Batarya 3 saat temizlik yapmaya yetecek kapasitede. Docktan çıkıp hemen geri dönmeyi gerektirecek bir durum olmaz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (281. sayfa)




-
-
quote:
Orijinalden alıntı: hukihuki
Engel falan yok bende, docktan ayrılıp 50 cm kadar ayrılıp geri döndü bugün. Yarın çözülür diye beklemedeyim bunun sunucu sıkıntısı olduğunu düşünüyorumUmudunuzu kırmak istemem ama sunucu sıkıntısı olduğunu sanmıyorum yarın bugünkü ile aynı problemle karşılaşma ihtimaliniz yüksek. Sizin gözünüzden kaçırdığınız bir problem olmalı hatta şöyle söyleyeyim denemek istiyorsanız dockun bulunduğu odanın kapısını kapatıp oto modunda temizliğe gönderin ne yapacağını görmüş olursunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kartel1 -- 8 Mart 2021; 20:37:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: TzisTaLocating deyince yeni harita oluşturmaz hocam konumunu bulmaya çalışıyor. Bulunduğu odayı temizliğe gönderin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Maile cevap gelince beni de bilgilendirir misiniz? Aynı mevzu çünkü -
Bugün uğraşmayacağım ama yarın denerim. Sorunsuz çalışırken böyle hata vermesi garip geliyor. Mail ben de atayım diyorum yarın olmazsa. Sizin dediğiniz yöntemi de denerim. -
-
-
-
Şimdi denedim hatam devam ediyor. Haritayı tamamen silip yen iharita çıkarmam işe yarar mı dersiniz? Zaten niyetim vardı yeni haritaya -
merhabalar
forumu takip ederek ozmo 950 olarak tercihimi yaptım, bir aydır cihazı kullanıyorum
temizlik performansı gayet başarılı fakat ilk haritalama sonrasında uygulama üzerinden kullanım ve harita işlevselliği bazı sorunlar yaratıyor. robot haritayı görüyor ama yönlendirme yapamıyordum, en son reset atıp baştan kurmak istedim ama şu anda uygulama robotu görmüyor. tekrar tekrar reset atıp kurulum yapıyorum ama ne yaptıysam olmadı, konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.
teşekkürler.
-
Ecovacs android uygulamasına güncelleme gelmiş arayüz değişmiş hataları düzelttik diye yazmışlar şimdilik beğendim. Eskisine göre daha modern bir arayüz olmuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: jagatai
@kartel1 siz hangi maile yazdınız ben yanıt alamadım maillerime tekrar deneyeyim dün paspas varken geçtiği noktadan bugün paspas yokken geçmedi. Sürekli aynı saatte başlıyor gözden kaçırdığım bişey var ama ne çözemedim.
support@ecovacs.zendesk.com
Buradan yazıyorum ama sakın Türkiye'deyim filan demeyin o hatayı 1 kere yaptım Türkiye ye biz bakmıyoruz yerel desteğe başvurun dediler daha sonra amazondan aldım dedim konum belirtmedim hemen geri dönüş yapıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ios 360 mb lik güncelleme geldi -
106mb güncelledim bi giriş değişmiş o950 için ek özellik gelmemiş t8veya n3 kullananlarda var mı değişiklik?
-
Giriş ekranı değişmiş halde t8aivi de. Ama şu an bağlanamıyor. İki gündür yine çalışmıyor bu arkadaş :: -
Buraya mail attım biraz önce. Bir cevap gelecek mi bekleyeceğim. Bu arada harita sıfırlamak çözüm olur mu dersiniz? -
-
Yeni haritalama yaptım. Haritayı kaydettim fakat kayıtlı haritalarda gözükmüyor. Fakat area ile kendi bölümlerdirdiği yerlere gidiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
siz çift taraflı bantla yuvayı sabitlemiştiniz değil mi acaba bant bişeylerimi etkiledi ki? Ev ağı 2.4ghz de demi hem 5 hem 2.4 se acaba o mu kafa karışırıyor.
@oqi oktay 360 ta app versiyonu kaç ecovacs neden hiç ilgilenmemiş bu app olayı ile çözemedim. Gerçi sorun ülkemizde sanırım yurtdışında olsa şimdiye çözülürdü. Ayrıca o robot ismi nedir ya
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X