Şimdi Ara

EFSANE TOPİC: ÖĞRENCİYE 2-3 BİN LİRAYA ARABA (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.302
Cevap
38
Favori
125.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind


    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    beyler dün arabayla kaza yaptım. Soldan gelen bir araç sağolsun ön çamurluğumu mevta etti.


    Geçmiş olsun hocam. Yaptırdığınızda ne kadar tuttuğunu yazar mısınız merak ettim

    sağolun Allah razı olsun. Kaza işte oluyo :(




  • geçmiş olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    kardeşim konuyu okusaydın anlardın ben şuan 9. arabama biniyorum. Al-sat yaptım. Benim için araba sahibi olmamın 4 dönemi vardır.
    1. dönem çalışıp kendim para kazandım ve birazda babam ekledi araba aldım, bu dönemde; 3 arabam oldu(renault 11, peugeot 205, lada samara) bu dönemin bitişi; ankarada tek başına eve çıkmam ile oldu. Eşyadır, kiradır, depozitodur, emlakçı parasıdır v.b. fazla para kalmayınca lap top aldım. 2011 eylül-sanırım 2012 şubata kadar sürdü)

    2. dönem; arabasızlığa dayanamayıp LCW'ye işe girdim, maksat bordrom olsun ki kredi çekeyim, ailemden gizli kredi çektim ve araba aldım. Bu dönemde 2 arabam oldu (ford taunus, tofaş serçe). Bu dönemin bitişi ise, okulumun uzamasıyla ailemin yanına antalyaya döndüm, (okulum gazi hukuk) ankaraya sadece sınavdan sınava gidecektim ve babam sana bir araba alayım burda canın sıkılmasın al-sat yap dedi. Benimde canıma minnet dedim, serçeden haberleri yoktu, serçeyi sattım. (2012 mayıs- 2012 kasım, sanırım)

    3. dönem; babam bana parayı verdi istanbula gittim citroen saxo aldım. Güya al-sat yapacaktım ama avukatın yanında işe gidince yapamadım. Saxoyu sattım uzun bir süre arabasız kaldım. Sonra honda jazz aldık ve sattık. Yani bu dönemde de 2 arabam oldu. Bu dönemin bitişi, okulumun bitmesiyle birlikte ankaraya hakimlik savcılık sınavı için dersaneye gitmem ile oldu. (2012 kasım-2013 mayıs)

    4. Ankaraya geldim dersaneye başlamadan babam sırf bana ait olmak üzere bir araba almam için para gönderdi. Ve ben araba aldım. Yine bu dönemde de 2 arabam oldu. İkisi de Flash S. Bu dönem ise hala devam ediyor. (2013 haziran- )

    EN KISA BU ŞEKİLDE ANLATILIRDI. HER ARABAMIN ALIŞ, BİNİŞ VE SATIŞ SERÜVENLERİ BU KONUDA TÜM AYRINTILARIYLA MEVCUT. ARABALARIMIN HEPSİNİN (ŞUANKİ HARİÇ) RESİMLERİ MEVCUT YAPTIĞIM BÜTÜN GEZİLER MEVCUT. YAPTIĞIM YAKIT ÖLÇÜMLERİ MEVCUT. OKUMAYA BAŞLARSAN ÇOK HEYECANLIDIR TAVSİYE EDERİM...

    helal olsun diyorum sadece baştan beri takip ediyorum konuyu zaman zaman


    yalnız şu flash'a verdiğin parayla temiz bir lada da alabilirdin aslında..daha az masraf yapardın en azından...flashın parça fiyatları da pahalı diye biliyorum..birde 1700 motorlu flashla 21,22 kuruş ş.içinde bana biraz garip geliyor..

    birde şehir dışına aracı almaya gittiğinde sadece kendin mi bakıyosun ustaya götürüyormusun yoksa?

    teşekkür ederim sağolun. Ancak lada, flash'ın eline kesinlikle su dökemez. Flash çok özel bir araba, binen anlar. Şaşırtır, sinir eder (sollayamadıklarında-accent-clio-albea-caddy evet caddy vb) yakıt olarakta çok iyidir. 600 km yolu 140 tan aşağı inmemecesine, düzlüklerde 170 180 le geldiğim halde 100 tl'ye geldim. Düşünün ki 100 110 km hızla gelseniz acaba ne yakar. Çok deli fişek bir arabadır temizini bulduğunuz sürece, güncel bir çok arabadan daha kuvvetlidir. Ben bile istanbul girişinde 170 180 le caddy ile kapışırken, oha lan yol veriyorum ama caddy geçemiyo beni nasıl olur dedim. Bu arada babamın caddy'si var, beni geçememesine de üzülmedim değil :) çünkü bizimde caddy'miz var. 10 km kadar süren kapışma sonucunda caddy bıraktı peşimi. Lada ile bu mümkün değil. Ayrıca flash'ın parçası pahalı değil, yanlış bilgi tofaş grubundan pek farkı yok.

