Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.881
Cevap
195
Favori
286.739
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
54 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Yaptım ancak sonra şarj istasyonunu farklı bir odada göstermeye başladı bir önceki mesaj gibi haritalar birbirine girdi bende sildim haritayı tekrar deneyeceğim
  • Btldrn B kullanıcısına yanıt
    Genelde bir kaç defa çalışınca düzeltir haritayı. Ama isterseniz silip baştan yaptırabilirsiniz. Bittikten sonra kaydedin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Btldrn B kullanıcısına yanıt
    Hocam cihazı alıp dockun üstüne bırakıp kapatıp açabilir misiniz? Bu şekilde eski haritaya ulaşılabileceği yazıyor.
    https://www.ecovacs.com/global/support/DEEBOT-OZMO-950/faq-detail?id=40&product_id=5
  • Dün bende de sıkıntı vardi..evi temizledi son mutfak kaldi süpürürken bi anda ve sarji yeterli olmasına rağmen sarja geri döndü..sonra biraz bekledikten sonra tekrar mutfagi secerek gönderdim giderken yari yolda tekrar geri döndü..bu sefer elimle alip bıraktım o sekilde yapsin diye ama haritada düzgün bir sekilde supurmemesine ragmen temizligi bitirmiş ve sürekli sarj unitesini aradi normalde elimle bıraktığımda temizligi bitince clean completed mesaji geliyordu ve bıraktığım yerde sabit bekliyordu..sarj unitesini arka odalari dolasarak bulmaya çalıştı..kayitli haritamda da karışıklık var..neyden kaynaklanmis olabilir bu kadar kargaşa bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kdundar

    18 Mayıs siparişim henüz DHL e teslim edilmedi. Bu dönemde bu kadar kafaya takmamak lazım diye düşünüyorum, olabilir bir kısım erken gelir bir kısım geç gelir. Sağlam şekilde gelsin de 1-2 hafta geç gelmesi sorun olmamalı, belki de hayırlı olur taşıma bedelini geri alırsınız. Ben bunu tercih ederdim mesela.
    Dün sipariş verdiğim ozmo 950 için biraz önce mesaj geldi kargoya teslim edildi diye. Kargo numarası ile bir link vermişler. Linke tıkladım, Aras kargo çıktı. Aras kargo ile almanyadan geliyorsa işimiz var dedim içimden
    Detaylara girince Ürün İstanbul/Maslak da görünüyor. Nasıl iş anlamadım açıkçası.




  • Teacher83 T kullanıcısına yanıt
    Sunucu kaynaklı bir sorun gibi gözüküyor.
    Uzaktan bağlantılarda seyrek de olsa yaşanabiliyor bu tip sorunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • KRML kullanıcısına yanıt
    Ama bu yöntem harita kaybından hemen sonra yapılırsa çalışıyor. Yani aradan uzun süre geçmemesi lazım. İnşallah olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sabah haritalamayı güzel yapmamıştı, haritayı sildim tekrar baştan başlattım bence şuan mükemmele yakın haritalandırma yaptı.

    İlk izlenimim iyi ki almışım.

    Çizik olmasaydı çok daha mutlu olacaktık tabi
  • satıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BigOTTOMAN1453 -- 29 Mayıs 2020; 15:52:59 >
  • mandufla kullanıcısına yanıt
    şanssızlık bende işte. s5 max siparişim ayrı bekler bu ayrı bekler.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Geçiçi bir problem midir yani Ali Bey?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mandufla

    Dün sipariş verdiğim ozmo 950 için biraz önce mesaj geldi kargoya teslim edildi diye. Kargo numarası ile bir link vermişler. Linke tıkladım, Aras kargo çıktı. Aras kargo ile almanyadan geliyorsa işimiz var dedim içimden
    Detaylara girince Ürün İstanbul/Maslak da görünüyor. Nasıl iş anlamadım açıkçası.

    Alıntıları Göster
    Aras kargo bağlantılı bilmiyorum ama 18 Mayıs 20.00 de verdiğim yedek parça siparişi dhl tarafından 20 Mayıs 12 de teslim edildi. Gümrük çekim vs işlemleri dahil. DHL cidden çok iyi bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teacher83 T kullanıcısına yanıt
    Öyle olduğu söyleniyor efendim.
  • Amazondan kontrol edince dağıtıma çıktı upsin sitesinden kontrol edince ‘ Paketiniz gümrük şirketinde işlemden geçiyor. / Paket gümrükleme acentesinde son bırakma bekliyor.’diyor bayadır bu şekilde kalmış durumda.

    Ups’in keyfine kaldık anlaşılan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msb_bjk -- 28 Mayıs 2020; 15:55:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çizikleri çok kafaya takmaya gerek yok benimkinin üzerinde 2 tane derin çizik oldu şimdiden. Koltuğun 1 tanesi 10cm ama halının yanındaydı ondan olduğunu anlayınca koltuğun ayağını halinin üzerine aldım yeni çizik yok şimdilik.

    Bu arada Ali hocam cihaz dün filtre temizliği ve hazne temizliği yapın diye hata verdi temizlik sonrası. Neredeyse her temizlik sonrası hazneyi boşaltıyorum bayada pisilik çıkıyor. Filtre temizliğini 3 gün önce yapmıştım baya birşey çıkmıştı. Sadece süngerini yıkayıp kurutup öyle takmıştım. Simdi baktım yine vardı ama o kadar değildi. Taktıktan sonra temizlik yaptırdım hata vermedi ama. Neden hata vermiştir sizce. Neye istinaden hata veriyor nasil tespit ediyor cihaz teknik olarak merak ettim. Motor zorlanınca mi yada çekiş gücü düşünce mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkrdn -- 28 Mayıs 2020; 19:31:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkrdn kullanıcısına yanıt
    Hazne temizliği bildirimini başka bir sensör ile yapıyor. Aynı şekilde filtre tıkanınca da fan motoru zorlanınca hata veriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flaminks09

    Bazen temizlik yaptıracağım da harita boş gözüküyor. Sürekli gir çık yapıyorum uygulamaya bekliyorum 1dk fln ama gelmiyor. Dün de aynı şey oldu gelmişti. Advanced modda açık ve harita kayıtlı ama neden boyle anlamadim. Sizin de başınıza geliyor mu..

    Bir de haritayı bazen ters çeviriyor. Dock yukardaysa asagida gibi gözüküyor ve no mop zone no go zonelar da kaymis oluyor

    Ayni problem benim de başıma geliyor hocam, gir çık yapinca düzeliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • eric cartman kullanıcısına yanıt
    Sunucu kaynaklı geçici problemler, cihaz ile ilgili değil efendim.
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Hocam bunlar kayıtlı haritaları her seferinde sunucudan mı çekiyor? Bütün markalarda da mı durum aynıdır?
  • eric cartman kullanıcısına yanıt
    Evet, maalesef

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.