< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (328. sayfa)






-
-
Teşekkürler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Uzun süredir Deboot Ozmo 950 kullanıyorum, makineden oldukça memnunum. Son zamanlarda bumper stuck hatası veriyor ve elimle bumper kısmını toparlamaya çalışsam da sorun deva ediyor ve temizleme tamamlanmıyor.
Bu konuda yardımcı olabilecek biri, ya da servis önerebilecek biri var mıdır? İstanbul-Kadıköy'de ikamet etmekteyim.
Şimdiden teşekkür ederim.
-
Daha önce T8 de başıma geldi. Ali bey saç kurutma makinasının soğuk hava kısmı ile bumper ile cihazın arasındaki alanı hava tutmamı söyledi. Güzelce üflettim. Sonrada cihazı aç kapa yaptım. Tekrar etmedi. Bi deneyin isterseniz. Bumper siz basınca otomatik kendi geri atıyor değil mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sayın @ZevkiSefa zaten doğru cevabı vermiş, tamponun altındaki boşluktan basınçlı hava verin, oradaki tozlar pislikler bi dökülsün. Ecovacs tampon sensörü olarak optik düğme kullanıyor, tozdan kolay etkilenebiliyorlar.
Saygılarımla
-
Daha önce elektrik süpürgesi ile biraz temizlediğimi düşünmüştüm ancak çözüm olmamıştı. Bugün saç kurutma makinesi ile sonuç aldım ve çalışıyor.
Destekleriniz için sizlere tekrar çok teşekkür ederim. Ali Beyin yönlendirmesi ile 2019 Kasım ayında Ecovacs 950 almıştım, çok memnumum. Sağolun
-
Düzeldiğine çok sevindim, bu işlemi iki üç ayda bir tekrarlamanızı öneririm.
İyi günlerde, huzur ve keyif ile kullanınız.
-
quote:
Orijinalden alıntı: HepsirobotSayın @ZevkiSefa zaten doğru cevabı vermiş, tamponun altındaki boşluktan basınçlı hava verin, oradaki tozlar pislikler bi dökülsün. Ecovacs tampon sensörü olarak optik düğme kullanıyor, tozdan kolay etkilenebiliyorlar.
Saygılarımla
çok özür diliyorum, bu bahsettiğiniz kısmı resim ile gösterebilir misiniz, bende T8 aivi kullanıcısıyım ve bir sorunla karşılaşmama adına düzenli olarak bakımlarını yapmaya çalışıyorum
şimdiden teşekkürler
-
-
-
Ufak bir alanı seçip süpürtmeye yollayın. Uygulamadan çıkın şarja döndüğünde uygulamayı tekrar açıp yüzde değişmişmi diye bakın.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: OnurFB1453
Ufak bir alanı seçip süpürtmeye yollayın. Uygulamadan çıkın şarja döndüğünde uygulamayı tekrar açıp yüzde değişmişmi diye bakın.Malesef bir değişiklik yok ☹ Zaten süpürtmeye yollayamiyorum batarya zayif diyor. Kendim çalıştırdım sarj unitesinin yaninda 10 sn. Sonra sarj olmaya döndü. ☹
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi princesrator -- 14 Temmuz 2021; 20:42:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Prizle oynayın bazen temassızlık yapabiliyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Onu da denedim. Hatta prizde sikinti varsa diye diğer odaya taktim ama durum ayni malesef ?
@Hepsirobot hocam acaba bataryanin omruyle ilgili bir şey olabilir mi? Ya da Tavsiye edebileceginoz bir çözüm yontemi var mi sizin de?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Prizin ucundaki dönüştürücüde bir sorun olmasın?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
950 ler dönüştürücüsüz geliyor sanırsam.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen dönüştürücü yok priz ucunda
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yani üzerine elinizle koyduğunuzda da şarja geçmiyorsa bir batarya sorununundan şüphelenmek gerekebilir.
Enerjiyi sırası ile kontrol etmenizi öneririm ama bunun için imkanınız var mı bilemiyorum. Duvar, kablunun uçları, dock üzerindeki kontaklar sırası ile...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 15 Temmuz 2021; 10:55:48 > -
Kendim koydugumda hatta yanlis yerlestirdigimde bile kendisi geri çıkıp tekrar duzgun bi sekilde sarj ünitesine giriyor ve sesli sarj oluyorum uyarisini veriyor. Uzerindeki ışık yanip sönüyor aynı sarj oluyormus gibi. Uygulamadan bakiyorum sarjda ilerleme yok. Hatta %1e düşmüştü en son.
Bahsettiginiz işlemler için eşimden destek alayım ben halledemem sanırım. 2 yıl garanti kapsaminda ama amazon de üzerinden aldığımız için nasıl servisle iletisime gecicem bulamadim. Siteye girip destek icin basvurmak istedigimde numaranizi birakiniz diyor onda da +49lu kod sabit haliyle numarami kabul etmiyor. Daha önce servis destegi alan olduysa nereyle iletisime gecti acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazonla iletisime geçtim. Direk ya degisim ya iade yapalim dediler. Degisim istedim ama su an gerceklestiremiyoruz iadesini saglayalim siz tekrar satin alin dediler. Paketleme depozito falan o ücretleri de odemistim alirken iadede düşülecek mi bunlar dedim. Hayir toplamda ne odediyseniz hepsi odenir. Siz ptt ile kargolayin kargo uvretini de mail atin ne ödediyseniz hepsi yatar dediler. Ilk kez böyle bir durumla karsilasiyorum haliyle cok şaşkınım. 401 € Ürün ve paketlemeye ödemişim. 72€ ithalat depozito ucreti olarak. Faturada 401 gözüküyor sanırım o kısmı iade edilir.
Asıl önemli olan iade edilen ucretle yine ayni yada daha iyi özelliklerde bir robot alabilir miyim? Son zamanlarda takip edemedim. Xiaomilerde düşüşler vardi ama. Tavsiye edebileceğiniz modeller var mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X