    Ya kusura bakmayin ama yazmadan edemedim umarim kizmazsiniz. 600km yi 100 liraya yeni nesil dizeller bile gidemiyorken siz nasil o yasta ve 1.7 motor tasiyan flash ile gidebildiniz. O arac sehir disinda ne kadar dusururseniz dusurun kesinlikle 25 kurusun altinda yakmaz ki 25 kurus da 90 100 km lik hizlarda gecerli bir degerdir. Bir ikinci husus ise bunu herkes bilir ki flash in diger adi ucan teneke dir o araba 90 km civari hizlarda bile kesinlikle stabil degilken siz nasil olup da 170 180 lerden bahsetmissiniz. Daha once o arac cevremde cok kiside oldu benim de binip seyehat etmisligim coktur bilmedigimiz bi arac da degil. Hizlanmaz demiyorum hizlanir ama bahsettiginiz hizlara cikinca bildiginiz butun dualari okumanizda fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 06_EMRE

    Geçmiş olsun

    çok sağolun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    kardeşim konuyu okusaydın anlardın ben şuan 9. arabama biniyorum. Al-sat yaptım. Benim için araba sahibi olmamın 4 dönemi vardır.
    1. dönem çalışıp kendim para kazandım ve birazda babam ekledi araba aldım, bu dönemde; 3 arabam oldu(renault 11, peugeot 205, lada samara) bu dönemin bitişi; ankarada tek başına eve çıkmam ile oldu. Eşyadır, kiradır, depozitodur, emlakçı parasıdır v.b. fazla para kalmayınca lap top aldım. 2011 eylül-sanırım 2012 şubata kadar sürdü)

    2. dönem; arabasızlığa dayanamayıp LCW'ye işe girdim, maksat bordrom olsun ki kredi çekeyim, ailemden gizli kredi çektim ve araba aldım. Bu dönemde 2 arabam oldu (ford taunus, tofaş serçe). Bu dönemin bitişi ise, okulumun uzamasıyla ailemin yanına antalyaya döndüm, (okulum gazi hukuk) ankaraya sadece sınavdan sınava gidecektim ve babam sana bir araba alayım burda canın sıkılmasın al-sat yap dedi. Benimde canıma minnet dedim, serçeden haberleri yoktu, serçeyi sattım. (2012 mayıs- 2012 kasım, sanırım)

    3. dönem; babam bana parayı verdi istanbula gittim citroen saxo aldım. Güya al-sat yapacaktım ama avukatın yanında işe gidince yapamadım. Saxoyu sattım uzun bir süre arabasız kaldım. Sonra honda jazz aldık ve sattık. Yani bu dönemde de 2 arabam oldu. Bu dönemin bitişi, okulumun bitmesiyle birlikte ankaraya hakimlik savcılık sınavı için dersaneye gitmem ile oldu. (2012 kasım-2013 mayıs)

    4. Ankaraya geldim dersaneye başlamadan babam sırf bana ait olmak üzere bir araba almam için para gönderdi. Ve ben araba aldım. Yine bu dönemde de 2 arabam oldu. İkisi de Flash S. Bu dönem ise hala devam ediyor. (2013 haziran- )

    EN KISA BU ŞEKİLDE ANLATILIRDI. HER ARABAMIN ALIŞ, BİNİŞ VE SATIŞ SERÜVENLERİ BU KONUDA TÜM AYRINTILARIYLA MEVCUT. ARABALARIMIN HEPSİNİN (ŞUANKİ HARİÇ) RESİMLERİ MEVCUT YAPTIĞIM BÜTÜN GEZİLER MEVCUT. YAPTIĞIM YAKIT ÖLÇÜMLERİ MEVCUT. OKUMAYA BAŞLARSAN ÇOK HEYECANLIDIR TAVSİYE EDERİM...

