Şimdi Ara

Egea 1.6 dizel dct detaylı inceleme / 130 bin km geride kaldı. (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
644
Cevap
14
Favori
62.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Arabanız tekrar hayırlı olsun.

    Egeanın dizel motorunu beğeniyorum.

    Lakin görüntüsü bana pek uymuyor, araç çok yüksek görünüyor, hem yerden yüksek hem de motor kaputu yani ön tarafı fazla kaba.

    Ben Bravo hayranıyım, eğer Egeada Bravonun kalitesi varsa tereddütsüz iyi arabadır.

    Teşekkür ederim. Bravo çok güzel arabaydı, döneminde golf ayarındaydı. Egea onun bir tık altında kalıyor, fiyat politikası yüzünden böyle. Zira bravo fiyatları hiç de uygun değildi sıfır satıldığı zamanlar, zaten o yüzden hiç başarılı olamadı, millet Fiat'a o para verilir mi dedi...

    Yükseklik konusunda çok haklısınız benim de aklıma takılıyor. Eibach alçaltma kiti vardı, 2 cm alçaltıyor, ona bakıyordum bi ara.

    Alıntıları Göster
    Aracı oynamasanız da karlık mıdır ismi tam bilmiyorum, altlara takılan eklerden taksanız yerle aracın arası yüksek görünmez diye düşünüyorum.

    Yay falan değişseniz aracın konfor viraj kabiliyeti yol tutuş dengesi komple değişcek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Keşke sıfır veya 2. El bi dsgli aracım olsada buraya an ve an ne kadar km yapıp ne bakım yaptırdığımı mekatronik vs arızası vermediğini baskı balatalarını düzenli olarak değiştirdiğimi ve hala sorunsuz bindiğimi buraya konu açabilsem. bizim Türk milleti 2 arıza görünce hemen çekinir kaçar tu kaka demeye çok alışık bu şanzıman çöp diye yapıştırır. Bu herifler nerdeyse 10 senedir arabalarına takıyor ve her gün geliştire geliştire devam ediyolar. Ben dünyada ne Dsg arızalarından dolayı yüzbinlerce milyonlarca çağırılan araç gördüm haber okudum nede şanzımanımız kötü hatalı arıza çıkarıyor bunu değiştireceğiz diye bi açıklama.. Bu herifler salakmıda 10 sene boyunca arabalarına bu dsgyi koysun ? Milletimiz başta olmak üzere bir çok insan kullanmasını bilmiyor dsgyi sonra ay ısındı ay arıza veriyo ay dişli hatası ay mekatronik falan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Valla açık konuşayım.Ferrarin olsa herhalde 30 sayfa yazardım dostum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeGaDave06

    Keşke sıfır veya 2. El bi dsgli aracım olsada buraya an ve an ne kadar km yapıp ne bakım yaptırdığımı mekatronik vs arızası vermediğini baskı balatalarını düzenli olarak değiştirdiğimi ve hala sorunsuz bindiğimi buraya konu açabilsem. bizim Türk milleti 2 arıza görünce hemen çekinir kaçar tu kaka demeye çok alışık bu şanzıman çöp diye yapıştırır. Bu herifler nerdeyse 10 senedir arabalarına takıyor ve her gün geliştire geliştire devam ediyolar. Ben dünyada ne Dsg arızalarından dolayı yüzbinlerce milyonlarca çağırılan araç gördüm haber okudum nede şanzımanımız kötü hatalı arıza çıkarıyor bunu değiştireceğiz diye bi açıklama.. Bu herifler salakmıda 10 sene boyunca arabalarına bu dsgyi koysun ? Milletimiz başta olmak üzere bir çok insan kullanmasını bilmiyor dsgyi sonra ay ısındı ay arıza veriyo ay dişli hatası ay mekatronik falan

    Alıntıları Göster
    e peki madem sağlam, neden amerika'da 10 yıl garanti türkiye'de 2 yıl garanti? bu adamların bizi umursadığı filan yok. amerikan pazarı ve kendi avrupa ülkeleri için bu dedikleriniz geçerli olabilir. ayrıca, youtube'a da baktığım zaman bu mekatronik arızalarını sık sık yaşayan 'çift kavrama' (sadece dsg değil şimdi yalan olmasın) kullanıcısı var.

    en güzel şanzıman ya zf (amarok'ta kullanılan bmw'de kullanılan) ya da geleneksel tam otomatik. ne yazık ki çift kavramalı şanzımanın kaderi bu. evet vites geçişi en iyisi içlerinden doğrudur, ama en sorunlusu da kendisi. vw türkiye'nin 2 yıl garanti vermesi de ne kadar arabasının arkasında durduğunu gösteriyor... en azından egea yerli, bir sorun olsa tofaş'a gönül rahatlığıyla hesap sorabilirsin. volkswagen'de o da yok. almanya'ya yazsan doğuş otoyu şikayet etsen almanya ilgilenmeyip doğuş otoya mail'i forwardlıyor




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Egea 1.6 Mjet dizel içinde alçatma kiti var mı bilginiz var mı? Arkadaşımda bakıyorda hep 1.3 için görmüş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Aracı oynamasanız da karlık mıdır ismi tam bilmiyorum, altlara takılan eklerden taksanız yerle aracın arası yüksek görünmez diye düşünüyorum.

