Şimdi Ara

E-208 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
6
Favori
1.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler konu aktif değil diye buradaki arkadaşlara mesaj atmıştım, siz dönüş sağlamışsınız teşekkür ederim.

    Peugeot bazı bayiileri aracın özelliklerini bilmiyor yada bu alışkanlık tüm firmalara sirayet etti.

    Gösterilen tanıtılan piyasada bulunan araçlardaki bazı özellikleri kırpıyorlar, bunu istisnasız tüm firmalar yapıyor Çinliler hariç, belki onlarda yapıyordur bilemiyorum...

    Ben 2 broşür inceledim, 3 farklılık buldum.

    2025 öncesinde :

    -Navigasyon
    -Çerçevesiz ayna (fiyat araştırmadım)
    -Arka süspansiyon Burulma çubuğuymuş şuan panhard çubuğu olmuş bunun ne olduğunu bilemiyorum...

    Bu 3 kriter uyduruk broşürlerinden anladıklarım...

    Umarım başkaca sensör kamera vb şeyler kötü anlamda değişmemiştir.

    Bu firmalara araçtaki farklılıkları bildirme zorunluluğu getirilmesi şart.

    2025 model araç sanırım henüz yok o sebeple ne donanımlar var bilemiyorum.

    Tavsiye ve önerilere açığım,

    Evden normal prizle şarj edeceğim. Günlük işe git gel ıvır zıvır kullanacağım. Günlük 50 60 km maks. Mesafem olur. Haftada 1 veya 4 günde 1 defa %20 den %80 e prizden şarj etmeyi düşünüyorum yada sabaha kadar dolmayacaksa %20 den %60 a vs kadar doldurup devam ederim diye düşünüyorum.

    Elektrik şarj için tavsiyesi dikkat etmen gereken şudur dşyebileceğiniz değerlendirmelere açığım,

    Teşekkürler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • kagan06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Evde prizde sarj biraz damlaya damlaya dolum şekli gibi, her eve geldiğinizde direk fişi takıyorsunuz ancak dolum hızı çok yavaş.
    Oğlum üniversitede boş yer bulabilirse haftada bir yavaş şarjla veya bir AVM'ye gittiğimizde boş bir yavaş şarj ünitesi bularak dolum süresince geziyoruz.
    Bu şekilde çözümler üretiyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kagan06 kullanıcısına yanıt
    2024 düşünürseniz görüşelim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gurcan_Kaan kullanıcısına yanıt
    Sizin araç kaç km de fiyat nedir, durumu hakkında mesaj gönderin bana yada buraya yazın değerlendşrebilirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,
    Bugün 3.5 kw cihaz için tesisat çektim. Araç şuan şarjda. Bence müsait bir yeriniz ve vaktiniz varsa hiç sorun teşkil etmiyor. Bugün deneme amaçlı şarj ediyorum ama normalde gece şarjda bırakacağım. Arada sırada deneyimlerimi paylaşacağım. Umarım düşünenler için yardımcı olur.

    E-208

    E-208

    E-208

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Gurcan_Kaan kullanıcısına yanıt

    Geleceğe dönük olması açısından 11 ya da 22 kw güçte altyapı hazırlamak mantıklı fakat e-208'in dahili şarj cihazı 7,4 kw destekliyor, belki bilmeyen vardır diye yazmak istedim.


    Yine merak edenler için biraz tecrübe aktarayım;


    ben yaklaşık 10 aydır kullanıyorum, araç 12 bin km'ye geldi. İzmir şartlarında aldığımdan bugüne kadar ortalama (100 km'de) tüketimim 18'in biraz altında ama biz yuvarlak 18 kwh diyelim. Aslında çok daha düşüktü fakat hem çok kısa mesafe kullandığımdan hem de bu ara hava çok soğuk olduğundan kabini ısıtmak için başlangıçta çok enerji harcıyor, tam tüketim düşecekken hedefe varıyorum, bu yüzden ortalama yüksek. Bahar aylarında rahatça 11-12 yapabiliyorum.


    Hatta fantezi olsun diye yaptığım denemelerde (hava 20 derece, klima kapalı, araç boş, yolun yarısı otoyol, yarısı trafikli, otoyolda hız sabit 90, şehir içinde yasal limitlerin izin verdiği hızlarda) 50 km mesafede ortalama tüketimi 9'lara indirebildim. Pratikte pek olacak iş değil ama teknik olarak araç 500 km menzile ulaşabiliyor :)


    Ben acelem olmadığından prizden 10 amper/2,2 kw güçle şarj ediyorum. %20 olunca şarja başlayıp ihtiyaca göre bitiriyorum ama ortalama olarak %53'e kadar şarj etmişim bugüne kadar. Gece 12'de %20 ile şarja başlayıp sabah 8'de aldığımda 8 saat x 2,2 kwh enerji almış oluyor yani %35 şarj ekleniyor ve pil %55 oluyor. Ortalama 18 kwh/100km tüketimden hesaplarsak şarj %20'ye inene kadar kabaca 100 km yapabiliyorsunuz. Günde 20 km yol yapan birisi için bu şekilde tek şarj bir hafta (iş günü) yetiyor yani. İcabında şarj süresini uzatırsınız, yine tek şarjla haftayı rahat çıkarırsınız. Hem de pili yormamış olursunuz.