    helal olsun diyorum sadece baştan beri takip ediyorum konuyu zaman zaman


    yalnız şu flash'a verdiğin parayla temiz bir lada da alabilirdin aslında..daha az masraf yapardın en azından...flashın parça fiyatları da pahalı diye biliyorum..birde 1700 motorlu flashla 21,22 kuruş ş.içinde bana biraz garip geliyor..

    birde şehir dışına aracı almaya gittiğinde sadece kendin mi bakıyosun ustaya götürüyormusun yoksa?

    teşekkür ederim sağolun. Ancak lada, flash'ın eline kesinlikle su dökemez. Flash çok özel bir araba, binen anlar. Şaşırtır, sinir eder (sollayamadıklarında-accent-clio-albea-caddy evet caddy vb) yakıt olarakta çok iyidir. 600 km yolu 140 tan aşağı inmemecesine, düzlüklerde 170 180 le geldiğim halde 100 tl'ye geldim. Düşünün ki 100 110 km hızla gelseniz acaba ne yakar. Çok deli fişek bir arabadır temizini bulduğunuz sürece, güncel bir çok arabadan daha kuvvetlidir. Ben bile istanbul girişinde 170 180 le caddy ile kapışırken, oha lan yol veriyorum ama caddy geçemiyo beni nasıl olur dedim. Bu arada babamın caddy'si var, beni geçememesine de üzülmedim değil :) çünkü bizimde caddy'miz var. 10 km kadar süren kapışma sonucunda caddy bıraktı peşimi. Lada ile bu mümkün değil. Ayrıca flash'ın parçası pahalı değil, yanlış bilgi tofaş grubundan pek farkı yok.

    Ya kusura bakmayin ama yazmadan edemedim umarim kizmazsiniz. 600km yi 100 liraya yeni nesil dizeller bile gidemiyorken siz nasil o yasta ve 1.7 motor tasiyan flash ile gidebildiniz. O arac sehir disinda ne kadar dusururseniz dusurun kesinlikle 25 kurusun altinda yakmaz ki 25 kurus da 90 100 km lik hizlarda gecerli bir degerdir. Bir ikinci husus ise bunu herkes bilir ki flash in diger adi ucan teneke dir o araba 90 km civari hizlarda bile kesinlikle stabil degilken siz nasil olup da 170 180 lerden bahsetmissiniz. Daha once o arac cevremde cok kiside oldu benim de binip seyehat etmisligim coktur bilmedigimiz bi arac da degil. Hizlanmaz demiyorum hizlanir ama bahsettiginiz hizlara cikinca bildiginiz butun dualari okumanizda fayda var.

    estağfirullah kendi fikriniz. Benim flash yere yakın, virajları o yüzden iyi, yere tutunması da aynı şekilde. antalyada gaz göstergesinde kırmızı ışık yanarken 63 liraya depoyu fulledim, afyonda bidaha 55 liralık gaz aldım(ş.arası yol olduğundan gaz burda çok pahalıydı) ankaraya geldiğimde 600 km yol yapmıştım ve gaz göstergemin 2 ışığı yanıyordu. yani içinde kırmızıya kadar 20 tl lik gaz vardı




  • Gule gule kullanin o zaman rabbim kaza bela vermesin hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    kardeşim konuyu okusaydın anlardın ben şuan 9. arabama biniyorum. Al-sat yaptım. Benim için araba sahibi olmamın 4 dönemi vardır.
    1. dönem çalışıp kendim para kazandım ve birazda babam ekledi araba aldım, bu dönemde; 3 arabam oldu(renault 11, peugeot 205, lada samara) bu dönemin bitişi; ankarada tek başına eve çıkmam ile oldu. Eşyadır, kiradır, depozitodur, emlakçı parasıdır v.b. fazla para kalmayınca lap top aldım. 2011 eylül-sanırım 2012 şubata kadar sürdü)

    2. dönem; arabasızlığa dayanamayıp LCW'ye işe girdim, maksat bordrom olsun ki kredi çekeyim, ailemden gizli kredi çektim ve araba aldım. Bu dönemde 2 arabam oldu (ford taunus, tofaş serçe). Bu dönemin bitişi ise, okulumun uzamasıyla ailemin yanına antalyaya döndüm, (okulum gazi hukuk) ankaraya sadece sınavdan sınava gidecektim ve babam sana bir araba alayım burda canın sıkılmasın al-sat yap dedi. Benimde canıma minnet dedim, serçeden haberleri yoktu, serçeyi sattım. (2012 mayıs- 2012 kasım, sanırım)

    3. dönem; babam bana parayı verdi istanbula gittim citroen saxo aldım. Güya al-sat yapacaktım ama avukatın yanında işe gidince yapamadım. Saxoyu sattım uzun bir süre arabasız kaldım. Sonra honda jazz aldık ve sattık. Yani bu dönemde de 2 arabam oldu. Bu dönemin bitişi, okulumun bitmesiyle birlikte ankaraya hakimlik savcılık sınavı için dersaneye gitmem ile oldu. (2012 kasım-2013 mayıs)

    4. Ankaraya geldim dersaneye başlamadan babam sırf bana ait olmak üzere bir araba almam için para gönderdi. Ve ben araba aldım. Yine bu dönemde de 2 arabam oldu. İkisi de Flash S. Bu dönem ise hala devam ediyor. (2013 haziran- )

    EN KISA BU ŞEKİLDE ANLATILIRDI. HER ARABAMIN ALIŞ, BİNİŞ VE SATIŞ SERÜVENLERİ BU KONUDA TÜM AYRINTILARIYLA MEVCUT. ARABALARIMIN HEPSİNİN (ŞUANKİ HARİÇ) RESİMLERİ MEVCUT YAPTIĞIM BÜTÜN GEZİLER MEVCUT. YAPTIĞIM YAKIT ÖLÇÜMLERİ MEVCUT. OKUMAYA BAŞLARSAN ÇOK HEYECANLIDIR TAVSİYE EDERİM...

    helal olsun diyorum sadece baştan beri takip ediyorum konuyu zaman zaman


    yalnız şu flash'a verdiğin parayla temiz bir lada da alabilirdin aslında..daha az masraf yapardın en azından...flashın parça fiyatları da pahalı diye biliyorum..birde 1700 motorlu flashla 21,22 kuruş ş.içinde bana biraz garip geliyor..

    birde şehir dışına aracı almaya gittiğinde sadece kendin mi bakıyosun ustaya götürüyormusun yoksa?

    teşekkür ederim sağolun. Ancak lada, flash'ın eline kesinlikle su dökemez. Flash çok özel bir araba, binen anlar. Şaşırtır, sinir eder (sollayamadıklarında-accent-clio-albea-caddy evet caddy vb) yakıt olarakta çok iyidir. 600 km yolu 140 tan aşağı inmemecesine, düzlüklerde 170 180 le geldiğim halde 100 tl'ye geldim. Düşünün ki 100 110 km hızla gelseniz acaba ne yakar. Çok deli fişek bir arabadır temizini bulduğunuz sürece, güncel bir çok arabadan daha kuvvetlidir. Ben bile istanbul girişinde 170 180 le caddy ile kapışırken, oha lan yol veriyorum ama caddy geçemiyo beni nasıl olur dedim. Bu arada babamın caddy'si var, beni geçememesine de üzülmedim değil :) çünkü bizimde caddy'miz var. 10 km kadar süren kapışma sonucunda caddy bıraktı peşimi. Lada ile bu mümkün değil. Ayrıca flash'ın parçası pahalı değil, yanlış bilgi tofaş grubundan pek farkı yok.

    Ya kusura bakmayin ama yazmadan edemedim umarim kizmazsiniz. 600km yi 100 liraya yeni nesil dizeller bile gidemiyorken siz nasil o yasta ve 1.7 motor tasiyan flash ile gidebildiniz. O arac sehir disinda ne kadar dusururseniz dusurun kesinlikle 25 kurusun altinda yakmaz ki 25 kurus da 90 100 km lik hizlarda gecerli bir degerdir. Bir ikinci husus ise bunu herkes bilir ki flash in diger adi ucan teneke dir o araba 90 km civari hizlarda bile kesinlikle stabil degilken siz nasil olup da 170 180 lerden bahsetmissiniz. Daha once o arac cevremde cok kiside oldu benim de binip seyehat etmisligim coktur bilmedigimiz bi arac da degil. Hizlanmaz demiyorum hizlanir ama bahsettiginiz hizlara cikinca bildiginiz butun dualari okumanizda fayda var.

    ibrede oynama filan kesinlikle yok. Biliyorum inanması çok güç ama oluyomuş, bende binene kadar bu kadar olacağını tahayyül dahi edemiyodum.