    Yay falan değişseniz aracın konfor viraj kabiliyeti yol tutuş dengesi komple değişcek.

    Karlık falan kötü duruyor hocam ya, yani benim hoşuma gitmiyor öyle modifiyeli gibi dolaşmak.

    Egea için yapılmış bi kit diye biliyorum öyle merdiven altı veya arabanın dengesini bozacak cinsten değil. Bence biraz bi alçalma ile yol tutuş artacaktır, kullandıkça görüyorsunuz ki yükseklik yüzünden fazla bi yatma eğilimi oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 5 Eylül 2018; 9:21:48 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uza -00-

    Egea 1.6 Mjet dizel içinde alçatma kiti var mı bilginiz var mı? Arkadaşımda bakıyorda hep 1.3 için görmüş.

    Motora göre değişeceğini sanmıyorum, süspansiyon sistemi aynı sonuçta.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu aracın tamamen türk kullanıcılarına ve türk yollarına yönelik yapıldığını düşünüyorum. arkadaşımın honda ile altını sürte sürte geçtiği yerlerden rahatlıkla geçebiliyorum. özellikle anadoluda altının yüksek olmasının baya bir faydasını görüyorsunuz.

    son olarak benim araçta fabrika çıkışı pirelli p7 lastik vardı. bu lastikler yerine goodyear asymmetric 3 taktım yol tutuşu ve konforda inanılmaz bir fark oldu. virajlarda yol tutuşunda çok daha farkettiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duggac

    bu aracın tamamen türk kullanıcılarına ve türk yollarına yönelik yapıldığını düşünüyorum. arkadaşımın honda ile altını sürte sürte geçtiği yerlerden rahatlıkla geçebiliyorum. özellikle anadoluda altının yüksek olmasının baya bir faydasını görüyorsunuz.

    son olarak benim araçta fabrika çıkışı pirelli p7 lastik vardı. bu lastikler yerine goodyear asymmetric 3 taktım yol tutuşu ve konforda inanılmaz bir fark oldu. virajlarda yol tutuşunda çok daha farkettiriyor.
    tofaş üretimi bütün fiat modelleri öyle. mesela zamanında italya'dan ilk gelen parti marea'lar, 99 sonrası yerli üretim marea'lardan daha alçaktı. çünkü avrupa yollarına göre dizaynı yapılmıştı. tofaş türkiye'de ürettiği bütün modelleri biraz yükseltir. iyi de yapar aslında türk yollarına alçak arabalar gelmiyor...




  • duggac kullanıcısına yanıt
    O konuda mükemmel, altını vurma gibi bi derdi hiç olmuyor ama bazen fazla yüksek geliyor. 2 cm alçalınca da hala yeterli mesafe kalıyor zaten, altını vuracak hale gelmiyor.

    Benimki bi düşünceydi, büyük ihtimalle öyle kalacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş almış arabayı,bize güle güle kullan demek düşer.Bende sıfır araba alıp garantisi bitince satan biriyim.Servisi ucuz,yakıtı az,ikinci eli güçlü bir egea,ülkemiz şartlarında gayet geçerli bir arabadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    neden sildin daha önce yazdığını?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    neden sildin daha önce yazdığını?

    Alıntıları Göster
    Konuyu tekrar yukarı boşu boşuna taşımamak için.
    Yoksa çok boş örnekler vermişsiniz,olaya çok saçma yerlerden bakmışsınız.Amerika'da Nissan ve Mazda'nın da garanti sürelerini incelerseniz benzer süreler verdiklerini görürsünüz.Hatta onlar daha iddaalı süreler veriyor diye biliyorum,sınırsız kilometre falan.Türkiye'de ve Amerika'da yaşanan bu durumun tek sebebi de tüketici haklarının çok iyi korunamamasıdır,bundan güç alan satıcılar da daha fazla kar etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.
    DSG'nin çok fazla bozulduğu konusuna gelince bence bu da yanlış bir düşünce.Bu kapıştırmayı rakamlarla yapamayız diye düşünüyorum.Bu kapışmayın satışa oranlamalıyız.O zaman da gayet normal bir tablo çıkıcaktır ortaya.


    Not:VW Fanı değilim,önceki mesajlarım incelenebilir.Tam tersi Doğuş yüzünden nefret ederim.




  • Silenforce kullanıcısına yanıt
    Dizelde dsg'nin tork sıkıntısı var. Şanzımanın maksimum dayanımı 250 nm, motor da 250 üretiyor. Şanzıman hep sınırda çalışıyor, böylece daha çok arıza olabiliyor.

