< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (379. sayfa)






-
-
Merhaba ozmo 950 pil sorunu sebebiyle iadesi için amazon ile görüştüm. Israrla üretici ile iletişime geçin dediler, iade etmek istediğimi bu sorundan dolayı iade edenler olduğunu defalarca belirtikten sonra iade gönderimini alırız ama hediye çeki tanımlarız dediler.
Ürünü sanal kart ile almıştım ve numarası değişti. Başka kart ya da iban numarası kabul etmiyorlar. Swift ücretini benden kesebilirsiniz dememe rağmen imkansız diyor müşteri temsilcisi. Aynı zamanda müşteri temsilcisi de çok kabaydı.
Tecrübesi olan bu konuda bana yardımcı olabilecek olan var mı? Bu arada hediye kartını kabul etmememin sebebi alacak ürün bulamamam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Amazon bile böyle yapıyorsa artık, vay halimize.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tekrar arayın başka müşteri temsilcisine durumu anlatın. Bazen böyle inatlaşanlar oluyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullandığınız sanal kart kapalı olsa da bankada hala sizin adınıza kayıtlı, gelen iadeler ana karta yansır. Teyit için bankanızla görüşün.
-
Banka dediğinizi teyit etti. Yarın amazon ile yeniden görüşüp iadenin aynı kart numarasına yapılmasını isteyeceğim bakalım. Bugün ki müşteri temsilcisini de uslubundan dolayı şikayet edeceğim. Teşekkürler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ecovacs yine güncelleme çıkarmış bir hevesle yükledim ama harita sorunu devam ediyor bende :(
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende de durum aynı. Ben hemen hergün mail atıyorum, sizlerde mail atarsanız hataları düzeltmeye mecbur kalırlar. Baskıya devam edelim lütfen.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 6 Nisan 2022; 8:24:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
sorun tam olarak ne geriye baktım ama göremedim.
-
Android 12 de isletim sistemi dili Türkçe olduğunda uygulama üzerinde harita gözükmüyor hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
merhaba
benim robotta da aynı sorun var çözüm bulabildiniz mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok hocam amazonla gorustum iade aldilar
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pil degistirmek cozum olmuyor mu, bu sekilde kalan robot çöp mu oluyor, sıkıntı buyuk o zaman ecovacstan uzak durmak lazim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ozmo950'nin bazı serilerinde bu sorun çıktı (Ecovacs'a göre %1in altında). Diğer modellerde veya O950'nin kalanında hiç bir sorun yok. Amazon bunların hepsini geri alıyor.
-
Geri aliyor ama ben geri verene kadar 3 ay ugrastim hocam, tamiri mumkun olmali bunlarin çöp olmasi cok saçma degil mi
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Cok uğraştık tamiri için, Ecovacs da devreye girdi ama anakart değişimi gerekiyor genelde. Bu da makinenin bedeline denk neredeyse. Buna sebep olmayacak yeni bir batarya üzerinde çalışıyoruz şimdi.
Ecovacs aslında genelde hiç sorun çıkarmıyor Amazon kanalında, ya yarısını ödüyor robot sizde kalıyor, ya da bedeli hemen iade ediyor.
-
En sonunda robot kalsin paranizi verelim dediler, parami aldim ama elimde bir çöp robot kaldi o zaman atiyim gitsin bunu çöpe bir ise yaramaycaksa
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Atacaksanız adres vereyim, parçaları işime yarar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhabalar
1-2 yıl oldu aliveli'den aldığım T8 var. Sorunsuz kullanıyorum. Ama uygulama üzerinden aktif etmek için alivelide ki satıcının verdiği numara ve girdiğim, oluşturduğum şifreyi bulamıyorum. Uygulama şu anda sorunsuz çalışıyor ama silip yüklesem gidecek her şey. Telefon değiştirsem gidecek. Apple kullanıyorum. Bu bilgilere telefonda nasıl ulaşabilirim?
Saygılar
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X