Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (146. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
304.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt
    Peki germany olarak denediniz mi ?
  • Evet denedim yine aynı hatayı verdi. Robotun yazılımına bölge kısıtlaması yüklenmiş sanırım bu yüzden diğer ülkeler seçildiğinde robotu ekliyor gibi işlem başlıyor ve son anda hata veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exper1980 -- 17 Aralık 2020; 17:46:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exper1980 kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki sonuç olumsuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: probandi

    Bizim ucak 4 gundur havada nasil ucaksa

    bizim uçak 12 sinden beri havada uçuyor :) yakıt alıp tekrar kalkıyor heralde

  • hhuctas H kullanıcısına yanıt

    Yok hocam, siz birkaç sayfa öncesini okuyun, sizin ürün de gelmiştir. İlgili yere hemen email atın.

  • iqwert kullanıcısına yanıt
    Robotun üst kapağını açıp içindeki ışık sabit mi yanıyor yolsa yanıp sönüyor mu bakabilir misiniz?
  • Hiç yanmıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iqwert kullanıcısına yanıt
    Robotun üst taraftaki açma kapama tuşuna bastığınızda tuşun üzerindeki ışık yanıyor mu?
  • Evet yanıyor. Kapak içindeki WiFi tuşuna da bastım yandı söndü durdu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Region Turkey seçmeyin vergi çıkar:)
  • Ortalık karışacak, 82 misafir 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceanofmemories -- 17 Aralık 2020; 18:28:49 >
  • iqwert kullanıcısına yanıt
    Kapak içinde Wi-Fi tuşu yol, o reset tuşu. Umarım basılı tutmamışsınızdır:)

    Şu anda üst düğmeye bastığınızda robot starting cleaning diyorsa, iç taraftaki Wi-Fi ışığı sabit şekilde yanıyorsa biraz çalıştıktan sonra uygulamayı telefondan kapatıp tekrar açın. Bazen robot internete bağlı olsa da server ile bağlantı kuramıyor. Tekrar denemek gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oceanofmemories

    Yok hocam, siz birkaç sayfa öncesini okuyun, sizin ürün de gelmiştir. İlgili yere hemen email atın.

    ne diye mail attınız tam olarak

  • ürün 11 inden beri ayıklama deposunda beklemedeymiş ne iş anlamadım.NE arayan var ne soran

  • Bukete mail attım. Bakalım ne olacak?

    Vergisiz beklerken 200 lere sevinir durumdayız.

  • hhuctas H kullanıcısına yanıt

    buket@fsplogistics.com


    buraya email göndereceksiniz. Ad soyad ve takip numarasını yollayın, çıkan vergiyi sorun ve İBAN için banka bilgilerini isteyin. Parayı gönderdikten sonra da dekontu hemen yollayınki işlemler daha hızlı yürüsün.


    Bizim uçak hala havada olmasına rağmen, kargo İstanbul'a çoktan gelmiş.

  • hhuctas H kullanıcısına yanıt
    Buket@fsplogistics.com

    takip numaranı ve adınızı söyleyin.
  • oceanofmemories O kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam.Peki biz süreci hızlandıralım derken vergiyi gereksiz ödüyor olabilir miyiz?

  • 400 yazın da sinirim hafiflesin:)
  • sirphoenixx kullanıcısına yanıt

    :D sanırım resetledim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.