Tp-Link EAP-110 access point ile büyük bir sıkıntı yaşıyorum. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Sorun: Müşterimize ait iş yerinde eskimiş ve iyi çekmeyen access pointleri Tp-Link EAP 110 ile değiştirdik ve şimdi her katta 1 adet olmak üzere 5 adet TP-Link EAP-110 Access pointimiz var. Ve access pointlerde sürekli kopma sorunu yaşıyoruz ve bir türlü çözemedik.
Detaylar: Çağrı merkezi ile son 15 gün içinde belki 10 kez görüşmüşüzdür. - Onların yönlendirmeleri ile access pointlerin hepsini önce 11 no'lu kanala aldık. Sorun çözülmedi. - Şifreleme sistemini WEP'e kadar çektik. Gene sorun çözülmedi. - En son iş çağrı merkezinden çıktı ve teknik destek bölümlerine gitti. Oradaki arkadaş uzaktan bağlanıp firmware güncellemesi yaptı ama sorun gene çözülmedi. - O arada iki access pointi sorunlu diye Kartal'dan Kadıköy'e birkaç kez gidip geri iade edip yerine yenilerini aldık. Değişenler de kaldığı yerden sorun devam etti. - Bunlar hep birkaç gün aralıklarla olduğu için ürünleri satın almamız, kurmamız ve bu aşamaya gelmemiz yaklaşık 15 gün aldı. - Bağlananlar hala belirli süre sonra ağdan düşüyor. Müşterimiz ile iyice papaz olduk anlayacağınız. - Bu görüşmelerin ardından kendim çözüm üreteyim diye deneme amaçlı her katın AP'inin kanalını değiştirdim. 1-6-11-1-6 şekline çevirdim. Sorun halen devam ediyor. Pazartesi TP-Link'den dönüş bekliyorum, sorun artık çözülmezse müşteri bana patlayacak bende TP-Link'e. Bakalım ne olacak?
Ek bilgi: Servisin yüklediği firmware 150409 tarihli http://www.tp-link.com.tr/support/download/?model=EAP110&version=V1#tbl_j Ama tp-link ingilizce sayfasında 150709 tarihli bir firmware daha var. Sanırım o firmware sorunu çözebilecek bir firmware ama türkçe sayfasında olmadığı için yüklerseniz cihaz garanti dışı kalır diyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım.