Şimdi Ara

E6750'ten-E8500'e geçmek...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
2.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar sizce E6750(@3,4) E8500e geçmek mantıklı olur mu.Aslında kendi işlemcim daha yüksek hızlara çıkyordu fakat elimdideki ocz reaper 2 gb yerine ocz platinium 4 gb'a geçince 3,4e düşmek zorunda kaldım.Ayrıca anakartta Asus P5KC..Evet arkadaşlar eğer geçersem parayı çöpe mi atmış olurum yoksa gözle görülür bi fark olur mu?



    _____________________________
  • Oyun için mi?

    Sistemin genelini düşünürsek, mantıksız geliyor. Yani işlemciyi değişecek olsaydım, ekran kartını değiştirirken yapardım bunu.


    Core i7 zamanını bekleyin, derim. Core i7 almasanız bile, ucuzlayacak güzel dört çekirdekli bir şey alırsınız. Ya da AMD 45nm'de belki iyi işler çıkarır, ne bileyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 14 Eylül 2008; 4:47:56 >
  • 3.4 ghz kullanıyorsan bence gerek yok.
    _____________________________
    İ5 10400f 2.9/ Asus B460M-K /HyperX Predator 16 gb 2933/ Asus RTX 2060 OC Edition/ Samsung EVO 980 1 TB / Samsung EVO 240 SSD / Thermaltake V200 600w 80+/ LG 32" --- İphone 11 64 GB - İpad Pro 12.9 2017 64 GB - Apple TV 4K
  • bence değmez
    _____________________________
    Ryzen7 9800X3D-Noctua NH-D15/ASUS Strix B650E-E/Kingston KF560C36BBEK2-32 6200MHz 28-38-38-38/ASUS TUF RX 7900XTX O24G
    Kingston Fury Renegade 1TB/Kingston KC3000 2TB/WD SN580 2TB/NZXT H7 Flow White/FSP Hydro G Pro 1000W ATX3.0
    Creative SoundBlaster X3/Edifier R2730DB 136W/HP Omen 25i 165Hz/Logitech G710+/Corsair Katar Pro XT
  • 3.4de kullanıyorsan hiç değmez ekran kartını 4870 yaparsan baya bi farkedecektir ama işlemcin iyi
    _____________________________
  • Genelde oyun oynuyorum ama windows performansıda önemli sonuçta..Genel yorumlar bidahaki nesili bekle gibi geldi..
    _____________________________
  • bende aynı şeyi düşünüyordum ama beklicem galiba..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inferno -- 14 Eylül 2008; 14:16:41 >
    _____________________________
    i7 5930K/H2O/MSI X99A GAMING 9 ACK
    GSKILL RIPJAWS V 16GB DDR4 3200Mhz/Asus GeForce® GTX 1080 Advenced/CORSAIR HX850 80+ Gold/Razer Naga Chroma
    audio-technica ATH-A550Z/
    Asus TUF Gaming VG27AQ HDR
    /

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Değmez , beklemen daha iyi olur.
    _____________________________
  • kesinlikle değmezparanı çöpe atma durduk yere.gelecekte daha iyi şeyler yaparsın biriktirdiğin parayla.
    _____________________________
    XBOX ONE 500 GB + XBOX 360 SLIM 4 + 320 GB + 32 GB USB (UK LIVE: iscanthere, TR LIVE: iskender, YENİ US LIVE: NerdHerdTR), (TR PSN: iscanthere_TR, UKpsn: big_iscanthere), SAMSUNG GALAXY S6 + SAMSUNG ATIV PC PRO, VESTEL pixellence FHD 32PF6019, PS ONE, NİNTENDO 64, iPhone SE 16 GB + AKG K518LE
  • Bende bekliyorum.Dört çekirdekliler iyice düşsün bakarız çaresine inşallah.
    _____________________________
    "Kendi aklını kullanma cesaretini göster!"İMMANUEL KANT
  • Bence geçme. Intel Nehalemle birlikte LGA1366 socket yapısına geçecek. O zamana kadar bu işlemci götürür seni.
    _____________________________
    Sistem 1: Phenom II x2 555 BE@x4 3,2 GHz Sunbeam CCF|:|Gigabyte 790X-UD4 f7d Bios |:|Asus GTX650Ti Boost DirectCu II 2GB |:| A-Data 4*2 GB@800MHz 5-5-5-15 |:| 120GB Sandisk SSD |:| 1TB |:| 1TB |:| 8TB Seagate Archive |:| XIGMATEK Utgard 700W |:| Samsung 22" 226BW |:| FSP 800VA UPS |:| Windows 7 64 bit |:|
    Sistem 2: Ryzen 9 3950X + Dark X127|:|Asrock AB350 Pro4 |:|EVGA GTX1050Ti 4GB |:| 4x16GB G.Skill Flare X@3200Mhz 16-18-18-38 |:| 128GB Sandisk SSD |:| 1TB WD Green |:| Dark N10 |:| FSP 500W-60AHBC |:| ViewSonic VA2445-LED 24" |:| FSP 800VA UPS |:| Windows 11 |:|
    Sistem 3: Ryzen 7 7700X + Deepcool AG620|:|MSI PRO B650-P WIFI|:|Sapphire RX 7900 XTX Pulse 24GB |:| 2x16GB Team Elite Plus 4800Mhz CL40-40-40-77 |:| Kingston NV2 2TB SSD |:| 4TB Toshiba P300 HDD |:| Dark Maxima V20 |:| Bitfenix Whisper M 850W |:| Daewoo 65DM54U 65" 4k TV |:| Tescom Leo+ 2200VA UPS |:| Windows 10 64bit |:|
  • E6750 iyi işlemcidir.Yorumlara katılıyorum.Seni daha götürür.
    _____________________________
    Fenerbahçe
  • Ben geçtim çok memnunum.. Başlarda ben de tereddüt ettim, ancak sonra 8500 ün oc performansını görünce işlemcimi ışık hızıyla sattım desem yeridir.. 8500 4.4 de full stabil çalışıyor ve daha da gidecek kışın..