  • igorparker İ kullanıcısına yanıt
    Kişisel ölçümlere de dayalı verdiğiniz değerli bilgiler için teşekkür ederim. Ders niteliğinde.
    Peugeot sitesinden aldığım teknik veriler dokümanında "Araca Entegre Sarj Cihazi (OBC) 7,4kW/11kW" bilgisi verilmiş.
    4 saatte şarj olabildiği dikkate alındığında 11 kw destekliyor olabilir mi? E-208

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gurcan_Kaan kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. 11kw şarj cihazı opsiyonel Avrupa’da, bizde öyle bir seçim şansı bile yoktu ama 2025 modellerde var mı bilmiyorum. Sanmıyorum da :/


    Benimki halka açık istasyonlarda (11 ya da 22kw AC’lerde) 6,5kw falan alıyor.

  • Gurcan_Kaan kullanıcısına yanıt

    merhabalar nerdeyse 3 aydır Peugeot e-208 GT kullanıyorum. fark edeli bir hafta oldu sol arka kapının ordan içeriye su alıyor henüz bir girişimde bulunmadım umarım geçici çözümü kolay bir sorundur servis ile iletişime geçtikten sonra gelişmeleri aktarırım.

  • Yeni e-208 için Ankara'da bir bayi ile görüştüm.
    Şubat ayı için aracı 1.330'a veriyorlar. Kredi kullanmayıp peşin ödeme ile alım yaparsanız 1.275'e düşüyorlar. Bilginiz olsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Biz geçtiğimiz sene bu fiyata almıştık, yıllık enflasyonu düşünürseniz bu sene araç çok daha uygun fiyata geliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar kış şehir içi menziliniz ne kadar...?

  • ganeja kullanıcısına yanıt
    Aracım henüz yeni. 5 defa şarj ettim ama genel ortalamam %20-80 arası şarjla normal mod 210km

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Aracı 2024 yılı kasım ayında aldım ve kızım kullanıyor. Ankara'da kullanıldığı için sıcaklık oldukça düşüktü şimdiye kadar. Tam şarj ile normal modda yaklaşık 360 km menzil veriyor, ancak pratikte 200 km'yi bile bulmuyor. Zaten %20 şarjın altına da indirmek istemiyorum. Bu durumda 150-180 km gibi bir menzil anca ortaya çıkıyor. Ayrıca klima kullanımı, hızlanma gibi etkenler menzili bir anda düşürüyor. Yani tam şarjla gösterdiği 360 km menzil, kış şartlarında hayal ötesi gibi bir şey. Hava ısınınca ne kadar değişeceğini göreceğim, Opel serviste arkadaşlar Corsa'nın yazın 350 km menzili bulduğunu söylediler. Aynı motor kullanan e208'de bu menzili görebileceğimi hiç sanmıyorum belki de yanılıyorumdur ama şu an için çok zor görünüyor. Araç 2024 model, ayna çerçeveli, wifi hariç tüm donanımları çalışıyor. Tabi bu durumda sesli kontrolü kullanamıyorum. Kullanabilen varsa, bilgilendirseniz sevinirim. 





  • @ganeja @cem72


    Kış ama nerenin kışı? İzmir'de ortalama 5 derece oluyor, Kars'ta -10.


    Örneğin ben sıcaklıkların 5-6 derece olduğu günlerde aynı yolu, her sabah klima açık 20-21 kwh ortalama tüketimle alırken şimdi sıcaklıkların 10-12 derece civarına çıkmasıyla klima kapalı şekilde 13-14 kwh tüketimle almaya başladım.


    Ama çok kabaca kış aylarında 20-22 kwh harcayacaktır. Ankara gibi yazların aşırı sıcak olmadığı bir yerde de (çok yokuş yoksa) 15 kwh civarında enerji harcar, bu da dolu batarya ile kabaca 330-340 km menzile tekabül eder.

  • Herkese Merhaba, elektrikli araba alma arifesindeyim. 208 2025 model için 1.280 fiyat aldım. Araba hoşuma gitti. Ne önerirsiniz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • huys H kullanıcısına yanıt

    O fiyat aralığında zaten rakibi yok gibi. Hoşunuza da gittiyse 208 öneririm tabii :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.