  • Ee şimdi bu araba 4 vites sen çaat diye 3 e mi atacaksın ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind


    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    beyler dün arabayla kaza yaptım. Soldan gelen bir araç sağolsun ön çamurluğumu mevta etti.


    Geçmiş olsun hocam. Yaptırdığınızda ne kadar tuttuğunu yazar mısınız merak ettim

    Ankara evrenler renault'tan aldım bu fiyatları;
    çamurluk 35 tl
    davlumbaz 15 tl
    sinyal 7,5 tl

    değişecek parça bunlar. O kadar da pahalı değilmiş boyama ve işçilik fiyatları her arabada aynı zaten. Bugün ustaya götürcem bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğberk01

    Ee şimdi bu araba 4 vites sen çaat diye 3 e mi atacaksın ?

    4 vites mi? hocam sen ne yaptın ya bu araba 5 vites 1721 cc 103 beygir...
    renault 12 lerle karıştırma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444

    Gule gule kullanin o zaman rabbim kaza bela vermesin hocam.

    tabi 190 ile giderken ip gibi gittiğini iddia etmiyorum ama alışınca normalmiş gibi oluyo. Tabi bi süre jazz kullanıpta buna geçince ilk başta 80 90 la bile korkuyodum ama şimdi sıkıntı yok :) alışkın olmayan birisi için yüksek hızlarda arabayı şeritte tutması zor olacaktır. Buna en büyük etken de eski arabaların rot ayarına ön düzenine kimsenin bakmaması... Benim de rot ayarım bozuk, tablaların değişmesi lazım, direksiyonda az da olsa boşluk var. Eski arabaların hepsinde aynı sorunlar var ama görmezden gelerek biniyorsunuz işte... Onlar düzgün olursa gidişi çok çok daha güzel ve zevkli olur, zaten motor performansı modelinden ve fiyatından beklenmeyecek derece de iyi (0-100 km 11 saniye, 2. viteste 110 km sürat) cebinde 6 7 bin lirası olupta araba arayanlara kesinlikle flash s öneririm, zamanının golfü, astrası ve dahi klas arabası...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind


    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    beyler dün arabayla kaza yaptım. Soldan gelen bir araç sağolsun ön çamurluğumu mevta etti.


    Geçmiş olsun hocam. Yaptırdığınızda ne kadar tuttuğunu yazar mısınız merak ettim

    arabayı tamirciye bıraktım. kazalı yerleri yapıp boyayacak ve arabanın sağ ön kapısında bir kaç yerinde darbe vardı, orj boyası duruyo orda ama dalgalı görünüyodu. O kapıyı da yaptırıyorum ustaya 250 lira para vercem, 65 e de malzemeleri aldım. toplamda 315 tl... sol kapıyı yaptırmasam toplamda malzeme dahil 250 tl tutardı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind


    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    beyler dün arabayla kaza yaptım. Soldan gelen bir araç sağolsun ön çamurluğumu mevta etti.


    Geçmiş olsun hocam. Yaptırdığınızda ne kadar tuttuğunu yazar mısınız merak ettim

    arabayı tamirciye bıraktım. kazalı yerleri yapıp boyayacak ve arabanın sağ ön kapısında bir kaç yerinde darbe vardı, orj boyası duruyo orda ama dalgalı görünüyodu. O kapıyı da yaptırıyorum ustaya 250 lira para vercem, 65 e de malzemeleri aldım. toplamda 315 tl... sol kapıyı yaptırmasam toplamda malzeme dahil 250 tl tutardı...

    Hocam geçmiş olsun tekrar. Yine ucuza halledilmiş. Umarım maddi açıdan çok sıkıntıya girmemişsinizdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam geçmiş olsun ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen yine de o araba ile 110 u gecme gencligine yazik daha bu memlekete cok katkilarin olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim okul 50, ya ben ne yapayım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444

    Gule gule kullanin o zaman rabbim kaza bela vermesin hocam.

    tabi 190 ile giderken ip gibi gittiğini iddia etmiyorum ama alışınca normalmiş gibi oluyo. Tabi bi süre jazz kullanıpta buna geçince ilk başta 80 90 la bile korkuyodum ama şimdi sıkıntı yok :) alışkın olmayan birisi için yüksek hızlarda arabayı şeritte tutması zor olacaktır. Buna en büyük etken de eski arabaların rot ayarına ön düzenine kimsenin bakmaması... Benim de rot ayarım bozuk, tablaların değişmesi lazım, direksiyonda az da olsa boşluk var. Eski arabaların hepsinde aynı sorunlar var ama görmezden gelerek biniyorsunuz işte... Onlar düzgün olursa gidişi çok çok daha güzel ve zevkli olur, zaten motor performansı modelinden ve fiyatından beklenmeyecek derece de iyi (0-100 km 11 saniye, 2. viteste 110 km sürat) cebinde 6 7 bin lirası olupta araba arayanlara kesinlikle flash s öneririm, zamanının golfü, astrası ve dahi klas arabası...

