edit < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:55:48 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
edit sorun çözülmedi hat değerleriniz düşünce yapabileceğiniz tek şey hızınızı kısmak (2. sayfa)
-
-
Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar şu an devam ediyor. Arkadaşlarım ekiplerden güncel bilgi aldığında sizinle paylaşacaktır. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
"Şu anda hız düşüklüğünüz ile ilgili altyapı çalışmaları devam ediyor. Biz süreçleri takip ediyoruz ve size bizzat dönüş yapıyoruz. Sistem tarafından size gönderilen otomatik mesajları şu an için dikkate almamanızı rica ediyorum. Çalışmalar tamamlandıktan sonra sorunun çözümü ile ilgili size net bilgi vereceğiz.
Şu anda anlayışınızı rica ediyoruz.
İyi günler dilerim." -
Mehaba sorun cozulcekmi bende merak ediyorum ayni sorun 2 aydir bendede var binaya yeni abonelik yapildi ve degerler sizi gibi oldu eski ve yeni hat degerlerim arasinda ucurum var
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım saha ekiplerine ileterek çözümleyecektir. -
Boşuna uğraşmayın düşen hızınız bir daha asla geri gelmeyecek
Hatta arıza kaydı sonrası Telekomdan ekip gelip hattınız kaldırmaz diyip aşağı seviyelere çekip sabileyecek hızınızı
Modeminiz bozuk, iç tesisatınızda sorun var diyecek
Ama asla kendilerinde hata veya çözüm yolu üretmeyecekler
Forumda tonla insan var bu durumdan müzdarip
Bilerek bu şekilde bir politika uyguluyorlar
Abone arttıkça hız değerleri düşüyor
Telekom kendi abonelerine daha fazla bant sağlamak için diğer İSS abonelerinin hızlarını düşürüyor
Bundan eminim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 18 Şubat 2021; 16:27:10 > -
Muhtemelen aynı eve biri daha internet bağlatınca TT santralden ayar çekti sizin nete
-
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:56:1 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:56:18 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:56:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:56:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:56:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:57:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Saha dolabı yoğunluğu, dağıttığı hız, İSS nin tanımladığı bant genişliği,
Kalifiye teknik eleman gelip sorunun nerede olduğunu tesbit edemediği müddetçe
Siz isterseniz Modemin kralını alın
Ankastreden altın kablo döşeyin
O bağlantı hızı yükselmez
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 18 Şubat 2021; 18:54:17 > -
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:58:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzer sorunu ben de yaşıyorum, bizzat kendim ankastreden cat6 kablo ile modeme kadar yeniledim ve değerlerim çok iyiydi 88mbps sabitlenmiş internetimle 16+ SNR. Birden internet gitti yaklaşık 2 saat ve geldiğinde hızım 79'a sabitlenmiş SNR değerim 8'di, hemen arkasından SNR iyice düşmeye başladı, 4.2 civarında şu an(bunlar uzun sürede değil 2-3 günde oluyor). Türknete yazdım ama klasik Telekom biz de sorun yok demiş, bunlarda teknik ekip yollayalım 108tl karşılığında diyor, sorun yoksa para istemeyeceklermiş. Bana ilk kurulumda gelen arkadaşlar modem bile kuramayıp modem sorunlu demeye getirip gitti, arkasından ben hallettim 2 dakikada. Şimdi bunların yapacağı işe ben nasıl güvenip çağırayım, sorunlu deyipte 108tl aldıktan sonra çözülmezse(ki benzer konularda çözülmediği defalarca görülmüş) bir de paramın peşinden mi koşayım? Hakikaten çok güzel 2-2.5 ay geçirdim Turknet ile ama ilk sorunda sesi Telekom'a karşı kesildi, muhtemelen bu sorunla biraz daha uğraşıp Telekom'a geçerim, Türkiye'de malesef durum bu...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
edit
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fabist35 -- 26 Şubat 2021; 18:58:43 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam burda hat degerlerini resim olarak attim benim sorunum 3 aydir bu ve turknet destekten kayit acmaya korkuyorum elimdeki olanida kaybedebilirim diyequote:
Orijinalden alıntı: fakasupiBoşuna uğraşmayın düşen hızınız bir daha asla geri gelmeyecek
Hatta arıza kaydı sonrası Telekomdan ekip gelip hattınız kaldırmaz diyip aşağı seviyelere çekip sabileyecek hızınızı
Modeminiz bozuk, iç tesisatınızda sorun var diyecek
Ama asla kendilerinde hata veya çözüm yolu üretmeyecekler
Forumda tonla insan var bu durumdan müzdarip
Bilerek bu şekilde bir politika uyguluyorlar
Abone arttıkça hız değerleri düşüyor
Telekom kendi abonelerine daha fazla bant sağlamak için diğer İSS abonelerinin hızlarını düşürüyor
Bundan eminim
https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/147977464
Ayrica aralik ayinda ilk sorunu yasadigimdada turknet forumda konuyu acmistim
https://forum.turk.net/t/75-mbpslik-paketimde-hizim-58-mbpsye-sabitlenmis/7145/17?u=1085842
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarigol45 -- 18 Şubat 2021; 22:13:6 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben tecrübemi paylaşıyorum
Mevcut hızımı benim elimden almaya çalıştılar
Arıza kaydını kapattirana kadar göbeğim çatladı
96 mbit hız zamanla 77 ye düştü
Geldiler bir de 50 ye sabitlediler
77 mevcut hızımı da elimden almaya çalıştılar zar zor kurtardım
Bunun tek açıklamasi sistematik bilerek hız düşürülüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X