. Kimileri Z harfi olduğu anlaşılsın diye ortasına çizgi çekiyor. Bu konuda ben de şikayetçiyim aslında. Bu kararlarını ben çahsen destekliyorum.




  • ELYAZISI CİDDİYETİ İFADE EDER.
    İLK ÖĞRETİMDEN İTİBAREN KENDİ BEYAN GÜCÜNÜ CİDDİYETLE YAZIYA DÖKME ALIŞKANLIĞINI KAZANMAK
    SONRADAN BİLGİ İLE ZENGİNLEŞEN İFADE GÜCÜ İLE BİRLEŞTİĞİNDE DİLİNE SAHİP ÇIKMAK,DİLİNDEN VE BEYANINDAN KEYİF ALMAK ,İFADELERDE CİDDİ BİR USLUP KAZANMAK OLARAK BİZE GERİ DÖNEBİLİR.
    TOPRAĞA TOHUM ATMAK GİBİ DÜŞÜNEBİLİRİZ.
    BELKİ 10 ADET ÇÜRÜK ÇIKSADA HASAT MEVSİMİ OLDUKÇA BEREKETLİ GEÇECEKTİR.
    BİRDE ELYAZISININ POPÜLERLEŞTİRİLDİĞİNİ HAYAL EDİN.BİR HAVA ATMA UNSURU GİBİ DÜŞÜNÜLDÜĞÜNÜ TASAVVUR EDİN.
    FAYDALI OLABİLİR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
    BU ARADA AĞAÇ YAŞKEN EĞİLİR.ÇOK DA ZOR DEĞİLDİR ASLINDA ELYAZISI İLE YAZMAK...
    ÖZELLİKLE VURGULUYORUM DAHA CİDDİ VE DAHA KARİZMATİKTİR SADECE..
    MESELA POPÜLERLİĞİ TARTIŞILMAZ İNGİLİZCENİN , BİZE YAPTIKLARINA BAKALIM.TABELALARDA HEP YABANCI DİLDE İSİMLER KULLANDIRMADAN,GÜNDELİK HAYATTA YABANCI DİL VE TÜRKÇEYİ KARIŞIK KULLANMAYA KADAR.. (benim driver)
    DURUMUN VEHAMETİNİDE HESAP EDEREK RADİKAL DE OLSA GEREKLİ VE FAYDALI OLABİLİR.ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇMİŞ MAALESEF.
    YAZI VE BEYAN KÜLTÜRÜMÜZÜN O YAŞLARDAN İTİBAREN ŞEKİLLENİP POPÜLERLEŞTİRİLMESİ ULUSAL POLİTİKA OLMALIDIR ASLINDA.
    LAKİN GEÇ KALINDIĞI İÇİN BİRAZ RADİKALDE OLSA ELYAZISININDA, DURUMA TARAF OLMA ,EVLATLARIMIZIN KÜLTÜRLERİ ŞEKİLLENİRKEN ÇORBADA BU TUZ DA OLSUN BUNDAN SONRA ,DEMEK OLARAK DÜŞÜNEBİLİRİZ.
    DEDİĞİMİZ GİBİ BİR TOHUM ATMAK TOPRAĞA.......




  • Driver, çok güzel izah etmişsiniz.

    Ama büyük harfler zor okunur.
  • 1- El yazısına geçi şbize gelen müfettişin anlattığına göre şu imiş: El yazısı malum normal yazıya göre daha girift. Bu yüzden öğrenci okumak için daha fazla çaba harcamak ve dikkat sarfetmek zorunda. Bu da onun derse odaklanmasını sağlayacaktır. ikinci bir neden de bu yazının yazılıp okunması çocuğun nisbeten daha rahat okunan düz yazıyı derhal algılamasını sağlayacaktır.




    2- Çevresel şartlar öğrencilerin davranışına çok etki etmektedir. Lakin bu konuda bir öğretmen olarak, öğrencilerin şiddete başvurmasını engellemek yerine, onu şiddete sevkeden davranışları incelemek gerekir diye düşünüyorum. Örneğin öğretmenler sadece nasihat veya benzeri yollarla değil bizzat kişilik olarak da öğrencilere iyi bir model olmalıdırlar.
    Maalesef bir çok meslektaşım ergenlik dönemi çocuk psikoolojisi konusunda pek bir şey bilmiyor. Üniversitede ne öğretmişlerse o. Her çocuk biraz kahraman olmak ister. Karşı cins tarafından beğenilmek ister. Bunları anlayamayan bir öğretmen derhal en ufak davranışta sert müdahalede bulunuyor. Bunun sonucunda çocuk önceki davranışından daha kötüsünü sergileyip, etrafındakilere "Bakın ben öğretmene kafa tutuyorum." mesajı vermektedir. Halbuki çocuğun olumsuz davranışı ilk başta görmezden gelinseydi çocuk arkadaşlarına zararsız bir biçimde havasını atmış olacak ve mesele kapanacaktı. Bunun gibi bilgisizlik ve tecrübesizlikten kaynaklana onlarca hadise hergün geliyor. İsteyen memurlar.net sitesine baksın. emin olun bazen bir bilgi almak için açıyorum. haber yorumlarını okuyorum da öğretmenler işi gücü bırakmış maaş derdine düşmüş. Çok az öğretmende burda konuştuğumuz sorunun tasası var. Bu tasayı taşıyanların çoğu da bir toplumsal problemden öte kişisel güvenlik düzeyinde meseleye bakmaktadır. Allah sonumuzu hayırlı kılsın...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.