< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 17 Aralık 2020; 10:47:11 > |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (144. sayfa)



-
-
Burda da satıcının sorumsuzluğu var
Marc takip etmeliydi -
Gelen cevap:
Merhaba Onur bey arkadaşınızda 2 ürün mevcut . Yurtdışından gümrük vergileri tarafımıza nasıl iletiliyorsa ona göre iletiyorum .
Almış olduğunuz ürün için satıcı firmanıza sorarak hareket edebilirsiniz. Ben sadece bilgilendirme yapmak ile yükümlüyüm . -
Bu soru özelden de geldiği için ve yanlış bilindiği için açıklığa kavuşturalım.
J-NET Turkey Special Line bu şekilde çalışmıyor, zaten malın gümrük vergi ve harçları ödenmiş ve geçmiş yani artık mal millileşmiş ve serbest dolaşıma girmiştir.
J-NET Turkey Special Line ile gönderilen ürünlerin, sizin para ödemeniz veya ödememenizden bağımsız gümrük ithalat işlemleri yapılır. MFI şirketinin deposu bir antrepo değildir, yani ürünleriniz gümrükten geçtikten sonra MFI deposuna girer ve artık bu ürünün mahrece iadesi için tekrar gümrük işlemleri yapılması gerekir ve bu aşamadan sonra oldukça zor bir işlemdir.
Alıntı
metni:J-net satıcı ödemek zorunda diyorsa neden FSP ile alıcıdan para almaya çalışıyor o zaman? Burda J-net'in yukardaki kurallara uymadığı anlaşılmaz mı? Bu sorunun da cevabı J-NET için paylaştığım linkte gizli, zaten satıcı ile yazışmalarda hep bu noktayı vurguladım, kendisi de aslında çok iyi biliyor prosedürü. J-NET masraf çıkacak, alıcıya satmadan önce haber ver ve bunu senden önce alıcıdan isterim diyor, eğer alıcı ödemeyi reddederse teslim şekli DDP/DDU olduğu için satıcıya sen ödemek zorundasın diyor.
Bu süreci ilk defa neler olacağını bilmeden yaşamak çok stresli bir durum fakat sistemi çözüp, haklarını öğrendikten sonra topun kimde olduğu bariz belli oluyor.
-
Ben parayı yolladım Marc la 3 aşşa 5 yukarı hesaplaşırız artık. Kadından bana ödediğime dair bir belge istedim. -
Aynen bende bu şekil yaptım marcs ile anlaşamazsak aliekspress bizi üzmez heralde -
Marc cevap attı."Kendi hatası olduğunu söylüyor "yeni bir lojistik şirketi ile işbirliği kurdum ve lojistik hizmeti gelecekte daha iyi olacak" yazmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 17 Aralık 2020; 11:16:48 > -
Aynısını bana da yazdı ücret iadesi konusunda bişey yazmdı mı size -
Bu tutarı nasıl telafi edersin yazmıştım okumamıştı şu an okumuş gözüküyor bakalım ne yazıcak ya da yazıcak mı:) -
Kesinlikle J-net problemidir. Ben bunu defalarca yaşadım. Hep değerli satıcılar bu sistemden uzak durdu. Bana yazı gelmedi 250-400 ytl arası çıkarsa ödeme yapacağım. Adam zaten kaliteli bir ürünü bize çok ucuza sattı. Orta yol olsun. Satıcı olun siz ne yapardınız. Çok satış var j-net satıcıyı öptü bunu kasıtlı yaptı. Bu ilk değil yoksa çinden çok Türkiye iyi satıcı çıkardı bu sistemde. Köstek olmayın marc gibi satıcılar olsun. Neden yok bu yüzden. Ülke içinde çoğu problem kargo şirketlerindendir empati kurun az. Ürün zaten ucuza aldım 300 ytl satıcıya sorar öde derse öderim. Satıcı ile iletişim şart.
Biri budalalık yapıp dispute açarsa intihar etmiş olur çamura kendide saplanır Marc gibi olursun🤣👉ben uyardım. Aliexpress Türkiye ile son yıllarda çok sorunu var bunu ülkene gönderimi yok ile çözdü. Satıcı zaten zarar etmiş büyük olasılıkla dönüş zararını sen üstüne alırsın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LeWings -- 17 Aralık 2020; 12:44:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Adam iyi niyetli satış yaptı bu çok net! O kadar sorumluluğu üzerine aldı niçin? Az empati kurun yahu. Bu sorunlar yüzünden ülkeme adam gibi getircek ucuza gelecek satıcı arıyoruz var mı yok? Niye yok?
Bence bir daha bu sistemle gönderir mi bilemem.
Satıcıyı affedersin de j-net öptü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
takip numaramı fsp lojistik firmasına bildirdim bana da 403 lira vergi çıktı.
maille yazdıklarını Marc a ilettim vergi dahil ödemiştim şimdi nasıl yapalım dedi
cevabı aşağıda
I have paid a fine of 3000 USD, and the buyer does not need to pay the fine
Just wait for their package
I am now stuck in a serious loss on orders in Turkey
vergiyi ödemeden bekliyim ama ne kadar bekliyicez ki
-
Boş yere lojistik firmasının günahını almışız, fakat kardeşim onlarda "gümrük ithalat vergisinin ödemesinin yapılması gerekmektedir" yazacaklarına "depoda bekleme ücreti" vs. yazsalardı, böyle yanlış anlamazdık.
Ben de firmaya ürün belki gelmiştir diye email attım, bakalım ne olacak ?
-
Ben olsam vergiyi ödeyip ürünü hemen alırdım.
-
Sizin kargoda hala uckata gorunuyor degil mi? Ben her ihtimale karsin buket hanimi takip numarami bildirip mail attim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet uçak resminde halen, fakat İstanbul'a çoktan gelmiştir. 12 Aralık'tan beri havada yakıt ikmali yapacak hali yoktur herhalde. Ben de ona email attım zaten.
-
Uçakta görünenler için fiyat artacak heralde
Bakalım size kaç çıkacak -
400 tl civarinda birsey cikarsa alirim zaten marcs bana 35 dolar indirim yapmisti. Ancak daha fazla cikarsa odemem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Marc hikaye anlatıyor yok bekliycekmişim de gelicekmiş. Adamlar acıyıp tamam gönderelim diyicek herhalde sanıyor.
Bana yedek parça vermiyormusun? bana indirim de tanımlayabilirsin,50 dolar olmasına gerek yok yazdım. Ben insanlığımı yaptım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurFB1453 -- 17 Aralık 2020; 14:51:56 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X