    150 ytl ye işlemcini satsan 80 ytl civarı daha koyup 0 ını, 40-50 ytl daha koyup 2. elini alabilirsin.. Eğer bütçe çok büyük bir engel değilse geçmeni tavsiye ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAVIAR -- 14 Eylül 2008; 22:03:58 >
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • Bence ölü bi yatırımdan başka birşey değil, elinde 6750 gibi bir işlemci varken.

    Hayır sırf oc kabiliyeti yüzünden işlemci almak bana çoook saçma geliyor. Hangi oyunda yetmedi?
    _____________________________
    DH 2001 Üyesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugur_yavuz

    Bence ölü bi yatırımdan başka birşey değil, elinde 6750 gibi bir işlemci varken.

    Hayır sırf oc kabiliyeti yüzünden işlemci almak bana çoook saçma geliyor. Hangi oyunda yetmedi?


    Çok mu saçma.. Dostum hani idare et desen anlarım da nesi saçma?? Ben 6750 ile 3.8 de stabildim.. 8500 ile 4.4 de stabilim ve performansta inanılmaz bir fark var..

    Ön belleğin bir önemi yok, zaten saat hızları yakın lafları cahil avuntusundan başka birşey değil malesef..
    _____________________________

    PSN: SAVIARs
    Gamertag: SAVIARs
    Steam: SAVIARs
  • Valla açıkçası geçsemde şmdi ram'in beni frenliyceğini düşünüyrm..Ocz platinium 5-4-4-15@800 olan ramleri kullanıyorum ve reaper serisinden snra baya zayıf geldi ramler..
    _____________________________
  • 3.6da kullanıon zaten gerek yoq bekle biraz almısken 4 çekirdekli alırsın
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SAVIAR


    quote:

    Orjinalden alıntı: ugur_yavuz

    Bence ölü bi yatırımdan başka birşey değil, elinde 6750 gibi bir işlemci varken.

    Hayır sırf oc kabiliyeti yüzünden işlemci almak bana çoook saçma geliyor. Hangi oyunda yetmedi?


    Çok mu saçma.. Dostum hani idare et desen anlarım da nesi saçma?? Ben 6750 ile 3.8 de stabildim.. 8500 ile 4.4 de stabilim ve performansta inanılmaz bir fark var..

    Ön belleğin bir önemi yok, zaten saat hızları yakın lafları cahil avuntusundan başka birşey değil malesef..


    Dostum, 6750 ye zamanında 200$+ para vemişsindir. Şimdi bunu ölü fiyata satıp, sırf 4.4 Ghz de çalışabiliyor diye bi 200$+ daha verip yeni işlemci alacaksın. Ve aradaki fark 3dmark ta bikaç yüz den başka olmayacak.
    600mhz için değmez masrafa

    İşlemci pc nin temel bileşeni, değiştireceksen 6 çekirdekliler geliyor, onları bekle derim ben.
    _____________________________
    DH 2001 Üyesi




  • Nahalem çıkacak yıl sonu

    Şimdikilerin fiyatları düşecek

    4 çekirdekli bir işlemciye terfi etmen daha mantıklı olur

    E6750 seni daha götürür
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: *Furious*

    Nahalem çıkacak yıl sonu

    Şimdikilerin fiyatları düşecek

    4 çekirdekli bir işlemciye terfi etmen daha mantıklı olur

    E6750 seni daha götürür



    Haklısın artık bundan sonra anakart+işlemci yenileri gelnce geçerizz şmdi aynı mimari fazla artış sağlamaz herlde..
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.