Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (328. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kartel1 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    4 depodan sevkini biliyorum, her genelleme hatalıdır, ama ilginç bir şekilde Avrupa forumlarında da çok şikayet var şu sıralar.

    Aynen sizin dediğiniz gibi, iade dururumda Amazon çok para kestiği için tamiri yoluna gidilmiş efendim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,


    Uzun süredir Deboot Ozmo 950 kullanıyorum, makineden oldukça memnunum. Son zamanlarda bumper stuck hatası veriyor ve elimle bumper kısmını toparlamaya çalışsam da sorun deva ediyor ve temizleme tamamlanmıyor.


    Bu konuda yardımcı olabilecek biri, ya da servis önerebilecek biri var mıdır? İstanbul-Kadıköy'de ikamet etmekteyim.


    Şimdiden teşekkür ederim.

  • tozmen_ T kullanıcısına yanıt
    Daha önce T8 de başıma geldi. Ali bey saç kurutma makinasının soğuk hava kısmı ile bumper ile cihazın arasındaki alanı hava tutmamı söyledi. Güzelce üflettim. Sonrada cihazı aç kapa yaptım. Tekrar etmedi. Bi deneyin isterseniz. Bumper siz basınca otomatik kendi geri atıyor değil mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Sayın @ZevkiSefa zaten doğru cevabı vermiş, tamponun altındaki boşluktan basınçlı hava verin, oradaki tozlar pislikler bi dökülsün. Ecovacs tampon sensörü olarak optik düğme kullanıyor, tozdan kolay etkilenebiliyorlar.


    Saygılarımla

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Daha önce elektrik süpürgesi ile biraz temizlediğimi düşünmüştüm ancak çözüm olmamıştı. Bugün saç kurutma makinesi ile sonuç aldım ve çalışıyor.

    Destekleriniz için sizlere tekrar çok teşekkür ederim. Ali Beyin yönlendirmesi ile 2019 Kasım ayında Ecovacs 950 almıştım, çok memnumum. Sağolun

  • tozmen_ T kullanıcısına yanıt

    Düzeldiğine çok sevindim, bu işlemi iki üç ayda bir tekrarlamanızı öneririm.

    İyi günlerde, huzur ve keyif ile kullanınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Sayın @ZevkiSefa zaten doğru cevabı vermiş, tamponun altındaki boşluktan basınçlı hava verin, oradaki tozlar pislikler bi dökülsün. Ecovacs tampon sensörü olarak optik düğme kullanıyor, tozdan kolay etkilenebiliyorlar.


    Saygılarımla

    çok özür diliyorum, bu bahsettiğiniz kısmı resim ile gösterebilir misiniz, bende T8 aivi kullanıcısıyım ve bir sorunla karşılaşmama adına düzenli olarak bakımlarını yapmaya çalışıyorum


    şimdiden teşekkürler

  • Kızım_Aleynam K kullanıcısına yanıt
    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba 1 yildan fazladir ozmo 950 kullanıcısıyım. Dün süpürmesi bitince şarjı bulamamis ve koltuklarin arkasinda kalmis. Ben de sikkat etmemistim. Sabah sarja taktim doldu sandim ama sarj olmamis. Uygulamadan baktigimda sarj oluyor gözüküyor ama hep %14te ilerleme yok. Sarj unitesiyle temasina dikkat ettim. Hatta sesli olarak kendisi de sarj oluyor diyor ama bi ilerleme yok malesef. Nasıl çözebilirim bu sorunu acaba?

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi princesrator -- 14 Temmuz 2021; 19:19:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • princesrator P kullanıcısına yanıt
    Ufak bir alanı seçip süpürtmeye yollayın. Uygulamadan çıkın şarja döndüğünde uygulamayı tekrar açıp yüzde değişmişmi diye bakın.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurFB1453

    Ufak bir alanı seçip süpürtmeye yollayın. Uygulamadan çıkın şarja döndüğünde uygulamayı tekrar açıp yüzde değişmişmi diye bakın.

    Malesef bir değişiklik yok ☹ Zaten süpürtmeye yollayamiyorum batarya zayif diyor. Kendim çalıştırdım sarj unitesinin yaninda 10 sn. Sonra sarj olmaya döndü. ☹




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi princesrator -- 14 Temmuz 2021; 20:42:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • princesrator P kullanıcısına yanıt
    Prizle oynayın bazen temassızlık yapabiliyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Onu da denedim. Hatta prizde sikinti varsa diye diğer odaya taktim ama durum ayni malesef ?

    @Hepsirobot hocam acaba bataryanin omruyle ilgili bir şey olabilir mi? Ya da Tavsiye edebileceginoz bir çözüm yontemi var mi sizin de?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • princesrator P kullanıcısına yanıt
    Prizin ucundaki dönüştürücüde bir sorun olmasın?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt
    950 ler dönüştürücüsüz geliyor sanırsam.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Aynen dönüştürücü yok priz ucunda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • princesrator P kullanıcısına yanıt

    Yani üzerine elinizle koyduğunuzda da şarja geçmiyorsa bir batarya sorununundan şüphelenmek gerekebilir.

    Enerjiyi sırası ile kontrol etmenizi öneririm ama bunun için imkanınız var mı bilemiyorum. Duvar, kablunun uçları, dock üzerindeki kontaklar sırası ile...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 15 Temmuz 2021; 10:55:48 >
  • Kendim koydugumda hatta yanlis yerlestirdigimde bile kendisi geri çıkıp tekrar duzgun bi sekilde sarj ünitesine giriyor ve sesli sarj oluyorum uyarisini veriyor. Uzerindeki ışık yanip sönüyor aynı sarj oluyormus gibi. Uygulamadan bakiyorum sarjda ilerleme yok. Hatta %1e düşmüştü en son.

    Bahsettiginiz işlemler için eşimden destek alayım ben halledemem sanırım. 2 yıl garanti kapsaminda ama amazon de üzerinden aldığımız için nasıl servisle iletisime gecicem bulamadim. Siteye girip destek icin basvurmak istedigimde numaranizi birakiniz diyor onda da +49lu kod sabit haliyle numarami kabul etmiyor. Daha önce servis destegi alan olduysa nereyle iletisime gecti acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazonla iletisime geçtim. Direk ya degisim ya iade yapalim dediler. Degisim istedim ama su an gerceklestiremiyoruz iadesini saglayalim siz tekrar satin alin dediler. Paketleme depozito falan o ücretleri de odemistim alirken iadede düşülecek mi bunlar dedim. Hayir toplamda ne odediyseniz hepsi odenir. Siz ptt ile kargolayin kargo uvretini de mail atin ne ödediyseniz hepsi yatar dediler. Ilk kez böyle bir durumla karsilasiyorum haliyle cok şaşkınım. 401 € Ürün ve paketlemeye ödemişim. 72€ ithalat depozito ucreti olarak. Faturada 401 gözüküyor sanırım o kısmı iade edilir.
    Asıl önemli olan iade edilen ucretle yine ayni yada daha iyi özelliklerde bir robot alabilir miyim? Son zamanlarda takip edemedim. Xiaomilerde düşüşler vardi ama. Tavsiye edebileceğiniz modeller var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.