Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (401. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
304.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 399400401402403
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dock un 1 metre yakınında büyük bakır bir kazan var .Bakır ,lidar sensör sinyalini kestiği için robot dock u bulamıyor olabilir mi? Böyle bir ihtimal var mı?Hepsirobot Ali Bey??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar ozmo 950nin kronikleşmiş yüzde 1 üzerine çıkmama problemini Ali Bey'in de bahsettiği kavakta çalıştığım bir elektronikciye götürerek tamir ettirdim sonrasında robotu test etme fırsatı bulduğum kadarıyla robota 0dan hatıra cikarttirdim evleri 6-7 kere suputturdum ve ne performans açısından nede şarj olma konusunda bir sorun yaşamadım. Problemi olan arkadaşlar için yardımcı olmamı isteyen olursa yardımcı olmak isterim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • balprensi B kullanıcısına yanıt

    Lidar bir lazer ışını gönderip geri toplayarak çalışır, pek bakır kazan ile ilgisi olacağını sanmıyorum ancak kazanı oradan uzaklaştırıp veya şarjın yerini değiştirip bunu kolaylıkla deneyebilirsiniz.


    Şarj yuvası IR sinyali gönderir ve robotun bunu yakalaması beklenir normalde. IR de doğrusal bir ışındır, sadece önüne gelenden yansır. Yani yakınındaki kazan çok etkili olmayabilir.

  • Merhaba. Bugün satın aldığım deebot n8 pro ile ilgili bir kaç sorum var. Ürünün düşme koruması var mı? Kılavuzda ya da incelemelerde bahsedilmemiş. Evimin üst katında da haritalandırıp kullanmak istiyorum.

    İkincisi ise ürünü ilk kullanımda akıllı temizleme ile çalıştırdım harita oluşturmadı. Nerede hata yaptığım hakkında bir fikriniz var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Piyasada satılan bütün robotlarda düşme koruma sensörü vardır.

    N8de de 6 adet var. İçiniz rahat olsun.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    robottaki herhangi bir arızayı ecovacs home uygulamasında görebiliyor muyuz??robot haritalamada kaymış şekilde çıkarıyor ve dock a dönemiyor..haliyle elimle taşıdığım için..harita kayık da olsa kaydetmiyor...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balprensi B kullanıcısına yanıt

    Kendi iç arızası ise tabii ki uygulama aracılığı ile size bilgi veriyor.

    Haritalamada kaymış dahi olsa yuvanın bir metre kadar ilerisine koyup şarja dön komutu verirseniz haritadan bağımsız yerine dönecektir.

  • deneyeceğim..reset edip haritalandırma yapacağın şu an...bilgi veririm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balprensi B kullanıcısına yanıt
    Harita kayması benim de başıma geldi. Aslında saydığınız her şey herkesin başına gelmiştir bu modelde. Elektriklerin çok gidip geldiği bir ortamdayım her gün en az 1 kere kesiliyor. Elektrik gidince nadiren kendi kendine cikip dolasma olayı oluyordu dock arıyordu bulamayıp kalıyordu bir yerde. Haritaya da etkisi oluyordu. Son 4-5 aydır hiç yapmadı elektrikler her gün kesilmesine rağmen. Konusu nedir bilmiyorum o olayın. Bu sıkıntının haricinde elektrik kesintisiyle alakası olmayan genel harita oluşturamama-kaybetme-kaydırma vs. gibi durumlar, tamamen evin şekli şemali, çalışma sırasında müdahalede bulunma, kaygan yüzeyler, aynalar gibi çevresel faktörlerden dolayı oluyor. Robotun problemi böyle şeylere çok hassas olması. Evinizdeki tüm sandalyeleri kaldırıp, girip çıkarken zorlanacağı yüzeyleri bir şekilde halledip, yerden yansıtma yapan camlı dolap vs gibi şeyleri örüyle örtüp, tüm engel çıkarabilecek her şeyi kaldırıp, mümkünse siz de balkona falan çıkıp ilk haritalama yapın. Sonrasında haritada problem yasamamak icin özellikle aynalı dolap, yerde ayna vs varsa halledin ve robota calisma esnasında müdahalede bulunmayın. Bir yere takılırsa dahi duran robotta lidar calismaya devam ettigi icin robotu yerden kaldirirsaniz harita kayabilir. Öyle durumlarda robotu iç on/off tan kapatip öyle kurtarıp uygulamadan gorevi sonlandirip dock önüne koyup sarj istasyonuna dön komutu verin. Ne kadar cok ayni haritayı kaybetmeden calışırsa o kadar çok sorunsuzlaşıyor alet.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Cevap için teşekkürler. Evi iki sefer süpürdü ama alttaki ekran alıntısında da göründüğü gibi ne alan ne otomatik ne de özel sekmelerinde haritayı göremiyorum. Geçmiş temizliklerde harita görünüyor ama burada görmediğim için temizlik programlayamıyorum. Yanlış yaptığım bir şey mi var acaba?