    Benim şanzımanın tork dayanımı 350 nm, motor 320 üretiyor, 5 yıl garanti de cabası.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silenforce kullanıcısına yanıt
    ama dsg'nin çok bozulduğu olayı doğru. özellikle türkiye'de. istanbul trafiğinde sol ayağı uyuşuyor insanın (düz vites kullananlar) debriyajın bir yerleri mi bozulmayacak? kaldı ki bu çift kavrama bir şanzıman, yani 1-2-3 geçişleri çok çok süratli. ısınıyor, ısınınca da bir süre sonra patlıyor. aslında biraz da kullanıcıya düşüyor iş ama türk kullanıcısının böyle dikkatli kullanmak pek işine gelmez. çünkü yıllarca düz vites d'ye at gitsin p'ye at park et olarak lanse edildi bizlere. yani adama şimdi 'sıkışık trafikte sport modda kullan, park edince önce n'ye al sonra el freni çek sonra p'ye al öyle kapat' dersem vıyyy diyen vw kullanıcılarıyla karşılaşabiliriz. kısacası, bu şanzıman gayet sorunlu bir şanzıman. e istanbul trafiğinde yarı otomatikler de var, cvt'ler de var, tam otomatik'ler de var. sizce hangisi yolda giderken bir anda 'şanzıman aşırı ısındı, sağa çekin' uyarısı veriyor? ben sadece dsg'de duydum ve işittim. tam otomatik ve yarı otomatik kullandım hiç yaşamadım bu olayı. zaten istanbulda yaşıyoruz her yer trafik.. kaldı ki amerika'da da california gibi, san francisco gibi şehirlerde de çok trafik var. ama arkasında amerika var markadan önce. volkswagen iyi niyetli bir marka olsaydı bir kere bu garanti mevzusunu amerika türkiye vs diye ayırmazdı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    ama dsg'nin çok bozulduğu olayı doğru. özellikle türkiye'de. istanbul trafiğinde sol ayağı uyuşuyor insanın (düz vites kullananlar) debriyajın bir yerleri mi bozulmayacak? kaldı ki bu çift kavrama bir şanzıman, yani 1-2-3 geçişleri çok çok süratli. ısınıyor, ısınınca da bir süre sonra patlıyor. aslında biraz da kullanıcıya düşüyor iş ama türk kullanıcısının böyle dikkatli kullanmak pek işine gelmez. çünkü yıllarca düz vites d'ye at gitsin p'ye at park et olarak lanse edildi bizlere. yani adama şimdi 'sıkışık trafikte sport modda kullan, park edince önce n'ye al sonra el freni çek sonra p'ye al öyle kapat' dersem vıyyy diyen vw kullanıcılarıyla karşılaşabiliriz. kısacası, bu şanzıman gayet sorunlu bir şanzıman. e istanbul trafiğinde yarı otomatikler de var, cvt'ler de var, tam otomatik'ler de var. sizce hangisi yolda giderken bir anda 'şanzıman aşırı ısındı, sağa çekin' uyarısı veriyor? ben sadece dsg'de duydum ve işittim. tam otomatik ve yarı otomatik kullandım hiç yaşamadım bu olayı. zaten istanbulda yaşıyoruz her yer trafik.. kaldı ki amerika'da da california gibi, san francisco gibi şehirlerde de çok trafik var. ama arkasında amerika var markadan önce. volkswagen iyi niyetli bir marka olsaydı bir kere bu garanti mevzusunu amerika türkiye vs diye ayırmazdı...
    VW'lik bir durum yok diyorum hala uzatıyorsunuz.Bu tamamen ülkenin hukuk ve adalet anlayışı ile alakalı.Amerika'da Nissan ve Mazda'da aynı şekilde garanti veriyor.Hatta sınırsız km ibaresini sunuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Silenforce kullanıcısına yanıt
    e peki soruyorum, mitsubishi hem türkiye'de hem de amerika'da araçlarına 12 yıl boyunca paslanmazlık garantisi sunuyor. amerika ile aynı? yani mitsubishi istese vw gibi yapıp 2 yıl diyemez miydi türkiye için?

    hayır sonra bana mitsubishi fanboy'u demeyin gördüğümü söylüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    e peki soruyorum, mitsubishi hem türkiye'de hem de amerika'da araçlarına 12 yıl boyunca paslanmazlık garantisi sunuyor. amerika ile aynı? yani mitsubishi istese vw gibi yapıp 2 yıl diyemez miydi türkiye için?

    hayır sonra bana mitsubishi fanboy'u demeyin gördüğümü söylüyorum...
    Başka marka var mıdır?

    İkincisi paslanmazlık garantisi diyorsunuz.Bizim konuştuğumuz garanti kapsamı farklı sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Silenforce kullanıcısına yanıt
    valla ben ne desem derdimi anlatamayacağım. o yüzden boşver
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    e peki soruyorum, mitsubishi hem türkiye'de hem de amerika'da araçlarına 12 yıl boyunca paslanmazlık garantisi sunuyor. amerika ile aynı? yani mitsubishi istese vw gibi yapıp 2 yıl diyemez miydi türkiye için?

    hayır sonra bana mitsubishi fanboy'u demeyin gördüğümü söylüyorum...
    Fosfaoğgen 12 yil veriyordur hocam sizin dediginiz boya garantisi sanırım.



    https://passatturkiye.com/soru-ve-sorunlar/3656-paslanmazlik-garantisi-kac-yil.html

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.