Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (402. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
304.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 400401402403404
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Konuyu kurcalarken senin eski mesajlardan birinde görüp telefonun dilini İngilizce yaptım oldu. Benim için pek sıkıntı yok ama hanım telefonunu İngilizce kullanamaz. Koskoca firmanın bu duruma duyarsız kalması üzücü. Pek çok alternatif arasından firmaya güvenerek bu ürünü aldım. Hiç böyle bir sıkıntı yaşayacağımı düşünmemiştim. Programın düzgün çalışmadığı telefonlar da Samsung. En yaygın kullanılan cihazlar bu marka...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt

    Dili ingilizce yapmak problemi çözmüyor hocam fazla heveslenme. 15 20 dk sonra harita gene silinecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Böyle bir saçmalık olabilir mi? Bende Samsung dışında cihaz olmasa bu süpürgeyi kullanamayacak mıyım? Ya da her gittiğim yere süpürge için başka telefon mu taşıyacağım? Nerede kaldı bunun akıllılığı ya da robotluğu?

    Ben de e-posta gönderdim bakalım ne cevap gelecek? Firmanın menşei ne, hangi ülkenin firması biliyor musun?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar neredeyse 1 yıla yakındır ecovacs t9 kullanıcısıyım her gun çalıyor. Bu gun ilk kez tekerlek arızası verdi. 1 tanesi hiç çalışmıyor ne yapmam gerekir acaba teşekkürler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Funda8888 F kullanıcısına yanıt
    makinayı düzenli temizlediğinizi var sayıyorum ama genede saç io vs gibi bir dolanma var mı kontrol edin derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagatai -- 17 Ağustos 2022; 12:47:40 >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt

    apk sitelerinden ecovacs uygulamasının eski sürümleri ile dener misiniz mümkünse 2022 den önceki bir sürüm olsun.

  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim deneyeceğim. Yazdığım e-postalardan birine kanada birimi cevap verdi. Bizim bölgemiz değil dedi ama rica edince Sorunla ilgili detay istedi onunla yazışma halindeyiz. İnşaallah sorunu gündeme getirip çözebiliriz. Türkiye ye resmi olarak giriş yaptıkları için bir şekilde çözmeleri gerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt
    Taiwan

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esatgelmedi

    Teşekkür ederim deneyeceğim. Yazdığım e-postalardan birine kanada birimi cevap verdi. Bizim bölgemiz değil dedi ama rica edince Sorunla ilgili detay istedi onunla yazışma halindeyiz. İnşaallah sorunu gündeme getirip çözebiliriz. Türkiye ye resmi olarak giriş yaptıkları için bir şekilde çözmeleri gerek.

    Merhaba bende telefon değiştirip Samsung aldım aynı sorun bende de var.Ecovacs Türkiye'ye mesaj attım. Cevap olarak "Talebiniz ilgili birime iletilmiş olup en kısa sürede size bilgi verilecektir." cevabını verdiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makseki -- 17 Ağustos 2022; 10:7:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt
    Aslında sorun tamamen Samsung kaynaklı bence yıllar evvel Samsung Dan vazgeçme sebebim her ülkeye ayrı davranmalarıydı. Yazılımsal olarak Türkiye zaten en son sırada ama donanımsal olarak bile aynı model her ülkede farklılık gösteriyor Samsung da kullanılan malzeme değişince saçma saçma sorunlar çıkabiliyor. Hatta çok iyi hatırlıyorum kurulumda bölgeyi Rusya seçiyordum daha hızlı güncelleme ve daha çok özellik açık olduğu için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makseki kullanıcısına yanıt

    Bana Türkiye biriminden cevap bile gelmedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt

    O zaman bir de Samsung a yazalım. 🙂 Uzun yıllardır (s3 ten beri) Samsung telefon kullanırım ilk kez böyle bir sorun yaşadım. Apple de olduğu gibi uygulamalar Samsung a özel hazırlansa büyük ihtimalle Samsung da da bu problemler olmayacaktı. Şahsen Android in özgürlüğünü ios un nin stabilitesine tercih ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt
    Bu konuyu geçen CES’te Ecovacs ile konuştuğumuzda Samsung ve Honor marka telefonların android üzerinde yaptıkları bir güvenlik açığı sebebi ile çok sayıda modelinde uyumsuzluk yaşadıklarını öğrenmiştim.
    Mesela aynı sorun Neato uygulamalarında da var.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • jagatai J kullanıcısına yanıt
    Kontrol sağladım ama görünürde herhangi birsey yok 😔

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Funda8888 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Düğmesinden kapalı iken robotu ters çevirin ve tekerlekleri elinizle, aynı anda çevirin.
    Her ikisi de aynı direnci göstermelidir.
    Daha sonra bunu düğmeden açtığınızda deneyin.
    Aynı direnci gösteriyor mu, kontrol ediniz.
    Genelde tekerlek arızasıdır, komple tekerlek modülü değişimi gerekmektedir.
    Saygılarımla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • T9 aıvı ilk haritalandırmam iyiydi,1 haftalık ürünüm, haritalandırmayı sehven sildim,tekrar silip haritalandırmak istedim, bazı odaların 4-5 M2 kısmını haritalandırmadı ? Tavsiyeniz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Ali Bey merhaba, bize iyi haberleriniz var mı acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,


    T9 robot süpergenin T9 ve T9 AIVI olarak iki farklı modeli mi var ?


    İki farklı modeli varsa arasında ki temel farklar nelerdir?

  • elify. E kullanıcısına yanıt
    Henüz tam değil ama umut verici

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 400401402403404
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.