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • WindWild kullanıcısına yanıt

    açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim...iç on off tan kapayın yazmışsınız..genelde yatak altında kalıyor..yetişmesi zor..zaten kapak açılmaz...genelde uzun bir sopa ile çekiyorum.dock u bulamadığı Zaman genelde yatak bazası altında kalıyor...bakalım şu an tekrar reset attım..haritalandırma yapıyor robot...ilginiz için tekrar teşekkür ederim..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozmo 950 milletin başına bela oldu. umarım T8 aivi kullanıcısı olarak böyle şeyler başımıza gelmez. Okudukça yorumları çok üzülüyorum. Umarım bir çözümü olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    haritalandırmayı yapamadım...yatak odası bazası altında çok uğraştı...sonra dock a döneceğini anons etti..fakat dock a dönemedi..bazanın kenarındayken üzerinden kapadım..dock un önüne koydum.dock a gönderdim fakat ters yöne ilerlemeye başlayınca ,sanki kaldığı yere gidiyormuş gibi..aldım..dock a koydum..yatak bazasının astarı sarkma yapmış.lidar oraya sürterek hareket ediyor. .ilerlemesine engel değil..bu yüzden kafası karışıyor olabilir mi???


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • balprensi B kullanıcısına yanıt
    Burada bir sorun var. Dock önüne koyduğunuzda ters yöne gitmez asla. Dock çok kuvvetli sinyal gönderir ve robot ona mutlaka uyar.
    Sormaya çekiniyorum ama dock fişe takılı değil mi? Ya da bağlantı kablosu tam yerine oturmuş mu?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt

    Esat kardeşim merhaba, yine yolumuz kesişti seninle.Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler  Cihazında bir problem yok, uygulamayı Samsung harici bir yelefon yada tablete kur oturumunu aç haritan gelecrktir. İyi günlerde kullan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    2 yılı geçti kullanıyorum..hiç bu kadar saçmalamamıştı bu robot.. maalesef dediğim gibi oldu..az önce resetledim..mesajlarımda yazdığım gibi..dock un 1 metre önünde resetledim ve dock a gönderdim..o zaman dock a gitti ..iş haritalamaya gelince böyle yapıyor..o bazanın altın gelince yarıda kesiyor...bir öncekinde de koltuğun altında kesmişti haritalamayı...robot kullanacağız diye koltukları. ayaklarını bile değiştirdim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Merhaba. 🙂 Tekrardan görüşmek güzel. Kenarda bir yerde duran bir LG telefon vardı onu bulup deneyeyim. Teşekkürler. Peki bunların Samsung la derdi ne?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt

    Olmadı... LG telefonda haritayı gördüm. Ufak bir bölgeyi temizliğe gönderdim. O sırada Samsung da uygulamayı açtım harita göründü. Bitirip şarja geri döndükten sonra ise tekrar görmemeye başladım. Garip bir durum. Başka çözüm önerin var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T9 aıvı de mop modunda diğer odalara geçişti parke genişliği yeterli olmadığında halı engeline takılıyor, gidemiyor. Halı tanıma sensöründen dolayı gidemiyor herhalde, peki nasıl yapacağız diğer odalardaki mopu, elle taşıyıp bırakmak mı gerekiyor....birde vakum gücü ve su akış seviyesini hangi seviyede kullanmayı tavsiye edersiniz ? Ayrıca toz haznesi yıkanıyor galiba, hepa filtre ve bezi yıkanır mı ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Covannii -- 16 Ağustos 2022; 22:50:18 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • esatgelmedi kullanıcısına yanıt

    Hocam samsung problemi uzun bir hikaye, aylardır mail atıyorum bir türlü çözemediler problemi. Önceleri telefon dilini İngilizceye alınca uygulamada harita görünüyordu, uzun süredir bu çözümde işe yaramıyor. Başka bir cihaza uygulamayı kur öyle kullan. Ben artık uğraşmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 399400401402403
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.