    bu arabanın temizini bulmak çok zor piyasadakilerin tamamı haşat nerdeyse...arada tek tük oluyor onlara da 9-10 bin yazan hayalperestler var..
    bu arada flash ile flash s arasında ne fark var anlayamadım..
    birde 250 lira işçilik çok geldi bana gerçi işçilik ülkemiz sanayilerinde altınla eşdeğer olduğu için normaldir
    birde bazılarında klima var bunlar orjinal klimamı sonradan ekleme mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444

    Sen yine de o araba ile 110 u gecme gencligine yazik daha bu memlekete cok katkilarin olacak.

    tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim ama siz flash'a haksızlık ediyorsunuz bence, sizin bindiğiniz flash çok düzgün bir flash değilmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: righteous@

    quote:

    Orijinalden alıntı: ally_0607

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail4444

    Gule gule kullanin o zaman rabbim kaza bela vermesin hocam.

    tabi 190 ile giderken ip gibi gittiğini iddia etmiyorum ama alışınca normalmiş gibi oluyo. Tabi bi süre jazz kullanıpta buna geçince ilk başta 80 90 la bile korkuyodum ama şimdi sıkıntı yok :) alışkın olmayan birisi için yüksek hızlarda arabayı şeritte tutması zor olacaktır. Buna en büyük etken de eski arabaların rot ayarına ön düzenine kimsenin bakmaması... Benim de rot ayarım bozuk, tablaların değişmesi lazım, direksiyonda az da olsa boşluk var. Eski arabaların hepsinde aynı sorunlar var ama görmezden gelerek biniyorsunuz işte... Onlar düzgün olursa gidişi çok çok daha güzel ve zevkli olur, zaten motor performansı modelinden ve fiyatından beklenmeyecek derece de iyi (0-100 km 11 saniye, 2. viteste 110 km sürat) cebinde 6 7 bin lirası olupta araba arayanlara kesinlikle flash s öneririm, zamanının golfü, astrası ve dahi klas arabası...

    bu arabanın temizini bulmak çok zor piyasadakilerin tamamı haşat nerdeyse...arada tek tük oluyor onlara da 9-10 bin yazan hayalperestler var..
    bu arada flash ile flash s arasında ne fark var anlayamadım..
    birde 250 lira işçilik çok geldi bana gerçi işçilik ülkemiz sanayilerinde altınla eşdeğer olduğu için normaldir
    birde bazılarında klima var bunlar orjinal klimamı sonradan ekleme mi?

    maalesef işçilik ülkemizde pahalı, 3 parça boyaya 250 lira istiyo. Flash ile Flash S arasındaki farka gelince, Flash S sport modeli, düzünden farklı olarak far yükseklik ayarı var, koltuk döşemeleri farklı (ayrıca koltuğun hareketleri de farklı mesela ekstra olarak flash s koltuğunu beşik gibi yani U harfi gibi hareket ettirebilirsiniz, çok rahat oluyo), tampon altları boyalı, marşbiyel var, 3-5 beygir daha güçlü, torku daha yüksek, sport olduğu için radyatör fanı haricinde birde karbüratör soğutucu fanı var, ön farları farklı, jantları farklı (Flash S jantı aynı 5-6 kol doğan slx jantı gibi çok tutulur, flashcılar arabayı modladıklarında bile bu jantı pek değiştirmezler) Eğer bir flash gördüğünüzde gözünüze çok boş ve eski geliyorsa düz flashtır ve maksimum 92 modeldir. Eğer ki flash'ı gördüğünüzde gözünüzü doldurup hoşmuş diyorsanız işte o da flash s'tir ve de minimum 93 modeldir. Klimaya gelince hem düz flash'ta hem de flash s'te opsiyoneldir, piyasada gördükleriniz evet orj klimadır ama ne derece çalışır orasını bilemem, buz gibi diyenler var ama biliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ally_0607 -- 1 Eylül 2013; 0:59:50 >




  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.